Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (link)
M (stub)
Linia 22: Linia 22:
[[Kategoria:Kampanie medialne]]
[[Kategoria:Kampanie medialne]]
<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>
<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>
{{stub}}
{{stubkul}}
{{stubbiz}}

Wersja z 22:14, 16 maj 2006

Pij, Lindzie się nie odmawia.
Pij mleko, bo się nie przejedziesz.
Akcja doczekała się parodii.

Pij mleko, będziesz wielki - ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem - wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah - nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalega w państwowych magazynach. Akcja trwa cały czas i jest także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. W nowej wersji reklamy występuje Shrek, stąd nowa wersja hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony.

Zobacz też:

Linki zewnętrzne

Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności, a pracownicy naszych hurtowni nie będą musieli wąchać zepsutego mleka.


















Szablon:Stubkul Szablon:Stubbiz