Prawa anime: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(redakcja + kategoria)
Linia 1: Linia 1:
'''Prawa [[Anime]]''' to zbiór praw rządzących [[Japonia|japońskimi]] i [[Polska|polskimi]] (Polska to przecież [[Polska|druga Japonia]]) [[film animowany|filmami animowanymi]]. Dowolne anime można dogłębnie zrozumieć tylko przy pomocy tych praw.
{{popr}}


# '''Prawo Łazienki''' - dowolna istota płci męskiej, wchodząc do dowolnej [[łazienka|łazienki]] z [[wanna|wanną]]/[[prysznic]]em/dowolnym innym przyrządem służącym do mycia, napotka w niej myjącą się istotę płci żeńskiej, której [[siła]] będzie wprost proporcjonalna do kruchości jej budowy.
'''PRAWA ANIME'''
# '''Prawo Grawitacji''' - każda główna i drugoplanowa bohaterka anime posiada [[biust]] o wielkości wystarczającej, by ten samodzielnie i samoistnie wytworzył własne pole [[grawitacja|grawitacyjne]]. Dowodem na to jest zdolność do przyciągania przez to pole głównego bohatera i/lub innych mężczyzn w okolicy, którzy po schwytaniu przez pole grawitcyjne kręcą się wokół bohaterki już do końca [[serial]]u.
# '''Prawo Ameby''' - dowolny główny bohater ma mózg wielkości odwrotnie proporcjonalnej do wielkości jego [[miecz]]a i/lub jego czynów. Co w praktyce oznacza zwykle mózg wielkośc [[ameba|ameby]].
# '''Prawo Orków''' - w każdym anime (wykluczajac Record of Lodoss War i Ragnarok The Animation) zawsze są orkowie. Trzeba ich tylko dobrze poszukać.
# '''Prawo pierwszej i drugiej walki:'''
## obojętnie, co umie i co ma główny bohater, w pierwszej walce jego przeciwnik i tak wszystko zrobi szybciej, silniej i lepiej;
## za to w drugiej walce będzie odwrotnie.
# '''Prawo nazwy''' - każde anime musi mieć nazwę obowiązkowo jak najmniej związaną z jego [[temat]]em; dobrze, jeżeli [[tytuł]] nie jest przetłumaczalny na jakikolwiek inny język prócz japońskiego.
# '''Prawo wyższości Hentai''' - obojętnie, jak dobre jest anime, to i tak [[hentai]] zrobiony na jego podstawie będzie ciekawszy, inteligentniejszy i będzie się go przyjemniej oglądać. Od tej reguły wyjątków nie ma.
# '''Prawo [[policja|policji]]''' - (dotyczy tylko Ragnaroka i Record of Lodoss War) - dowolna postać zielona w tych anime nie jest [[ork]]iem, ale [[policjanet]]em w barwach kamuflujących.
# '''Prawo Nieśmiertelności Ubrań''' - obojętnie, co przejdą bohaterowie anime, ich [[ubranie|ubrania]] pod koniec nie zostaną w żaden sposób zniszczone, mimo tego, że w czasie trwania serialu ani razu ich nie zmieniali.
# '''Prawo Niewidzialnego Pancerza Wiary''' - dowolna bohaterka anime (szczególnie [[elfka]] lub [[magiczka]]), obojętnie jak bogata, będzie nosiła ubranie tylko z ledwością zakrywające jej wzdzięki. Wiąże się to prawdopodobnie z ich wiarą, że skąpe ubranie daje lepszą obronę od najlepszej zbroi (a podobno to hasło orków ''da red wunz go fasta!'' jest nierealne...)
# '''Prawo Wkurwienia''' - im większa [[złość]] bohatera, tym większa jego siła. No chyba, że bohater jest urodzonym [[frajer]]em.
# '''Prawo Odwrotnej Proporcjonalności''' - im więcej przeciwników ściga głównego bohatera, tym mniej strzałów w niego trafia.
# '''Prawo Powagi Sytuacji i Materializacji Przedmiotów''' - gdy postać jest zdenerwowana, wyciąga zza pleców [[młot]] lub dowolny inny przedmiot, którym pierze czynnik [[stres|stresogenny]]. Jednak, podczas poważnych starć ani razu tego nie robi, co więcej, nawet jej to do głowy nie przychodzi. Auć.


[[Kategoria:Anime]]
Jest to zbiór praw rządzących japońskimi i polskimi (Polska to przecież druga Japonia) filmami animowanymi. Dowolne anime można dogłębnie zrozumieć tylko przy pomocy tych praw.

PRAWA ANIME LOCUTUSA- SAPERA

----
1. PRAWO ŁAZIENKI- dowolna istota płci męskiej, wchodząc do dowolnej łazienki z wanną/prysznicem/dowolnym innym przyrządem służącym do mycia,napotka w niej myjącą się istotę płci żeńskiej, której siła będzie wprost proporcjonalna do kruchości jej budowy.

2. PRAWO GRAWITACJI- Każda główna i drugoplanowa bohaterka anime posiada biust o wielkości wystarczającej, by ten samodzielnie i samoistnie wytworzył własne pole grawitacyjne. Dowodem na to jest zdolność do przyciągania przez to pole głównego bohatera i/lub innych mężczyzn w okolicy, którzy po schwytaniu przez pole grawitcyjne kręcą się wokół bohaterki już do końca serialu.

3. PRAWO AMEBY- dowolny główny bohater ma mózg wielkości odwrotnie proporcjonalnej do wielkości jego miecza i/lub jego czynów. Co w praktyce oznacza zwykle mózg wielkośc ameby.

4. PRAWO ORKÓW- w każdym anime (wykluczajac Record of Lodoss War i Ragnarok The Animation) zawsze są orkowie. Trzeba ich tylko dobrze poszukać.

5. PRAWO PIERWSZEJ I DRUGIEJ WALKI- a) obojętnie, co umie i co ma główny bohater, w pierwszej walce jego przeciwnik i tak wszystko zrobi szybciej, silniej i lepiej b) a za to w drugiej walce będzie odwrotnie.

6. PRAWO NAZWY- każde anime musi mieć nazwę obowiązkowo jak najmniej związaną z jego tematem; dobrze, jeżeli tytuł nie jest przetłumaczalny na jakikolwiek inny język prócz japońskiego.

7. PRAWO WYŻSZOŚCI HENTAI- obojętnie, jak dobre jest anime, to i tak hentai zrobiony na jego podstawie będzie ciekawszy, inteligentniejszy i będzie się go przyjemniej oglądać. Od tej reguły wyjątków nie ma.

8. PRAWO POLICJI -(dotyczy tylko Ragnaroka i Record of Lodoss War) - dowolna postać zielona w tych anime nie jest orkiem, ale policjanetem w barwach kamuflujących.

9. PRAWO NIEŚMIERTELNYCH UBRAŃ - obojętnie, co przejdą bohaterowie anime, ich ubrania pod koniec nie zostaną w żaden sposób zniszczone, mimo to, że w czasie trwania serialu ani razu ich nie zmieniali.

10. PRAWO NIEWIDZIALNEGO PANCERZA WIARY- dowolna bohaterka anime (szczególnie elfka lub magiczka), obojętnie jak bogata, będzie nosiła ubranie tylko z ledwością zakrywające jej wzdzięki. Wiąże się to prawdopodobnie z ich wiarą, że skąpe ubranie daje lepszą obronę od najlepszej zbroi (a podobno to hasło orków "da red wunz go fasta!" jest nierealne...)

11. PRAWO WKURWIENIA - im większa złość bohatera, tym większa jego siła. No chyba, że bohater jest urodzonym frajerem.

12. PRAWO ODWROTNEJ PROPORCJONALNOŚCI - im więcej przeciwników ściga głównego bohatera, tym mniej strzałów w niego trafia.

13. PRAWO POWAGI SYTUACJI I MATERIALIZACJI PRZEDMIOTÓW - gdy postać jest zdenerwowana, wyciąga zza pleców młot lub dowolny inny przedmiot, którym pierze czynnik stresogenny. Jednak, podczas poważnych starć ani razu tego nie robi, co więcej, nawet jej to do głowy nie przychodzi. Auć.

Wersja z 20:20, 26 kwi 2006

Prawa Anime to zbiór praw rządzących japońskimi i polskimi (Polska to przecież druga Japonia) filmami animowanymi. Dowolne anime można dogłębnie zrozumieć tylko przy pomocy tych praw.

  1. Prawo Łazienki - dowolna istota płci męskiej, wchodząc do dowolnej łazienki z wanną/prysznicem/dowolnym innym przyrządem służącym do mycia, napotka w niej myjącą się istotę płci żeńskiej, której siła będzie wprost proporcjonalna do kruchości jej budowy.
  2. Prawo Grawitacji - każda główna i drugoplanowa bohaterka anime posiada biust o wielkości wystarczającej, by ten samodzielnie i samoistnie wytworzył własne pole grawitacyjne. Dowodem na to jest zdolność do przyciągania przez to pole głównego bohatera i/lub innych mężczyzn w okolicy, którzy po schwytaniu przez pole grawitcyjne kręcą się wokół bohaterki już do końca serialu.
  3. Prawo Ameby - dowolny główny bohater ma mózg wielkości odwrotnie proporcjonalnej do wielkości jego miecza i/lub jego czynów. Co w praktyce oznacza zwykle mózg wielkośc ameby.
  4. Prawo Orków - w każdym anime (wykluczajac Record of Lodoss War i Ragnarok The Animation) zawsze są orkowie. Trzeba ich tylko dobrze poszukać.
  5. Prawo pierwszej i drugiej walki:
    1. obojętnie, co umie i co ma główny bohater, w pierwszej walce jego przeciwnik i tak wszystko zrobi szybciej, silniej i lepiej;
    2. za to w drugiej walce będzie odwrotnie.
  6. Prawo nazwy - każde anime musi mieć nazwę obowiązkowo jak najmniej związaną z jego tematem; dobrze, jeżeli tytuł nie jest przetłumaczalny na jakikolwiek inny język prócz japońskiego.
  7. Prawo wyższości Hentai - obojętnie, jak dobre jest anime, to i tak hentai zrobiony na jego podstawie będzie ciekawszy, inteligentniejszy i będzie się go przyjemniej oglądać. Od tej reguły wyjątków nie ma.
  8. Prawo policji - (dotyczy tylko Ragnaroka i Record of Lodoss War) - dowolna postać zielona w tych anime nie jest orkiem, ale policjanetem w barwach kamuflujących.
  9. Prawo Nieśmiertelności Ubrań - obojętnie, co przejdą bohaterowie anime, ich ubrania pod koniec nie zostaną w żaden sposób zniszczone, mimo tego, że w czasie trwania serialu ani razu ich nie zmieniali.
  10. Prawo Niewidzialnego Pancerza Wiary - dowolna bohaterka anime (szczególnie elfka lub magiczka), obojętnie jak bogata, będzie nosiła ubranie tylko z ledwością zakrywające jej wzdzięki. Wiąże się to prawdopodobnie z ich wiarą, że skąpe ubranie daje lepszą obronę od najlepszej zbroi (a podobno to hasło orków da red wunz go fasta! jest nierealne...)
  11. Prawo Wkurwienia - im większa złość bohatera, tym większa jego siła. No chyba, że bohater jest urodzonym frajerem.
  12. Prawo Odwrotnej Proporcjonalności - im więcej przeciwników ściga głównego bohatera, tym mniej strzałów w niego trafia.
  13. Prawo Powagi Sytuacji i Materializacji Przedmiotów - gdy postać jest zdenerwowana, wyciąga zza pleców młot lub dowolny inny przedmiot, którym pierze czynnik stresogenny. Jednak, podczas poważnych starć ani razu tego nie robi, co więcej, nawet jej to do głowy nie przychodzi. Auć.