Demoman: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Ale ze mnie lama, blankuję Nonsensopedię... Byłbym bardzo wdzięczny za otrzymanie bana)
(nowa strona)
Linia 1: Linia 1:
{{WEdycji|ZieloneDaewooTico}}
{{cytat|Wystarczy jeden mały lont, szczypta nieobliczalnego chloranu potasu, jedno nieostrożne drgnięcie... i KA-BOOM! |'''Demoman''' o swojej pracy}}
{{t|Demoman|właściwie '''Tavish DeGroot'''}}postać występująca <del>w grze [[Team Fortress 2]]</del> jako osoba uczestnicząca w konflikcie pomiędzy korporacjami Reliable Excavation Demolition (RED) oraz Builders League United (BLU). Postać wielbiona przed wielu, nienawidzona przez jego przeciwników oraz jedyny na świecie Wielki Powieczny – na liście wyboru bohaterów grywalnych jest zaraz za [[Pyro]], który jak wiadomo jest Nie Do Końca Wielkim Przedwiecznym.

Demoman jest postacią naszpikowaną aż do bólu negatywnymi [[stereotyp]]ami. . Jest on bowiem [[Murzyn]]em, na wpół niepełnosprawnym<ref>Nie ma jednego oka</ref>, [[Szkocja|szkockim]]<ref>A więc skąpym</ref> [[alkoholik]]iem, który w dodatku jest mściwym psychopatą<ref>Nienawidzi wszystkich ze zdrowym oczami</ref> i mordercą pracującym dla [[Mason|amerykańskiej masonerii]]. W dodatku ma w sobie cechy Azjatów, gdyż na polu walki potrafi duplikować się w nieskończoność. <br/>Przy takim zestawieniu sprzeczności oczywiste jest że Demoman ma [[Polak|polskie korzenie]].

== Historia ==
Początkowo Tavish był sierotą porzuconą w jednym ze szkockich przytułków. Niestety wrodzona zawziętość oraz fascynacja wszelkiej maści materiałami wybuchowymi i straszliwy plan zabicia [[Potwór z Loch Ness|Potwora z Loch Ness]] kosztowały sześcioletniego Demomana pierwszą parę przybranych rodziców. W wieku siedmiu lat Demoman, poszukując pracy, trafił do maga Merasmusa, gdzie na skutek nieszczęśliwego wypadku<ref>Czytaj: Z jego własnej głupoty</ref> utracł swoje oko. Niezrażony tym Demoman postanowił oddać się pracom nad materiałami wybuchowymi, czym przysporzył sobie niechęć administracji Szkoły Podstawowej Crypt dla Sierot niedaleko Ullapool w górach Szkocji.
<br/>O talencie młodego Demomana stało się głośno i wkrótce do szkoły Crypt zawitało dwoje gości - jego prawdziwi rodzice. Czule wyjaśnili, że każdy Demoman jest porzucany zaraz po urodzeniu do czasu, aż objawi się jego talent - długowieczna, okrutna i kompletnie niepotrzebna tradycja Górskich Specjalistów od Materiałów Wybuchowych. Jego nieszczęśliwe dzieciństwo dobiegło końca, lecz jego szkolenie dopiero się rozpoczęło.
<br/>Po latach Demoman został jednym z czołowych najemników walcząc w międzyczasie z wrogimi korporacjami, niechęcią, docinkami towarzyszy, swoim własnym okiem<ref>Powiększonym 200-krotnie i użytym jako potwór przez wspomnianego wyżej Merasmusa</ref> oraz własnym nałogiem alkoholowym. Jego tegoroczne plany obejmują walkę z mechaniczną armią Graya Manna, próbującego pozbawić jego, i resztę najemników, środków do życia.
<br/>Aktualnie Demoman mieszka w [[Willa|luksusowej willi]] w Badlands w Nowym Meksyku w [[USA]], a swój zamek rodowy „DeGrootKeep” oddał ku celom turystycznym. Jego matka, którą na starość się opiekuje, wyzywa go od nierobów<ref>Jego zmarły ojciec miał 36 prac</ref> nie szanujących rodzinnych tradycji<ref>„Żaden szanujący się Demoman nigdy nie miał żadnego oka przekraczając 30 lat!” – pani DeGroot</ref>, pomimo że zarabia rocznie około pięciu milionów dolarów.

== Uzbrojenie ==
Tavish DeGroot, z racji bycia Demomanem, w swoim arsenale posiada głównie granatniki oraz wyrzutnie bomb samoprzylepnych. Będąc w sytuacji zagrożenia potrafi także bić się butelką z szkocką whiski, którą systematyczne popija podczas walki. <br/>Nie wiadomo jednak dlaczego upodobał sobie miecze. Demomana bardzo często można spotkać goniącego ludzi z tą bronią, najczęściej z tarczą która przyśpiesza jego ruchy.
<br/>[[Amerykańscy naukowcy]] próbują także dowiedzieć się dlaczego uznaje on buty jako broń.

== Umiejętności ==
Demoman, aby utrzymać się przy życiu jest szeroko uzdolniony. Potrafi na przykład:
* Zastawiać wybuchowe pułapki na suficie,
* Jednocześnie walczyć i pić [[alkohol]],
* Szarżować z mieczem,
* Skakać na minach przeciwpiechotnych,
* Duplikować się,
* Odradzać się po śmierci.

Badania wykazały, że dwie ostatnie umiejętności Demoman zawdźięcza tylko i wyłącznie znajomością z Pyro.

== Kwestia Demopana ==
W sprzyjających okolicznościach Demoman zamienia się w szalonego superbohatera – '''Demopana'''. Charakteryzuje się on czapką z kuferkiem pełnym złotych monet, okularami typu Shutter Shades, tarczą oraz, rzecz jasna, [[Patelnia|patelnią]].
<br/>Demopan ma moce super szybkości, niesamowitego talentu muzycznego, wkur{{cenzura3}} innych graczy oraz, co najważniejsze, moc sprzedawania Stout Shako za dwa metale rafinowane.

== Ciekawostki ==
* Pomimo wyżej wymienionych cech, Demoman nie jest ani [[Żyd]]em, ani [[Cygan]]em.
* Demoman nie nosi kiltu,
* Demoman MOŻE nosić kilt,
* Demoman czasem przebiera się za perskiego szacha,
* ... albo króla szkockiego,
* Wytwarza czapki z metali,
* Nie potrafi rzucać swoich granatów,
* Znaleziony granat poniemiecki używa jako broni białej,
* Potrafi ściąć głowę [[Kij golfowy|kijem golfowym]].

{{Przypisy}}
{{TF2}}
[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]]

Wersja z 19:42, 4 sty 2013

Wystarczy jeden mały lont, szczypta nieobliczalnego chloranu potasu, jedno nieostrożne drgnięcie... i KA-BOOM!

Demoman o swojej pracy

Szablon:Tpostać występująca w grze Team Fortress 2 jako osoba uczestnicząca w konflikcie pomiędzy korporacjami Reliable Excavation Demolition (RED) oraz Builders League United (BLU). Postać wielbiona przed wielu, nienawidzona przez jego przeciwników oraz jedyny na świecie Wielki Powieczny – na liście wyboru bohaterów grywalnych jest zaraz za Pyro, który jak wiadomo jest Nie Do Końca Wielkim Przedwiecznym.

Demoman jest postacią naszpikowaną aż do bólu negatywnymi stereotypami. . Jest on bowiem Murzynem, na wpół niepełnosprawnym[1], szkockim[2] alkoholikiem, który w dodatku jest mściwym psychopatą[3] i mordercą pracującym dla amerykańskiej masonerii. W dodatku ma w sobie cechy Azjatów, gdyż na polu walki potrafi duplikować się w nieskończoność.
Przy takim zestawieniu sprzeczności oczywiste jest że Demoman ma polskie korzenie.

Historia

Początkowo Tavish był sierotą porzuconą w jednym ze szkockich przytułków. Niestety wrodzona zawziętość oraz fascynacja wszelkiej maści materiałami wybuchowymi i straszliwy plan zabicia Potwora z Loch Ness kosztowały sześcioletniego Demomana pierwszą parę przybranych rodziców. W wieku siedmiu lat Demoman, poszukując pracy, trafił do maga Merasmusa, gdzie na skutek nieszczęśliwego wypadku[4] utracł swoje oko. Niezrażony tym Demoman postanowił oddać się pracom nad materiałami wybuchowymi, czym przysporzył sobie niechęć administracji Szkoły Podstawowej Crypt dla Sierot niedaleko Ullapool w górach Szkocji.
O talencie młodego Demomana stało się głośno i wkrótce do szkoły Crypt zawitało dwoje gości - jego prawdziwi rodzice. Czule wyjaśnili, że każdy Demoman jest porzucany zaraz po urodzeniu do czasu, aż objawi się jego talent - długowieczna, okrutna i kompletnie niepotrzebna tradycja Górskich Specjalistów od Materiałów Wybuchowych. Jego nieszczęśliwe dzieciństwo dobiegło końca, lecz jego szkolenie dopiero się rozpoczęło.
Po latach Demoman został jednym z czołowych najemników walcząc w międzyczasie z wrogimi korporacjami, niechęcią, docinkami towarzyszy, swoim własnym okiem[5] oraz własnym nałogiem alkoholowym. Jego tegoroczne plany obejmują walkę z mechaniczną armią Graya Manna, próbującego pozbawić jego, i resztę najemników, środków do życia.
Aktualnie Demoman mieszka w luksusowej willi w Badlands w Nowym Meksyku w USA, a swój zamek rodowy „DeGrootKeep” oddał ku celom turystycznym. Jego matka, którą na starość się opiekuje, wyzywa go od nierobów[6] nie szanujących rodzinnych tradycji[7], pomimo że zarabia rocznie około pięciu milionów dolarów.

Uzbrojenie

Tavish DeGroot, z racji bycia Demomanem, w swoim arsenale posiada głównie granatniki oraz wyrzutnie bomb samoprzylepnych. Będąc w sytuacji zagrożenia potrafi także bić się butelką z szkocką whiski, którą systematyczne popija podczas walki.
Nie wiadomo jednak dlaczego upodobał sobie miecze. Demomana bardzo często można spotkać goniącego ludzi z tą bronią, najczęściej z tarczą która przyśpiesza jego ruchy.
Amerykańscy naukowcy próbują także dowiedzieć się dlaczego uznaje on buty jako broń.

Umiejętności

Demoman, aby utrzymać się przy życiu jest szeroko uzdolniony. Potrafi na przykład:

  • Zastawiać wybuchowe pułapki na suficie,
  • Jednocześnie walczyć i pić alkohol,
  • Szarżować z mieczem,
  • Skakać na minach przeciwpiechotnych,
  • Duplikować się,
  • Odradzać się po śmierci.

Badania wykazały, że dwie ostatnie umiejętności Demoman zawdźięcza tylko i wyłącznie znajomością z Pyro.

Kwestia Demopana

W sprzyjających okolicznościach Demoman zamienia się w szalonego superbohatera – Demopana. Charakteryzuje się on czapką z kuferkiem pełnym złotych monet, okularami typu Shutter Shades, tarczą oraz, rzecz jasna, patelnią.
Demopan ma moce super szybkości, niesamowitego talentu muzycznego, wkurCenzura2.svg innych graczy oraz, co najważniejsze, moc sprzedawania Stout Shako za dwa metale rafinowane.

Ciekawostki

  • Pomimo wyżej wymienionych cech, Demoman nie jest ani Żydem, ani Cyganem.
  • Demoman nie nosi kiltu,
  • Demoman MOŻE nosić kilt,
  • Demoman czasem przebiera się za perskiego szacha,
  • ... albo króla szkockiego,
  • Wytwarza czapki z metali,
  • Nie potrafi rzucać swoich granatów,
  • Znaleziony granat poniemiecki używa jako broni białej,
  • Potrafi ściąć głowę kijem golfowym.

Przypisy

  1. Nie ma jednego oka
  2. A więc skąpym
  3. Nienawidzi wszystkich ze zdrowym oczami
  4. Czytaj: Z jego własnej głupoty
  5. Powiększonym 200-krotnie i użytym jako potwór przez wspomnianego wyżej Merasmusa
  6. Jego zmarły ojciec miał 36 prac
  7. „Żaden szanujący się Demoman nigdy nie miał żadnego oka przekraczając 30 lat!” – pani DeGroot