Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (link) |
M (stub) |
||
Linia 22: | Linia 22: | ||
[[Kategoria:Kampanie medialne]] |
[[Kategoria:Kampanie medialne]] |
||
<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br> |
<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br> |
||
{{ |
{{stubkul}} |
||
{{stubbiz}} |
Wersja z 22:14, 16 maj 2006
Pij mleko, będziesz wielki - ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem - wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah - nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalega w państwowych magazynach. Akcja trwa cały czas i jest także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. W nowej wersji reklamy występuje Shrek, stąd nowa wersja hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony.