Wiedźmin 3: Dziki Gon: Różnice pomiędzy wersjami
Znaczniki: przez API edytor źródłowy edytor wizualny |
(→Przyjaciele: Dodano opis Cracha an Craite) Znacznik: edytor wizualny |
||
(Nie pokazano 54 wersji utworzonych przez 23 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{cytat|Ale jesteś paskudny!|[[Geralt z Rivii]] o tym artykule}} |
|||
{{Inkubator otwarty}} |
|||
[[Plik:Uwiedźmin.png|thumb|400px|Wątki romantyczne w Wiedźminie 3]] |
|||
⚫ | |||
{{cytaty}} |
|||
⚫ | '''Wiedźmin 3: Dziki ''<del>z</del>''Gon''' – kolejna część przygód o [[Geralt z Rivii|białowłosym mutancie z <del>Łodzi</del> Rivii]]. Druga największa światowa chluba [[Polak]]ów (po wódce), która sprzedaje się jak ciepłe bułeczki (a raczej jak zimna [[wódka]]). Jest jeszcze więcej prucia flaków, [[Bitwa pod Grunwaldem|nagich mieczy]] i [[Cycki|cycków]] niż w poprzedniej części. Tym razem grę zaczynamy od ścigania czarnowłosej <del>Dżenefer</del> [[Yennefer]], by potem wędrować przez <del>Sosnowiec i Radom</del> targaną przez wojnę Północ i w końcu odnaleźć naszą ukochaną [[Cirilla|wiedźminko-czarodziejko-lesbijko przybraną córkę]], która gdzie się nie pojawi, tam zostawi roz{{cenzura2}}dol. |
||
== |
== Świat == |
||
Świat oferowany w trzeciej części jest całkiem spory, tyle że twórcy nie wiedzieć czemu podzielili go na kilka kawałków i nie da się popłynąć łódką na Skellige z Novigradu. Oczywiście, widząc jakieś ciekawe miejscówki nie dostaniesz się tam, bo twórcy odwrócą cię dupy stroną do miejsca docelowego, otworzą ci mapę i palcem pokażą gdzie masz wyp{{Cenzura3}}ać. |
|||
⚫ | Wiedz, że jeżeli nadużywasz alkoholu, to nie jesteś pijakiem, tylko alchemikiem. Dlatego najważniejszym, zaraz po ubranku i ostrych zabawkach, elementem wyposażenia jest alkohol. Udźwig Geralta na początku jest tak duży, że masz wrażenie |
||
⚫ | * '''Eliksiry''' – |
||
⚫ | * '''Pancerze''' – część ekwipunku |
||
⚫ | * '''Jedzenie''' – |
||
* '''Zioła''' – mało znaczące chwasty, z których najprawdopodobniej 95% nigdy nie wykorzystasz. Odsprzedaż też za marne grosze, więc po co to komu? |
|||
== Postacie == |
== Postacie == |
||
=== Przyjaciele === |
=== Przyjaciele === |
||
* '''Ciri''' – kilkunastoletnia morderczyni i niszczycielka |
* '''Ciri''' – <del>kilkunastoletnia morderczyni i niszczycielka światów</del> nieszkodliwa nastolatka. Goni ją pół świata (i nie tylko). |
||
* '''Yennefer''' – podła zołza, czyli ukochana Wieśka. Apodyktyczna, złośliwa, jednak czasami ratuje nam dupę. To od niej dowiadujemy się, że zostaliśmy wzięci na ochotnika do poszukiwania Ciri. |
* '''Yennefer''' – podła zołza, czyli ukochana Wieśka. Apodyktyczna, złośliwa, jednak czasami ratuje nam dupę. To od niej dowiadujemy się, że zostaliśmy wzięci na ochotnika do poszukiwania Ciri. Można się z nią przespać. |
||
* '''Triss''' – musiała się pojawić i w tej części. Dalej szpanuje rudymi włosami i dorodnymi atutami, jednak w tej odsłonie przygód pokazuje, że cytując |
* '''Triss''' – musiała się pojawić i w tej części. Dalej szpanuje rudymi włosami i dorodnymi atutami, jednak w tej odsłonie przygód pokazuje, że, cytując, ''lepiej jej nie wkurwiać''. Z tą też można się przespać. |
||
* '''Krwawy Baron''' – zapijaczona morda, która wychodząc do ludzi z rękami ubrudzonymi w farbie |
* '''Krwawy Baron''' – zapijaczona morda, która zyskała swój przydomek wychodząc do ludzi z rękami ubrudzonymi w farbie. Wiesiek pomaga mu odnaleźć jego wesołą rodzinkę, która nie wiedzieć czemu od niego sp{{cenzura2}}liła. Z nim nie można się przespać. |
||
* '''Cesarz Emhyr van Emreis''' – ci co czytali to wiedzą co narobił, tu tylko siedzi na stołku i marudzi. |
* '''Cesarz Emhyr van Emreis''' – ci co czytali, to wiedzą co narobił, tu tylko siedzi na stołku i marudzi. |
||
* '''Jaskier''' – nasz stary dobry pieśniarz. Dalej się kurwi na potęgę i pakuje |
* '''Jaskier''' – nasz stary dobry pieśniarz. Dalej się kurwi na potęgę i pakuje w kłopoty, z których oczywiście musimy go wyciągać. Spełnił swoje marzenie o prowadzeniu burdelu, jednak pod wpływem swojej miłości szybko przerobił lokal na [[kabaret]]. |
||
* ''' |
* '''Avallac’h''' – na początku chował twarz pod maską, potem został zmieniony w… w sumie to nikt nie wie co to było, ale było niesamowicie paskudne. |
||
* '''Vesemir''' |
* '''Vesemir''' – dopytuje się Geralta o zabawy na jednorożcu oraz pozwala pobawić się w [[Counter-Strike|CS'a]], wręczając mu pierwszą kuszę. |
||
* '''<del>Ferrero Rocher</del> Vernon Roche''' – niezmiennie od poprzedniej części: ''patriota, chociaż c{{cenzura3}}uj''. |
|||
*'''Crach an Craite''' – stary kumpel Geralta, hobbystycznie jarl Ard Skellig i łupieżca. Cierpi na nadwyżkę honoru, ale ostatecznie umiera na Ragnarok. |
|||
=== Wrogowie === |
=== Wrogowie === |
||
* '''Eredin Breacc Glas''' – |
* '''Eredin Breacc Glas''' – 3-metrowy, opancerzony przesku{{cenzura3}}syn, potrafi się teleportować, machać młynki, salta i nawet tańczyć kazaczoka. |
||
⚫ | |||
* '''Imlerith''' – przyboczny generał Eredina. Został przyłapany na dziwkach i ubity przez Wieśka. |
|||
⚫ | * '''Wiedźmy z Velen''' – kiedy się chciały komuś przypodobać to potrafiły przyjąć przyjemną dla napaleńców postać (na dodatek bez ubrań), jednak patrzenie się na te widoczki kończy się syndromem poalkoholowym „Co zrobiłaś z moją pięknością, wypad z łóżka”. Potraktowały polecenie „Miejcie oczy i uszy w całym lesie” zbyt dosłownie. |
||
⚫ | |||
⚫ | * '''Wiedźmy z Velen''' |
||
== Ekwipunek == |
|||
Oraz oczywiście cała armia utopców, ghuli, trolli, gigantów, wampirów, upiorów i czego tam byś jeszcze nie wymyślił. |
|||
⚫ | Wiedz, że jeżeli nadużywasz alkoholu, to nie jesteś pijakiem, tylko alchemikiem. Dlatego najważniejszym, zaraz po ubranku i ostrych zabawkach, elementem wyposażenia jest [[alkohol]]. Udźwig Geralta na początku jest tak duży, że masz wrażenie że kierujesz przedszkolakiem, a nie wiedźminem. Jeżeli coś niechcący sprzedasz, nie martw się: możesz to odkupić za jedynie 300 razy tyle. |
||
⚫ | * '''Eliksiry''' – trunki z dodatkami typu grzybki halucynki. Wywołują różne ciekawe efekty, które najbardziej odczuwają wrogowie<ref>Lub sam wiedźmin [[Kac|dzień później]]</ref>. W przeciwieństwie do poprzednich części składniki zbierasz tylko raz – potem na dnie tworzy się skamieniały osad, który wystarczy zalać jakąś mocną [[Wódka|wódką]] i mamy uzupełniony eliksir. |
||
⚫ | * '''Pancerze''' – część ekwipunku ewidentnie przeznaczona dla żeńskiej części graczy. Pancerz składa się z bamboszy, spodni, kożucha i rękawic, których w grze możemy znaleźć zdecydowanie za dużo. Występują w różnych kolorach i możemy je dowolnie łączyć co w efekcie daje Geraltowi umiejętność natychmiastowego wykończenia przeciwników – przeciwnicy padają na ziemię ze śmiechu widząc ubranego jak klauna zabójcę potworów. Po zakupieniu DLC ''Krew i Wino®'' można jeszcze farbować swoje ubranka (coby jeszcze bardziej oszpecić i tak skopaną kolorystykę pancerzy). |
||
⚫ | * '''Jedzenie''' – co z tego że krwawisz, jesteś otruty, masz 3 otwarte złamania z przemieszczeniem<ref>Ałć!</ref> i bełt w przedramieniu. Zjesz dwie kanapki i już nic ci nie jest. Ciekawe, jak to wygląda z perspektywy wroga – „Omomomom, moment, zjem tylko kanapkę z [[kurczak]]iem, omomom. No, możemy już się bić”. Oczywiście, mając [[chleb]] i kurczaka nie możemy z nich zrobić kanapki, bo Geralt usilnie próbuje przekroić chleb mieczem. |
||
*'''Szpej dla Płotki''' – koń, jaki jest, każdy widzi (chyba że szarlej z ''Krwi i Wina''), jednakowoż jakieś szpargały mu się przydają. Płotka może nosić siodło, które magicznym sposobem zwiększa jej wytrzymałość w galopie, juki służące do noszenia nieludzkiej ilości pustych butelek, kozich skór i złamanych grabi, klapy na oczy, które zasłaniają jej nekkery, harpie i inne tałatajstwo Kontynentu oraz trofea z potworów służące do <s>zwiększania lootu</s> straszenia dzieciaków w wioskach i robienia za CV Geralta. |
|||
== Gwint == |
== Gwint == |
||
[[Plik:Geralt w kąpieli.png|thumb|300px|Geralt obmyśla strategię do Gwinta]] |
|||
Karcianka, równie skomplikowana i głęboka co przemyślenia typowego dresa wyparła kościanego pokera (a szkoda). Twoje szanse na wygraną rosną wprost proporcjonalnie do ilości posiadanych epickich kart. Przy odrobinie szczęścia można ugrać sporo hajsu. |
|||
Gra w grze, ponoć wymyślona w wannie, wyparła kościanego pokera z poprzednich części. Twoje szanse na wygraną rosną wprost proporcjonalnie do ilości posiadanych epickich kart. Przy odrobinie szczęścia (i czasu) można ugrać sporo hajsu, po to tylko żeby go przep{{cenzura3}}ić u handlarza rybami na bezużyteczne karty. Podstawową strategią jest zbudowanie decku z jak największej ilości szpiegów i manekinów (pozwala na dobranie miliarda kart), żeby potem zagrać kilka beznadziejnych kart, które nie są szpiegami. |
|||
== Dodatki == |
== Dodatki == |
||
Do Dzikiego Zgonu wydano 2 duże dodatki (i kilka mało znaczących), które z Wiedźmina robią Dark Soulsy. |
Do Dzikiego Zgonu wydano 2 duże dodatki (i kilka<ref>Dokładnie szesnaście</ref> mało znaczących), które z Wiedźmina robią [[Dark Souls|Dark Soulsy]]. |
||
Pierwszy z nich, Serca z Kamienia, dodaje historię Olgierda von Everec. Jest to rudy odpowiednik Pudziana, a ma tyle blizn, że Geralt wygląda przy nim jak pupcia niemowlaka. Naczytał się też o Twardowskim, przez co chciał powtórzyć jego historię. Przychodzimy do niego spełnić jego 3 ostatnie życzenia. Dostajemy takie zadania, że nawet [[Chuck Norris]] miałby z nimi problemy, ale na szczęście nie jesteśmy sami. Po wypełnieniu próśb i stawieniu się w odpowiednim miejscu mamy do wyboru: nie robić nic albo ocalić rudego przed komornikiem. W tym dodatku trafisz na Klucznika – przygotuj się na to, że przez najbliższe dwie godziny, średnio co 3 minuty będzie ci się wyświetlał ekran ładowania. |
|||
⚫ | Drugi z dodatków, Krew i Wino, jak sama nazwa wskazuje, nawiązuje do celebracji Eucharystii. Na start dostajesz walkę z <math>28+666*10^9</math> wrogami na raz, oraz 3 bossów w ciągu pięciu pierwszych minut gry. W Krwi i Winie możesz: jeszcze bardziej mutować i tak już zmutowanego Geralta, popijać winko w knajpach, zobaczyć blitzkrieg w wykonaniu |
||
[[Kategoria:Artykuły w inkubatorze – gry komputerowe]] |
|||
⚫ | Drugi z dodatków, Krew i Wino, jak sama nazwa wskazuje, nawiązuje do celebracji Eucharystii. Na start dostajesz walkę z <math>28+666*10^9</math> wrogami na raz, oraz 3 bossów w ciągu pięciu pierwszych minut gry. W Krwi i Winie możesz: jeszcze bardziej mutować i tak już zmutowanego Geralta, popijać winko w knajpach, zobaczyć blitzkrieg w wykonaniu [[wampir]]ów, wypić jeszcze więcej wina, wygrać parę trofeów, pobawić się w „Symulator gospodarza 2016” oraz upić się winem. Fabułą ten dodatek się nie popisuje, ponieważ mówi on o kolejnym zleceniu na potwora. Ile można już to wałkować… |
||
== Pro w trzecim Wieśku == |
|||
* Ciri zostaje jednocześnie wiedźminką i cesarzową, pomimo popełniania wszystkich pięciu złych wyborów. |
|||
* Ratuje Vesemira przed śmiercią. |
|||
* Powstrzymuje masakrę w Kaer Trolde. |
|||
* Udaje mu się zmusić Dijkstrę i Roche'a do kompromisu. |
|||
* Ratuje Patrycję Vegelbud i demaskuje zabójcę, zmuszając go do popełnienia harakiri kataną. |
|||
* Pokonuje porońca, Eredina, wszystkie trzy wiedźmy, bruxę, a nawet Klucznika za pierwszym razem na najwyższym poziomie… |
|||
** …wygra z nimi nawet wtedy gdy rozbierze się do naga i będzie walczył samymi pięściami, bez używania znaków. |
|||
* Zmusza za pomocą znaku Aksji wróżbitę do przyniesienia smoczego korzenia oraz spokojnie czeka aż wróci i przepowie mu przyszłość… |
|||
** …konkretną, ze szczegółami, a nie powtarzaną po raz n-ty przepowiednię rodem z [[EzoTV]]. |
|||
* Łowcy czarownic gdy widzą Geralta spie{{cenzura3}}dalają na drugi koniec miasta… |
|||
** …nawet jeśli robimy zadanie Dziady odbywające się w Velen. |
|||
* Domyśla się, że druid robi sobie jaja, że Egill nie jest niemową, więc rzuca Aksji na druida i mówi mu żeby poszedł przespać się z bruxą… |
|||
** …po czym przybywa do niego posłaniec przynoszący pocztówkę ze zdjęciem bruxy i druida z wakacji na Lazurowym Wybrzeżu… |
|||
*** …pomimo tego w grze że nie ma pocztówek, bo nie ma poczty. Nie ma też Lazurowego Wybrzeża, a przede wszystkim – aparatów. |
|||
{{przypisy}} |
|||
{{wiedźmin}} |
|||
{{gry fabularne}} |
|||
[[Kategoria:Wiedźmin]] |
|||
[[Kategoria:Komputerowe gry fabularne]] |
|||
[[it:The Witcher 3: Wild Hunt]] |
|||
[[pt:The Witcher 3: Wild Hunt]] |
Aktualna wersja na dzień 16:02, 28 lip 2023
Ale jesteś paskudny!
- Geralt z Rivii o tym artykule
Wiedźmin 3: Dziki zGon – kolejna część przygód o białowłosym mutancie z Łodzi Rivii. Druga największa światowa chluba Polaków (po wódce), która sprzedaje się jak ciepłe bułeczki (a raczej jak zimna wódka). Jest jeszcze więcej prucia flaków, nagich mieczy i cycków niż w poprzedniej części. Tym razem grę zaczynamy od ścigania czarnowłosej Dżenefer Yennefer, by potem wędrować przez Sosnowiec i Radom targaną przez wojnę Północ i w końcu odnaleźć naszą ukochaną wiedźminko-czarodziejko-lesbijko przybraną córkę, która gdzie się nie pojawi, tam zostawi rozdol.
Świat[edytuj • edytuj kod]
Świat oferowany w trzeciej części jest całkiem spory, tyle że twórcy nie wiedzieć czemu podzielili go na kilka kawałków i nie da się popłynąć łódką na Skellige z Novigradu. Oczywiście, widząc jakieś ciekawe miejscówki nie dostaniesz się tam, bo twórcy odwrócą cię dupy stroną do miejsca docelowego, otworzą ci mapę i palcem pokażą gdzie masz wypać.
Postacie[edytuj • edytuj kod]
Przyjaciele[edytuj • edytuj kod]
- Ciri –
kilkunastoletnia morderczyni i niszczycielka światównieszkodliwa nastolatka. Goni ją pół świata (i nie tylko). - Yennefer – podła zołza, czyli ukochana Wieśka. Apodyktyczna, złośliwa, jednak czasami ratuje nam dupę. To od niej dowiadujemy się, że zostaliśmy wzięci na ochotnika do poszukiwania Ciri. Można się z nią przespać.
- Triss – musiała się pojawić i w tej części. Dalej szpanuje rudymi włosami i dorodnymi atutami, jednak w tej odsłonie przygód pokazuje, że, cytując, lepiej jej nie wkurwiać. Z tą też można się przespać.
- Krwawy Baron – zapijaczona morda, która zyskała swój przydomek wychodząc do ludzi z rękami ubrudzonymi w farbie. Wiesiek pomaga mu odnaleźć jego wesołą rodzinkę, która nie wiedzieć czemu od niego spliła. Z nim nie można się przespać.
- Cesarz Emhyr van Emreis – ci co czytali, to wiedzą co narobił, tu tylko siedzi na stołku i marudzi.
- Jaskier – nasz stary dobry pieśniarz. Dalej się kurwi na potęgę i pakuje w kłopoty, z których oczywiście musimy go wyciągać. Spełnił swoje marzenie o prowadzeniu burdelu, jednak pod wpływem swojej miłości szybko przerobił lokal na kabaret.
- Avallac’h – na początku chował twarz pod maską, potem został zmieniony w… w sumie to nikt nie wie co to było, ale było niesamowicie paskudne.
- Vesemir – dopytuje się Geralta o zabawy na jednorożcu oraz pozwala pobawić się w CS'a, wręczając mu pierwszą kuszę.
Ferrero RocherVernon Roche – niezmiennie od poprzedniej części: patriota, chociaż cuj.- Crach an Craite – stary kumpel Geralta, hobbystycznie jarl Ard Skellig i łupieżca. Cierpi na nadwyżkę honoru, ale ostatecznie umiera na Ragnarok.
Wrogowie[edytuj • edytuj kod]
- Eredin Breacc Glas – 3-metrowy, opancerzony przeskusyn, potrafi się teleportować, machać młynki, salta i nawet tańczyć kazaczoka.
- Caranthir – naczelny inżynier Gonu. Potrafi zmajstrować teleporty, przyzywać zwierzaki z Czarnobyla, włączyć naprawdę zimną klimatyzację oraz zna się na mechanice kwantowej.
- Wiedźmy z Velen – kiedy się chciały komuś przypodobać to potrafiły przyjąć przyjemną dla napaleńców postać (na dodatek bez ubrań), jednak patrzenie się na te widoczki kończy się syndromem poalkoholowym „Co zrobiłaś z moją pięknością, wypad z łóżka”. Potraktowały polecenie „Miejcie oczy i uszy w całym lesie” zbyt dosłownie.
Ekwipunek[edytuj • edytuj kod]
Wiedz, że jeżeli nadużywasz alkoholu, to nie jesteś pijakiem, tylko alchemikiem. Dlatego najważniejszym, zaraz po ubranku i ostrych zabawkach, elementem wyposażenia jest alkohol. Udźwig Geralta na początku jest tak duży, że masz wrażenie że kierujesz przedszkolakiem, a nie wiedźminem. Jeżeli coś niechcący sprzedasz, nie martw się: możesz to odkupić za jedynie 300 razy tyle.
- Eliksiry – trunki z dodatkami typu grzybki halucynki. Wywołują różne ciekawe efekty, które najbardziej odczuwają wrogowie[1]. W przeciwieństwie do poprzednich części składniki zbierasz tylko raz – potem na dnie tworzy się skamieniały osad, który wystarczy zalać jakąś mocną wódką i mamy uzupełniony eliksir.
- Pancerze – część ekwipunku ewidentnie przeznaczona dla żeńskiej części graczy. Pancerz składa się z bamboszy, spodni, kożucha i rękawic, których w grze możemy znaleźć zdecydowanie za dużo. Występują w różnych kolorach i możemy je dowolnie łączyć co w efekcie daje Geraltowi umiejętność natychmiastowego wykończenia przeciwników – przeciwnicy padają na ziemię ze śmiechu widząc ubranego jak klauna zabójcę potworów. Po zakupieniu DLC Krew i Wino® można jeszcze farbować swoje ubranka (coby jeszcze bardziej oszpecić i tak skopaną kolorystykę pancerzy).
- Jedzenie – co z tego że krwawisz, jesteś otruty, masz 3 otwarte złamania z przemieszczeniem[2] i bełt w przedramieniu. Zjesz dwie kanapki i już nic ci nie jest. Ciekawe, jak to wygląda z perspektywy wroga – „Omomomom, moment, zjem tylko kanapkę z kurczakiem, omomom. No, możemy już się bić”. Oczywiście, mając chleb i kurczaka nie możemy z nich zrobić kanapki, bo Geralt usilnie próbuje przekroić chleb mieczem.
- Szpej dla Płotki – koń, jaki jest, każdy widzi (chyba że szarlej z Krwi i Wina), jednakowoż jakieś szpargały mu się przydają. Płotka może nosić siodło, które magicznym sposobem zwiększa jej wytrzymałość w galopie, juki służące do noszenia nieludzkiej ilości pustych butelek, kozich skór i złamanych grabi, klapy na oczy, które zasłaniają jej nekkery, harpie i inne tałatajstwo Kontynentu oraz trofea z potworów służące do
zwiększania lootustraszenia dzieciaków w wioskach i robienia za CV Geralta.
Gwint[edytuj • edytuj kod]
Gra w grze, ponoć wymyślona w wannie, wyparła kościanego pokera z poprzednich części. Twoje szanse na wygraną rosną wprost proporcjonalnie do ilości posiadanych epickich kart. Przy odrobinie szczęścia (i czasu) można ugrać sporo hajsu, po to tylko żeby go przepić u handlarza rybami na bezużyteczne karty. Podstawową strategią jest zbudowanie decku z jak największej ilości szpiegów i manekinów (pozwala na dobranie miliarda kart), żeby potem zagrać kilka beznadziejnych kart, które nie są szpiegami.
Dodatki[edytuj • edytuj kod]
Do Dzikiego Zgonu wydano 2 duże dodatki (i kilka[3] mało znaczących), które z Wiedźmina robią Dark Soulsy.
Pierwszy z nich, Serca z Kamienia, dodaje historię Olgierda von Everec. Jest to rudy odpowiednik Pudziana, a ma tyle blizn, że Geralt wygląda przy nim jak pupcia niemowlaka. Naczytał się też o Twardowskim, przez co chciał powtórzyć jego historię. Przychodzimy do niego spełnić jego 3 ostatnie życzenia. Dostajemy takie zadania, że nawet Chuck Norris miałby z nimi problemy, ale na szczęście nie jesteśmy sami. Po wypełnieniu próśb i stawieniu się w odpowiednim miejscu mamy do wyboru: nie robić nic albo ocalić rudego przed komornikiem. W tym dodatku trafisz na Klucznika – przygotuj się na to, że przez najbliższe dwie godziny, średnio co 3 minuty będzie ci się wyświetlał ekran ładowania.
Drugi z dodatków, Krew i Wino, jak sama nazwa wskazuje, nawiązuje do celebracji Eucharystii. Na start dostajesz walkę z wrogami na raz, oraz 3 bossów w ciągu pięciu pierwszych minut gry. W Krwi i Winie możesz: jeszcze bardziej mutować i tak już zmutowanego Geralta, popijać winko w knajpach, zobaczyć blitzkrieg w wykonaniu wampirów, wypić jeszcze więcej wina, wygrać parę trofeów, pobawić się w „Symulator gospodarza 2016” oraz upić się winem. Fabułą ten dodatek się nie popisuje, ponieważ mówi on o kolejnym zleceniu na potwora. Ile można już to wałkować…
Pro w trzecim Wieśku[edytuj • edytuj kod]
- Ciri zostaje jednocześnie wiedźminką i cesarzową, pomimo popełniania wszystkich pięciu złych wyborów.
- Ratuje Vesemira przed śmiercią.
- Powstrzymuje masakrę w Kaer Trolde.
- Udaje mu się zmusić Dijkstrę i Roche'a do kompromisu.
- Ratuje Patrycję Vegelbud i demaskuje zabójcę, zmuszając go do popełnienia harakiri kataną.
- Pokonuje porońca, Eredina, wszystkie trzy wiedźmy, bruxę, a nawet Klucznika za pierwszym razem na najwyższym poziomie…
- …wygra z nimi nawet wtedy gdy rozbierze się do naga i będzie walczył samymi pięściami, bez używania znaków.
- Zmusza za pomocą znaku Aksji wróżbitę do przyniesienia smoczego korzenia oraz spokojnie czeka aż wróci i przepowie mu przyszłość…
- …konkretną, ze szczegółami, a nie powtarzaną po raz n-ty przepowiednię rodem z EzoTV.
- Łowcy czarownic gdy widzą Geralta spiedalają na drugi koniec miasta…
- …nawet jeśli robimy zadanie Dziady odbywające się w Velen.
- Domyśla się, że druid robi sobie jaja, że Egill nie jest niemową, więc rzuca Aksji na druida i mówi mu żeby poszedł przespać się z bruxą…
- …po czym przybywa do niego posłaniec przynoszący pocztówkę ze zdjęciem bruxy i druida z wakacji na Lazurowym Wybrzeżu…
- …pomimo tego w grze że nie ma pocztówek, bo nie ma poczty. Nie ma też Lazurowego Wybrzeża, a przede wszystkim – aparatów.
- …po czym przybywa do niego posłaniec przynoszący pocztówkę ze zdjęciem bruxy i druida z wakacji na Lazurowym Wybrzeżu…
Przypisy
- ↑ Lub sam wiedźmin dzień później
- ↑ Ałć!
- ↑ Dokładnie szesnaście