Diablo III: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→‎Klasy: skąd nagle odmiana?)
Linia 3: Linia 3:
{{cytat|Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. '''Diablo 3''' powstanie!|Stara jak <del>świat</del> Diablo 2 przepowiednia}}
{{cytat|Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. '''Diablo 3''' powstanie!|Stara jak <del>świat</del> Diablo 2 przepowiednia}}
{{cytat|Polski Związek Egzorcystów poleca.|Rekomendacja na odwrocie pudełka}}
{{cytat|Polski Związek Egzorcystów poleca.|Rekomendacja na odwrocie pudełka}}
{{t}} gra komputerowa z gatunku Hack'n'Slash. Jedna z tych, o których mówią [[psycholog|pdeudopsychologowie]], nauczyciele-oszołomowie i inni demagodzy próbujący pokazać, że gry komputerowe to dzieło [[Szatan]]a, które demoralizuje [[gimbus|dziatwę]], uczy zabijania i zmusza do oglądania [[Moda na sukces|Mody na sukces]].
{{t}} gra komputerowa z gatunku Hack'n'Slash. Jedna z tych, o których mówią [[psycholog|pdeudopsychologowie]], nauczyciele-[[Plik:Diablo3.jpg|right|thumb|200px|Władca Mhroku]]oszołomowie i inni demagodzy próbujący pokazać, że gry komputerowe to dzieło [[Szatan]]a, które demoralizuje [[gimbus|dziatwę]], uczy zabijania i zmusza do oglądania [[Moda na sukces|Mody na sukces]].
==Klasy==
==Klasy==
Diablo, jak każda jemu podobna gra, ma kilka archetypów:
Diablo, jak każda jemu podobna gra, ma kilka archetypów:

Wersja z 19:43, 14 sie 2012

Szablon:Tesla

Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. Diablo 3 powstanie!

Stara jak świat Diablo 2 przepowiednia

Polski Związek Egzorcystów poleca.

Rekomendacja na odwrocie pudełka

Szablon:T gra komputerowa z gatunku Hack'n'Slash. Jedna z tych, o których mówią pdeudopsychologowie, nauczyciele-

Władca Mhroku

oszołomowie i inni demagodzy próbujący pokazać, że gry komputerowe to dzieło Szatana, które demoralizuje dziatwę, uczy zabijania i zmusza do oglądania Mody na sukces.

Klasy

Diablo, jak każda jemu podobna gra, ma kilka archetypów:

  • Szablon:T miłośnik powieści fantasy, a w szczególności książek i opowiadań o Conanie Barbarzyńcy. Wzorem swego idola wyzbył się nadmiaru inteligencji i szkolił się w używaniu broni ciężkich. Idealna klasa dla dresiarzy.
  • Szablon:T dokładne przeciwieństwo barbarzyńcy. Za młodu dostawał tęgie cięgi od kolegów, przez co był zmuszony nauczyć się magii. Kula ognia wymierzona w tyłek zwykle zniechęcała bandziorów, a jak zabawnie zwiewali....
  • Szablon:T ojciec za młodu oddał go do klasztoru buddystów, z którego został wydalony. Obecnie jego hobby mocno odbiega od pacyfistycznych zasad jego zakonu - kolekcjonuje zęby pokonanych wrogów, przez co z całą pewnością nie pachnie przyjemnie.
  • Szablon:T Kali nauczyć się magia. Kali umieć robić taka śmieszna ognista kulka. Kali móc zabijać potwory.
  • Szablon:T udało mu się ukończyć KUL z wyróżnieniem pod kierunkiem wypędzania demonów. Obecnie przez to, że wszelkie siły zła zrobiły sobie wakacje, przeniósł się do innego wymiaru, aby dokonywać Radosnej Pacyfikacji Głupoli[1].

Przypisy

  1. R.P.G.