SkyscraperCity: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (dodano link do artykułu Warszawa Centralna) |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (+zobaczteż) |
||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
⚫ | |||
{{hejtprawda}} |
|||
⚫ | '''SkyscraperCity''' – międzynarodowe forum gromadzące |
||
⚫ | |||
[[Plik:Polskie drogi.jpg|thumb|recht|200px|Kolejny, genialny pomysł użytkowników na zmniejszenie ruchu samochodowego]] |
|||
⚫ | |||
Najczęstszymi użytkownikami forum są wieczni [[student|studenci]] w wieku 35-45 lat, którzy czują się najmądrzejszymi ekspertami z zakresu zarządzania miastem i urbanistyki. Jako, że odsetek użytkowników z wykształceniem inżynieryjnym szacuje się na < 5% całej populacji użytkowników, a reszta wciąż studiuje kierunki przygotowujące do pracy w [[McDonald's]], na forum można poczytać [[kurwa|kwieciste]] komentarze, na temat osób mających zgoła odmienne zdanie. Użytkownicy forum zazwyczaj posiadają zdolności aktorskie, o czym świadczy fakt, że przed kamerą potrafią powstrzymać się od hejtowania adwersarzy. |
|||
Użytkownicy dzielą się na następujące rodzaje: |
|||
* '''Miłośnik [[tramwaj]]ów''' – pragnie, aby tramwaje poruszały się po wszystkich zakątkach miasta, włącznie z jednokierunkowymi ścieżkami na prywatnych posesjach. |
* '''Miłośnik [[tramwaj]]ów''' – pragnie, aby tramwaje poruszały się po wszystkich zakątkach miasta, włącznie z jednokierunkowymi ścieżkami na prywatnych posesjach. |
||
* '''Inżynier''' – tworzy nowe projekty, które poziomem przewyższają < |
* '''Inżynier''' – tworzy nowe projekty, które poziomem przewyższają <del>[[student]]ów</del> [[profesor]]ów politechnik. |
||
* '''Fałszerz''' – produkuje pieniądze, z których mają być pokryte koszty inwestycji. |
* '''Fałszerz''' – produkuje pieniądze, z których mają być pokryte koszty inwestycji. |
||
* '''Informator''' – informuje resztę użytkowników, co te wredne urzędasy znowu wymyśliły. |
* '''Informator''' – informuje resztę użytkowników, co te wredne urzędasy znowu wymyśliły. |
||
* '''Pośrednik''' – przekazuje pomysły użytkowników urzędnikom. |
* '''Pośrednik''' – przekazuje pomysły użytkowników urzędnikom. |
||
* '''Negocjator''' – trudni się pisaniem listów do urzędników, które mają na celu przekonanie ich, że pomysły podane na forum są jedyną słuszną wizją. |
* '''Negocjator''' – trudni się pisaniem listów do urzędników, które mają na celu przekonanie ich, że pomysły podane na forum są jedyną słuszną wizją. |
||
* '''Fotograf''' – chodzi po różnych miejscach w mieście, najczęściej po placach budowy, wykonuje zdjęcia, a następnie udostępnia fotorelacje reszcie użytkowników, którzy przeglądając ją czują się jak pan w wieku |
* '''Fotograf''' – chodzi po różnych miejscach w mieście, najczęściej po placach budowy, wykonuje zdjęcia, a następnie udostępnia fotorelacje reszcie użytkowników, którzy przeglądając ją czują się jak pan w wieku 60+ przeglądający [[Gazeta pornograficzna|pisma pornograficzne]]. |
||
==Najatrakcyjniejsze pomysły== |
== Najatrakcyjniejsze pomysły == |
||
* Linia tramwajowa w relacji [[Warszawa Centralna]] |
* Linia tramwajowa w relacji [[Warszawa Centralna]] – [[Mars]]. |
||
* Pasy tramwajowo-autobusowe na drogach o jednym pasie ruchu w każdym kierunku. |
* Pasy tramwajowo-autobusowe na drogach o jednym pasie ruchu w każdym kierunku. |
||
* Szybka Kolej Miejska we wszystkich miastach z liczbą mieszkańców powyżej 20 tysięcy. |
* Szybka Kolej Miejska we wszystkich miastach z liczbą mieszkańców powyżej 20 tysięcy. |
||
* Włączenie statków i samolotów w obsługę komunikacji miejskiej. |
* Włączenie statków i samolotów w obsługę komunikacji miejskiej. |
||
* Zabudowa Placu Defilad. |
|||
⚫ | |||
==Dorobek naukowy i teorie użytkowników== |
|||
* W [[Londyn|Londynie]] nie ma korków. Dzieje się tak za sprawą jednego z [[Transport for London|najdroższych systemów transportowych na świecie]]; |
|||
* Prawo nieistotności zaludnienia, zwane również prawem [[Moskwa|moskiewsko]]-[[Amsterdam|amsterdamskim]], od porównywanych miast. Jest to prawo z zakresu [[inżynieria komunikacyjna|inżynierii komunikacyjnej]], według którego wpływ na zakorkowanie miast ma nie gęstość zaludnienia, a szerokość ulic. Polega na porównywaniu zakorkowanych szerokich moskiewskich arterii z mniej zakorkowanymi, wąskimi ulicami w Amsterdamie; |
|||
* Zwężanie ulic jako metoda na zwalczanie korków – koncepcja [[uspokojenie ruchu|uspokojenia ruchu]] w interpretacji standardowego użytkownika. |
|||
⚫ | |||
Poza specyficznym słownictwem wyrażającym pogardę wobec użytkowników transportu indywidualnego, użytkownicy SSC posiadają swoje własne słownictwo. Najczęściej używanymi terminami są: |
Poza specyficznym słownictwem wyrażającym pogardę wobec użytkowników transportu indywidualnego, użytkownicy SSC posiadają swoje własne słownictwo. Najczęściej używanymi terminami są: |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
== Zobacz też == |
|||
⚫ | |||
* [[miłośnik komunikacji miejskiej]] |
|||
⚫ | |||
* [[miłośnik kolei]] |
|||
* '''zabiorom drogę''' – oznacza marzenia użytkownika, aby kierowcy, po utrudnieniu poczuli [[ból dupy|to samo]], co użytkownicy; |
|||
⚫ | |||
* '''dziadoparking''' – dziki, fatalny estetycznie parking, powstały najczęściej w wyniku wyburzenia zabytkowego budynku; |
|||
* '''żuloskwerek''' – zaniedbana zieleń miejska, częste miejsce libacji alkoholowych miejscowych miłośników mocnych trunków; |
|||
* '''pierzeja''' – czynnik upragnionej miastotwórczości; zachowanie nieprzerwanej zabudowy w ciągu ulicy to temat mokrych snów każdego szanującego się użytkownika. Immanentną cechą pierzei są upragnione usługi w parterach; |
|||
* '''rondo''' – nierozwikłana po dziś dzień zagadka infrastruktury drogowej; przedmiot nieustającej wojny frakcji samochodowej SSC, dzielącej się na bojówki – krakowską i warszawską. |
|||
[[Kategoria:Strony internetowe]] |
[[Kategoria:Strony internetowe]] |
Aktualna wersja na dzień 16:14, 12 maj 2020
SkyscraperCity – międzynarodowe forum gromadzące ekspertów od wydawania nieswoich pieniędzy. Użytkownicy mają w zwyczaju kwestionowanie potrzeby istnienia urzędników, burmistrzów i prezydentów miast, gdyż uważają, że sami najlepiej zajmą się swoją miejscowością.
Użytkownicy[edytuj • edytuj kod]
- Miłośnik tramwajów – pragnie, aby tramwaje poruszały się po wszystkich zakątkach miasta, włącznie z jednokierunkowymi ścieżkami na prywatnych posesjach.
- Inżynier – tworzy nowe projekty, które poziomem przewyższają
studentówprofesorów politechnik. - Fałszerz – produkuje pieniądze, z których mają być pokryte koszty inwestycji.
- Informator – informuje resztę użytkowników, co te wredne urzędasy znowu wymyśliły.
- Pośrednik – przekazuje pomysły użytkowników urzędnikom.
- Negocjator – trudni się pisaniem listów do urzędników, które mają na celu przekonanie ich, że pomysły podane na forum są jedyną słuszną wizją.
- Fotograf – chodzi po różnych miejscach w mieście, najczęściej po placach budowy, wykonuje zdjęcia, a następnie udostępnia fotorelacje reszcie użytkowników, którzy przeglądając ją czują się jak pan w wieku 60+ przeglądający pisma pornograficzne.
Najatrakcyjniejsze pomysły[edytuj • edytuj kod]
- Linia tramwajowa w relacji Warszawa Centralna – Mars.
- Pasy tramwajowo-autobusowe na drogach o jednym pasie ruchu w każdym kierunku.
- Szybka Kolej Miejska we wszystkich miastach z liczbą mieszkańców powyżej 20 tysięcy.
- Włączenie statków i samolotów w obsługę komunikacji miejskiej.
Slang[edytuj • edytuj kod]
Poza specyficznym słownictwem wyrażającym pogardę wobec użytkowników transportu indywidualnego, użytkownicy SSC posiadają swoje własne słownictwo. Najczęściej używanymi terminami są:
- ciągnom druta – wbrew pozorom nie dotyczy to reakcji użytkowników na kolejną fotorelację, a fakt rozwieszania tramwajowej sieci trakcyjnej;
- lejom betą – nie chodzi to o leje marki beta, a o fakt wylewania betonu;
- blachosmród – pogardliwe określenie samochodu osobowego, połączone z teorią, że autobusy, tramwaje i rowery są z drewna i w ogóle nie śmierdzą.