Droga: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 9: Linia 9:


== PROBLEM DRÓG W POLSCE ==
== PROBLEM DRÓG W POLSCE ==
W Polsce przed Euro pojawił się problem nie tylko dróg, ale też ([[piratów na jezdni]]). Rozwiązanie zostało zaproponowane przez zbulwersowanego [[Larsa Ulricha]], który, po koncercie w Polsce, powiedział:
W Polsce przed Euro pojawił się problem nie tylko dróg, ale też ([[pirat|piratów drogowych]]). Rozwiązanie zostało zaproponowane przez zbulwersowanego [[Lars Ulrich|Larsa Ulricha]], który, po koncercie w Polsce, powiedział:


"Najpierw malują te pierdolone białe linie na środku drogi a potem gliny mówią ci, że nie możesz tam jeździć, ale nie zrobią też nic, żeby ci tego zabronić, na przykład wbijając w jezdnie gwoździe."
"Najpierw malują te pierdolone białe linie na środku drogi a potem gliny mówią ci, że nie możesz tam jeździć, ale nie zrobią też nic, żeby ci tego zabronić, na przykład wbijając w jezdnie gwoździe."


Apelujemy do rządu: niech Ulrich zostanie Ministrem Transportu!!!
Apelujemy do rządu: niech Ulrich zostanie Ministrem Infrastruktury!!!


==Zobacz też==
==Zobacz też==

Wersja z 12:14, 13 lis 2011

Wielopasmowa szosa
Typowa polska droga

Droga to polna ścieżyna, na którą położono po trzy warstwy platyny, złota i srebra. Dlatego droga, bo jest ona niezwykle drogocenna. Takie drogi są już niezwykle rzadko spotykane. Obecnie platynę, złoto i srebro zastępuje się dziadowskim asfaltem.


NonNews
Zobacz w NonNews temat:

W Polsce duża liczba dróg jest utwardzona. Jednak w tym przypadku termin „utwardzona” , podobnie jak wiele innych wyrazów, w Języku Polskim znaczy zupełnie coś innego, niż podpowiada logika. Oznacza tyle, co „droga plastyczna o spowolnionym procesie wgniatania”. Pod wpływem czasu, poprzez ową plastyczność, w drodze pojawiają się koleiny i wgłębienia. Droga ta więc nie różni się więc prawie niczym od drogi gruntowej („nieutwardzanej”), poza tym, że proces „kształtowania wgłębień” trwa 3 miesiące, a nie 3 dni. Oba typy drogi odróżnia również to, że droga gruntowa tworzy się sama, za darmo, a za „utwardzenie” drogi trzeba zapłacić – wyrzucić pieniądze w błot... yhm,yhm... znaczy w dziadowski asfalt. Poza tym, droga gruntowa jest lepsza, bo nie szpeci krajobrazu (czyt. fabrycznych kominów i PRL-owskich bloków z wielkiej płyty).


PROBLEM DRÓG W POLSCE

W Polsce przed Euro pojawił się problem nie tylko dróg, ale też (piratów drogowych). Rozwiązanie zostało zaproponowane przez zbulwersowanego Larsa Ulricha, który, po koncercie w Polsce, powiedział:

"Najpierw malują te pierdolone białe linie na środku drogi a potem gliny mówią ci, że nie możesz tam jeździć, ale nie zrobią też nic, żeby ci tego zabronić, na przykład wbijając w jezdnie gwoździe."

Apelujemy do rządu: niech Ulrich zostanie Ministrem Infrastruktury!!!

Zobacz też

Szablon:Stubtrans