Plemiona: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 19: Linia 19:
* Każda bitwa trwa <s>jedną sekundę</s> około 28 ms <small>zależy jakiego masz neta</small>.
* Każda bitwa trwa <s>jedną sekundę</s> około 28 ms <small>zależy jakiego masz neta</small>.
* Zwiadowca potrafi policzyć, ile masz surowców, jaki poziom budynków i ile wojska w mniej niż 1 s.
* Zwiadowca potrafi policzyć, ile masz surowców, jaki poziom budynków i ile wojska w mniej niż 1 s.
* Zwiadowca podaje ci poziom budynków, ile masz surowców i ile masz wojska zanim wróci do twojej wioski, jest jeszcze w wiosce przeciwnika
* Gdy burzysz jakikolwiek budynek, to robotnicy ścinają drzewo przy ratuszu, a budynek zostaje zniszczony w mniej niż 1 s.
* Gdy burzysz jakikolwiek budynek, to robotnicy ścinają drzewo przy ratuszu, a budynek zostaje zniszczony w mniej niż 1 s.
* Gdy robotnicy ścinają drzewo, trociny nie lecą.
* Gdy robotnicy ścinają drzewo, trociny nie lecą.

Wersja z 18:13, 7 paź 2010

Plemiona nie lubią Onet.pl

EJ PSYJMIJ ZAPROSZENIE. BEMDZIEMY MOCNYM PLEMIEM. MAMY AMBICJE...

Noob wysyła zaproszenie do plemienia.

Plemiona – gra komputerowa polegająca na rozbudowie budynków w wiosce od wewnątrz rzadziej od zewnątrz.

Jak zacząć

Zaczynamy od zbudowania swojej wioski. W tym celu rozbudowujemy własne kopalnie i robimy szlachcica Zaraz, on występuje pod koniec gry. Potem zaczynamy budować do końca kuźnie, ratusz i rynek. Jednakże później, by być fajnym, zakładamy plemię. Puszczamy jakiegoś bota napisanego w Visual Basic, który wszelkie zaproszenia powysyła wszystkim graczom. Później tylko osiągamy 2000 pkt. i już jesteśmy znakomitym kąskiem dla lepszego gracza, co ma 1 000 000 pkt. Tylko 3 ataki i grę rozpoczynamy od nowa. I tak do skutku.

Ciekawostki

  • Nawet gdy tworzysz taran, widać pracownika warsztatu składającego katapultę.
  • Wojsko twoje rodzi się w kwadrans. I już wie, jak władać piką czy mieczem (a właściwie patykiem).
  • Plemiona w zaawansowanym stopniu stają się The Westem.
  • Trzej broniący się topornicy są słabsi od jednego topornika atakującego.
  • Katapulta broniąca odpowiada sile 3 toporników, ale atakująca już 8.
  • Wysyłając atak z jednym pikinierem zabija się on na murze.
  • A jeśli wyślemy tylko szlachcica, to zabije się bez muru.
  • Białemu koniowi nie zrobi nic 100 000 toporków, 200 000 pik i jeszcze więcej woja, ale z dwoma białymi koniami już se nie poradzi.
  • Gdy w spichlerzu jest miejsce, rolnik pracuje, zaś gdy spichlerz jest pełny, rolnik strajkuje i nie produkuje żywności.
  • "Plemioniści" wchodzą do tego artykułu i edytują ciekawostki.
  • Każda bitwa trwa jedną sekundę około 28 ms zależy jakiego masz neta.
  • Zwiadowca potrafi policzyć, ile masz surowców, jaki poziom budynków i ile wojska w mniej niż 1 s.
  • Zwiadowca podaje ci poziom budynków, ile masz surowców i ile masz wojska zanim wróci do twojej wioski, jest jeszcze w wiosce przeciwnika
  • Gdy burzysz jakikolwiek budynek, to robotnicy ścinają drzewo przy ratuszu, a budynek zostaje zniszczony w mniej niż 1 s.
  • Gdy robotnicy ścinają drzewo, trociny nie lecą.
  • Łucznik na placu strzela niewidzialnymi strzałami.
  • Gdy robisz wojsko w stajni, stajenny rzuca gnój przed drzwi stajni.

Wojska

  • Pikinierzy – mordercy uzbrojeni w naostrzone kije służące do przysmażana kiełbasek na ogniu.
  • Miecznicy – działają jak Achilles, jeden atak z dzidy na koniu w piętę i już padają. Posiadają 100 000 zręczności i potrafią złapać lecącą strzałę.
  • Topornicy – rzeźnicy, potrafią zarżnąć całe stado koni, on i pikinier to para nie do rozłączenia.
  • Łucznik – elfy posiadające nieskończoną ilość strzał.
  • Zwiadowca – tania siła robocza, zwiadowcy mają bardzo ciężką pracę: muszą wkraść się do czyjegoś spichlerza i przeliczyć po jednej bryłce gliny lub innego surowca ile tego tam jest, są w tym naprawdę bardzo dobrze wyszkoleni – liczenie zajmuje im 0,01 s.
  • Lekka Kawaleria – prawdopodobnie nadludzie, każdy z tych kawalerzystów potrafi unieść 80 żelaza lub 80 gliny lub 80 drewna.
  • Łucznik na koniu – jego strzała potrafi przebić 3 jabłka i jest zabójcza podczas ataków na mury obronne.
  • Ciężka Kawaleria – jeżdżą na czarnych koniach niczym Nazgule z władcy pierścieni, posiadają też podobne mieczyki.
  • Taran – dysponuje dużą inteligencją, potrafi sam działać i sam doprowadzić się do wioski przeciwnej, opanował też zdolność taranowania ludzi.
  • Katapulta – opanowała umiejętność perfekcyjnej celności, dzięki czemu potrafi uszkodzić budynki, niszcząc 5 poziomów.
  • Rycerz – niby niezastąpiony, lecą na niego wszystkie panienki.
  • Szlachcic – porusza się tak wolno jak taran czy katapulta. Często rozbija się o mur obronny i ginie pod wpływem zasypania.

Instrukcja

  • Wejdź na Plemiona.pl
  • Kliknij "Bezpłatna rejestracja!"
  • Wpisz jakiś kozacki nick np: "Zajebisty Rozpierdalacz Czwartej Generacji Hajduk!"
  • Jakie Hasło? "1111" wystarczy...
  • Jaki E-mail? Najlepszy na Onecie i akceptuj Regulamin (UWAGA: Nie czytaj tego Regulaminu).
  • Teraz świat. Dawaj ten ostatni – pewnie tam jest jeszcze mało graczy i nie zniszczą tak szybko.
  • A co to za spam się wyświetlił? Pomoc? Dla takiego PRO jak ty? Nie no, wolne żarty... ZAMKNIJ!
  • Teraz widzisz taka buda tam stoi... to ratusz, klikaj!
  • Niee... to jest huta żelaza...
  • Ok masz? To dawaj "rozwijaj ratusz".
  • I jeszcze raz... A jak coś pisze, że za mało jesteś rozwinięty, to rozwijaj to co każą, pamiętaj jak będziesz miał 20 lvl ratuszu, 20 lvl Kuźni oraz 10 lvl rynku będziesz mógł mieć pałac.
  • Brawo, masz już 2000 pkt. i pałac, rekrutuj szlachcica! Jak to nie można? Monety rób!
  • OK, teraz rekrutuj wojsko!
  • Jak to! user "N00b3000" co ma 150 pkt. zjechał ci całe wojo jednym topornikiem?
  • Zaczynaj od nowa z tym szlachcicem... Ok, masz.
  • Teraz wojsko! Jeden pikinier to aż nadto.
  • Do boju na tego n00ba co fikał do ciebie!
  • Yyyy... wyprowadziłeś wojsko z wioski, pikinier rozbił się na murze a szlachcica zabił taran?

Dupa z ciebie nie przywódca! Idź grać w Tibię...

Pieśń bojowa


Mój szlachcic już się zbliża,
już puka do Twych drzwi,
pobiegnij go przywitać,
poparcie spadnie Ci.


On w stajni trzyma konia,
w koszarach piki dwie,
jak nie otworzysz bramy,
to strasznie wkurwi się.


Zawoła wtedy wsparcie,
i po co Tobie to,
bo teraz Twoja wioska
to jego nowy dom.


Nie próbuj go wyganiać,
on braci jeszcze ma,
i mogę to powiedzieć,
na defa Twego sra

Wiersze


Kto ty jesteś?
Farmer mały!
Jaki znak Twój?
Topór biały!
Gdzie ty mieszkasz?
Wraz z farmami!
Z kim w plemieniu?
Z aniołami!
Czym twój sąsiad?
Dawcą surka!
Czemu daje?
Nie miał murka!
Czy go farmisz?
Farmię szczerze!
A w co wierzysz?
W szlachtę wierzę

Poradniki
Zobacz poradnik:

Galeria

Szablon:Stubgry