Użytkownik:Eksekk/notatki: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(+ranking) Znacznik: edytor źródłowy |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (Ostrzyciel przeniósł stronę Użytkownik:Expert3222/notatki do Użytkownik:Eksekk/notatki: Automatyczne przeniesienie strony użytkownika po zmianie nazwy konta z „Expert3222” na „Eksekk”) |
||
(Nie pokazano 22 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Expert3222/nav}} |
{{:Użytkownik:Expert3222/nav}} |
||
== ANM == |
== ANM == |
||
'''Jeśli jednocześnie wygrały dwa ANMy, to pierwszy powinien być przez tydzień, a po nim drugi.''' |
|||
* Jeśli są 2 ANMy, to zmienić w szablonie {{s|anm-nawigacja}}, żeby były linki do obu; |
|||
* Uaktualnić redirect [ |
* Uaktualnić redirect [{{fullurl:Artykuł na medal|redirect=no}} tutaj]; |
||
* Wywalić zakończone głosowanie (i przy okazji resztę, jeśli jeszcze jakieś są do wywalenia) [[Nonsensopedia:Artykuł na medal|stąd]]; |
* Wywalić zakończone głosowanie (i przy okazji resztę, jeśli jeszcze jakieś są do wywalenia) [[Nonsensopedia:Artykuł na medal|stąd]]; |
||
* Jeśli ANM zostanie odrzucony, to należy dodać go [[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Odrzucone|tutaj]]; |
|||
* Dodać {{s|medal}} do ANMa; |
|||
* Dodać {{s|medal}} do ANMa i sprawdzić, czy są odpowiednie kategorie; |
|||
* Dodać ANM do listy [[Nonsensopedia:Artykuły_na_medal|tutaj]] |
|||
* Dodać ANM do listy [[Nonsensopedia:Artykuły_na_medal|tutaj]]; |
|||
* Najważniejsze: w szablonie {{s|artykuł na medal}} umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z tymi zasadami: |
* Najważniejsze: w szablonie {{s|artykuł na medal}} umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z tymi zasadami: |
||
** Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo <code><nowiki>'''nazwa sekcji'''</nowiki></code> albo <code>;nazwa sekcji</code>); |
** Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo <code><nowiki>'''nazwa sekcji'''</nowiki></code> albo <code>;nazwa sekcji</code>); |
||
** Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi; |
** Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi; |
||
** Usuwamy przypisy i zamieniamy <nowiki>{{t}}</nowiki>; |
|||
** Oczywiście tekst nie może być za długi. |
** Oczywiście tekst nie może być za długi. |
||
* Dodać to samo [[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum|tutaj]] i, jeśli artykuł jest poradnikiem, do szablonu {{s|poradniki/polecane}}; |
|||
* Jeśli jest 2 lub więcej ANMów, to: |
|||
* Do kategorii ANMa dodać <code><nowiki>{{KatANM|* [[Nagrodzony artykuł]]}}</nowiki></code>; |
|||
** W szablonie {{s|artykuł na medal}} umieszczamy tekst dla każdego z nich między znacznikami <code><nowiki><choose><option></option></choose></nowiki></code> (np. <code><nowiki><choose><option>tekst 1 ANMa + to co będzie w następnym punkcie</option><option>tekst 2 ANMa + to co będzie w następnym punkcie</option></choose></nowiki></code> itd.); |
|||
* Uzupełnić szablon '''LosowyANM'''; |
|||
** W tekście dolnej belki (<code><nowiki><div class="linklista" style="text-align: right;">'''[[Artykuł na medal|Czytaj całość i oceń]][[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum|Archiwum]][[Nonsensopedia:Artykuł na medal|Zgłoś kandydaturę]]'''</div></nowiki></code>) zamieniamy <code><nowiki>[[Artykuł na medal|Czytaj całość i oceń]]</nowiki></code> na bezpośredni link do artykułu; |
|||
* Uzupełnić [[Nonsensopedia:Medaliści|stronę medalistów]]; |
|||
** Przykład takiej operacji znajduje się [http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Szablon:Artyku%C5%82_na_medal?action=edit&oldid=1358734 tutaj]. |
|||
* Po zakończeniu roku kalendarzowego, w nowym roku przenieść stronę <code>Artykuły na medal/Archiwum/</code> do <code>Artykuły na medal/Archiwum/stary rok</code>, po czym stworzyć nową stronę <code>Artykuły na medal/Archiwum</code>. |
|||
* Dodać to samo [[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum|tutaj]] (tyle tylko, że tekst każdego ANMa jako osobna sekcja, jeśli są 2 lub więcej). |
|||
== NonNews == |
== NonNews == |
||
Linia 23: | Linia 25: | ||
* Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. [[październik 2015]]), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy; |
* Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. [[październik 2015]]), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy; |
||
* Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie {{s|archiwum NonNews}}. |
* Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie {{s|archiwum NonNews}}. |
||
=== News miesiąca === |
|||
* Dodajemy newsa do listy [[Nonsensopedia:News miesiąca|tu]]; |
|||
* Dodajemy '''część''' newsa [[NonNews:Archiwum wiadomości miesiąca|tutaj]] i do szablonu {{s|news miesiąca}}. |
|||
* Zmieniamy przekierowanie [{{fullurl:News miesiąca|redirect=no}} tutaj]. |
|||
* Dodajemy {{s|medal miesiąca}} do newsa; |
|||
* Uzupełniamy [[Nonsensopedia:Medaliści|stronę medalistów]]; |
|||
== SDU == |
== SDU == |
||
* Jeśli wynikiem głosowania jest zostawienie artykułu, to po prostu kasujemy z niego szablon {{s|sdu}} i zmieniamy w zgłoszeniu na [[N:SDU|tej stronie]] parametr <code>wynik=brak</code> na <code>wynik=zostaw</code>; |
* Jeśli wynikiem głosowania jest zostawienie artykułu, to po prostu kasujemy z niego szablon {{s|sdu}}, dodajemy do jego dyskusji szablon <code><nowiki>{{SDU+}}</nowiki></code> w następującej formie: <code><nowiki>{{SDU+|rrrr-mm-dd}}</nowiki></code>, i zmieniamy w zgłoszeniu na [[N:SDU|tej stronie]] parametr <code>wynik=brak</code> na <code>wynik=zostaw</code>; |
||
* Jeśli natomiast wynikiem jest usunięcie, ustawiamy ten sam parametr na <code>wynik=usuń</code> i czekamy, aż admin usunie. Jeśli zwleka, to można do artykułu wstawić [[N:EK|eka]] z powodem „wynik sdu” |
* Jeśli natomiast wynikiem jest usunięcie, ustawiamy ten sam parametr na <code>wynik=usuń</code> i czekamy, aż admin usunie. Jeśli zwleka, to można do artykułu wstawić [[N:EK|eka]] z powodem „wynik sdu”; |
||
== Ranking nonsensopedystów == |
== Ranking nonsensopedystów == |
||
* Wchodzimy na [[ |
* Wchodzimy na [[Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów/szablon listy|tę stronę]] i kopiujemy jej zawartość; |
||
* Tworzymy nową stronę zgodnie z formatem: <code>Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów/[nazwa miesiąca] [rok]</code>; |
* Tworzymy nową stronę zgodnie z formatem: <code>Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów/[nazwa miesiąca] [rok]</code>; |
||
* Wklejamy do niej skopiowany tekst; |
* Wklejamy do niej skopiowany tekst; |
||
Linia 36: | Linia 45: | ||
** Wpisz na tamtą stronę spisanych userów razem z ich liczbą edycji (format taki sam jak w poprzednich rankingach). |
** Wpisz na tamtą stronę spisanych userów razem z ich liczbą edycji (format taki sam jak w poprzednich rankingach). |
||
* Jeśli natomiast lubisz być dokładny: |
* Jeśli natomiast lubisz być dokładny: |
||
** Liczbę edycji administratorów obliczysz dodając ich [ |
** Liczbę edycji administratorów obliczysz, dodając ich [{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&user=nick+admina}} blokady], [{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=delete&user=nick+admina}} usunięte strony] i [[Specjalna:Wkład/nick admina|zwykłe edycje]] (polecam do tego bezpośrednio skopiować edycje/blokady/usunięcia z danego miesiąca i wkleić do jakiegoś edytora tekstu zliczającego wiersze tekstu); |
||
** Natomiast u zwykłych użytkowników liczysz tylko edycje. |
** Natomiast u zwykłych użytkowników liczysz tylko edycje. |
||
* Wpisujemy w odpowiednim miejscu datę wykonania rankingu i zapisujemy; |
* Wpisujemy w odpowiednim miejscu datę wykonania rankingu i zapisujemy; |
||
* |
* Dodajemy link do utworzonej strony [[Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów|tutaj]]; |
||
* Potem w [[Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów/szablon|tym szablonie]] dodajemy nasz ranking do listy. |
|||
== NonAnalizy == |
|||
* Dodajemy link do nowej analizy do szablonu {{s|źródła/prawa}}; |
|||
* Zmieniamy szablon {{s|analiza}}; |
|||
* Uaktualniamy szablon {{s|analizy}}. |
|||
== Brudnopis miesiąca == |
|||
* Usuwamy ze starego brudnopisu szablon {{s|brudnopis miesiąca}}; |
|||
* Dodajemy do nowego brudnopisu wyżej wymieniony szablon; |
|||
* Uaktualniamy [{{fullurl:Brudnopis miesiąca|action=edit}} to przekierowanie]. |
|||
== Tabelki == |
|||
{| class="wikitable sortable" |
|||
|+ Zasady skracania ANMa (do szablonu) |
|||
|- style="background-color:LightGrey;color:Black;text-align:center" |
|||
!1 |
|||
!2 |
|||
!3 |
|||
!4 |
|||
|- |
|||
|Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo <code><nowiki>'''nazwa sekcji'''</nowiki></code> albo <code>;nazwa sekcji</code>) |
|||
|Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi |
|||
|Usuwamy przypisy i zamieniamy <nowiki>{{t}}</nowiki> |
|||
|Oczywiście tekst nie może być za długi |
|||
|} |
|||
{| class="wikitable sortable" |
|||
|+ Tabelkowe notatki |
|||
|- style="background-color:LightGrey;color:Black;text-align:center" |
|||
!Czynność |
|||
!Krok 1 |
|||
!Krok 2 |
|||
!Krok 3 |
|||
!Krok 4 |
|||
!Krok 5 |
|||
!Krok 6 |
|||
!Krok 7 |
|||
!Krok 8 |
|||
!Krok 9 |
|||
|- |
|||
|ANM – wstawienie |
|||
|Uaktualnić redirect [{{fullurl:Artykuł na medal|redirect=no}} tutaj] |
|||
|Wywalić zakończone głosowanie (i przy okazji resztę, jeśli jeszcze jakieś są do wywalenia) [[Nonsensopedia:Artykuł na medal|stąd]] |
|||
|Dodać {{s|medal}} do ANMa i sprawdzić, czy są odpowiednie kategorie |
|||
|Dodać ANM do listy [[Nonsensopedia:Artykuły_na_medal|tutaj]] |
|||
|Do kategorii ANMa dodać <code><nowiki>{{KatANM|* [[Nagrodzony artykuł]]}}</nowiki></code> |
|||
|W szablonie {{s|artykuł na medal}} umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z zasadami z powyższej tabelki |
|||
|Dodać to samo [[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum|tutaj]] i, jeśli artykuł jest poradnikiem, do szablonu {{s|poradniki/polecane}} |
|||
|Uzupełnić szablon '''LosowyANM''' |
|||
|Uzupełnić [[Nonsensopedia:Medaliści|stronę medalistów]]; |
|||
|- |
|||
|SDU |
|||
|Jeśli wynikiem głosowania jest zostawienie artykułu: |
|||
|Kasujemy z niego szablon {{s|sdu}} |
|||
|Dodajemy do jego dyskusji szablon <code><nowiki>{{SDU+}}</nowiki></code> w następującej formie: <code><nowiki>{{SDU+|rrrr-mm-dd}}</nowiki></code> |
|||
|Zmieniamy w zgłoszeniu na [[N:SDU|tej stronie]] parametr <code>wynik=brak</code> na <code>wynik=zostaw</code> |
|||
|Jeśli wynikiem jest usunięcie: |
|||
|Ustawiamy ten sam parametr na <code>wynik=usuń</code> i czekamy, aż admin usunie. Jeśli zwleka, to można do artykułu wstawić [[N:EK|eka]] z powodem „wynik sdu” |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
|- |
|||
|NonNews |
|||
|Dodajemy newsa do listy [[Nonsensopedia:News|tutaj]] |
|||
|W szablonie {{s|wiadomości}} dodajemy nowy news na samej górze, usuwając jednocześnie tyle samo najniżej położonych, ile dodajemy (chyba, że jest kilka newsów z tego samego dnia, wtedy łącznie mają być newsy '''z 6 różnych dni''') |
|||
|Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. [[październik 2015]]), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy |
|||
|Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie {{s|archiwum NonNews}} |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
|- |
|||
|News miesiąca |
|||
|Dodajemy newsa do listy [[Nonsensopedia:News miesiąca|tu]] |
|||
|Dodajemy '''całego''' newsa [[NonNews:Archiwum wiadomości miesiąca|tutaj]] i do szablonu {{s|news miesiąca}} |
|||
|Uzupełniamy [[Nonsensopedia:Medaliści|stronę medalistów]]; |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
|- |
|||
|Tworzenie podpisu nowego usera |
|||
|Tworzymy stronę <code>Szablon:Nazwa użytkownika</code> |
|||
|Wpisujemy tam kod podpisu |
|||
|Na stronie <code>Użytkownik:Nazwa użytkownika/podpis</code> wstawiamy tekst <code><nowiki>{{Nazwa użytkownika}}</nowiki></code> |
|||
|W polu podpis w preferencjach wpisujemy <code><nowiki>{{subst:user:Nazwa użytkownika/podpis}}</nowiki></code> i zaznaczamy ''Chcę używać wikitekstu w swoim podpisie'' |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
|- |
|||
|NonAnalizy |
|||
|Dodajemy link do nowej analizy do szablonu {{s|źródła/prawa}} |
|||
|Zmieniamy szablon {{s|analiza}} |
|||
|Uaktualniamy szablon {{s|analizy}} |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
|- |
|||
|Brudnopis miesiąca |
|||
|Usuwamy ze starego brudnopisu szablon {{s|brudnopis miesiąca}}; |
|||
|Dodajemy do nowego brudnopisu wcześniej wymieniony szablon; |
|||
|Uaktualniamy [{{fullurl:Brudnopis miesiąca|action=edit}} to przekierowanie]. |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
| |
|||
|} |
|||
== Linkowanie == |
|||
Przeniesione z [[Nonsensopedia:IRC/zasady]] (było wykomentowane w źródle strony) |
|||
*'''<nowiki>[[nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony na Nonsensopedii w głównej przestrzeni. |
|||
*'''<nowiki>[[przestrzeń:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony na Nonsensopedii w określonej przestrzeni. |
|||
*'''<nowiki>[[xx:]]</nowiki>''' – linkuje do strony głównej Nonsensopedii w określonym języku (''xx'' to interwiki, patrz [[Nonsensopedia:Tabela interwiki|tabela]]). |
|||
*'''<nowiki>[[xx:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony Nonsensopedii w określonym języku w głównej przestrzeni. |
|||
*'''<nowiki>[[xx:przestrzeń:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony Nonsensopedii w określonym języku w określonej przestrzeni. |
|||
*'''<nowiki>[[w:]]</nowiki>''' – linkuje do strony głównej polskiej Wikipedii. |
|||
*'''<nowiki>[[w:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony polskiej Wikipedii w głównej przestrzeni. |
|||
*'''<nowiki>[[w:przestrzeń:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony polskiej Wikipedii w określonej przestrzeni. |
|||
*'''<nowiki>[[w:_xx:]]</nowiki>''' – linkuje do strony głównej Wikipedii w określonym języku. |
|||
*'''<nowiki>[[w:_xx:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony Wikipedii w określonym języku w głównej przestrzeni. |
|||
*'''<nowiki>[[w:_xx:przestrzeń:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony Wikipedii w określonym języku w określonej przestrzeni. |
|||
*'''<nowiki>[[wikia:c:nazwawiki]]</nowiki>''' – linkuje do określonej wiki. |
|||
*'''<nowiki>[[wikia:c:nazwawiki:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony określonej wiki w głównej przestrzeni. |
|||
*'''<nowiki>[[wikia:c:nazwawiki:przestrzeń:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony określonej wiki w określonej przestrzeni. |
|||
== Lista rzeczy do ogarnięcia przy pozbywaniu się uprawnień admina == |
|||
* [[Użytkownik:Expert3222|Userpage]] |
|||
* [[MediaWiki:Ostatnie zmiany.css]] |
|||
* [[MediaWiki:Gadget-Admins.js]] |
|||
* [[Nonsensopedia:Timeline]] |
|||
* [[Nonsensopedia:Administratorzy]] |
Aktualna wersja na dzień 20:00, 3 lip 2020
Podstawowe | Profil • Dyskusja • Podpis • Wkład • Licznik edycji • Nonsensoholizm (bardzo stary, wręcz starożytny) • Notatki • Lista todo | |||||||||||
Moje twory |
|
ANM[edytuj • edytuj kod]
Jeśli jednocześnie wygrały dwa ANMy, to pierwszy powinien być przez tydzień, a po nim drugi.
- Uaktualnić redirect tutaj;
- Wywalić zakończone głosowanie (i przy okazji resztę, jeśli jeszcze jakieś są do wywalenia) stąd;
- Jeśli ANM zostanie odrzucony, to należy dodać go tutaj;
- Dodać
{{medal}}
do ANMa i sprawdzić, czy są odpowiednie kategorie; - Dodać ANM do listy tutaj;
- Najważniejsze: w szablonie
{{artykuł na medal}}
umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z tymi zasadami:- Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo
'''nazwa sekcji'''
albo;nazwa sekcji
); - Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi;
- Usuwamy przypisy i zamieniamy {{t}};
- Oczywiście tekst nie może być za długi.
- Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo
- Dodać to samo tutaj i, jeśli artykuł jest poradnikiem, do szablonu
{{poradniki/polecane}}
; - Do kategorii ANMa dodać
{{KatANM|* [[Nagrodzony artykuł]]}}
; - Uzupełnić szablon LosowyANM;
- Uzupełnić stronę medalistów;
- Po zakończeniu roku kalendarzowego, w nowym roku przenieść stronę
Artykuły na medal/Archiwum/
doArtykuły na medal/Archiwum/stary rok
, po czym stworzyć nową stronęArtykuły na medal/Archiwum
.
NonNews[edytuj • edytuj kod]
- Dalsze akcje wykonujemy tylko, jeśli dany news nie kwalifikuje się do eka:
- Dodajemy newsa do listy tutaj;
- W szablonie
{{wiadomości}}
dodajemy nowy news na samej górze, usuwając jednocześnie tyle samo najniżej położonych, ile dodajemy (chyba, że jest kilka newsów z tego samego dnia, wtedy łącznie mają być newsy z 6 różnych dni) - Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. październik 2015), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy;
- Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie
{{archiwum NonNews}}
.
News miesiąca[edytuj • edytuj kod]
- Dodajemy newsa do listy tu;
- Dodajemy część newsa tutaj i do szablonu
{{news miesiąca}}
. - Zmieniamy przekierowanie tutaj.
- Dodajemy
{{medal miesiąca}}
do newsa; - Uzupełniamy stronę medalistów;
SDU[edytuj • edytuj kod]
- Jeśli wynikiem głosowania jest zostawienie artykułu, to po prostu kasujemy z niego szablon
{{sdu}}
, dodajemy do jego dyskusji szablon{{SDU+}}
w następującej formie:{{SDU+|rrrr-mm-dd}}
, i zmieniamy w zgłoszeniu na tej stronie parametrwynik=brak
nawynik=zostaw
; - Jeśli natomiast wynikiem jest usunięcie, ustawiamy ten sam parametr na
wynik=usuń
i czekamy, aż admin usunie. Jeśli zwleka, to można do artykułu wstawić eka z powodem „wynik sdu”;
Ranking nonsensopedystów[edytuj • edytuj kod]
- Wchodzimy na tę stronę i kopiujemy jej zawartość;
- Tworzymy nową stronę zgodnie z formatem:
Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów/[nazwa miesiąca] [rok]
; - Wklejamy do niej skopiowany tekst;
- Wchodzimy tutaj i spisujemy sobie 10 userów z największą liczbą edycji;
- Jeśli masz mało czasu/nie chce ci się:
- Wpisz na tamtą stronę spisanych userów razem z ich liczbą edycji (format taki sam jak w poprzednich rankingach).
- Jeśli natomiast lubisz być dokładny:
- Liczbę edycji administratorów obliczysz, dodając ich blokady, usunięte strony i zwykłe edycje (polecam do tego bezpośrednio skopiować edycje/blokady/usunięcia z danego miesiąca i wkleić do jakiegoś edytora tekstu zliczającego wiersze tekstu);
- Natomiast u zwykłych użytkowników liczysz tylko edycje.
- Wpisujemy w odpowiednim miejscu datę wykonania rankingu i zapisujemy;
- Dodajemy link do utworzonej strony tutaj;
- Potem w tym szablonie dodajemy nasz ranking do listy.
NonAnalizy[edytuj • edytuj kod]
- Dodajemy link do nowej analizy do szablonu
{{źródła/prawa}}
; - Zmieniamy szablon
{{analiza}}
; - Uaktualniamy szablon
{{analizy}}
.
Brudnopis miesiąca[edytuj • edytuj kod]
- Usuwamy ze starego brudnopisu szablon
{{brudnopis miesiąca}}
; - Dodajemy do nowego brudnopisu wyżej wymieniony szablon;
- Uaktualniamy to przekierowanie.
Tabelki[edytuj • edytuj kod]
1 | 2 | 3 | 4 |
---|---|---|---|
Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo '''nazwa sekcji''' albo ;nazwa sekcji )
|
Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi | Usuwamy przypisy i zamieniamy {{t}} | Oczywiście tekst nie może być za długi |
Czynność | Krok 1 | Krok 2 | Krok 3 | Krok 4 | Krok 5 | Krok 6 | Krok 7 | Krok 8 | Krok 9 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ANM – wstawienie | Uaktualnić redirect tutaj | Wywalić zakończone głosowanie (i przy okazji resztę, jeśli jeszcze jakieś są do wywalenia) stąd | Dodać {{medal}} do ANMa i sprawdzić, czy są odpowiednie kategorie
|
Dodać ANM do listy tutaj | Do kategorii ANMa dodać {{KatANM|* [[Nagrodzony artykuł]]}}
|
W szablonie {{artykuł na medal}} umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z zasadami z powyższej tabelki
|
Dodać to samo tutaj i, jeśli artykuł jest poradnikiem, do szablonu {{poradniki/polecane}}
|
Uzupełnić szablon LosowyANM | Uzupełnić stronę medalistów; |
SDU | Jeśli wynikiem głosowania jest zostawienie artykułu: | Kasujemy z niego szablon {{sdu}}
|
Dodajemy do jego dyskusji szablon {{SDU+}} w następującej formie: {{SDU+|rrrr-mm-dd}}
|
Zmieniamy w zgłoszeniu na tej stronie parametr wynik=brak na wynik=zostaw
|
Jeśli wynikiem jest usunięcie: | Ustawiamy ten sam parametr na wynik=usuń i czekamy, aż admin usunie. Jeśli zwleka, to można do artykułu wstawić eka z powodem „wynik sdu”
|
|||
NonNews | Dodajemy newsa do listy tutaj | W szablonie {{wiadomości}} dodajemy nowy news na samej górze, usuwając jednocześnie tyle samo najniżej położonych, ile dodajemy (chyba, że jest kilka newsów z tego samego dnia, wtedy łącznie mają być newsy z 6 różnych dni)
|
Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. październik 2015), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy | Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie {{archiwum NonNews}}
|
|||||
News miesiąca | Dodajemy newsa do listy tu | Dodajemy całego newsa tutaj i do szablonu {{news miesiąca}}
|
Uzupełniamy stronę medalistów; | ||||||
Tworzenie podpisu nowego usera | Tworzymy stronę Szablon:Nazwa użytkownika
|
Wpisujemy tam kod podpisu | Na stronie Użytkownik:Nazwa użytkownika/podpis wstawiamy tekst {{Nazwa użytkownika}}
|
W polu podpis w preferencjach wpisujemy {{subst:user:Nazwa użytkownika/podpis}} i zaznaczamy Chcę używać wikitekstu w swoim podpisie
|
|||||
NonAnalizy | Dodajemy link do nowej analizy do szablonu {{źródła/prawa}}
|
Zmieniamy szablon {{analiza}}
|
Uaktualniamy szablon {{analizy}}
|
||||||
Brudnopis miesiąca | Usuwamy ze starego brudnopisu szablon {{brudnopis miesiąca}} ;
|
Dodajemy do nowego brudnopisu wcześniej wymieniony szablon; | Uaktualniamy to przekierowanie. |
Linkowanie[edytuj • edytuj kod]
Przeniesione z Nonsensopedia:IRC/zasady (było wykomentowane w źródle strony)
- [[nazwastrony]] – linkuje do strony na Nonsensopedii w głównej przestrzeni.
- [[przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony na Nonsensopedii w określonej przestrzeni.
- [[xx:]] – linkuje do strony głównej Nonsensopedii w określonym języku (xx to interwiki, patrz tabela).
- [[xx:nazwastrony]] – linkuje do strony Nonsensopedii w określonym języku w głównej przestrzeni.
- [[xx:przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony Nonsensopedii w określonym języku w określonej przestrzeni.
- [[w:]] – linkuje do strony głównej polskiej Wikipedii.
- [[w:nazwastrony]] – linkuje do strony polskiej Wikipedii w głównej przestrzeni.
- [[w:przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony polskiej Wikipedii w określonej przestrzeni.
- [[w:_xx:]] – linkuje do strony głównej Wikipedii w określonym języku.
- [[w:_xx:nazwastrony]] – linkuje do strony Wikipedii w określonym języku w głównej przestrzeni.
- [[w:_xx:przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony Wikipedii w określonym języku w określonej przestrzeni.
- [[wikia:c:nazwawiki]] – linkuje do określonej wiki.
- [[wikia:c:nazwawiki:nazwastrony]] – linkuje do strony określonej wiki w głównej przestrzeni.
- [[wikia:c:nazwawiki:przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony określonej wiki w określonej przestrzeni.