CipSoft GmbH: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 9: Linia 9:


=== Prototypy ===
=== Prototypy ===
Zanim gra została wysrana w roku 1997, CipSoft tworzył prototypy. Ostatni z nich zawstydzał cały ówczesny świat gier dźwiękiem kwadroprzestrzennym i czterowymiarową grafiką AwesomeHD, wzbogaconą o 1-500-100-900-krotne wygładzanie krawędzi i filtr do grafiki w postaci kromki czerstwego [[Chleb|chleba]]. Prototyp zaginął w przepastnych szafach korporacji, a publice wmawiane jest, że jako Tibia2 wydany zostanie w okolicach 2023.
Zanim gra została wysrana w roku 1997, CipSoft tworzył prototypy. Ostatni z nich zawstydzał cały ówczesny świat gier dźwiękiem kwadroprzestrzennym i czterowymiarową grafiką AwesomeHD, wzbogaconą o 1-500-100-900-krotne wygładzanie krawędzi i filtr do grafiki w postaci kromki czerstwego [[Chleb|chleba]]. Prototyp zaginął w przepastnych szafach korporacji, a publice wmawiane jest, że jako Tibia2 wydany zostanie w okolicach {{#expr:{{CURRENTYEAR}} + 4}}.


== Tibia ME ==
== Tibia ME ==
Linia 34: Linia 34:
* [[Westwood Studios]]
* [[Westwood Studios]]


{{Informatyka}}
{{stopka}}
[[Kategoria:Producenci gier komputerowych]]
[[Kategoria:Producenci gier komputerowych]]

Aktualna wersja na dzień 19:26, 26 mar 2023

128.gif
128.gif

„1000k gold plz”
„hunted huashuashuas”
CipSoft zatwierdził ten artykuł.
Jeżeli nie jesteś noobem albo nie masz przy sobie fri itemkuf to nie masz czego tu szukać.

Zastał Polskę murowaną, a zostawił stibiowaną.

Klasyczne hasło o CipSofcie
Tworzenie grafiki do Tibii

CipSoft – niemiecka firma (z niczego nie sugerującą nazwą) zajmująca się tworzeniem gier online z siedzibą w Regensburgu (Niemcy). Została założona przez Serafina w 1994 roku. Swoją pierwszą grę wydał 4 lata przed powstaniem firmy.

Tibia[edytuj • edytuj kod]

Info.png Główny artykuł: Tibia

Gra wymyślona w 1996, jednak wydana dopiero w 1997 – twórcy przez rok zbierali się na odwagę, żeby ją pokazać światu. Przy tworzeniu CipSoft używał tylko produktów Microsoftu, a dokładniej Painta i Notatnika. Dla osób bez internetu powstała wersja na magnetofony i gramofony (monofoniczne).

Prototypy[edytuj • edytuj kod]

Zanim gra została wysrana w roku 1997, CipSoft tworzył prototypy. Ostatni z nich zawstydzał cały ówczesny świat gier dźwiękiem kwadroprzestrzennym i czterowymiarową grafiką AwesomeHD, wzbogaconą o 1-500-100-900-krotne wygładzanie krawędzi i filtr do grafiki w postaci kromki czerstwego chleba. Prototyp zaginął w przepastnych szafach korporacji, a publice wmawiane jest, że jako Tibia2 wydany zostanie w okolicach 2028.

Tibia ME[edytuj • edytuj kod]

Info.png Główny artykuł: Tibia Micro Edition

Tibia w wersji na telefony komórkowe. Jej tworzenie nie było zbyt trudne, bo okazało się, że Tibia doskonale działa na telefonach, nawet tych z czarno-białymi wyświetlaczami oraz też na telefonach bez wyświetlaczy.

Fiction Fighters[edytuj • edytuj kod]

Tibia w trójwymiarze, CipSoft specjalnie zmienia nazwę, by ludzie myśleli, że to nie trzecia już gra dla dzieci neostrady. Skasowana, ponieważ społeczność Tibii okazała się być zbyt uzależniona, żeby przesiąść się na inną grę.

Panzer League[edytuj • edytuj kod]

Pierwsza gra od CipSoftu niebędąca klonem Tibii, a zamiast tego będąca klonem World of Tanks w wersji MOBA i na komórki. Jej ujawnienie spowodowało lament ze strony dzieci neostrady, które nie rozumieją, że CipSoft to też człowiek i musi od czasu do czasu odpocząć od swojej flagowej gry.

Plany[edytuj • edytuj kod]

W najbliższym czasie CipSoft planuje wydanie jeszcze jednej gry – TibiaNE (Tibia Nano Edition). Będzie to Tibia w wersji na kalkulatory, z czego cieszą się setki tysięcy dzieci neo, wreszcie będą mogli zdobywać doświadczenie podczas sprawdzianu z matematyki.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]