Wychowanie do życia w rodzinie: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (dr.) |
M (Upewnienie się) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
*{{t|nagły ból brzucha}}skutkuje to natychmiastowym zwolnieniem do [[dom]]u<ref>Ciekawe, czemu nauczyciele nie wpadli na to, że łatwiej jest usiedzieć z bólem na lekcji niż wałęsać się po środkach [[tramwaj|komunikacji miejskiej?]]</ref>, skuteczność tego sposobu jest bardzo wysoka, wadą jest to, że tego sposobu mogą używać tylko kobiety |
*{{t|nagły ból brzucha}}skutkuje to natychmiastowym zwolnieniem do [[dom]]u<ref>Ciekawe, czemu nauczyciele nie wpadli na to, że łatwiej jest usiedzieć z bólem na lekcji niż wałęsać się po środkach [[tramwaj|komunikacji miejskiej?]]</ref>, skuteczność tego sposobu jest bardzo wysoka, wadą jest to, że tego sposobu mogą używać tylko kobiety |
||
*{{t|ucieczka z lekcji}}klasyczny i szeroko stosowany sposób, zaletą jest możliwość stosowania przez wszystkich, szybkość i skuteczność, ale wadą jest ryzyko, że podpadniemy [[nauczyciel]]owi prowadzącemu<ref>Najgorzej, gdy ten nauczyciel uczy nas innych przedmiotów</ref> oraz szansa na użycie przez wychowawce umiejętności ''Summon Parents'', na mniej rozgarniętych nauczycieli/[[Rodzice|rodziców]] skutkuje tłumaczenie ''Przecież ja chodzę do szkoły, by się uczyć, a nie rozmawiać o takich bzdetach!''; |
*{{t|ucieczka z lekcji}}klasyczny i szeroko stosowany sposób, zaletą jest możliwość stosowania przez wszystkich, szybkość i skuteczność, ale wadą jest ryzyko, że podpadniemy [[nauczyciel]]owi prowadzącemu<ref>Najgorzej, gdy ten nauczyciel uczy nas innych przedmiotów</ref> oraz szansa na użycie przez wychowawce umiejętności ''Summon Parents'', na mniej rozgarniętych nauczycieli/[[Rodzice|rodziców]] skutkuje tłumaczenie ''Przecież ja chodzę do szkoły, by się uczyć, a nie rozmawiać o takich bzdetach!''; |
||
*{{t|w stylu [[Al-Kaida|Al-Kaidy]]}}sposób bardzo rzadko stosowany, głównie ze względu na ogromne konsekwencje, jednak posiada |
*{{t|w stylu [[Al-Kaida|Al-Kaidy]]}}sposób bardzo rzadko stosowany, głównie ze względu na ogromne konsekwencje, jednak posiada stuprocentową skuteczność. Wyciągamy z plecaka [[broń]]<ref>Chyba każdy uczeń ma przy sobie coś do obrony</ref> i zaczynamy uciekać ze [[szkoła|szkoły]]. Po drodze strzelamy do wszystkich krzyczących ''Stój!'' (a w szczególności rozwalamy woźną/[[woźny|woźnego]]), potem mamy chwilę wolności. Jej długość jest zależna od naszych umiejętności ukrycia. UWAGA! Wpadka może skończyć się tak, jak pokazane jest to na obrazku obok. |
||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
||
{{Przedmioty szkolne}} |
{{Przedmioty szkolne}} |
Wersja z 12:23, 15 paź 2011
Szablon:Tlekcja, podczas której młodzież uczy się m.in. prawidłowego funkcjonowania w rodzinie, czy wyrażania swoich uczuć. Nierzadko w czasie takich zajęć możemy dowiedzieć się co nieco o antykoncepcji.
Jak uniknąć lekcji
Uczniowie zwykle gdy nadchodzi WDŻ wyrażają ogromną niechęć w uczestniczeniu w tejże lekcji. Wyjątkiem są lekcje o rozmnażaniu i zapobieganiu. Jednak nie z powodu ciekawości uczniów, ale po to, by dowiedzieć się jak nauczyciel wyjdzie z tej kłopotliwej sytuacji i uświadomi (już dawno uświadomioną) młodzież.
Oto kilka sposobów by uniknąć WDŻ-u:
- Szablon:Tskutkuje to natychmiastowym zwolnieniem do domu[1], skuteczność tego sposobu jest bardzo wysoka, wadą jest to, że tego sposobu mogą używać tylko kobiety
- Szablon:Tklasyczny i szeroko stosowany sposób, zaletą jest możliwość stosowania przez wszystkich, szybkość i skuteczność, ale wadą jest ryzyko, że podpadniemy nauczycielowi prowadzącemu[2] oraz szansa na użycie przez wychowawce umiejętności Summon Parents, na mniej rozgarniętych nauczycieli/rodziców skutkuje tłumaczenie Przecież ja chodzę do szkoły, by się uczyć, a nie rozmawiać o takich bzdetach!;
- Szablon:Tsposób bardzo rzadko stosowany, głównie ze względu na ogromne konsekwencje, jednak posiada stuprocentową skuteczność. Wyciągamy z plecaka broń[3] i zaczynamy uciekać ze szkoły. Po drodze strzelamy do wszystkich krzyczących Stój! (a w szczególności rozwalamy woźną/woźnego), potem mamy chwilę wolności. Jej długość jest zależna od naszych umiejętności ukrycia. UWAGA! Wpadka może skończyć się tak, jak pokazane jest to na obrazku obok.
Przypisy
- ↑ Ciekawe, czemu nauczyciele nie wpadli na to, że łatwiej jest usiedzieć z bólem na lekcji niż wałęsać się po środkach komunikacji miejskiej?
- ↑ Najgorzej, gdy ten nauczyciel uczy nas innych przedmiotów
- ↑ Chyba każdy uczeń ma przy sobie coś do obrony