Dziecko: Różnice pomiędzy wersjami
M |
Ja8czy coś (dyskusja • edycje) M (-niepotrzebna angielszczyzna i inne drobne poprawki) |
||
(Nie pokazano 37 wersji utworzonych przez 27 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Wulgaryzmy artykuł}} |
|||
[[Plik:Dziecko wypadło.jpg|thumb|''Sorki, Grażynka, Jessica mi wypadła'']] |
[[Plik:Dziecko wypadło.jpg|thumb|''Sorki, Grażynka, Jessica mi wypadła'']] |
||
[[Plik:Warcraft ork.jpg|thumb|Dziecko zaadaptowane do gier komputerowych]] |
[[Plik:Warcraft ork.jpg|thumb|Dziecko zaadaptowane do gier komputerowych]] |
||
Linia 5: | Linia 4: | ||
[[Plik:Zjeżdżalnia.jpg|thumb|Zjeżdżalnia znakomicie przygotowana do użycia przez dzieci.]] |
[[Plik:Zjeżdżalnia.jpg|thumb|Zjeżdżalnia znakomicie przygotowana do użycia przez dzieci.]] |
||
[[Plik:Gerber.jpg|thumb|Logo pewnego producenta żywności dla małych dzieci]] |
[[Plik:Gerber.jpg|thumb|Logo pewnego producenta żywności dla małych dzieci]] |
||
⚫ | |||
{{cytat|'''Dzieci''' to zło wcielone.|[[Sigmund Freud|Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud]] o '''dzieciach'''}} |
{{cytat|'''Dzieci''' to zło wcielone.|[[Sigmund Freud|Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud]] o '''dzieciach'''}} |
||
{{cytat|Małe '''dzieci''' nie dają spać. Duże nie dają żyć.|Stare przysłowie ciemnogrodzkie}} |
{{cytat|Małe '''dzieci''' nie dają spać. Duże nie dają żyć.|Stare przysłowie ciemnogrodzkie}} |
||
{{cytat|Wszystkie '''dzieci''' nasze są.| |
{{cytat|Wszystkie '''dzieci''' nasze są.|<del>Porywacz</del> [[Majka Jeżowska]] o '''dzieciach'''}} |
||
{{cytat|Kochajmy wszystkie '''dzieci''', bo nie wiadomo, które są nasze.|Autor nieznany}} |
{{cytat|Kochajmy wszystkie '''dzieci''', bo nie wiadomo, które są nasze.|Autor nieznany}} |
||
{{cytat|Dzień dobry '''dzieci''', śmieci.|[[Karol Strasburger]] o '''dzieciach'''}} |
{{cytat|Dzień dobry '''dzieci''', śmieci.|[[Karol Strasburger]] o '''dzieciach'''}} |
||
{{cytat|Głupie to jakieś '''dziecko''', czy co…|[[Tadeusz Rydzyk]] o '''dzieciach'''}} |
{{cytat|Głupie to jakieś '''dziecko''', czy co…|[[Tadeusz Rydzyk]] o '''dzieciach'''}} |
||
{{cytat|'''Dzieci''' lubią misie, misie lubią '''dzieci'''.|[[Pedobear]] o '''dzieciach'''}} |
{{cytat|'''Dzieci''' lubią misie, misie lubią '''dzieci'''.|[[Pedobear]] o '''dzieciach'''}} |
||
'''Dziecko''' – pierwsze stadium rozwoju ''[[Człowiek|Homo sapiens]]'', małe, płaczące i nie do zniesienia. Nie ma zaznaczonych cech płciowych. W większej grupie krzyczą, drapią, skamlą i sikają; wówczas trzeba użyć siły, a wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków. Jeden z najbardziej niechcianych produktów ubocznych. Sprzedawane na Allegro przez desperatów, kupowane na Allegro przez masochistów – przyszłych desperatów. Po kilkunastu latach życia dziecka, może ono wytworzyć kolejne dziecko i stać się desperatem. |
'''Dziecko''' – pierwsze stadium rozwoju ''[[Człowiek|Homo sapiens]]'', małe, płaczące i nie do zniesienia. Niewyewoluowana, pasożytnicza forma życia. Nie ma zaznaczonych cech płciowych. W większej grupie krzyczą, drapią, skamlą i sikają; wówczas trzeba użyć siły, a wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków. Jeden z najbardziej niechcianych produktów ubocznych. Sprzedawane na Allegro przez desperatów, kupowane na Allegro przez masochistów – przyszłych desperatów. Po kilkunastu latach życia dziecka, może ono wytworzyć kolejne dziecko i stać się desperatem. |
||
Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią [[szpinak]]u. O [[seks]]ie wiedzą często więcej niż dorośli. Ostatnie badania mówią, że dzieci powstają przez <del>seks</del> pączkowanie! |
Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią [[szpinak]]u. O [[seks]]ie wiedzą często więcej niż dorośli. Ostatnie badania mówią, że dzieci powstają przez <del>seks</del> pączkowanie! |
||
== Właściwości fizyczne == |
== Właściwości fizyczne == |
||
Załóżmy że |
Załóżmy że: |
||
<math>dziecko + zapalki = pozar</math> |
<math>dziecko + zapalki = pozar</math> |
||
co pociąga wiele ważnych w różnych dziecinach technologii i nauki [[Implikacja|implikacji]], m.in. |
co pociąga wiele ważnych w różnych dziecinach technologii i nauki [[Implikacja|implikacji]], m.in.: |
||
<math>pozar - zapalki = dziecko</math> |
<math>pozar - zapalki = dziecko</math> |
||
Linia 28: | Linia 26: | ||
<math>pozar - dziecko = zapalki</math> |
<math>pozar - dziecko = zapalki</math> |
||
Przy kolejnym założeniu, że dziecko jest wartością dodatnią możemy stwierdzić co następuje: |
Przy kolejnym założeniu, że dziecko jest wartością dodatnią możemy stwierdzić co następuje: |
||
(Osoby twierdzące, że dzieci nie mają wartości dodatniej ten punkt pomijają.) |
|||
<math>dziecko^2\ =\ (pozar\ -\ zapalki)^2\ =\ pozar^2\ -\ 2\cdot pozar\cdot zapalki\ +\ zapalki^2</math> |
<math>dziecko^2\ =\ (pozar\ -\ zapalki)^2\ =\ pozar^2\ -\ 2\cdot pozar\cdot zapalki\ +\ zapalki^2</math> |
||
Linia 41: | Linia 38: | ||
Co daje prosty wzór na tworzenie dzieci. |
Co daje prosty wzór na tworzenie dzieci. |
||
Jeśli dodamy do tego równanie |
Jeśli dodamy do tego równanie: |
||
<math>nastolatki+alkohol=dziecko</math> |
<math>nastolatki+alkohol=dziecko</math> |
||
Po podstawieniu i przekształceniu otrzymujemy |
Po podstawieniu i przekształceniu otrzymujemy: |
||
<math>nastolatki+alkohol=pozar-zapalki</math |
<math>nastolatki+alkohol=pozar-zapalki</math> |
||
<br /> |
|||
<math>alkohol=pozar-zapalki-nastolatki</math> |
<math>alkohol=pozar-zapalki-nastolatki</math> |
||
Linia 55: | Linia 53: | ||
[[Plik:I Komunia.jpg|thumb|200px|I weź tu kup nowy skuter]] |
[[Plik:I Komunia.jpg|thumb|200px|I weź tu kup nowy skuter]] |
||
[[Plik:Bobas w kremie.png|thumb|200px|''Mamo? Miałaś wrócić później!'']] |
[[Plik:Bobas w kremie.png|thumb|200px|''Mamo? Miałaś wrócić później!'']] |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
* [[NonNews:Coraz więcej dzieci|Coraz więcej dzieci]] |
|||
* [[NonNews:Trzynaście lat – pięć promili|Trzynaście lat – pięć promili]] |
|||
* [[NonNews:2-latka podróżowała z paszportem biznesmena|2-latka podróżowała z paszportem biznesmena]] |
|||
* [[NonNews:Międzynarodowy Dzień Dziecka|Międzynarodowy Dzień Dziecka]]|y}} |
|||
* '''przed narodzinami''' – dziecko umie tylko wiercić się i kopać (o dziwo uszczęśliwia wszystkich). |
* '''przed narodzinami''' – dziecko umie tylko wiercić się i kopać (o dziwo uszczęśliwia wszystkich). |
||
* ''' |
* '''0 lat''' – dziecko umie tylko płakać, co utrudnia komunikację, oraz robić kupę w każdej chwili bez względu na sytuację, co utrudnia życie wszystkim w polu rażenia. |
||
* '''1 rok''' – dziecko już mówi pierwsze słowa i stawia pierwsze kroki – trzeba kupić wózek spacerowy i dodatkowo dwa razy więcej wydatków. Wychowanie to prawie [[horror]]. |
|||
* '''2 lata''' – dziecko umie też domagać się różnych rzeczy, do tego potrafi chodzić i wejść wszędzie oraz śmieci twój pokój. Wychowywanie staje się horrorem. |
* '''2 lata''' – dziecko umie też domagać się różnych rzeczy, do tego potrafi chodzić i wejść wszędzie oraz śmieci twój pokój. Wychowywanie staje się horrorem. |
||
* '''3 lata''' – idzie do przedszkola. Ono i osoba wychowująca dostają kręćka. |
* '''3 lata''' – idzie do przedszkola. Ono i osoba wychowująca dostają kręćka. |
||
Linia 65: | Linia 70: | ||
* '''8 lat''' – przygotowywanie do [[Pierwsza komunia|pierwszej komunii]]. Siąść i płakać. |
* '''8 lat''' – przygotowywanie do [[Pierwsza komunia|pierwszej komunii]]. Siąść i płakać. |
||
* '''9 lat''' – dziecko nadal zadaje trudne pytania. |
* '''9 lat''' – dziecko nadal zadaje trudne pytania. |
||
* '''10 lat''' – czwarta klasa. Trzy razy więcej książek, trzy razy większy wydatek. Dziecko uczy się w szkole, skąd się wzięło, lecz większość dzieci już to wie. |
* '''10 lat''' – czwarta klasa. Trzy razy więcej książek, trzy razy większy wydatek. Dziecko uczy się w szkole, [[seks|skąd się wzięło]], lecz większość dzieci już to wie. |
||
* '''11 lat''' – dziecko odkrywa istnienie telefonu. Rachunki wzrastają trzykrotnie. |
* '''11 lat''' – dziecko odkrywa istnienie telefonu. Rachunki wzrastają trzykrotnie. |
||
* '''12 lat''' – odkrycie środków komunikacji miejskiej oraz [[narkotyki|używek]]. Tłumaczymy dziecku skrupulatnie wszystko, co dotyczy środków antykoncepcyjnych, żeby sobie z czasem przyswoiło i w wieku 15 lat nie oświadczyło, że jest w ciąży. Szczególnie, jeśli jest płci męskiej. |
* '''12 lat''' – odkrycie środków komunikacji miejskiej oraz [[narkotyki|używek]]. Tłumaczymy dziecku skrupulatnie wszystko, co dotyczy środków antykoncepcyjnych, żeby sobie z czasem przyswoiło i w wieku 15 lat nie oświadczyło, że jest w ciąży. Szczególnie, jeśli jest płci męskiej. |
||
* '''13 lat''' – |
* '''13 lat''' – siódma klasa (do niedawna [[gimnazjum]]). Jeszcze więcej książek, jeszcze większy wydatek. Nasze dziecko zaczyna dojrzewać i osiąga wzrost mamusi. |
||
* '''14 lat''' – po powrocie do domu trzeba sprzątać po imprezie. Dziecko jest już większe od mamy, wobec czego ta jest coraz bardziej bezbronna. |
* '''14 lat''' – po powrocie do domu trzeba sprzątać po imprezie. Dziecko jest już większe od mamy, wobec czego ta jest coraz bardziej bezbronna. |
||
* '''15 lat''' – spraszanie do domu płci przeciwnej, albo nawet tej samej. Czasem także oświadcza, że jest w ciąży. |
* '''15 lat''' – spraszanie do domu płci przeciwnej, albo nawet tej samej. Czasem także oświadcza, że jest w ciąży. |
||
* '''16 lat''' – wypady na całonocne imprezy, liceum/technikum/zawodówka, trochę spokoju. |
* '''16 lat''' – wypady na całonocne imprezy, liceum/technikum/zawodówka, trochę spokoju. |
||
* '''17 lat''' – syn pokonuje już ojca na rękę (utrata najlepszego argumentu), córka odkrywa fascynujące właściwości tabletek <del>antykoncepcyjnych</del> odchudzających. |
* '''17 lat''' – syn pokonuje już ojca na rękę (utrata najlepszego argumentu), córka odkrywa fascynujące właściwości tabletek <del>antykoncepcyjnych</del> odchudzających. |
||
* '''18 lat''' – dziecko |
* '''18 lat''' – dziecko kończy [[Liceum ogólnokształcące|liceum]] i może robić co chcę, bo jest pełnoletnie. |
||
* '''19 lat''' – dziecko jest już dorosłe lub przygotowane na dorosłość. Powinno już poradzić sobie w [[Życie|życiu]] samo. Jeśli sobie nie radzi to oznacza, że jeszcze nie jest dorosłe. |
|||
⚫ | * '''powyżej |
||
* '''20 lat''' – rodzice są oburzeni, dlaczego ich dziecko chodzi do [[Klub go-go|klubu go-go]], na [[Impreza|imprezy]] i zabija wszystkich naokoło. |
|||
* '''21 lat''' – dziecko jest już duże i powinno poradzić sobie w życiu samo. Jeśli sobie nie radzi, to po prostu jest głupie. |
|||
⚫ | * '''powyżej 21 lat''' – pomimo tego, że dziecko już jest dorosłe i tak do końca życia pozostanie dzieckiem mamusi i tatusia. Choćby nie wiadomo jak dorośle by się zachowywało, nie powinno się dziwić z prezentów otrzymywanych na [[Dzień Dziecka]] (a to [[lalka]], a to [[samochód|samochodzik]], a to słodki [[lizak]]). |
||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
||
{{Poradnik|[[Poradnik:Jak być dobrym dzieckiem ulicy|Jak być dobrym dzieckiem ulicy]]}} |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
* [[ |
* [[dzieci Neostrady]] |
||
* [[młodzież]] |
|||
* [[NonNews:Rodzice przetrzymywali dziecko w domu przez 30 lat|Rodzice przetrzymywali dziecko w domu przez 30 lat]]|y}} |
|||
* [[ |
* [[niemowlę]] |
||
* [[Sejm Dzieci i Młodzieży]] |
|||
* [[Młodzież]] |
|||
* [[Niemowlę]] |
|||
[[ar:الأطفال]] |
[[ar:الأطفال]] |
Aktualna wersja na dzień 18:45, 18 maj 2024
Dzieci to zło wcielone.
- Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud o dzieciach
Małe dzieci nie dają spać. Duże nie dają żyć.
- Stare przysłowie ciemnogrodzkie
Wszystkie dzieci nasze są.
PorywaczMajka Jeżowska o dzieciach
Kochajmy wszystkie dzieci, bo nie wiadomo, które są nasze.
- Autor nieznany
Dzień dobry dzieci, śmieci.
- Karol Strasburger o dzieciach
Głupie to jakieś dziecko, czy co…
- Tadeusz Rydzyk o dzieciach
Dzieci lubią misie, misie lubią dzieci.
- Pedobear o dzieciach
Dziecko – pierwsze stadium rozwoju Homo sapiens, małe, płaczące i nie do zniesienia. Niewyewoluowana, pasożytnicza forma życia. Nie ma zaznaczonych cech płciowych. W większej grupie krzyczą, drapią, skamlą i sikają; wówczas trzeba użyć siły, a wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków. Jeden z najbardziej niechcianych produktów ubocznych. Sprzedawane na Allegro przez desperatów, kupowane na Allegro przez masochistów – przyszłych desperatów. Po kilkunastu latach życia dziecka, może ono wytworzyć kolejne dziecko i stać się desperatem.
Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią szpinaku. O seksie wiedzą często więcej niż dorośli. Ostatnie badania mówią, że dzieci powstają przez seks pączkowanie!
Właściwości fizyczne[edytuj • edytuj kod]
Załóżmy że:
co pociąga wiele ważnych w różnych dziecinach technologii i nauki implikacji, m.in.:
Przy kolejnym założeniu, że dziecko jest wartością dodatnią możemy stwierdzić co następuje:
Co daje prosty wzór na tworzenie dzieci.
Jeśli dodamy do tego równanie:
Po podstawieniu i przekształceniu otrzymujemy:
Dzięki czemu otrzymujemy wzór na tani sposób otrzymywania środków odurzających.
Wiek[edytuj • edytuj kod]
- przed narodzinami – dziecko umie tylko wiercić się i kopać (o dziwo uszczęśliwia wszystkich).
- 0 lat – dziecko umie tylko płakać, co utrudnia komunikację, oraz robić kupę w każdej chwili bez względu na sytuację, co utrudnia życie wszystkim w polu rażenia.
- 1 rok – dziecko już mówi pierwsze słowa i stawia pierwsze kroki – trzeba kupić wózek spacerowy i dodatkowo dwa razy więcej wydatków. Wychowanie to prawie horror.
- 2 lata – dziecko umie też domagać się różnych rzeczy, do tego potrafi chodzić i wejść wszędzie oraz śmieci twój pokój. Wychowywanie staje się horrorem.
- 3 lata – idzie do przedszkola. Ono i osoba wychowująca dostają kręćka.
- 4 lata – dziecko słucha poleceń. Da się przeżyć.
- 5 lat – dziecko zaczyna zadawać trudne pytania, np. skąd się wzięło (i nie wierzy, że z kapusty albo od bociana). Gdy mu odpowiemy na poprzednie pytanie, pyta, co to seks.
- 6 lat – zachowanie dziecka rokuje pozorną poprawę. Wówczas idzie ono do zerówki lub wcześniej do szkoły.
- 7 lat – dziecko idzie do szkoły. Ono i osoba wychowująca dostają jeszcze większego kręćka.
- 8 lat – przygotowywanie do pierwszej komunii. Siąść i płakać.
- 9 lat – dziecko nadal zadaje trudne pytania.
- 10 lat – czwarta klasa. Trzy razy więcej książek, trzy razy większy wydatek. Dziecko uczy się w szkole, skąd się wzięło, lecz większość dzieci już to wie.
- 11 lat – dziecko odkrywa istnienie telefonu. Rachunki wzrastają trzykrotnie.
- 12 lat – odkrycie środków komunikacji miejskiej oraz używek. Tłumaczymy dziecku skrupulatnie wszystko, co dotyczy środków antykoncepcyjnych, żeby sobie z czasem przyswoiło i w wieku 15 lat nie oświadczyło, że jest w ciąży. Szczególnie, jeśli jest płci męskiej.
- 13 lat – siódma klasa (do niedawna gimnazjum). Jeszcze więcej książek, jeszcze większy wydatek. Nasze dziecko zaczyna dojrzewać i osiąga wzrost mamusi.
- 14 lat – po powrocie do domu trzeba sprzątać po imprezie. Dziecko jest już większe od mamy, wobec czego ta jest coraz bardziej bezbronna.
- 15 lat – spraszanie do domu płci przeciwnej, albo nawet tej samej. Czasem także oświadcza, że jest w ciąży.
- 16 lat – wypady na całonocne imprezy, liceum/technikum/zawodówka, trochę spokoju.
- 17 lat – syn pokonuje już ojca na rękę (utrata najlepszego argumentu), córka odkrywa fascynujące właściwości tabletek
antykoncepcyjnychodchudzających. - 18 lat – dziecko kończy liceum i może robić co chcę, bo jest pełnoletnie.
- 19 lat – dziecko jest już dorosłe lub przygotowane na dorosłość. Powinno już poradzić sobie w życiu samo. Jeśli sobie nie radzi to oznacza, że jeszcze nie jest dorosłe.
- 20 lat – rodzice są oburzeni, dlaczego ich dziecko chodzi do klubu go-go, na imprezy i zabija wszystkich naokoło.
- 21 lat – dziecko jest już duże i powinno poradzić sobie w życiu samo. Jeśli sobie nie radzi, to po prostu jest głupie.
- powyżej 21 lat – pomimo tego, że dziecko już jest dorosłe i tak do końca życia pozostanie dzieckiem mamusi i tatusia. Choćby nie wiadomo jak dorośle by się zachowywało, nie powinno się dziwić z prezentów otrzymywanych na Dzień Dziecka (a to lalka, a to samochodzik, a to słodki lizak).