NonNews:Uberowcy jeżdżą tramwajem na rowerze: Różnice pomiędzy wersjami
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) (nowa strona) |
M (dodano {{NonNews data}}) |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
* [https://www.facebook.com/WrednyTramwajzWarszawy/posts/1355025931275206 Facebook], 14 października 2017. |
* [https://www.facebook.com/WrednyTramwajzWarszawy/posts/1355025931275206 Facebook], 14 października 2017. |
||
{{NonNews data|14 października 2017}} |
|||
[[Kategoria:41 tydzień, 2017]] |
|||
[[Kategoria:NonNews 2017 – gospodarka]] |
[[Kategoria:NonNews 2017 – gospodarka]] |
Aktualna wersja na dzień 15:19, 2 maj 2020
14 października 2017
UberEATS rozpoczął pilotażowy program, który ma na celu wykorzystanie rowerów miejskich i tramwajów do dostarczania jedzenia.
Pierwszą taką akcję zaobserwowano w Warszawie, gdzie pracownik Ubera korzystał jednocześnie z usług Tramwajów Warszawskich i Nextbike Polska. Zapytaliśmy przedstawicieli firmy Uber o powody do takiej dywersyfikacji.
– Wciąż szukamy nowych okazji do rozwoju, które pomogą nam przegonić konkurencję. Tym razem nawet dosłownie, bo tramwaj Pesa Swing, z którego korzystał nasz pracownik, rozwija prędkość do 70 km/h, a nasi najlepsi cykliści wyciągają najwyżej 30 km/h. Wyszło nam, że oszczędzamy 40 kilometrów na godzinę, podstawiamy cenę kilometra autostrady i mamy zyski liczone w milionach. Genialne, prawda?
Próbowaliśmy się również skontaktować z rzeczonym pracownikiem, ale niestety budżet Przedjutrza nie przewiduje rubryki tłumacz języka hindi.
Zarówno tramwajarze, jak i przedstawiciele Nextbike wypowiedzieli się entuzjastycznie o nowej formie współpracy. Cieszy się również Lech Roch Pawlak. My tymczasem przypominamy, że na Nonsensopedii trwa Tydzień transportowy i wielce nas raduje nowa inicjatywa łącząca różnorakie rodzaje transportu!
Źródło[edytuj • edytuj kod]
- Facebook, 14 października 2017.