Diablo III: Różnice pomiędzy wersjami
(atrybuty) |
|||
Linia 12: | Linia 12: | ||
* {{t|Szman}} [[Kali]] nauczyć się magia. Kali umieć robić taka śmieszna ognista kulka. Kali móc zabijać potwory. |
* {{t|Szman}} [[Kali]] nauczyć się magia. Kali umieć robić taka śmieszna ognista kulka. Kali móc zabijać potwory. |
||
* {{T|Łowca Demonów}} udało mu się ukończyć [[KUL]] z wyróżnieniem pod kierunkiem wypędzania demonów. Obecnie przez to, że wszelkie siły zła zrobiły sobie wakacje, przeniósł się do innego wymiaru, aby dokonywać Radosnej Pacyfikacji Głupoli<ref>R.P.G.</ref>. |
* {{T|Łowca Demonów}} udało mu się ukończyć [[KUL]] z wyróżnieniem pod kierunkiem wypędzania demonów. Obecnie przez to, że wszelkie siły zła zrobiły sobie wakacje, przeniósł się do innego wymiaru, aby dokonywać Radosnej Pacyfikacji Głupoli<ref>R.P.G.</ref>. |
||
==Atrybuty== |
|||
Diablo, aby pokazć, że nie jest wcale gorsze od papierowych RPG<ref>[[Haha|Hahahahaha]]</ref>, stworzyła kilka statystyk |
|||
{{T|Atak}} statystyka ta [[kapitan oczywisty|pokazuje jak mocne są ataki twojej postaci]]. Co ciekawe jest wspólny zarówno dla umiejętności magicznych, jak i walki bronią białą i dystansową. Tak więc w przypadku maga wartość „1” oznacza [[Rincewind|człowieka o uzdolnieniach magicznych podobnych do uzdolnień ryby w kierunku wspinaczki górskiej]], a u barbarzyńcy anemika; |
|||
{{T|Precyzja}} co ciekawe nie ma to najmniejszego wpływu na celowanie, a jedynie na możliwość zadawania trafień krytycznych. Jakim cudem? [[N:NNNW|Tego nikt nie wie]]; |
|||
{{T|Żywotność}} Informuje ile czasu trzeba poświęcić, aby wykończyć torturami twoją postać; |
|||
{{T|Obrona}} redukuje obrażenia jakie otrzymujesz<ref>Jakie to oryginalne...</ref>; |
|||
{{T|Siła woli}} im więkdza jej wartość, tym więcej możesz rzucić zaklęć zanim będzie ci potrzebna [[aspiryna]]. |
|||
{{Przypisy}} |
{{Przypisy}} |
Wersja z 14:25, 12 lis 2012
Ten artykuł jest w edycji i kogoś właśnie osłabiło w trakcie jego pisania. Aby go nie dobić, poczekaj aż wytrzeźwieje i dokończy swoją twórczość. Jeżeli trwałoby to zbyt długo, skontaktuj się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Mil'enden. |
Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. Diablo 3 powstanie!
- Stara jak
światDiablo 2 przepowiednia
Polski Związek Egzorcystów poleca.
- Rekomendacja na odwrocie pudełka
Szablon:T gra komputerowa z gatunku Hack'n'Slash. Jedna z tych, o których mówią pdeudopsychologowie, nauczyciele-oszołomowie i inni demagodzy próbujący pokazać, że gry komputerowe to dzieło Szatana, które demoralizuje dziatwę, uczy zabijania i zmusza do oglądania Mody na sukces.
Klasy
Diablo, jak każda jemu podobna gra, ma kilka archetypów:
- Szablon:T miłośnik powieści fantasy, a w szczególności książek i opowiadań o Conanie Barbarzyńcy. Wzorem swego idola wyzbył się nadmiaru inteligencji i szkolił się w używaniu broni ciężkich. Idealna klasa dla dresiarzy.
- Szablon:T dokładne przeciwieństwo barbarzyńcy. Za młodu dostawał tęgie cięgi od kolegów, przez co był zmuszony nauczyć się magii. Kula ognia wymierzona w tyłek zwykle zniechęcała bandziorów, a jak zabawnie zwiewali....
- Szablon:T ojciec za młodu oddał go do klasztoru buddystów, z którego został wydalony. Obecnie jego hobby mocno odbiega od pacyfistycznych zasad jego zakonu - kolekcjonuje zęby pokonanych wrogów, przez co z całą pewnością nie pachnie przyjemnie.
- Szablon:T Kali nauczyć się magia. Kali umieć robić taka śmieszna ognista kulka. Kali móc zabijać potwory.
- Szablon:T udało mu się ukończyć KUL z wyróżnieniem pod kierunkiem wypędzania demonów. Obecnie przez to, że wszelkie siły zła zrobiły sobie wakacje, przeniósł się do innego wymiaru, aby dokonywać Radosnej Pacyfikacji Głupoli[1].
Atrybuty
Diablo, aby pokazć, że nie jest wcale gorsze od papierowych RPG[2], stworzyła kilka statystyk Szablon:T statystyka ta pokazuje jak mocne są ataki twojej postaci. Co ciekawe jest wspólny zarówno dla umiejętności magicznych, jak i walki bronią białą i dystansową. Tak więc w przypadku maga wartość „1” oznacza człowieka o uzdolnieniach magicznych podobnych do uzdolnień ryby w kierunku wspinaczki górskiej, a u barbarzyńcy anemika; Szablon:T co ciekawe nie ma to najmniejszego wpływu na celowanie, a jedynie na możliwość zadawania trafień krytycznych. Jakim cudem? Tego nikt nie wie; Szablon:T Informuje ile czasu trzeba poświęcić, aby wykończyć torturami twoją postać; Szablon:T redukuje obrażenia jakie otrzymujesz[3]; Szablon:T im więkdza jej wartość, tym więcej możesz rzucić zaklęć zanim będzie ci potrzebna aspiryna.
Przypisy
- ↑ R.P.G.
- ↑ Hahahahaha
- ↑ Jakie to oryginalne...