Battlefield Hardline: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika AltairPS3, powód: nieśmieszne) Znacznik: rewert |
||
(Nie pokazano 23 wersji utworzonych przez 10 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{sur|gry |
{{sur|gry błędnie oznaczanej jako BFH|[[Battlefield Heroes]]}} |
||
[[Plik:Hed bandyta.jpg|thumb|250px|Jeden z dostępnych bandytów w multiplayerze]] |
|||
{{Bezgrafik}} |
|||
'''Battlefield Hardline''' – kontynuacja [[Battlefield 4|Battlefielda 4]], z którym nie ma absolutnie nic wspólnego. Akcja gry dzieje się w świecie ogarniętym wieczną [[wojna|wojną]] [[policjant]]ów i [[Złodziej|złodziei]]. |
|||
{{Worek}} |
|||
{{Długiartykuł}} |
|||
'''Battlefield Hardline''' – kontynuacja <del>wspaniałego pod każdym względem</del> [[Battlefield 4|Battlefielda 4]]. Produkcją zajęło się <del>DICE</del> tym razem Visceral Games a wydane zostało przez [[EA|Elektroniczną Sztukę]]. Akcja dzieje się w świecie <del>ogarniętym wojną</del> [[policjant|policjantów]] i [[Złodziej|złodziei]], co było ze strony Visceral strzałem w dziesiątkę, gdyż seria gier która od zawsze opiera się na [[wojna|konfliktach zbrojnych]] powinna obrać zupełnie inny tor i wyruszyć na kompletnie nieznane [[woda|wody]]<ref>Efektem tych działań jest dzisiejszy cudak oraz wielkie rozczarowanie ze strony weteranów serii</ref>. |
|||
== Tryby gry == |
== Tryby gry == |
||
* ''' |
* '''Single Player''' – Hardline ma zdecydowanie najlepszą kampanię single w historii cyklu, szkoda tylko, że nie oznacza to absolutnie [[nic]]. Postacie są [[drewno|drewniane]] niczym dąb Bartek i mają tak płytkie osobowości, że pięć minut po wyłączeniu gry zapominamy jak się nazywają. |
||
* '''Multiplayer''' – |
* '''Multiplayer''' – przeciętny gracz spędził w multi średnio 110% czasu przeznaczonego na grę. Niestety, okazało się, że większość „nowości” w multiku to sprzedawany po raz kolejny ten sam zapychacz co poprzednio. |
||
== Klasy == |
|||
Klasy w BFH to prawie dokładnie to samo co w [[Battlefield 4]], z drobnymi zmianami w dostępnym ekwipunku. Jedyne co zmieniono to dwie klasy ,,Przechrzczono" ale ich funkcje nie uległy drastycznym zmianom. W praktyczne to faktycznie to samo co BF4 z kilkoma nowościami które za chwilę i tak się nudzą i łapiemy się na tym że gramy praktycznie to samo. |
|||
* '''Operator''' – odpowiednik szturmowca z BF4. Zapamiętaj tą nazwę, gdyż naukowcy stwierdzili, że przynajmniej połowa napotkanych wrogów i towarzyszy będzie grała Operatorem. Typowy przedstawiciel tego gatunku nosi że sobą karabin szturmowy, apteczkę, [[defibrylator]] lub (kiedy jest egoistą) zestaw survivalowy dzięki któremu może się wskrzeszać<ref>Tak. Gracz może po [[śmierć|śmierci]] wstrzyknąć sobie [[dopalacze|dopalacza]] i wrócić do gry...</ref>. |
|||
* '''Mechanik''' – dawny technikór. O ile kiedyś klasa ta miała swoje poważne zadanie w postaci niszczenia wrogich [[czołg|czołgów]], pelotek, łodzi itp, to tutaj tak na prawdę klasy tej mogłoby nie być. Skoro przenosimy na pole walki [[policja]]–[[gangsta|gangsterzy]] to możemy zapomnieć o [[czołg|czołgunach]]. Nosi że sobą granatnik, gdyż Visceral spierdoliło robotę i [[rakieta|rakietnice]] występują tylko jako [[broń]] do podniesienia. Czasami zagości na polu walki z palnikiem lub sabotażem aby zrobić [[noob|noobom]] przykry [[prezent|prezent]] pod [[samochód|samochodem]]. |
|||
* '''Szturmowiec''' – odpowiednik Wsparcia. <del>Nosi ze sobą [[Karabin maszynowy]]</del> Otóż nie! Chuja tam! Obecnie szturmowcy noszą tylko [[Strzelba|strzelby]] czyniąc ich praktycznie bezużytecznymi z tego powodu, że wiele serwerów ma zakaz na ten oręż. Jeżeli jednak ktoś zagra tą klasą to najpewniej będzie biegał za drużyną i rzucał im amunicję. To jego jedyne sensowne zastosowanie. |
|||
* '''Specjalista''' – Stary poczciwy <del> [[camper]] </del> [[snajper]]. W tej części programiści wzięli sobie za cel aby [[snajper]] nareszcie zaczął być użyteczny. Oprócz ulubionej broni [[camper|camperów]], czyli snajperki nosi też takie nowinki techniczne jak: [[Mina przeciwpiechotna|miny laserowe]], [[kamera|kamery]], przynęty czy liny, dzięki którym jego drużyna może wspinać się po pionowych [[ściana|ścianach]]. Niestety jednak nadal jest totalnie bezużyteczny dla swoich kompanów, gdyż w jego [[pułapka|pułapki]] wpadnie tylko [[noob]], a z karabiny snajperskie zostałby tak diabelsko znurfione że już praktycznie nikt z nich nie korzysta. |
|||
== [[Broń]] == |
|||
[[broń|Pukawek]] w BFH mamy niestety znacznie mniej niż w poprzedniej części. Nie powinno nikogo to dziwić, gdyż w walkach [[policjant|policjantów]] i [[złodziej|złodziei]] nie biorą udziału prawdziwe [[broń|bronie]]. |
|||
=== Broń Osobista === |
|||
[[pistolet|Pistoleciki]] i inne takie małe, złośliwe rzeczy które mogą cie uratować kiedy w karabinie skończy ci się amunicja. |
|||
* '''45T''' – pierwsza dostępna [[broń]] obrony koniecznej. Wiele osób go nie zmienia bo jest całkiem niezły. |
|||
* '''M1911A1''' – ten [[pistolet]] ma ponad 100 lat i dalej służy w boju. Bardzo celny. |
|||
* '''.40 PRO''' – prawie pod każdym względem gorszy od przeżytku z czasów [[I wojna światowa|I wojny światowej]]. Dodatkowo żądają sobie za niego ponad 50 tys [[dolar|dolarów]]. |
|||
* '''BALD EAGLE''' – mimo iż [[broń]] ta w rzeczywistości jest kompletnie nie do użytku na polu bitwy, to tutaj daje radę. |
|||
* '''FN57''' – dość celny i stabilny ale ma najniższe obrażenia. Na szczęście ratuje go pojemność magazynka: 20 czopków. |
|||
* '''G17 RACE''' – niesamowicie ładny [[pistolet]] o bardzo dobrych parametrach. Jedyne co odstrasza ludzi od tego [[pistolet|pistoletu]] to cena: 60 tys [[dolar|dolarów]]. |
|||
* '''DUAL VZ. 61''' – to nie [[pistolet]]! to pistolet maszynowy! Strzela jakby miał zaraz wysadzić w powietrze całą [[planeta|planetę]]. Niestety jest jednak strasznie nie celny oraz kosztuje ponad 100 tys [[dolar|dolarów]]. Z tego powodu wielu graczy omija go szerokim łukiem. |
|||
* '''G18C''' – typowy mały [[pistolet|pistolecik]] jednak jest on w funkcji automatycznej. Idealny dla [[noob|nooba]]. |
|||
* '''93R''' – jako jedyny posiada stały tryb strzału burst. Ma zerową celność z biodra. |
|||
* '''TEC-9''' – na miniaturce wygląda jak Błyskawica z [[Powstanie warszawskie|Powstania warszawskiego.]] Niby mocny ale wolny, automatyk powinien sprejować a nie bawić się w jakieś pierdzenie<ref>bo taki wydaje dźwięk</ref>. |
|||
* '''MAC-10''' – [[broń]] beznadziejna. Ogromna szybkostrzelność w połączeniu z jedynie 15 nabojowym magazynkiem daje efekt [[śmierć|śmierci]] przy każdym spotkaniu z brakiem amunicji. |
|||
* '''ZAIMPROWIZOWANY PISTOLET''' – wystarczy jedno spojrzenie na miniaturkę aby porównać go do [[pistolet|pistoletu]] na [[klej]]. |
|||
* '''MP9''' – teoretycznie identyczny jak DUAL ale jest od niego znacznie wolniejszy oraz posiada mniejszy magazynek. |
|||
* '''T62 Cew''' – to również nie jest [[pistolet]]! to jest paralizator. Można dzięki niemu ogłuszyć wroga i go przesłuchać aby podał namiary na swoich towarzyszy. Niestety trzeba strzelać z odległości do 2 metrów gdyż dalej strzał nie doleci. |
|||
* '''Strzałka Namierzająca''' – tego nie można zakwalifikować nawet jako [[broń]] służącą do zabijania. Możesz jedynie strzelić nią do wroga aby był widoczny na mini-mapie. Problemem może być jedynie fakt iż bez [[broń|broni]] nie będziemy mogli go [[śmierć|zabić]]. |
|||
=== Karabiny Szturmowe === |
|||
Czyli [[broń|bronie]] dostępne tylko dla klasy operatora. |
|||
* '''L85A2''' – pierwszy karabin dostępny w grze. Korzystamy z niego tylko po to aby kupić coś lepszego. Słabiutki. |
|||
* '''[[Karabin M16|M16A3]]''' – w [[Battlefield 3|BF3]] Była to najmocniejsza [[broń]] w grze. Teraz lepiej jednak tej broni nie zabierać na pole walki. Też słaby. |
|||
* '''M416''' – M416 gości w serii już po raz piąty. Tutaj też daje rade bo jest szybsza od [[Karabin M16|M16]]. |
|||
* '''AKM''' – przyrodni brat [[Karabinek AK|AK47]]. Silny ale trudny w kontroli. |
|||
* '''ARM''' – połączenie szturmówki z [[Karabin maszynowy|maszynówką]]. [[Broń]] dla nikogo. Wolny i słaby. Jedynie magazynek nie jest rozczarowaniem bo mieści aż 50 [[kapiszony|kapiszonów]]. |
|||
* '''F2000''' – belgijska szturmówka wypluwająca niezliczone ilości [[ołów|ołowiu]]. Nawet dobra ale… tylko dla premium. |
|||
* '''RPK''' – czyli zwykły AKM z większym magazynkiem i gorszą celnością. Faktycznie jest to [[karabin maszynowy]] więc co robi w szturmówkach? |
|||
* '''MDC''' – dość mocny i szybki. Byłby świetny na polu walki… Tak byłby gdyby nie był tylko dla premium. |
|||
* '''FAMAS''' – w poprzednich częściach była to [[broń]] która biła minigun w szybkości strzelania. Niestety ci <del>skurwysyni</del> idioci z Visceral musieli zmniejszyć szybkostrzelność FAMAS'a przez co jest bardzo cienki i nikt już go nie kupuje. |
|||
* '''RO933 .300 BLK''' – podróbka technicznego RO933. Jest jednak od niego znacznie gorszy. Nie warto starać się o jego odblokowanie. |
|||
* '''SAR-21''' – karabin o najlepszym zasięgu. Jest jednak strasznie słaby i strasznie długo się przeładowuje. |
|||
* '''RPK-74''' – identyczna kopia RPK. Jedyną różnicą jest to że strzela odrobinę szybciej<ref>Aż chce się zabić tych którzy tworzyli tą grę</ref>. |
|||
* '''AUG A3''' – znów kopia. Tym razem ma identyczne parametry z SAR'em. Ponownie jest jednak odrobinę szybszy w strzelaniu. Co najdziwniejsze jest od niego tańszy. |
|||
=== PDW === |
|||
[[broń|Bronie]] których znaczą część może używać tylko Mechanik. Charakteryzują się małym zasięgiem, dużym odrzutem oraz tym że nikt z nich nie korzysta. |
|||
* '''MP5K''' – dość mocny jak na PDW ale ma strasznie mały zasięg i niesamowicie mały magazynek. |
|||
* '''UMP-45''' – <del>jedyne</del> pierwsze dobre PDW. Jedyny obok UMP-9 PDW które nadaje się na długie odległości. Wolny ale za to pieruńsko celny. |
|||
* '''M/45''' – złom z czasów [[II wojna światowa|II wojny światowej]]. Wolny i strasznie nie celny. |
|||
* '''MPX''' – dobry na początek kiedy mamy mało pieniędzy a nie chcemy grać MP5. W późniejszej fazie gry ustępuje jednak UMP zasięgiem. |
|||
* '''K-10''' – czyste zło. Jest okropnie szybkostrzelny ale ma magazynek wielkości FAMAS'a. Teoretycznie ma dobry zasięg choć w praktyczne aż strach z niego w ogóle korzystać gdyż ma najniższą celność w śród '''wszystkich''' [[broń|broni]]. Lepiej nie kupować. |
|||
* '''UZI''' – dość dobry. Wolny ale bardzo celny. Jednak w przeciwieństwie do UMP ma strasznie krótki zasięg. |
|||
* '''P90''' – ulubiona broń każdego [[noob]]a. Szybki oraz posiada duży magazynek. Jednak podobnie jak K-10 ma strasznie kiepską celność która sprawia ze jest praktycznie bezużyteczny. |
|||
* '''FMG9''' – wystarczy jedno spojrzenie na miniaturkę aby porównać go do psikawki na [[woda|wodę]] i najpewniej nią jest napędzany. Wydaje się jakby był załadowany ślepakami. |
|||
* '''M1A1''' – czyli popularny ''Thomson''. Jedyne PDW dostępne dla każdej klasy. Nawet dobry. |
|||
* '''SCORPION''' – PDW będące najprawdopodobniej bratem K-10. Wielka szybkostrzelność oraz mała stabilność odstrasza nawet [[Noob|noobów]]. |
|||
* '''MP7''' – [[broń]] zapewne kojarzona przez weteranów serii. Czy jest dobra? Statystyki mówią same za siebie<ref>No czyli nie</ref>. |
|||
* '''UMP-9''' – brat UMP-45 żywiący się amunicją 9mm. Z pewnością najlepsze PDW. Niesamowicie celny, mocny, posiada duży magazynek i nawet dobrą szybkostrzelność. |
|||
* '''AUG PARA''' – wariant AUG'a ze szturmówek. Niesamowicie przeciętny. W dodatku ponieważ jest w układzie Bullpup strasznie długo się przeładowuje. |
|||
* '''M5 NAVY''' – mocno celny ale niskie obrażenia oraz kosmiczna cena wykluczają jego użyteczność na polu walki. |
|||
* '''M12S''' – podróbka UMP-9. Teoretycznie jest jeszcze celniejszy, ale przeokropnie wolny i ponad dwa razy droższy<ref>aż dziwne że [[EA]] dopuściło tą grę do sprzedaży</ref>. |
|||
* '''M5SD''' – PDW do złudzenia przypominające karabinek. Kosmiczna cena oraz małe obrażenia sprawiają, że nikt nie kupuje tego [[złom|złomu]]. |
|||
* '''MX4''' – ponownie [[broń]] znana weteranom. Nie wiadomo czemu tyle kosztuje bo jest równie mierny co reszta PDW. |
|||
=== Karabinki === |
|||
Takie Karabiny Szturmowe tylko trochę mniejsze. |
|||
* '''RO993''' – teoretycznie jest słaby gdyż zadaje najmniejsze obrażenia. W praktyce jednak jest to najlepsza [[broń]] w całej grze. |
|||
* '''SG553''' – tak jak w [[Counter-Strike: Global Offensive|CS GO]] jest to [[broń]] która ma swoje liczne plusy jak i minusy. Jest bardzo stabilny i celny, ale jest najwolniejszy wśród karabinków<ref>Nie licząc M1 który jest karabinkiem samopowtarzalnym</ref>. |
|||
* '''AKS-74U''' – nie taka zła [[broń]]<ref>Wiadomo, przecie to [[Rosja|ruskie]]</ref>. Celniejszy od SG, ale ma mały zasięg i szybkostrzelność. |
|||
* '''G36C''' – jeden z najgorszych w swojej kategorii. Niecelny, mało stabilny i tak naprawdę nie warto go kupować. |
|||
* '''CAR-556''' – broń na którą zabrakło materiału i ostatecznie nie zamontowano mu kolby. Minimalnie gorszy od SG553, choć warty uwagi z powodu swojego dużego magazynka: 40 naboi. |
|||
* '''ACWR''' – dawniej był to jeden z najlepszych karabinków jaki technik posiadał. Niestety <del>DICE</del> Visceral miało inne plany i mocno osłabili ukochanego ACWR. Jedyne co go wyróżnia, to dość dobra szybkostrzelność. |
|||
* '''M1''' – trudno go nazwać karabinkiem skoro jest [[broń|bronią]] samopowtarzalną. Ma kiepski zasięg, średnią stabilność i kosmiczną cenę jak na oręż tego typu. |
|||
=== Karabiny Bojowe === |
|||
Imitacje [[karabin maszynowy|karabinów maszynowych]]. Posiadają jednak małe magazynki i mierną szybkostrzelność. |
|||
* '''SCAR-H''' – co ten karabin tu robi? Przecież to jest karabin szturmowy! Dość w porządku jak na otoczenie w którym się znalazł. |
|||
* '''HCAR''' – ma większy magazynek od SCARa ale jest strasznie wolny. Kup jeśli chcesz dobrą celność i stabilność, a masz gdzieś jak szybko strzelasz. |
|||
* '''SA-58 OSW''' – wariacja SCARa. Mniej celny, ale bardziej stabilny<ref>W praktyce jest on jednak wręcz identyczny jak SCAR</ref>. |
|||
* '''HK51''' – tragedia wśród bojówek. Ma tragiczną celność, małą szybkostrzelność, mały magazynek i w ogóle jest do [[dupa|dupy]]. |
|||
* '''FAL''' – Visceral jest niepokonany w tworzeniu kopii karabinów ze zmienionymi teksturami. Nie różni się niczym od SA z wyjątkiem ceny<ref>Jest oczywiście znacznie droższy</ref>. |
|||
* '''SG510''' – jedyny ładny w swojej kategorii jakiego znaleziono w przyrodzie. W praktyce jednak jest to znowu kopia innego karabinu<ref>tym razem HCAR'a</ref> który różni się jedynie ceną oraz prędkością strzelania. |
|||
* '''M110K5''' – omijany szerokim łukiem przez wszystkich graczy. Powodem jest to, że jako jedyny ma obniżony zasięg. |
|||
* '''M39 EMR''' – a cóż to jest? przecież w [[Battlefield 4|BF4]] był to karabin wyborowy! Tutaj jednak dostał tryb automatyczny i najwyższą cenę. Niestety znów ma chamsko skopiowane parametry innego karabinu… tym razem SCARa<ref>Który raz już mówię że ma się ochotę [[śmierć|zabić]] twórców tego syfu?</ref>. |
|||
=== Strzelby === |
|||
JEBS! JEBS! JEBS! BUM! BAN! |
|||
* '''870P MAGNUM''' – bestia w [[battlefield 3|BF3]], bestia w [[Battlefield 4|BF4]], bestia w BFH! Dostępna jako pierwsza a lepsza niż większość pozostałych [[strzelba|sztrzelb]]. |
|||
* '''37 STAKEOUT''' – typowy obrzyn. Mały zasięg i słabe obrażenia definiują jego użyteczność na polu walki. |
|||
* '''SPAS-12''' – godna swojej ceny. SPAS to [[strzelba|shotgun]], który w każdym Battlefieldzie był tym najlepszym. Tutaj też nie można się na nim zawieść. W skrócie: kopie [[dupa|dupska]]. |
|||
* '''DUBELTÓWKA''' – typowy przedstawiciel tego gatunku. Mocny na odległości 10 cm, ale powyżej tego dystansu lepiej już wyciągnąć [[pistolet]], gdyż śrut rozpływa się w [[Powietrze|powietrzu]]. |
|||
* '''KSG12''' – [[strzelba]], która szczyci się tym, że potrafi pomieścić najwięcej naboi, bo aż 14. Poza tym równie przeciętna co reszta. |
|||
* '''SAJGA 12''' – z powodu miłości do [[Rosjanie|Rosjan]], [[Strzelba|shotgun]] ten musiał się znaleźć również w BFH. Statystycznie identyczny co SPAS, choć w praktyce dużo gorszy. |
|||
* '''1887''' – kopia 870P ze zmienionymi skinami. Ma identyczne parametry i ilość naboi którą można do niej władować<ref>czy nie mówiłem że ma się ochotę [[śmierć|zabić]] twórców tej gry</ref>. |
|||
* '''M4''' – nazywa się podobnie jak karabinek, który w przeciwieństwie do tej [[broń|broni]] jest dość niezły. |
|||
=== Karabiny Snajperskie === |
|||
W poprzednich częściach były to ulubione zabawki każdego [[camper|campera]]. Niestety ci <del>debile</del> geniusze z Visceral musieli dać snajperkom siłę [[pistolet|pistoletów]] na [[kapiszony]], aby specjaliście nie było zbyt łatwo. |
|||
* '''SCOUT ELITE''' – ironiczne najlepsza na krótki dystans gdyż na dłuższych trzeba wydać nawet trzy strzały aby zabić. Z tego powodu mało osób korzysta z tej [[broń|giwery]]. |
|||
* '''R700 LTR''' – w miarę ok. Niestety prędkość wylotowa jest mniejsza niż u wielu PDW, a magazynek jest mniejszy niż standardowy. |
|||
* '''AW<del>P</del>M''' – rzęch na miarę snajperek. Prędkość wylotowa jest tak niska, że ktoś, kto ustrzeli kogoś w ruchu na odległości 2740 metrów powinien dostać [[Nagroda Nobla|nobla]], bo to przeczy prawą [[Fizyka|fizyki]]. |
|||
* '''300 KNOCKOUT''' – zadaje 90 obrażeń do nawet 50 [[metr|metrów]]! Oczywiście musiało być coś za coś. Ma najwyższy model opadania kul, więc trzeba często podnieść karabin tak, że nie widać wroga aby go trafić. |
|||
* '''388-RECON''' – bardzo kiepska [[broń]]<ref>Żadna nowość wśród snajperek</ref>. Obrażenia spadają z prędkością światła, a magazynek znów jest o połowę mniejszy niż standardowy |
|||
* '''AWS''' – jedna z najlepszych w swojej kategorii. Prędkość strzału nareszcie zaczyna przypominać karabin snajperski<ref>Choć i tak jest mniejsza większość snajperek w BF4</ref> oraz posiada największy zasięg. |
|||
* '''M98B''' – w poprzednich częściach był to król wśród karabinów. Oczywiście te <del>[[chuj|chuje]]</del> geniusze z Visceral musieli zmniejszyć M98 dosłownie wszystko. Od szybkostrzelności która jest obecnie na żenującym poziomie do nawet zasięgu i prędkości wylotowej<ref>Mimo wszystko nadal jest jedną z najlepszych snajperek w grze gdyż każda inna jest w pewnym aspekcie gorsza</ref>. |
|||
* '''M1903''' – [[broń|giwera]] pamiętająca czasy [[I wojna światowa|pierwszej wojny światowej]]. Ma wysoką prędkość strzelania oraz zasięg. Niestety ma niski model obrażeń i po raz kolejny najmniejszy magazynek<ref>Oraz wyższy model opadania kuli</ref>. Do olania. |
|||
=== Karabiny Wyborowe === |
|||
Snajperki, tylko że słabsze i posiadające tryb samopowtarzalny. |
|||
* '''SOCOM16''' – pierwszy możliwy karabin wyborowy do kupienia. Wiele osób używa go nawet gdy zarobi na inne [[broń|giwery]], gdyż jest całkiem w porządku. |
|||
* '''SR-25 ECC''' – kolejna [[broń]] posiadająca identyczne parametry jak swój poprzednik. Ponownie jednak jest znacznie droższa<ref>chyba załączę licznik aby liczył ile takich przypadków popełnił Visceral</ref>. |
|||
* '''PTR-91''' – nie różni się prawie niczym od SR-25. Poza mniejszą celnością…<ref>oraz że jest jeszcze droższy</ref>. |
|||
* '''SAIGA .308''' – nazywa się podobnie do [[strzelba|strzelby]] i najpewniej działa na tej samej licencji. [[Broń]] beznadziejna. |
|||
* '''M82 .416''' – najlepsza dostępna wyborówka. Jako jedyna ma zwiększony model obrażeń. Jednak trzeba za nią dać kosmiczne pieniądze<ref>ponad 100 tys [[dolar|dolarów]]</ref>. |
|||
* '''RO933 M1''' – ponownie odmiana RO933. Wierna kopia innego karabinu, tym razem SAIGI. Oznacza to tyle, że jest pośmiewiskiem wśród rodziny RO993. |
|||
* '''SP-AR''' – kolejny [[złom]] wśród wyborowych. Niska celność oraz stała stabilność definiują jej użyteczność na polu walki co do słowa. |
|||
=== Inne === |
|||
* '''Defibrylator''' – istnieje pewne prawdopodobieństwo, że nim kogoś [[śmierć|zabijesz]], ale musisz być w czepku urodzonym. Da się też wskrzesić z martwych swoich towarzyszy, nawet jeśli ten dostał wcześniej działkiem 125 mm. Jeżeli nie jesteś operatorem możesz sobie taki podnieść w niektórych punktach na [[mapa|mapach]]. |
|||
* '''Apteczka''' – dawać tu ku{{cenzura3}}wa [[lekarz|sanitariusza]]! |
|||
* '''Amunicja''' – niech ktoś da tu ku{{cenzura3}}wa amunicje! |
|||
* '''Surwiwalista''' – [[dopalacze|dopalacz]] który możesz sobie wstrzyknąć po [[śmierć|śmierci]] aby wrócić do żywych. |
|||
* '''Hak''' – wystrzeliwuję line której możesz użyć jako substytut [[drabina|drabiny]]. |
|||
* '''Linia z Hakiem''' – dokładnie to samo co wyżej tylko służy do zjeżdżania. Jak ci się uda to możesz zeskoczyć z jednej linii na drugą i zrobić wielkie combo. |
|||
* '''M320''' – dawniej nosił go szturmowiec a dziś jest to główne wyposażenie mechanika. Ulubiona [[broń]] [[noob|noobów]] do czasu aż skończy im się amunicja. |
|||
* '''Apteczka Pasażera''' – [[idiota|idiotyczna]] nazwa która sugeruje iż w pojeździe w którym się znajdujemy pojawi się apteczka aby leczyć [[pasażer|pasażerów]]. |
|||
* '''Kierowca Wyczynowy''' – ulepszenie które wyposaża [[samochód|samochody]] w takie dodatki jak: Wtrysk podtleneku [[azot|azotu]], lepszą sterowność i platynowe pierdolniki. |
|||
* '''[[Maska przeciwgazowa]]''' – jak sama nazwa wskazuje chroni przed gazem <del>musztardowym</del> bojowym. |
|||
* '''Maska Ognioodporna''' – kolejna bzdurna nazwa. Jak ją założysz to w magiczny sposób twoje całe ciało będzie odporne na dość mocne skutki poparzenia [[ogień|ogniem]]. |
|||
* '''Gogle Noktowizyjne''' – Visceral stwierdziło że same celowniki noktowizyjne to mało. Od teraz w BFH możesz założyć gogle aby widzieć każdego [[camper|campera]]. |
|||
* '''Palnik''' – podstawowe narzędzie mechanika. Możesz dzięki niemu w ramach pomocy wśród [[sąsiad|sąsiedzkiej]] naprawić komuś [[samochód]]. |
|||
* '''Telefon Satelitarny''' – <del>służy [[policjant|policjantom]] do zamawiania drogą lotniczą dużych ilości pączków. </del> Tak naprawdę jest to sygnalizator dzięki któremu pojawisz się w pełnym ekwipunku 20 [[metr|metrów]] nad [[ziemia|ziemią]]. |
|||
* '''Sabotaż''' – jedno z najfajniejszych [[gadżet|gadżetów]] dostępnych przez mechanika. Możesz podłożyć go pod [[samochód]] i poczekać na wroga który wyleci w [[powietrze]] kiedy tylko odpali [[silnik]] |
|||
* '''Pancerna Wkładka''' – jak ją obierzesz będziesz mógł przeżyć dość znaczny ostrzał z karabinu. Niestety w przeciwieństwie do maski ognioodpornej nie chroni całego [[ciało|ciała]]. |
|||
* '''Zagłuszacz Radarowy''' – też jeden z najfajniejszych [[Gadżet|gadżetów]]. Jak go odpalisz to dezaktywujesz wszystkie urządzenia przeciwnika w tym C4 czy [[Mina przeciwpiechotna|miny laserowe]]. |
|||
* '''C4''' typowy ładunek wybuchowy. Parę sztuk i pojazdu nie ma. |
|||
* '''Tarcza Balistyczna''' – z pewnością najlepszy [[gadżet]] w grze. Z nią jesteś odporny nawet na strzał z granatnika oraz kiedy jej nie używasz, jest ona na twoich [[plecy|plecach]] osłaniając ci tyły. |
|||
* '''Zestaw Narzędzi Taktycznych''' – dostępny jedynie dla szturmowców. Zakładając go wykonujesz szybciej wiele zadań ręcznych takich jak zabieranie [[Pieniądze|kasy]] ze skarbca, uwalniania zakładników czy składanie origami. |
|||
* '''Mina Laserowa''' – bardzo fajna rzecz. Jak ją położysz wytwarza laser który jak się go przetnie wybucha zabijając oponenta. |
|||
* '''Kamera''' – dawny czujnik ruchu. Kiedy ją położysz wrogów masz oznaczonych na [[mapa|mini-mapie]]. |
|||
* '''Przynęta''' – pułapka na <del>[[szczur|szczury]]</del> wroga. Kiedy ją podłożysz wysyła wrogą fałszywy sygnał położenia przeciwnika. Niestety prawie każdy od razu się kapnie że to pułapka gdyż bardzo rzadko wróg stoi w miejscu przez całą rundę. |
|||
* '''Trening Maskowania''' – zestaw szkolenia [[ninja]]. Dzięki niemu poruszasz się bardzo cicho. Jednak jest to bezsensowy [[Gadżet]]. |
|||
== Noob w Battlefield Hardline == |
== Noob w Battlefield Hardline == |
||
* Grając w trybie Krwawej Forsy |
* Grając policjantem w trybie Krwawej Forsy, pomaga przestępcom nosić pieniądze do ich schowka. |
||
* Próbuje |
* Próbuje zabić świadka koronnego. |
||
* Grając w trybie Na Ratunek dziwi się, że nie może się odrodzić gdy zginie. |
* Grając w trybie ''Na Ratunek'' dziwi się, że nie może się odrodzić gdy zginie. |
||
* Zakłada celownik z dużym przybliżeniem na K-10 i dziwi się, że nie może nikogo trafić. |
* Zakłada celownik z dużym przybliżeniem na K-10 i dziwi się, że nie może nikogo trafić. |
||
* Szuka w ekwipunku mechanika |
* Szuka w ekwipunku mechanika rakietnicy, a kiedy jej nie znajdzie, pisze na forach, że ma zepsutą grę. |
||
* Lata po mapie w poszukiwaniu |
* Lata po mapie w poszukiwaniu czołgu. |
||
* Ustawia |
* Ustawia miny laserowe w łatwo widocznych miejscach. |
||
* Widząc podłożony sabotaż na pick-upie stwierdza, że rozbroi ładunek kiedy go podniesie. |
* Widząc podłożony sabotaż na pick-upie stwierdza, że rozbroi ładunek, kiedy go podniesie. |
||
* Próbuje zniszczyć tarcze przeciwnika strzelając w nią z |
* Próbuje zniszczyć tarcze przeciwnika strzelając w nią z pistoletu. |
||
* Strzela w |
* Strzela w swoich na serwerach hardcore. |
||
* Stara się |
* Stara się zabić wroga strzałką namierzającą. |
||
* W trybie Fucha zamiast jeździć pojazdami, niszy je. |
* W trybie Fucha zamiast jeździć pojazdami, niszy je. |
||
* Na serwerach „knife only” strzela do wrogów z karabinu. |
* Na serwerach „knife only” strzela do wrogów z karabinu. |
||
* Kiedy zobaczy niebieskie płomienie, myśli, że jak w nie strzeli to |
* Kiedy zobaczy niebieskie płomienie, myśli, że jak w nie strzeli, to zmieni je w gaz. |
||
* Dziwi się, że jak wejdzie w gaz to celownik jest rozmazany. |
* Dziwi się, że jak wejdzie w gaz, to celownik jest rozmazany. |
||
* |
* Próbuje zabić [[krokodyl]]e na mapie Everglades. |
||
* Na mapie Noc w Lesie świeci [[latarka |
* Na mapie Noc w Lesie świeci [[latarka]]mi i dziwi się, że wrogowie go wykryli. |
||
* Próbuje odurzyć się [[Marihuana|marihuaną]] na mapie Plantacja Konopi. |
* Próbuje odurzyć się [[Marihuana|marihuaną]] na mapie Plantacja Konopi. |
||
* Na mapie Śródmieście cały czas krzyczy, że znalazł pączki. |
* Na mapie Śródmieście cały czas krzyczy, że znalazł pączki. |
||
* |
* Gdy żyrandol spadł mu na głowę, to dziwi się, że zginął. |
||
* Na mapie Dzielnica jego jedynym zajęciem jest wyburzanie budynków za pomocą |
* Na mapie Dzielnica jego jedynym zajęciem jest wyburzanie budynków za pomocą młota. |
||
* W kampanii grając |
* W kampanii grając policjantem, zamiast łapać przestępców, zabija ich. |
||
* Szuka w ekwipunku szturmowca |
* Szuka w ekwipunku szturmowca karabinów maszynowych. |
||
* Podczas burzy piaskowej na mapie Pustynia lata bardzo szybko [[Śmigłowiec|helikopterem]] i najczęściej rozbija się wraz z załogą na domach/wieżach. |
* Podczas burzy piaskowej na mapie Pustynia, lata bardzo szybko [[Śmigłowiec|helikopterem]] i najczęściej rozbija się wraz z załogą na domach/wieżach. |
||
* Nie umie zabrać |
* Nie umie zabrać pieniędzy w trybie Krwawej Forsy. |
||
* Kiedy kupi |
* Kiedy kupi maskę przeciwgazową, dziwi się, że zginął od ognia. |
||
* Próbuje trafić przeciwnika |
* Próbuje trafić z pistoletu w przeciwnika oddalonego o 3000 metrów. |
||
* Nie wie, że |
* Nie wie, że można wychylać się z pojazdów. |
||
* Nie może pojąć dlaczego po niebie nie latają |
* Nie może pojąć, dlaczego po niebie nie latają samoloty wojskowe. |
||
* Dziwi się że nie może |
* Dziwi się, że nie może zabić wroga w plecy, gdy ten ma ze sobą tarczę. |
||
* Kiedy dowiaduje się, że młot jest w stanie zniszczyć tarczę, wybiega przed przeciwnika i próbuje przez pół minuty zniszczyć jego tarczę. Zazwyczaj od razu ginie z rąk innego gracza. |
|||
* Strzela z RPG we własnych ludzi… |
|||
* …ewentualnie we własne pojazdy. |
|||
* Prosi wrogów o amunicję bądź apteczkę. |
|||
== Zobacz też == |
|||
* [[Battlefield V]] |
|||
* [[Battlefield: Bad Company 2]] |
|||
{{przypisy}} |
|||
{{FPS}} |
{{FPS}} |
||
{{Gry komputerowe}} |
|||
[[Kategoria:FPS]] |
[[Kategoria:FPS]] |
Aktualna wersja na dzień 16:45, 16 wrz 2022
Ten artykuł dotyczy gry błędnie oznaczanej jako BFH. Zobacz też Battlefield Heroes. |
Battlefield Hardline – kontynuacja Battlefielda 4, z którym nie ma absolutnie nic wspólnego. Akcja gry dzieje się w świecie ogarniętym wieczną wojną policjantów i złodziei.
Tryby gry[edytuj • edytuj kod]
- Single Player – Hardline ma zdecydowanie najlepszą kampanię single w historii cyklu, szkoda tylko, że nie oznacza to absolutnie nic. Postacie są drewniane niczym dąb Bartek i mają tak płytkie osobowości, że pięć minut po wyłączeniu gry zapominamy jak się nazywają.
- Multiplayer – przeciętny gracz spędził w multi średnio 110% czasu przeznaczonego na grę. Niestety, okazało się, że większość „nowości” w multiku to sprzedawany po raz kolejny ten sam zapychacz co poprzednio.
Noob w Battlefield Hardline[edytuj • edytuj kod]
- Grając policjantem w trybie Krwawej Forsy, pomaga przestępcom nosić pieniądze do ich schowka.
- Próbuje zabić świadka koronnego.
- Grając w trybie Na Ratunek dziwi się, że nie może się odrodzić gdy zginie.
- Zakłada celownik z dużym przybliżeniem na K-10 i dziwi się, że nie może nikogo trafić.
- Szuka w ekwipunku mechanika rakietnicy, a kiedy jej nie znajdzie, pisze na forach, że ma zepsutą grę.
- Lata po mapie w poszukiwaniu czołgu.
- Ustawia miny laserowe w łatwo widocznych miejscach.
- Widząc podłożony sabotaż na pick-upie stwierdza, że rozbroi ładunek, kiedy go podniesie.
- Próbuje zniszczyć tarcze przeciwnika strzelając w nią z pistoletu.
- Strzela w swoich na serwerach hardcore.
- Stara się zabić wroga strzałką namierzającą.
- W trybie Fucha zamiast jeździć pojazdami, niszy je.
- Na serwerach „knife only” strzela do wrogów z karabinu.
- Kiedy zobaczy niebieskie płomienie, myśli, że jak w nie strzeli, to zmieni je w gaz.
- Dziwi się, że jak wejdzie w gaz, to celownik jest rozmazany.
- Próbuje zabić krokodyle na mapie Everglades.
- Na mapie Noc w Lesie świeci latarkami i dziwi się, że wrogowie go wykryli.
- Próbuje odurzyć się marihuaną na mapie Plantacja Konopi.
- Na mapie Śródmieście cały czas krzyczy, że znalazł pączki.
- Gdy żyrandol spadł mu na głowę, to dziwi się, że zginął.
- Na mapie Dzielnica jego jedynym zajęciem jest wyburzanie budynków za pomocą młota.
- W kampanii grając policjantem, zamiast łapać przestępców, zabija ich.
- Szuka w ekwipunku szturmowca karabinów maszynowych.
- Podczas burzy piaskowej na mapie Pustynia, lata bardzo szybko helikopterem i najczęściej rozbija się wraz z załogą na domach/wieżach.
- Nie umie zabrać pieniędzy w trybie Krwawej Forsy.
- Kiedy kupi maskę przeciwgazową, dziwi się, że zginął od ognia.
- Próbuje trafić z pistoletu w przeciwnika oddalonego o 3000 metrów.
- Nie wie, że można wychylać się z pojazdów.
- Nie może pojąć, dlaczego po niebie nie latają samoloty wojskowe.
- Dziwi się, że nie może zabić wroga w plecy, gdy ten ma ze sobą tarczę.
- Kiedy dowiaduje się, że młot jest w stanie zniszczyć tarczę, wybiega przed przeciwnika i próbuje przez pół minuty zniszczyć jego tarczę. Zazwyczaj od razu ginie z rąk innego gracza.
- Strzela z RPG we własnych ludzi…
- …ewentualnie we własne pojazdy.
- Prosi wrogów o amunicję bądź apteczkę.