Diablo III: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
M |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Wedycji|Mil'enden}} |
|||
[[Plik:Diablo3.jpg|right|thumb|200px|Władca Mhroku]] |
[[Plik:Diablo3.jpg|right|thumb|200px|Władca Mhroku]] |
||
{{cytat|Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. '''Diablo 3''' powstanie!|Stara jak <del>świat</del> Diablo 2 przepowiednia}} |
{{cytat|Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. '''Diablo 3''' powstanie!|Stara jak <del>świat</del> Diablo 2 przepowiednia}} |
||
Linia 24: | Linia 23: | ||
Twórcy gry umieścili w grze kilka trudnych do znalezienia <del>niedorobionych</del> sekretnych lokacji. Wśród nich możemy wyróżnić: |
Twórcy gry umieścili w grze kilka trudnych do znalezienia <del>niedorobionych</del> sekretnych lokacji. Wśród nich możemy wyróżnić: |
||
*{{T|Kaprysowo}} powstało w wyniku <del>marudzenia graczy na zbyt cukierkowatą grafikę</del> propagandy [[My Little Pony: Przyjaźń to Magia|Kucykosocjalistycznej Partii Robotniczej]] mającej na celu wprowadzić Jedyny Słuszny Parzystokopytny Ustrój przy użyciu zahipnotyzowanych graczy; |
*{{T|Kaprysowo}} powstało w wyniku <del>marudzenia graczy na zbyt cukierkowatą grafikę</del> propagandy [[My Little Pony: Przyjaźń to Magia|Kucykosocjalistycznej Partii Robotniczej]] mającej na celu wprowadzić Jedyny Słuszny Parzystokopytny Ustrój przy użyciu zahipnotyzowanych graczy; |
||
*{{t|Piekło twórców}} Cieszcie się fani prawdziwych RPGów! Plugawych twórców owej gry spotkał zasłużony los. We własnej grze w piekle czekają na zabicie przez graczy |
*{{t|Piekło twórców}} Cieszcie się fani prawdziwych RPGów! Plugawych twórców owej gry spotkał zasłużony los. We własnej grze w piekle czekają na zabicie przez graczy; |
||
*{{t|Studnia jakości}} dostali również testerzy jakości - ich wina była tak wielka, że ich kara nie mogła zostać uznana za uczciwe piekło. Również robią za materiał na siekane kotlety. |
|||
Wersja z 09:29, 22 gru 2012
Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. Diablo 3 powstanie!
- Stara jak
światDiablo 2 przepowiednia
Polski Związek Egzorcystów poleca.
- Rekomendacja na odwrocie pudełka
Szablon:T gra komputerowa z gatunku Hack'n'Slash. Jedna z tych, o których mówią pseudopsychologowie, nauczyciele-oszołomowie i inni demagodzy próbujący pokazać, że gry komputerowe to dzieło Szatana, które demoralizuje dziatwę, uczy zabijania i zmusza do oglądania Mody na sukces.
Klasy
Diablo, jak każda jemu podobna gra, ma kilka archetypów:
- Szablon:T miłośnik powieści fantasy, a w szczególności książek i opowiadań o Conanie Barbarzyńcy. Wzorem swego idola wyzbył się nadmiaru inteligencji i szkolił się w używaniu broni ciężkich. Idealna klasa dla dresiarzy.
- Szablon:T dokładne przeciwieństwo barbarzyńcy. Za młodu dostawał tęgie cięgi od kolegów, przez co był zmuszony nauczyć się magii. Kula ognia wymierzona w tyłek zwykle zniechęcała bandziorów, a jak zabawnie zwiewali....
- Szablon:T ojciec za młodu oddał go do klasztoru buddystów, z którego został wydalony. Obecnie jego hobby mocno odbiega od pacyfistycznych zasad jego zakonu - kolekcjonuje zęby pokonanych wrogów, przez co z całą pewnością nie pachnie przyjemnie.
- Szablon:T Kali nauczyć się magia. Kali umieć robić taka śmieszna ognista kulka. Kali móc zabijać potwory.
- Szablon:T udało mu się ukończyć KUL z wyróżnieniem pod kierunkiem wypędzania demonów. Obecnie przez to, że wszelkie siły zła zrobiły sobie wakacje, przeniósł się do innego wymiaru, aby dokonywać Radosnej Pacyfikacji Głupoli[1].
Atrybuty
Diablo, aby pokazać, że nie jest wcale gorsze od papierowych RPG[2], stworzyło kilka statystyk:
- Szablon:T statystyka ta pokazuje jak mocne są ataki twojej postaci. Co ciekawe jest wspólny zarówno dla umiejętności magicznych, jak i walki bronią białą i dystansową. Tak więc w przypadku maga wartość „1” oznacza człowieka o uzdolnieniach magicznych podobnych do uzdolnień ryby w kierunku wspinaczki górskiej, a u barbarzyńcy anemika;
- Szablon:T co ciekawe nie ma to najmniejszego wpływu na celowanie, a jedynie na możliwość zadawania trafień krytycznych. Jakim cudem? Tego nikt nie wie;
- Szablon:T Informuje ile czasu trzeba poświęcić, aby wykończyć torturami twoją postać;
- Szablon:T redukuje obrażenia jakie otrzymujesz[3];
- Szablon:T im większa jej wartość, tym więcej możesz rzucić zaklęć zanim będzie ci potrzebna aspiryna.
Sekretne lokacje
Twórcy gry umieścili w grze kilka trudnych do znalezienia niedorobionych sekretnych lokacji. Wśród nich możemy wyróżnić:
- Szablon:T powstało w wyniku
marudzenia graczy na zbyt cukierkowatą grafikępropagandy Kucykosocjalistycznej Partii Robotniczej mającej na celu wprowadzić Jedyny Słuszny Parzystokopytny Ustrój przy użyciu zahipnotyzowanych graczy; - Szablon:T Cieszcie się fani prawdziwych RPGów! Plugawych twórców owej gry spotkał zasłużony los. We własnej grze w piekle czekają na zabicie przez graczy;
- Szablon:T dostali również testerzy jakości - ich wina była tak wielka, że ich kara nie mogła zostać uznana za uczciwe piekło. Również robią za materiał na siekane kotlety.
Przypisy
- ↑ R.P.G.
- ↑ Hahahahaha
- ↑ Jakie to oryginalne...