Poradnik:Co można robić na lekcji: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Anulowano wersję użytkownika 194.107.18.234 Bardzo szybko się zdezaktualizuje) Znacznik: anulowanie |
M (red.) Znacznik: edytor kodu 2017 |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Co można robić na lekcji: |
Co można robić na lekcji: |
||
# Rysować karykatury [[nauczyciel]]i, [[idiota|zabawnie ich podpisując]]. |
# Rysować karykatury [[nauczyciel]]i, [[idiota|zabawnie ich podpisując]]. |
||
# Rzucać kulkami z papieru. |
# Rzucać kulkami z papieru. |
||
⚫ | |||
# Grać w grzybki. |
# Grać w grzybki. |
||
# Śpiewać. |
# Śpiewać. |
||
Linia 13: | Linia 12: | ||
# Gadać. |
# Gadać. |
||
# Założyć nauczycielowi [[śmietnik]] na głowę. |
# Założyć nauczycielowi [[śmietnik]] na głowę. |
||
# Przedyskutować problem tolerancji/ |
# Przedyskutować problem tolerancji/tego niedobrego z wyższej klasy/Skąd się biorą dzieci. |
||
# Wybrać coś z powyższych albo wymyślić coś niezwiązanego z przedmiotem. |
# Wybrać coś z powyższych albo wymyślić coś niezwiązanego z przedmiotem. |
||
# Co? Pomyślałeś o czymś związanym? [[Kujon]]. |
# Co? Pomyślałeś o czymś związanym? [[Kujon]]. |
||
Linia 19: | Linia 18: | ||
# [[Wikipedia|Wikipedię]]? [[Kujon]]. |
# [[Wikipedia|Wikipedię]]? [[Kujon]]. |
||
# Zamierzasz to wykorzystać? To możesz płakać po tym kujonie, proszę bardzo! |
# Zamierzasz to wykorzystać? To możesz płakać po tym kujonie, proszę bardzo! |
||
# [[Kujon]]<ref>Jakbyś się jeszcze nie zorientował, te kujony to po to, byś miał co robić na lekcji</ref>. |
|||
# Wymyślić jeszcze ze sto punktów tego durnego rankingu. |
# Wymyślić jeszcze ze sto punktów tego durnego rankingu. |
||
# Zbudować miecz świetlny i zabić nim nauczycielkę. |
# Zbudować miecz świetlny i zabić nim nauczycielkę. |
||
# [[Latarka]]? Może przejmij kontrolę nad jej umysłem. |
# [[Latarka]]? Może przejmij kontrolę nad jej umysłem. |
||
# Niemożliwe? Kujo… No dobra, dobra. |
# Niemożliwe? Kujo… No dobra, dobra. |
||
# |
# Przekonać księdza/katechetkę/siostrę/szatniarę na zastępstwie, że Nonsensopedia nie szerzy szatana. |
||
# Napisać książkę. |
# Napisać książkę. |
||
# Przemyśleć [[sens życia]]. |
# Przemyśleć [[sens życia]]. |
||
Linia 35: | Linia 33: | ||
# Omówić od początku wszystkie odcinki „Mody na sukces”. |
# Omówić od początku wszystkie odcinki „Mody na sukces”. |
||
# Przeanalizować strukturę molekularną swojego włosa. |
# Przeanalizować strukturę molekularną swojego włosa. |
||
# Uczyć się |
# Uczyć się<ref>taa, na bank</ref>. |
||
# Rozpatrzyć problematykę dzisiejszego dziecka w tym okrutnym świecie – po prostu sobie ponarzekać. |
# Rozpatrzyć problematykę dzisiejszego dziecka w tym okrutnym świecie – po prostu sobie ponarzekać. |
||
# Znaleźć u kolegi mózg w pępku. |
# Znaleźć u kolegi mózg w pępku. |
||
# Zrobić koledze z ławki operację mózgu |
# Zrobić koledze z ławki operację mózgu. |
||
# Porzucać szyszkami. |
# Porzucać szyszkami. |
||
# Zjeść drugie śniadanie. |
# Zjeść drugie śniadanie. |
||
# Wyspać się, bo przecież w domu nie ma na to czasu. |
# Wyspać się, bo przecież w domu nie ma na to czasu. |
||
# Zakosić Anakinowi miecz świetlny i wyciąć koledze ucho. |
|||
# Nauczyć się korzystać z [[Moc]]y. |
# Nauczyć się korzystać z [[Moc]]y. |
||
# Obejrzeć całą trylogię [[Gwiezdne Wojny|star warsów]].<ref>Tylko jeśli masz więcej niż 7 lekcji</ref> |
# Obejrzeć całą trylogię [[Gwiezdne Wojny|star warsów]].<ref>Tylko jeśli masz więcej niż 7 lekcji</ref> |
||
Linia 82: | Linia 79: | ||
# Urwać klamkę od okna. |
# Urwać klamkę od okna. |
||
# Chrupać [[czipsy]], tak żeby wszyscy słyszeli |
# Chrupać [[czipsy]], tak żeby wszyscy słyszeli |
||
# Znaleźć laskę<ref>Bonusowe punkty za uprzejmość i inteligencję. Potrójne punkty za inteligentną blondynkę (szansa taka że… powodzenia w szukaniu takiej blondynki)</ref> a potem |
# Znaleźć laskę<ref>Bonusowe punkty za uprzejmość i inteligencję. Potrójne punkty za inteligentną blondynkę (szansa taka że… powodzenia w szukaniu takiej blondynki)</ref> a potem robić z nią [[Seks|wiesz-co]]. |
||
# Łamać ołówki. |
# Łamać ołówki. |
||
# Wykorzystywać „inne zastosowania” [[kątomierz]]a. |
# Wykorzystywać „inne zastosowania” [[kątomierz]]a. |
||
Linia 109: | Linia 106: | ||
# Robić zdjęcia i wrzucać na fejsa. |
# Robić zdjęcia i wrzucać na fejsa. |
||
# Grać w kenta na lekcji. |
# Grać w kenta na lekcji. |
||
# Bawić się popsutą komórką (jeśli mamy dużo w domu) tak żeby nauczyciel zabrał i wyciągamy |
# Bawić się popsutą komórką (jeśli mamy dużo w domu) tak żeby nauczyciel zabrał i wyciągamy następną aż się uzbiera 30 lub 50. |
||
# Zagrać w [[Tibia|Tibię]]. |
# Zagrać w [[Tibia|Tibię]]. |
||
# Założyć [[Analizatornia|Analizatornię]]… |
|||
# …I zanalizować [[Opowiadanie|opko]]. |
|||
# Wandalizować Wikipedię. |
# Wandalizować Wikipedię. |
||
# Spróbować rozczytać swój zeszyt. |
# Spróbować rozczytać swój zeszyt. |
||
# Udawać, że się zemdlało, kiedy nauczyciel o coś zapyta. |
# Udawać, że się zemdlało, kiedy nauczyciel o coś zapyta. |
||
# |
# Zadać nauczycielowi pytanie, które wprawi go skonfundowanie, na przykład: ''Ile ó jest w trylogii Sienkiewicza?''. |
||
# Obok swojej ławki rozlać coś śliskiego, po czym zawołać nauczyciela i powiedzieć, że listwa odchodzi od ławki. |
# Obok swojej ławki rozlać coś śliskiego, po czym zawołać nauczyciela i powiedzieć, że listwa odchodzi od ławki. |
||
# Usiąść na środku klasy i powiedzieć, że medytujesz. |
# Usiąść na środku klasy i powiedzieć, że medytujesz. |
||
# Bawić się swoimi palcami. |
# Bawić się swoimi palcami. |
||
# Przemalować piórnik na inny kolor. |
# Przemalować piórnik na inny kolor. |
||
# Wymyślić wiersz o życiu i przeczytać go przed całą klasą. |
|||
# Pograć w [[Minecraft]]a. |
# Pograć w [[Minecraft]]a. |
||
# Zbudować samolot z linijki i długopisu… |
# Zbudować samolot z linijki i długopisu… |
||
Linia 127: | Linia 121: | ||
# Przespać całą lekcję w tylniej ławce. |
# Przespać całą lekcję w tylniej ławce. |
||
# Patrzeć na zegar aż zrobi ci się zez. |
# Patrzeć na zegar aż zrobi ci się zez. |
||
⚫ | |||
# Napisać kolejną pozycję na tej liście. |
# Napisać kolejną pozycję na tej liście. |
||
Wersja z 16:53, 31 sie 2021
Coś dla uczniów, którzy nie widzą co ze sobą począć na matmie. Co można robić na lekcji:
- Rysować karykatury nauczycieli, zabawnie ich podpisując.
- Rzucać kulkami z papieru.
- Grać w grzybki.
- Śpiewać.
- Grzebać w majtkach.
- Pisać po ławce.
- Tańczyć breakdance.
- Pisać chamskie wiersze o nauczycielach w brudnopisie.
- Ewentualnie, w zeszycie od matmy/polskiego/przyrody/angielskiego.
- Gadać.
- Założyć nauczycielowi śmietnik na głowę.
- Przedyskutować problem tolerancji/tego niedobrego z wyższej klasy/Skąd się biorą dzieci.
- Wybrać coś z powyższych albo wymyślić coś niezwiązanego z przedmiotem.
- Co? Pomyślałeś o czymś związanym? Kujon.
- Napisać przykładowy artykuł, dobry na Nonsensopedię.
- Wikipedię? Kujon.
- Zamierzasz to wykorzystać? To możesz płakać po tym kujonie, proszę bardzo!
- Wymyślić jeszcze ze sto punktów tego durnego rankingu.
- Zbudować miecz świetlny i zabić nim nauczycielkę.
- Latarka? Może przejmij kontrolę nad jej umysłem.
- Niemożliwe? Kujo… No dobra, dobra.
- Przekonać księdza/katechetkę/siostrę/szatniarę na zastępstwie, że Nonsensopedia nie szerzy szatana.
- Napisać książkę.
- Przemyśleć sens życia.
- Pospać.
- Liczyć do miliona od –1 000 000 (słownie: minus miliona).
- A nawet do dwóch, jeśli to fizyka lub inny nudny przedmiot.
- Dostać piątkę (tylko specjalistycznie wytrenowani TurboDymoUczniowie).
- Wymyślić nową wrzutę na starą kolegi.
- Popełnić seppuku/harakiri.
- Omówić od początku wszystkie odcinki „Mody na sukces”.
- Przeanalizować strukturę molekularną swojego włosa.
- Uczyć się[1].
- Rozpatrzyć problematykę dzisiejszego dziecka w tym okrutnym świecie – po prostu sobie ponarzekać.
- Znaleźć u kolegi mózg w pępku.
- Zrobić koledze z ławki operację mózgu.
- Porzucać szyszkami.
- Zjeść drugie śniadanie.
- Wyspać się, bo przecież w domu nie ma na to czasu.
- Nauczyć się korzystać z Mocy.
- Obejrzeć całą trylogię star warsów.[2]
- Opanować do perfekcji sztukę huśtania się na krześle.
- Spróbować zwrócić na siebie uwagę nauczyciela.
- Sprawdzić czy można złamać dupę, ewentualnie głowę lub brzuch.
- Zatańczyć na rurze na anatomii.
- Spróbować trafić papierową kulką do kosza.
- Wygrać Grę.
- Powkurzać nauczyciela.
- Wymyślić nową reklamę Chocapic[3].
- Dokopać się do wnętrza swojego lub czyjegoś nosa.
- Obciąć koleżance włosy.
- Napisać wypracowanie o tym, jak ciężki jest żywot ludzki i przeczytać go przed całą klasą.
- Budować domki z flamastrów.
- Robić łódeczki ze starej kartkówki.
- Grać w kółko i krzyżyk.
- Dekorować zeszyt.
- Pobazgrać kogoś flamastrem.
- Upominać wszystkich, żeby trzymali prosto plecy.
- Rysować zabijające się patyczaki.
- Huśtać się na krześle.
- Rozśmieszać klasę.
- Patrzeć jak klasa milczy po Twojej nieudanej próbie.
- Rysować to, o czym myślisz.
- Albo swoje ambicje…
- Patrzeć się bezmyślnie w tablice.
- Pomyśleć dowcip a potem roześmiać się na głos w klasie.
- Rozebrać się i pilnować ubrania.
- Pluć i łapać.
- Liczyć plamy na ścianach i suficie.
- Grać z koleżankami w rozbieranego wisielca/pokera.
- Robić zadania domowe z innych przedmiotów.
- Rzucać papierowymi samolotami po klasie.
- Wydłubać oko ołówkiem koledze
- Rzucać długopisami przez okno.
- Zrobić komiks.
- Życzyć smacznego koleżance (ewentualnie koledze) spożywającej kanapkę.
- Urwać klamkę od okna.
- Chrupać czipsy, tak żeby wszyscy słyszeli
- Znaleźć laskę[4] a potem robić z nią wiesz-co.
- Łamać ołówki.
- Wykorzystywać „inne zastosowania” kątomierza.
- Wypaść przez okno i połamać sobie nos.
- Nauczyć się chińskiego i japońskiego.
- Wymknąć się z klasy i powiedzieć kolegom, by udawali przy sprawdzaniu obecności, że się jest.
- Patrzeć koleżance w piersi tak, by nie zauważyła.
- Patrzeć koleżance w piersi tak, by zobaczyła, po czym dostać liścia.
- Zakochać się w niej.
- Zakochać się w nauczycielce.
- Pobić rekord świata w ilości niedostatecznych ocen na jednej lekcji.
- Udawać martwego.
- Po poproszeniu o przemieszczenie dziennika do innej klasy – pójść i więcej nie wrócić.
- …Albo pobawić się w nauczycielkę przy wystawianiu ocen (przedtem weź coś do pisania).
- …Lub zabrudzić go „białą śliną”.
- Dodać do tej listy jeszcze ze 100 punktów.
- Zamyślić się i zapomnieć wyjść na noc ze szkoły.
- Przeszywać wzrokiem nauczyciela, rozpraszając go.
- Powiedzieć, że idzie się do toalety…
- …A tak naprawdę pójść kupić coś w sklepiku.
- …Lub zabawić się na korytarzu w malarza.
- …Albo wyjść z koleżanką na korytarz, byś ją .
- Nic.
- Zrobić dziarę długopisami na ręce kolegi lub koleżanki.
- Pisać do lasek świńskie teksty.
- Robić zdjęcia i wrzucać na fejsa.
- Grać w kenta na lekcji.
- Bawić się popsutą komórką (jeśli mamy dużo w domu) tak żeby nauczyciel zabrał i wyciągamy następną aż się uzbiera 30 lub 50.
- Zagrać w Tibię.
- Wandalizować Wikipedię.
- Spróbować rozczytać swój zeszyt.
- Udawać, że się zemdlało, kiedy nauczyciel o coś zapyta.
- Zadać nauczycielowi pytanie, które wprawi go skonfundowanie, na przykład: Ile ó jest w trylogii Sienkiewicza?.
- Obok swojej ławki rozlać coś śliskiego, po czym zawołać nauczyciela i powiedzieć, że listwa odchodzi od ławki.
- Usiąść na środku klasy i powiedzieć, że medytujesz.
- Bawić się swoimi palcami.
- Przemalować piórnik na inny kolor.
- Pograć w Minecrafta.
- Zbudować samolot z linijki i długopisu…
- …i rzucić nim w nauczyciela.
- Przespać całą lekcję w tylniej ławce.
- Patrzeć na zegar aż zrobi ci się zez.
- Przepisywać z tablicy do zeszytu (wersja hardkorowa).
- Napisać kolejną pozycję na tej liście.
Zobacz też
- Jak być lubianym w klasie
- Jak poprawić stopnie w szkole
- jak zdenerwować nauczyciela
- Jak zostać szkolną ciotą
- Jak zrobić szkolną ściągę