Vitantonio Liuzzi: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
 
(Nie pokazano 25 wersji utworzonych przez 20 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Vitantonio Liuzzi''' ur. [[6]] [[sierpień|sierpnia]] [[1981]] we [[Włochy|Włoszech]], choć nie wiadomo, czy urodził się w [[Locorotondo]] czy w [[Castorama|Castoramie]], taka ta nazwa skomplikowana... Obecnie kierowca stajni [[Red Bull|czerwonego byka]] po włosku czyli jego teamem jest [[Toro Rosso|Scuderia Toro Rosso]]. Znany z tego, że przed każdym GP wypija kilkanaście Red Bulli za dużo i dostaje skrzydeł. Konsekwencją tego jest to, że bardzo często w sezonie [[2007]] dosłownie wylatuje z toru. A jeśli już Vito jedzie przyzwoicie, dobrze, lub nawet bardzo dobrze, jego [[bolid]] odmawia posłuszeństwa. Jak dotychczas, w 33 [[Formuła 1|GP Formuły 1]] zdobył aż dwa punkty.
'''Vitantonio Liuzzi''' (ur. [[6 sierpnia]] [[1981]]) niegdyś kierowca stajni [[Hispania Racing Team|HRT]] oraz [[Red Bull|czerwonego byka]] ([[Język włoski|po włosku]] Scuderia Toro Rosso) a także Force India. Obecnie odpoczywa na bezrobociu. Znany z tego, że przed każdym GP wypija kilkanaście Red Bulli za dużo i dostaje skrzydeł. Konsekwencją tego jest to, że bardzo często w sezonie 2007 dosłownie wylatywał z toru. A jeśli już Tonio jedzie przyzwoicie, dobrze lub nawet bardzo dobrze, jego [[bolid]] odmawia posłuszeństwa.


==Ciekawostki==
== Ciekawostki ==
* Vitantonio jest ciągle aktualnym mistrzem [[Formuła 3000|Formuły 3000]], a więc wyścigów samochodzików na pedały. Wprawdzie mistrzem był w [[2004]] roku, ale od tej pory żaden kierowca nie odważył się odebrać pucharu wiedząc, że przyjdzie mu się zmierzyć na torze z wielkim Vitantonio Liuzzim.
* Vitantonio jest ciągle aktualnym mistrzem Formuły 3000, a więc wyścigów samochodzików na pedały. Wprawdzie mistrzem był w 2004 roku, ale od tej pory żaden kierowca nie odważył się odebrać pucharu wiedząc, że przyjdzie mu się zmierzyć na torze z wielkim Toniem.
* Vitantonio w czasie [[GP Niemiec]] na torze Hockenheim skończył wyścig na drugim okrążeniu. Mógł wpisać się do annałów Formuły 1, gdyż pomimo skrajnie niebezpiecznych warunków chciał, jak to mówili [[Mikołaj Sokół]] i [[Andrzej Borowczyk]]: ''zostać pierwszym kierowcą, który chciał staranować [[traktor]] do podnoszenia bolidów z pobocza''. Niestety, żwir pokrzyżował jego ambitne plany wjechania do [[historia|historii]] Formuły 1.
* Vitantonio w czasie GP Europy na torze Nurburgring skończył wyścig na drugim okrążeniu. Mógł wpisać się do annałów Formuły 1, gdyż pomimo skrajnie niebezpiecznych warunków chciał, jak to mówili [[Mikołaj Sokół]] i [[Andrzej Borowczyk]]: ''zostać pierwszym kierowcą, który chciał staranować [[traktor]] do podnoszenia bolidów z pobocza''. Niestety, żwir pokrzyżował jego ambitne plany wjechania do [[historia|historii]] Formuły 1.


{{stublud}}
{{stub|spo}}

[[Kategoria:Kierowcy Formuły 1]]
{{Formuła 1}}
[[Kategoria:Włosi]]
[[Kategoria:Kierowcy Formuły 1|Liuzzi, Vitantonio]]
[[Kategoria:Włoscy sportowcy|Liuzzi, Vitantonio]]

[[it:Vitantonio Liuzzi]]
[[pt:Vitantonio Liuzzi]]

Aktualna wersja na dzień 12:15, 11 maj 2021

Vitantonio Liuzzi (ur. 6 sierpnia 1981) – niegdyś kierowca stajni HRT oraz czerwonego byka (po włosku Scuderia Toro Rosso) a także Force India. Obecnie odpoczywa na bezrobociu. Znany z tego, że przed każdym GP wypija kilkanaście Red Bulli za dużo i dostaje skrzydeł. Konsekwencją tego jest to, że bardzo często w sezonie 2007 dosłownie wylatywał z toru. A jeśli już Tonio jedzie przyzwoicie, dobrze lub nawet bardzo dobrze, jego bolid odmawia posłuszeństwa.

Ciekawostki[edytuj • edytuj kod]

  • Vitantonio jest ciągle aktualnym mistrzem Formuły 3000, a więc wyścigów samochodzików na pedały. Wprawdzie mistrzem był w 2004 roku, ale od tej pory żaden kierowca nie odważył się odebrać pucharu wiedząc, że przyjdzie mu się zmierzyć na torze z wielkim Toniem.
  • Vitantonio w czasie GP Europy na torze Nurburgring skończył wyścig na drugim okrążeniu. Mógł wpisać się do annałów Formuły 1, gdyż pomimo skrajnie niebezpiecznych warunków chciał, jak to mówili Mikołaj Sokół i Andrzej Borowczyk: zostać pierwszym kierowcą, który chciał staranować traktor do podnoszenia bolidów z pobocza. Niestety, żwir pokrzyżował jego ambitne plany wjechania do historii Formuły 1.


Crystal Clear app atlantik.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny sportu. Jeśli dostałeś się do kadry olimpijskiej – rozbuduj go.