Konsument: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Sir Damiinho. Autor wycofanej wersji to 79.185.164.135.) |
M (Odlinkowanie celebrytu+popr. cytatu) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{cytat|Konsument mówi, że je aby jeść<br>Konsument pli aby pleść<br>Jego bracia stoją radia wokół<br>Słuchają [[polityka|politycznego]] [[bełkot|bełkotu]]|[[Kazik Staszewski]] o '''konsumencie]]'''}} |
|||
<code>''Konsument mówi, że je aby jeść''<br> |
|||
''Konsument pli aby pleść'' <br> |
|||
''Jego bracia stoją radia wokół'' <br> |
|||
''Słuchają [[polityka|politycznego]] [[bełkot|bełkotu]]''</code> |
|||
:<code>'''Kazik Staszewski o [[konsument|konsumencie]]'''</code> |
|||
'''Konsument''' – inteligentny, światły obywatel każdego kraju; swobodnie, racjonalnie i konstruktywnie myślący, nie dający sobą manipulować, posiadający własne przemyślenia na każdy temat. |
'''Konsument''' – inteligentny, światły obywatel każdego kraju; swobodnie, racjonalnie i konstruktywnie myślący, nie dający sobą manipulować, posiadający własne przemyślenia na każdy temat. |
||
Linia 11: | Linia 7: | ||
W Polsce, '''konsument''', z reguły – po wcześniejszym głębokim zastanowieniu, zawsze zaopatruje się we wszelkie produkty w znanych i lubianych sieciach supermarketów, jak [[Biedronka]], czy [[Lidl]]. Konsument ufa bezgranicznie środkom masowego przekazu, nie potrzebuje przez to myśleć, gdyż robi to za niego telewizja, a jego własne zdanie jest prawie niezauważalnie przetworzoną opinią publicystów i politologów, opisujących sytuację w kraju na antenie telewizji [[TVN24]]. Konsument czyta codziennie najbardziej niezależną i swobodną prasę: [[Fakt (gazeta)|Fakt]] oraz [[Super Express]]. Konsument myśli najintensywniej w chwili, gdy zastanawia się, jaki baton kupić: czy Marsa, czy Snickersa? Lubi rozmawiać na tematy bieżące, nie mając w zasadzie pojęcia, o czym mówi. Konsument naprawdę wierzy, że Sprite gasi pragnienie i że [[Renata Beger]] jest inteligentna i wykształcona. Szanuje polityków i zgadza się z programem tej partii politycznej, która kupi jego głos za paczkę fajek. |
W Polsce, '''konsument''', z reguły – po wcześniejszym głębokim zastanowieniu, zawsze zaopatruje się we wszelkie produkty w znanych i lubianych sieciach supermarketów, jak [[Biedronka]], czy [[Lidl]]. Konsument ufa bezgranicznie środkom masowego przekazu, nie potrzebuje przez to myśleć, gdyż robi to za niego telewizja, a jego własne zdanie jest prawie niezauważalnie przetworzoną opinią publicystów i politologów, opisujących sytuację w kraju na antenie telewizji [[TVN24]]. Konsument czyta codziennie najbardziej niezależną i swobodną prasę: [[Fakt (gazeta)|Fakt]] oraz [[Super Express]]. Konsument myśli najintensywniej w chwili, gdy zastanawia się, jaki baton kupić: czy Marsa, czy Snickersa? Lubi rozmawiać na tematy bieżące, nie mając w zasadzie pojęcia, o czym mówi. Konsument naprawdę wierzy, że Sprite gasi pragnienie i że [[Renata Beger]] jest inteligentna i wykształcona. Szanuje polityków i zgadza się z programem tej partii politycznej, która kupi jego głos za paczkę fajek. |
||
Ulubionym zajęciem '''konsumenta''' jest jedzenie hamburgerów z McDonald'sa, popijanie ich Colą, słuchanie audycji [[Radio ZET|Radia BZDET]] traktujących o tym, jak wspaniali są wodzowie kraju oraz jak prężnie rozwija się wielki, zjednoczony ponad podziałami, konglomerat Polskiej Zjednoczonej Partii |
Ulubionym zajęciem '''konsumenta''' jest jedzenie hamburgerów z McDonald'sa, popijanie ich Colą, słuchanie audycji [[Radio ZET|Radia BZDET]] traktujących o tym, jak wspaniali są wodzowie kraju oraz jak prężnie rozwija się wielki, zjednoczony ponad podziałami, konglomerat Polskiej Zjednoczonej Partii Nic Nie Robiącej. |
||
Pojęcie '''konsumenta''' jest wynikiem wszelkich przemian gospodarczo-społecznych-technologicznych w latach 90. ubiegłego wieku w Tydżikistanie, po IV wojnie światowej między [[ZSRR]] a [[Stany Zjednoczone Ameryki Północnej|amerykańcami]]. |
Pojęcie '''konsumenta''' jest wynikiem wszelkich przemian gospodarczo-społecznych-technologicznych w latach 90. ubiegłego wieku w Tydżikistanie, po IV wojnie światowej między [[ZSRR]] a [[Stany Zjednoczone Ameryki Północnej|amerykańcami]]. |
Wersja z 19:14, 6 cze 2009
Konsument mówi, że je aby jeść
Konsument pli aby pleść
Jego bracia stoją radia wokół
Słuchają politycznego bełkotu
- Kazik Staszewski o konsumencie]]
Konsument – inteligentny, światły obywatel każdego kraju; swobodnie, racjonalnie i konstruktywnie myślący, nie dający sobą manipulować, posiadający własne przemyślenia na każdy temat.
Konsument jest przykładem idealnego, wzorowego obywatela kraju, w którym to panuje ustrój komunistyczny bądź demokratyczny – gdzie dodatkowo widoczne jest spore zamieszanie i nieład na scenie politycznej; w państwie, w którym panuje jawna korupcja, prawo jest upośledzone, a mieszkańcy, jako jedyni, martwią się o losy kraju.
W Polsce, konsument, z reguły – po wcześniejszym głębokim zastanowieniu, zawsze zaopatruje się we wszelkie produkty w znanych i lubianych sieciach supermarketów, jak Biedronka, czy Lidl. Konsument ufa bezgranicznie środkom masowego przekazu, nie potrzebuje przez to myśleć, gdyż robi to za niego telewizja, a jego własne zdanie jest prawie niezauważalnie przetworzoną opinią publicystów i politologów, opisujących sytuację w kraju na antenie telewizji TVN24. Konsument czyta codziennie najbardziej niezależną i swobodną prasę: Fakt oraz Super Express. Konsument myśli najintensywniej w chwili, gdy zastanawia się, jaki baton kupić: czy Marsa, czy Snickersa? Lubi rozmawiać na tematy bieżące, nie mając w zasadzie pojęcia, o czym mówi. Konsument naprawdę wierzy, że Sprite gasi pragnienie i że Renata Beger jest inteligentna i wykształcona. Szanuje polityków i zgadza się z programem tej partii politycznej, która kupi jego głos za paczkę fajek.
Ulubionym zajęciem konsumenta jest jedzenie hamburgerów z McDonald'sa, popijanie ich Colą, słuchanie audycji Radia BZDET traktujących o tym, jak wspaniali są wodzowie kraju oraz jak prężnie rozwija się wielki, zjednoczony ponad podziałami, konglomerat Polskiej Zjednoczonej Partii Nic Nie Robiącej.
Pojęcie konsumenta jest wynikiem wszelkich przemian gospodarczo-społecznych-technologicznych w latach 90. ubiegłego wieku w Tydżikistanie, po IV wojnie światowej między ZSRR a amerykańcami.