Użytkownik:Eksekk/notatki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(+ranking)
Znacznik: edytor źródłowy
M (Ostrzyciel przeniósł stronę Użytkownik:Expert3222/notatki do Użytkownik:Eksekk/notatki: Automatyczne przeniesienie strony użytkownika po zmianie nazwy konta z „Expert3222” na „Eksekk”)
 
(Nie pokazano 22 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Expert3222/nav}}
{{:Użytkownik:Expert3222/nav}}


== ANM ==
== ANM ==
'''Jeśli jednocześnie wygrały dwa ANMy, to pierwszy powinien być przez tydzień, a po nim drugi.'''
* Jeśli są 2 ANMy, to zmienić w szablonie {{s|anm-nawigacja}}, żeby były linki do obu;
* Uaktualnić redirect [http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Artyku%C5%82_na_medal?redirect=no tutaj] (jeśli są 2 ANMy lub więcej to pomijamy);
* Uaktualnić redirect [{{fullurl:Artykuł na medal|redirect=no}} tutaj];
* Wywalić zakończone głosowanie (i przy okazji resztę, jeśli jeszcze jakieś są do wywalenia) [[Nonsensopedia:Artykuł na medal|stąd]];
* Wywalić zakończone głosowanie (i przy okazji resztę, jeśli jeszcze jakieś są do wywalenia) [[Nonsensopedia:Artykuł na medal|stąd]];
* Jeśli ANM zostanie odrzucony, to należy dodać go [[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Odrzucone|tutaj]];
* Dodać {{s|medal}} do ANMa;
* Dodać {{s|medal}} do ANMa i sprawdzić, czy są odpowiednie kategorie;
* Dodać ANM do listy [[Nonsensopedia:Artykuły_na_medal|tutaj]]
* Dodać ANM do listy [[Nonsensopedia:Artykuły_na_medal|tutaj]];
* Najważniejsze: w szablonie {{s|artykuł na medal}} umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z tymi zasadami:
* Najważniejsze: w szablonie {{s|artykuł na medal}} umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z tymi zasadami:
** Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo <code><nowiki>'''nazwa sekcji'''</nowiki></code> albo <code>;nazwa sekcji</code>);
** Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo <code><nowiki>'''nazwa sekcji'''</nowiki></code> albo <code>;nazwa sekcji</code>);
** Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi;
** Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi;
** Usuwamy przypisy i zamieniamy <nowiki>{{t}}</nowiki>;
** Oczywiście tekst nie może być za długi.
** Oczywiście tekst nie może być za długi.
* Dodać to samo [[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum|tutaj]] i, jeśli artykuł jest poradnikiem, do szablonu {{s|poradniki/polecane}};
* Jeśli jest 2 lub więcej ANMów, to:
* Do kategorii ANMa dodać <code><nowiki>{{KatANM|* [[Nagrodzony artykuł]]}}</nowiki></code>;
** W szablonie {{s|artykuł na medal}} umieszczamy tekst dla każdego z nich między znacznikami <code><nowiki><choose><option></option></choose></nowiki></code> (np. <code><nowiki><choose><option>tekst 1 ANMa + to co będzie w następnym punkcie</option><option>tekst 2 ANMa + to co będzie w następnym punkcie</option></choose></nowiki></code> itd.);
* Uzupełnić szablon '''LosowyANM''';
** W tekście dolnej belki (<code><nowiki><div class="linklista" style="text-align: right;">'''[[Artykuł na medal|Czytaj całość i oceń]][[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum|Archiwum]][[Nonsensopedia:Artykuł na medal|Zgłoś kandydaturę]]'''</div></nowiki></code>) zamieniamy <code><nowiki>[[Artykuł na medal|Czytaj całość i oceń]]</nowiki></code> na bezpośredni link do artykułu;
* Uzupełnić [[Nonsensopedia:Medaliści|stronę medalistów]];
** Przykład takiej operacji znajduje się [http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Szablon:Artyku%C5%82_na_medal?action=edit&oldid=1358734 tutaj].
* Po zakończeniu roku kalendarzowego, w nowym roku przenieść stronę <code>Artykuły na medal/Archiwum/</code> do <code>Artykuły na medal/Archiwum/stary rok</code>, po czym stworzyć nową stronę <code>Artykuły na medal/Archiwum</code>.
* Dodać to samo [[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum|tutaj]] (tyle tylko, że tekst każdego ANMa jako osobna sekcja, jeśli są 2 lub więcej).


== NonNews ==
== NonNews ==
Linia 23: Linia 25:
* Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. [[październik 2015]]), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy;
* Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. [[październik 2015]]), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy;
* Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie {{s|archiwum NonNews}}.
* Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie {{s|archiwum NonNews}}.

=== News miesiąca ===
* Dodajemy newsa do listy [[Nonsensopedia:News miesiąca|tu]];
* Dodajemy '''część''' newsa [[NonNews:Archiwum wiadomości miesiąca|tutaj]] i do szablonu {{s|news miesiąca}}.
* Zmieniamy przekierowanie [{{fullurl:News miesiąca|redirect=no}} tutaj].
* Dodajemy {{s|medal miesiąca}} do newsa;
* Uzupełniamy [[Nonsensopedia:Medaliści|stronę medalistów]];


== SDU ==
== SDU ==
* Jeśli wynikiem głosowania jest zostawienie artykułu, to po prostu kasujemy z niego szablon {{s|sdu}} i zmieniamy w zgłoszeniu na [[N:SDU|tej stronie]] parametr <code>wynik=brak</code> na <code>wynik=zostaw</code>;
* Jeśli wynikiem głosowania jest zostawienie artykułu, to po prostu kasujemy z niego szablon {{s|sdu}}, dodajemy do jego dyskusji szablon <code><nowiki>{{SDU+}}</nowiki></code> w następującej formie: <code><nowiki>{{SDU+|rrrr-mm-dd}}</nowiki></code>, i zmieniamy w zgłoszeniu na [[N:SDU|tej stronie]] parametr <code>wynik=brak</code> na <code>wynik=zostaw</code>;
* Jeśli natomiast wynikiem jest usunięcie, ustawiamy ten sam parametr na <code>wynik=usuń</code> i czekamy, aż admin usunie. Jeśli zwleka, to można do artykułu wstawić [[N:EK|eka]] z powodem „wynik sdu”.
* Jeśli natomiast wynikiem jest usunięcie, ustawiamy ten sam parametr na <code>wynik=usuń</code> i czekamy, aż admin usunie. Jeśli zwleka, to można do artykułu wstawić [[N:EK|eka]] z powodem „wynik sdu”;


== Ranking nonsensopedystów ==
== Ranking nonsensopedystów ==
* Wchodzimy na [[User:Runouw/ranking Nonsensopedystów/szablon listy|tę stronę]] i kopiujemy jej zawartość;
* Wchodzimy na [[Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów/szablon listy|tę stronę]] i kopiujemy jej zawartość;
* Tworzymy nową stronę zgodnie z formatem: <code>Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów/[nazwa miesiąca] [rok]</code>;
* Tworzymy nową stronę zgodnie z formatem: <code>Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów/[nazwa miesiąca] [rok]</code>;
* Wklejamy do niej skopiowany tekst;
* Wklejamy do niej skopiowany tekst;
Linia 36: Linia 45:
** Wpisz na tamtą stronę spisanych userów razem z ich liczbą edycji (format taki sam jak w poprzednich rankingach).
** Wpisz na tamtą stronę spisanych userów razem z ich liczbą edycji (format taki sam jak w poprzednich rankingach).
* Jeśli natomiast lubisz być dokładny:
* Jeśli natomiast lubisz być dokładny:
** Liczbę edycji administratorów obliczysz dodając ich [http://nonsensopedia.wikia.com//wiki/Specjalna:Rejestr?type=block&user=nick+admina blokady], [http://nonsensopedia.wikia.com//wiki/Specjalna:Rejestr?type=delete&user=nick+admina usunięte strony] i [[Specjalna:Wkład/nick admina|zwykłe edycje]] (polecam do tego bezpośrednio skopiować edycje/blokady/usunięcia z danego miesiąca i wkleić do jakiegoś edytora tekstu zliczającego wiersze tekstu);
** Liczbę edycji administratorów obliczysz, dodając ich [{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&user=nick+admina}} blokady], [{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=delete&user=nick+admina}} usunięte strony] i [[Specjalna:Wkład/nick admina|zwykłe edycje]] (polecam do tego bezpośrednio skopiować edycje/blokady/usunięcia z danego miesiąca i wkleić do jakiegoś edytora tekstu zliczającego wiersze tekstu);
** Natomiast u zwykłych użytkowników liczysz tylko edycje.
** Natomiast u zwykłych użytkowników liczysz tylko edycje.
* Wpisujemy w odpowiednim miejscu datę wykonania rankingu i zapisujemy;
* Wpisujemy w odpowiednim miejscu datę wykonania rankingu i zapisujemy;
* Potem w [[user:Runouw/ranking Nonsensopedystów/szablon|tym szablonie]] dodajemy nasz ranking do listy.
* Dodajemy link do utworzonej strony [[Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów|tutaj]];
* Potem w [[Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów/szablon|tym szablonie]] dodajemy nasz ranking do listy.

== NonAnalizy ==
* Dodajemy link do nowej analizy do szablonu {{s|źródła/prawa}};
* Zmieniamy szablon {{s|analiza}};
* Uaktualniamy szablon {{s|analizy}}.

== Brudnopis miesiąca ==
* Usuwamy ze starego brudnopisu szablon {{s|brudnopis miesiąca}};
* Dodajemy do nowego brudnopisu wyżej wymieniony szablon;
* Uaktualniamy [{{fullurl:Brudnopis miesiąca|action=edit}} to przekierowanie].

== Tabelki ==
{| class="wikitable sortable"
|+ Zasady skracania ANMa (do szablonu)
|- style="background-color:LightGrey;color:Black;text-align:center"
!1
!2
!3
!4
|-
|Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo <code><nowiki>'''nazwa sekcji'''</nowiki></code> albo <code>;nazwa sekcji</code>)
|Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi
|Usuwamy przypisy i zamieniamy <nowiki>{{t}}</nowiki>
|Oczywiście tekst nie może być za długi
|}

{| class="wikitable sortable"
|+ Tabelkowe notatki
|- style="background-color:LightGrey;color:Black;text-align:center"
!Czynność
!Krok 1
!Krok 2
!Krok 3
!Krok 4
!Krok 5
!Krok 6
!Krok 7
!Krok 8
!Krok 9
|-
|ANM – wstawienie
|Uaktualnić redirect [{{fullurl:Artykuł na medal|redirect=no}} tutaj]
|Wywalić zakończone głosowanie (i przy okazji resztę, jeśli jeszcze jakieś są do wywalenia) [[Nonsensopedia:Artykuł na medal|stąd]]
|Dodać {{s|medal}} do ANMa i sprawdzić, czy są odpowiednie kategorie
|Dodać ANM do listy [[Nonsensopedia:Artykuły_na_medal|tutaj]]
|Do kategorii ANMa dodać <code><nowiki>{{KatANM|* [[Nagrodzony artykuł]]}}</nowiki></code>
|W szablonie {{s|artykuł na medal}} umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z zasadami z powyższej tabelki
|Dodać to samo [[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum|tutaj]] i, jeśli artykuł jest poradnikiem, do szablonu {{s|poradniki/polecane}}
|Uzupełnić szablon '''LosowyANM'''
|Uzupełnić [[Nonsensopedia:Medaliści|stronę medalistów]];
|-
|SDU
|Jeśli wynikiem głosowania jest zostawienie artykułu:
|Kasujemy z niego szablon {{s|sdu}}
|Dodajemy do jego dyskusji szablon <code><nowiki>{{SDU+}}</nowiki></code> w następującej formie: <code><nowiki>{{SDU+|rrrr-mm-dd}}</nowiki></code>
|Zmieniamy w zgłoszeniu na [[N:SDU|tej stronie]] parametr <code>wynik=brak</code> na <code>wynik=zostaw</code>
|Jeśli wynikiem jest usunięcie:
|Ustawiamy ten sam parametr na <code>wynik=usuń</code> i czekamy, aż admin usunie. Jeśli zwleka, to można do artykułu wstawić [[N:EK|eka]] z powodem „wynik sdu”
|
|
|
|-
|NonNews
|Dodajemy newsa do listy [[Nonsensopedia:News|tutaj]]
|W szablonie {{s|wiadomości}} dodajemy nowy news na samej górze, usuwając jednocześnie tyle samo najniżej położonych, ile dodajemy (chyba, że jest kilka newsów z tego samego dnia, wtedy łącznie mają być newsy '''z 6 różnych dni''')
|Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. [[październik 2015]]), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy
|Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie {{s|archiwum NonNews}}
|
|
|
|
|
|-
|News miesiąca
|Dodajemy newsa do listy [[Nonsensopedia:News miesiąca|tu]]
|Dodajemy '''całego''' newsa [[NonNews:Archiwum wiadomości miesiąca|tutaj]] i do szablonu {{s|news miesiąca}}
|Uzupełniamy [[Nonsensopedia:Medaliści|stronę medalistów]];
|
|
|
|
|
|
|-
|Tworzenie podpisu nowego usera
|Tworzymy stronę <code>Szablon:Nazwa użytkownika</code>
|Wpisujemy tam kod podpisu
|Na stronie <code>Użytkownik:Nazwa użytkownika/podpis</code> wstawiamy tekst <code><nowiki>{{Nazwa użytkownika}}</nowiki></code>
|W polu podpis w preferencjach wpisujemy <code><nowiki>{{subst:user:Nazwa użytkownika/podpis}}</nowiki></code> i zaznaczamy ''Chcę używać wikitekstu w swoim podpisie''
|
|
|
|
|
|-
|NonAnalizy
|Dodajemy link do nowej analizy do szablonu {{s|źródła/prawa}}
|Zmieniamy szablon {{s|analiza}}
|Uaktualniamy szablon {{s|analizy}}
|
|
|
|
|
|
|-
|Brudnopis miesiąca
|Usuwamy ze starego brudnopisu szablon {{s|brudnopis miesiąca}};
|Dodajemy do nowego brudnopisu wcześniej wymieniony szablon;
|Uaktualniamy [{{fullurl:Brudnopis miesiąca|action=edit}} to przekierowanie].
|
|
|
|
|
|
|}

== Linkowanie ==
Przeniesione z [[Nonsensopedia:IRC/zasady]] (było wykomentowane w źródle strony)

*'''<nowiki>[[nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony na Nonsensopedii w głównej przestrzeni.
*'''<nowiki>[[przestrzeń:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony na Nonsensopedii w określonej przestrzeni.
*'''<nowiki>[[xx:]]</nowiki>''' – linkuje do strony głównej Nonsensopedii w określonym języku (''xx'' to interwiki, patrz [[Nonsensopedia:Tabela interwiki|tabela]]).
*'''<nowiki>[[xx:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony Nonsensopedii w określonym języku w głównej przestrzeni.
*'''<nowiki>[[xx:przestrzeń:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony Nonsensopedii w określonym języku w określonej przestrzeni.
*'''<nowiki>[[w:]]</nowiki>''' – linkuje do strony głównej polskiej Wikipedii.
*'''<nowiki>[[w:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony polskiej Wikipedii w głównej przestrzeni.
*'''<nowiki>[[w:przestrzeń:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony polskiej Wikipedii w określonej przestrzeni.
*'''<nowiki>[[w:_xx:]]</nowiki>''' – linkuje do strony głównej Wikipedii w określonym języku.
*'''<nowiki>[[w:_xx:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony Wikipedii w określonym języku w głównej przestrzeni.
*'''<nowiki>[[w:_xx:przestrzeń:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony Wikipedii w określonym języku w określonej przestrzeni.
*'''<nowiki>[[wikia:c:nazwawiki]]</nowiki>''' – linkuje do określonej wiki.
*'''<nowiki>[[wikia:c:nazwawiki:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony określonej wiki w głównej przestrzeni.
*'''<nowiki>[[wikia:c:nazwawiki:przestrzeń:nazwastrony]]</nowiki>''' – linkuje do strony określonej wiki w określonej przestrzeni.

== Lista rzeczy do ogarnięcia przy pozbywaniu się uprawnień admina ==
* [[Użytkownik:Expert3222|Userpage]]
* [[MediaWiki:Ostatnie zmiany.css]]
* [[MediaWiki:Gadget-Admins.js]]
* [[Nonsensopedia:Timeline]]
* [[Nonsensopedia:Administratorzy]]

Aktualna wersja na dzień 20:00, 3 lip 2020

ANM[edytuj • edytuj kod]

Jeśli jednocześnie wygrały dwa ANMy, to pierwszy powinien być przez tydzień, a po nim drugi.

  • Uaktualnić redirect tutaj;
  • Wywalić zakończone głosowanie (i przy okazji resztę, jeśli jeszcze jakieś są do wywalenia) stąd;
  • Jeśli ANM zostanie odrzucony, to należy dodać go tutaj;
  • Dodać {{medal}} do ANMa i sprawdzić, czy są odpowiednie kategorie;
  • Dodać ANM do listy tutaj;
  • Najważniejsze: w szablonie {{artykuł na medal}} umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z tymi zasadami:
    • Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo '''nazwa sekcji''' albo ;nazwa sekcji);
    • Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi;
    • Usuwamy przypisy i zamieniamy {{t}};
    • Oczywiście tekst nie może być za długi.
  • Dodać to samo tutaj i, jeśli artykuł jest poradnikiem, do szablonu {{poradniki/polecane}};
  • Do kategorii ANMa dodać {{KatANM|* [[Nagrodzony artykuł]]}};
  • Uzupełnić szablon LosowyANM;
  • Uzupełnić stronę medalistów;
  • Po zakończeniu roku kalendarzowego, w nowym roku przenieść stronę Artykuły na medal/Archiwum/ do Artykuły na medal/Archiwum/stary rok, po czym stworzyć nową stronę Artykuły na medal/Archiwum.

NonNews[edytuj • edytuj kod]

  • Dalsze akcje wykonujemy tylko, jeśli dany news nie kwalifikuje się do eka:
  • Dodajemy newsa do listy tutaj;
  • W szablonie {{wiadomości}} dodajemy nowy news na samej górze, usuwając jednocześnie tyle samo najniżej położonych, ile dodajemy (chyba, że jest kilka newsów z tego samego dnia, wtedy łącznie mają być newsy z 6 różnych dni)
  • Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. październik 2015), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy;
  • Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie {{archiwum NonNews}}.

News miesiąca[edytuj • edytuj kod]

SDU[edytuj • edytuj kod]

  • Jeśli wynikiem głosowania jest zostawienie artykułu, to po prostu kasujemy z niego szablon {{sdu}}, dodajemy do jego dyskusji szablon {{SDU+}} w następującej formie: {{SDU+|rrrr-mm-dd}}, i zmieniamy w zgłoszeniu na tej stronie parametr wynik=brak na wynik=zostaw;
  • Jeśli natomiast wynikiem jest usunięcie, ustawiamy ten sam parametr na wynik=usuń i czekamy, aż admin usunie. Jeśli zwleka, to można do artykułu wstawić eka z powodem „wynik sdu”;

Ranking nonsensopedystów[edytuj • edytuj kod]

  • Wchodzimy na tę stronę i kopiujemy jej zawartość;
  • Tworzymy nową stronę zgodnie z formatem: Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów/[nazwa miesiąca] [rok];
  • Wklejamy do niej skopiowany tekst;
  • Wchodzimy tutaj i spisujemy sobie 10 userów z największą liczbą edycji;
  • Jeśli masz mało czasu/nie chce ci się:
    • Wpisz na tamtą stronę spisanych userów razem z ich liczbą edycji (format taki sam jak w poprzednich rankingach).
  • Jeśli natomiast lubisz być dokładny:
    • Liczbę edycji administratorów obliczysz, dodając ich blokady, usunięte strony i zwykłe edycje (polecam do tego bezpośrednio skopiować edycje/blokady/usunięcia z danego miesiąca i wkleić do jakiegoś edytora tekstu zliczającego wiersze tekstu);
    • Natomiast u zwykłych użytkowników liczysz tylko edycje.
  • Wpisujemy w odpowiednim miejscu datę wykonania rankingu i zapisujemy;
  • Dodajemy link do utworzonej strony tutaj;
  • Potem w tym szablonie dodajemy nasz ranking do listy.

NonAnalizy[edytuj • edytuj kod]

Brudnopis miesiąca[edytuj • edytuj kod]

Tabelki[edytuj • edytuj kod]

Zasady skracania ANMa (do szablonu)
1 2 3 4
Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo '''nazwa sekcji''' albo ;nazwa sekcji) Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi Usuwamy przypisy i zamieniamy {{t}} Oczywiście tekst nie może być za długi
Tabelkowe notatki
Czynność Krok 1 Krok 2 Krok 3 Krok 4 Krok 5 Krok 6 Krok 7 Krok 8 Krok 9
ANM – wstawienie Uaktualnić redirect tutaj Wywalić zakończone głosowanie (i przy okazji resztę, jeśli jeszcze jakieś są do wywalenia) stąd Dodać {{medal}} do ANMa i sprawdzić, czy są odpowiednie kategorie Dodać ANM do listy tutaj Do kategorii ANMa dodać {{KatANM|* [[Nagrodzony artykuł]]}} W szablonie {{artykuł na medal}} umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z zasadami z powyższej tabelki Dodać to samo tutaj i, jeśli artykuł jest poradnikiem, do szablonu {{poradniki/polecane}} Uzupełnić szablon LosowyANM Uzupełnić stronę medalistów;
SDU Jeśli wynikiem głosowania jest zostawienie artykułu: Kasujemy z niego szablon {{sdu}} Dodajemy do jego dyskusji szablon {{SDU+}} w następującej formie: {{SDU+|rrrr-mm-dd}} Zmieniamy w zgłoszeniu na tej stronie parametr wynik=brak na wynik=zostaw Jeśli wynikiem jest usunięcie: Ustawiamy ten sam parametr na wynik=usuń i czekamy, aż admin usunie. Jeśli zwleka, to można do artykułu wstawić eka z powodem „wynik sdu”
NonNews Dodajemy newsa do listy tutaj W szablonie {{wiadomości}} dodajemy nowy news na samej górze, usuwając jednocześnie tyle samo najniżej położonych, ile dodajemy (chyba, że jest kilka newsów z tego samego dnia, wtedy łącznie mają być newsy z 6 różnych dni) Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. październik 2015), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie {{archiwum NonNews}}
News miesiąca Dodajemy newsa do listy tu Dodajemy całego newsa tutaj i do szablonu {{news miesiąca}} Uzupełniamy stronę medalistów;
Tworzenie podpisu nowego usera Tworzymy stronę Szablon:Nazwa użytkownika Wpisujemy tam kod podpisu Na stronie Użytkownik:Nazwa użytkownika/podpis wstawiamy tekst {{Nazwa użytkownika}} W polu podpis w preferencjach wpisujemy {{subst:user:Nazwa użytkownika/podpis}} i zaznaczamy Chcę używać wikitekstu w swoim podpisie
NonAnalizy Dodajemy link do nowej analizy do szablonu {{źródła/prawa}} Zmieniamy szablon {{analiza}} Uaktualniamy szablon {{analizy}}
Brudnopis miesiąca Usuwamy ze starego brudnopisu szablon {{brudnopis miesiąca}}; Dodajemy do nowego brudnopisu wcześniej wymieniony szablon; Uaktualniamy to przekierowanie.

Linkowanie[edytuj • edytuj kod]

Przeniesione z Nonsensopedia:IRC/zasady (było wykomentowane w źródle strony)

  • [[nazwastrony]] – linkuje do strony na Nonsensopedii w głównej przestrzeni.
  • [[przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony na Nonsensopedii w określonej przestrzeni.
  • [[xx:]] – linkuje do strony głównej Nonsensopedii w określonym języku (xx to interwiki, patrz tabela).
  • [[xx:nazwastrony]] – linkuje do strony Nonsensopedii w określonym języku w głównej przestrzeni.
  • [[xx:przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony Nonsensopedii w określonym języku w określonej przestrzeni.
  • [[w:]] – linkuje do strony głównej polskiej Wikipedii.
  • [[w:nazwastrony]] – linkuje do strony polskiej Wikipedii w głównej przestrzeni.
  • [[w:przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony polskiej Wikipedii w określonej przestrzeni.
  • [[w:_xx:]] – linkuje do strony głównej Wikipedii w określonym języku.
  • [[w:_xx:nazwastrony]] – linkuje do strony Wikipedii w określonym języku w głównej przestrzeni.
  • [[w:_xx:przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony Wikipedii w określonym języku w określonej przestrzeni.
  • [[wikia:c:nazwawiki]] – linkuje do określonej wiki.
  • [[wikia:c:nazwawiki:nazwastrony]] – linkuje do strony określonej wiki w głównej przestrzeni.
  • [[wikia:c:nazwawiki:przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony określonej wiki w określonej przestrzeni.

Lista rzeczy do ogarnięcia przy pozbywaniu się uprawnień admina[edytuj • edytuj kod]