Szablon:Pojedynki: Różnice pomiędzy wersjami
(no kurwa czarne tło bez podpisu żeby przedstawić arta w pojedynku, geniusz) |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Pojedynki/schemat |
{{Pojedynki/schemat |
||
|Art1czytaj= |
|Art1czytaj=Miłośnik Komunikacji Miejskiej |
||
|Art2czytaj= |
|Art2czytaj=Kontroler biletów |
||
|Art1=[[Plik:Mkm.jpg|right|150px|MKM ''kierowca'', zrobił sobie zdjęcie za kółkiem, by zaszpanować przed innymi MKM-ami na forach]] |
|||
|Art1=[[Plik:Gordonpalaman 2.jpg|right|90px|Okładka]] |
|||
'''Miłośnik Komunikacji Miejskiej''' – specyficzny rodzaj [[pasażer]]a, który charakteryzuje się ogromną wiedzą na temat pojazdu w którym się znajduje, jak i o pozostałych w mieście/kraju/świecie (w zależności od stopnia zzielenienia), przeciwieństwo pracownika komunikacji miejskiej. Nie ma się co ich obawiać, dopóki zgadzasz się z ich poglądami na temat najnowszego [[Mercedes-Benz Citaro|mercedesa]] czy [[protram]]a. |
|||
'''Half-Life 2''' ('''HL2''', [[Język angielski|ang.]] ''okres połowicznego rozkładu vol. II'') – [[Gra komputerowa|komputerowy]], a także [[Xbox|Xboksowy]] i [[PlayStation|Playstationowy]] tytuł [[First–person shooter|FPS]], wyprodukowany w latach [[1999]]–[[2004]] przez [[Valve Software]], będący [[sequel]]em tytułu z [[1998]] roku, czyli [[HL1]]. HL2 był wydawany od III kwartału 2004 ([[komputer osobisty|komputer]]) do III kwartału [[2007]] (Xbox 360 i PS3). Tak długi okres sprawiał, że gracze dogłębnie przestali lubić pierwszego wydawcę – Vivendi Universal Games, a potem drugiego – EA Games. |
|||
MKM-owie zrzeszają się w kluby Miłośników Komunikacji Miejskiej. Największe z nich to pomorski, [[poznań]]ski, [[Częstochowa|Jasnogórski]], [[Kraków|podwawelski]], ze [[Warszawa|stolicy]], [[Chorzów|chorzowski]], [[Wrocław|wrocloveski]] i [[Łódź|wodny]]. |
|||
;Rozdziały |
|||
* '''Point Insertion''' – główny bohater, Gordon Freeman budzi się w pociągu jadącym w nieznaną mu stronę. Majaczy i ma wizje, które są pozostałością po balandze w Black Mesa. Po chwili okazuje się, że trafił do [[Rosja|Rosji]], ale zamiast wódki i rozpalonych lasek, wita go z wielkiego kineskopu niejaki dr. Breen i informuje, że wysiadł w City 17 – metropolii, w której robi za Wielkiego Brata. Etap ten polega głównie na zbieraniu batów od wszechobecnej [[Policja|policji]] i wrzucania puszek do koszów. Po chwili natrafia na starych znajomych, Barneya i Kleinera, oraz postać która była pretekstem do wydania Nude–moda, Alyx Vance. |
|||
|Ankieta=<poll> |
|Ankieta=<poll> |
||
Który artykuł wybierasz? |
Który artykuł wybierasz? |
||
Miłośnik Komunikacji Miejskiej |
|||
Half-Life 2 |
|||
Kontroler biletów |
|||
Left 4 Dead |
|||
</poll> |
</poll> |
||
|Art2=[[Plik: |
|Art2=[[Plik:Mandat.jpg|right|150px]] |
||
'''Kontroler biletów''' (potocznie ''kanar'') – jednostka społeczna skrupulatnie i sadystycznie utrudniająca podróżowanie [[Komunikacja miejska|komunikacją publiczną]]. Ma denerwujący dar boży pojawiania się zawsze wtedy, kiedy nie trzeba. Posiada też umiejętność łapania osób, które ten jeden, jedyny raz jechały bez biletu i wpadły do [[Kontrola|kontroli]]. |
|||
'''[[Left 4 Dead]]''' – gra stworzona przez Turtle Rock Studios, ale forsę na niej trzepie [[Valve Software]]. Ucieleśnienie [[prawa Murphy'ego|praw Murphy'ego]]. Polega na strzelaniu do wszystkiego, co się rusza i co ma ochotę ci [[Wpierdol|dać po ryju]], zaś głównym zadaniem graczy jest przedostanie się z punktu A do punktu B, przy czym każdy taki punkt posiada umowną nazwę ''saferoom'' (czasem też ''safehouse''). |
|||
;Typy kanarów |
|||
;Geneza gry |
|||
* '''Oczywisty''' – ''Nie ma pan biletu.'' |
|||
Jak to zwykle bywa, najlepsze pomysły przychodzą na myśl w nieoczekiwanych momentach. Tak też było z L4D. Ekipa Turtle Rock postawiła sobie pewnego dnia serwer w [[Counter-Strike|CS-ie]] i dla jaj każdy w CT kupił sobie MP5, a do TT wrzucili kilkanaście botów z nożami. Zabawa tak bardzo im się spodobała, że stwierdzili, że w sumie to można by na tej podstawie zrobić grę o tematyce zombie-apokalipsy. Na początku założyli, że gra będzie się nazywać ''Terror Strike'', ale po jakimś czasie Valve wchłonęło Turtle Rock Studios i nazwa przy okazji zmieniła się na aktualną, co nieco podcina skrzydła teorii mówiącej, że [[Gaben]] nie umie liczyć do trzech. |
|||
* '''Dociekliwy''' – ''Dlaczego nie ma pan biletu?'' |
|||
* '''Moralista''' – ''Nieładnie jeździć bez biletu!'' |
|||
* '''Prorok''' – ''Następnym razem będzie pan miał bilet!'' |
|||
* '''Jasnowidz''' – ''Wiedziałem, że nie ma pan biletu!'' |
|||
}}<noinclude>[[Kategoria:Szablony strony głównej]][[Kategoria:Pojedynki ANM-ów|*]]</noinclude> |
}}<noinclude>[[Kategoria:Szablony strony głównej]][[Kategoria:Pojedynki ANM-ów|*]]</noinclude> |
Wersja z 23:05, 8 paź 2017
Miłośnik Komunikacji Miejskiej – specyficzny rodzaj pasażera, który charakteryzuje się ogromną wiedzą na temat pojazdu w którym się znajduje, jak i o pozostałych w mieście/kraju/świecie (w zależności od stopnia zzielenienia), przeciwieństwo pracownika komunikacji miejskiej. Nie ma się co ich obawiać, dopóki zgadzasz się z ich poglądami na temat najnowszego mercedesa czy protrama. MKM-owie zrzeszają się w kluby Miłośników Komunikacji Miejskiej. Największe z nich to pomorski, poznański, Jasnogórski, podwawelski, ze stolicy, chorzowski, wrocloveski i wodny. |
Który artykuł wybierasz? Zagłosuj poniżej. 30 224 Oddano już 254 głosy. poll-id 0C9D98B1B5FE68D3C88455523714BDD7 |
Kontroler biletów (potocznie kanar) – jednostka społeczna skrupulatnie i sadystycznie utrudniająca podróżowanie komunikacją publiczną. Ma denerwujący dar boży pojawiania się zawsze wtedy, kiedy nie trzeba. Posiada też umiejętność łapania osób, które ten jeden, jedyny raz jechały bez biletu i wpadły do kontroli.
|
Archiwum |