Fernando Alonso: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 14: Linia 14:
Fernando powrócił do dawnego teamu Renault, gdzie znów chciał być kierowcą stajni. Motto z dzieciństwa stało się sensem życia kierowcy, począwszy od [[Grand Prix]] [[Singapur]]u gdzie zdobył zwycięstwo, jak dowiadujemy się po roku dzięki umyślnemu zderzeniu partnera z zespołu Nelsona Piqueta w ogrodzenie toru. Sprawa okazała się najgłośniejszym skandalem F1, jakby tego było mało Alonso wykorzystując nadarzającą się sytuację w GP [[Japonia|Japonii]] zdobył drugie miejsce, jednak skandale i oszustwa nie pomogły Ferdziowi, był bliski końca stawki w kwalifikacji ogólnej. Alonso zaczął wątpić w niezwykłą moc swojej magicznej łysiny. Hiszpan marzył o bolidzie w kolorze jakimś-takim-nijakim, w związku z tym uznał iż Renault mu tego nie zapewni, więc podpisał kontrakt z [[Ferrari]]. I znowu konflikt. Stylowy Massa wiedział iż wieśniak Alonso nie da mu żyć za obrazę. I tak też się stało, nienawiść Alonso przerodziła się w zemstę (przebijanie opon, tratowanie w pit stopie i inne zabawy). Nieporozumienie trwa do dziś.
Fernando powrócił do dawnego teamu Renault, gdzie znów chciał być kierowcą stajni. Motto z dzieciństwa stało się sensem życia kierowcy, począwszy od [[Grand Prix]] [[Singapur]]u gdzie zdobył zwycięstwo, jak dowiadujemy się po roku dzięki umyślnemu zderzeniu partnera z zespołu Nelsona Piqueta w ogrodzenie toru. Sprawa okazała się najgłośniejszym skandalem F1, jakby tego było mało Alonso wykorzystując nadarzającą się sytuację w GP [[Japonia|Japonii]] zdobył drugie miejsce, jednak skandale i oszustwa nie pomogły Ferdziowi, był bliski końca stawki w kwalifikacji ogólnej. Alonso zaczął wątpić w niezwykłą moc swojej magicznej łysiny. Hiszpan marzył o bolidzie w kolorze jakimś-takim-nijakim, w związku z tym uznał iż Renault mu tego nie zapewni, więc podpisał kontrakt z [[Ferrari]]. I znowu konflikt. Stylowy Massa wiedział iż wieśniak Alonso nie da mu żyć za obrazę. I tak też się stało, nienawiść Alonso przerodziła się w zemstę (przebijanie opon, tratowanie w pit stopie i inne zabawy). Nieporozumienie trwa do dziś.


==Problemy w McLarenie/z McLarenem
==Problemy w McLarenie/z McLarenem==
Nieświadomy nadchodzącego dramatu, Alojzik podpisal kontrakt na 3 lata z McLarenen Honda. No i tu jest problem. Honda, robiąc silniki, robiła [[gówno|nic]]. Nie jeździło to, bo się psuło codziennie, a jeśli jeździło, to i Maluch szybszy by był. Wkopał się tam do końca 2017, w sumie psując 747548086422467864368 silników i rujnując ekosystem. Nazwał Hondę silnikiem z GP2, co po polsku znaczy, że jest żałosny. Szef Hondy przyznał, że ich badziew był gorszy o 120 koni mechanicznych od Mercedesa, ale olał sprawę, bo po co naprawić. Ferdek się mocno wkurzył, startował nawet w Ameryce na owalnym torze, ale tam też zepsuła mu się Honda. McLaren uparł się, coby go mieć, a on uparł się przeciwko Hondzie. Zerwali kontrakt na te ____________ (skomentuj, bo to nie silnik) i opili go.
Nieświadomy nadchodzącego dramatu, Alojzik podpisal kontrakt na 3 lata z McLarenen Honda. No i tu jest problem. Honda, robiąc silniki, robiła [[gówno|nic]]. Nie jeździło to, bo się psuło codziennie, a jeśli jeździło, to i Maluch szybszy by był. Wkopał się tam do końca 2017, w sumie psując 747548086422467864368 silników i rujnując ekosystem. Nazwał Hondę silnikiem z GP2, co po polsku znaczy, że jest żałosny. Szef Hondy przyznał, że ich badziew był gorszy o 120 koni mechanicznych od Mercedesa, ale olał sprawę, bo po co naprawić. Ferdek się mocno wkurzył, startował nawet w Ameryce na owalnym torze, ale tam też zepsuła mu się Honda. McLaren uparł się, coby go mieć, a on uparł się przeciwko Hondzie. Zerwali kontrakt na te ____________ (skomentuj, bo to nie silnik) i opili go.



Wersja z 23:42, 2 gru 2017

Muszą państwo przyznać, że Fernando Alonso jest kierowcą niesympatycznym.

Andrzej Borowczyk o Fernandzie Alonso

Zgadzam się.

Fernando Alonso zapytany o to, czy zgadza się z ukaraniem Lewisa Hamiltona w Grand Prix Japonii[1]

Angielskie media, zwłaszcza te, które nie są przeznaczone dla laureatów Nagrody Nobla, nie lubią Alonso.

Jeden z komentatorów o Fernandzie Alonso

Fernando Alonso vel Fernando Horse[2] (ur. 29 lipca 1981 w Oviedo) – dwukrotny mistrz świata Formuły 1. Obecnie mieszka w Szwajcarii, gdzie prowadzi stadninę koni. Żonaty ze swoją żoną.

Zmagania z formułą

Tata Fernanda, spostrzegając zapał do formuły syna, postanowił wkręcić go w owy sport. Po sukcesach w kartingu (betoniarka) talent debiutanta został zauważony i zatrudniono go jako testowego w zespole Renault. Z czasem jednak (w 2003 roku), Ferdek, jak przystało na konia, został głównym kierowcą stajni. Po wielu sukcesach (dwa tytuły mistrza świata) i wielu kolizjach, a także problemach z preferencjami dotyczącymi obuwia, przyszedł czas na lepszy team. Nieświadomy nienawiści, jaką pała do niego Lewis Hamilton, w 2007 Alonso (nie wiedząc, jaki czeka go los) podpisał kontrakt z zespołem McLaren Mercedes.

Problemy w McLarenie

Już na początku współpracy szefostwu nie podobały się bujne loki Alonso, na ogolenie głowy kierowca się zgodził. Wiele konfliktów narastało, które się zaostrzały, a Alonso przypomniał sobie swoje motto, które wyciągnęło go z depresji „Po trupach do celu”. Rozwścieczony Hiszpan leżąc pod drzewem doznał olśnienia i zrozumiał, że musi działać. Ku sprzyjającym okolicznościom, wychodząc z toalety Alonso dowiedział się o aferze szpiegowskiej, w którą zamieszani byli Lewis Hamilton i były kierowca McLarena Pedro de la Rosa. Fernando uznał tę informację za odpowiedni pretekst do zemsty. Szybciej niż jeździ jego bolid zgłosił aferę FIA, która szybko wszczęła poszukiwania winnych. W rezultacie kontrakt między Hiszpanem a McLarenem został rozwiązany.

Ujarzmić konia

Fernando powrócił do dawnego teamu Renault, gdzie znów chciał być kierowcą stajni. Motto z dzieciństwa stało się sensem życia kierowcy, począwszy od Grand Prix Singapuru gdzie zdobył zwycięstwo, jak dowiadujemy się po roku dzięki umyślnemu zderzeniu partnera z zespołu Nelsona Piqueta w ogrodzenie toru. Sprawa okazała się najgłośniejszym skandalem F1, jakby tego było mało Alonso wykorzystując nadarzającą się sytuację w GP Japonii zdobył drugie miejsce, jednak skandale i oszustwa nie pomogły Ferdziowi, był bliski końca stawki w kwalifikacji ogólnej. Alonso zaczął wątpić w niezwykłą moc swojej magicznej łysiny. Hiszpan marzył o bolidzie w kolorze jakimś-takim-nijakim, w związku z tym uznał iż Renault mu tego nie zapewni, więc podpisał kontrakt z Ferrari. I znowu konflikt. Stylowy Massa wiedział iż wieśniak Alonso nie da mu żyć za obrazę. I tak też się stało, nienawiść Alonso przerodziła się w zemstę (przebijanie opon, tratowanie w pit stopie i inne zabawy). Nieporozumienie trwa do dziś.

Problemy w McLarenie/z McLarenem

Nieświadomy nadchodzącego dramatu, Alojzik podpisal kontrakt na 3 lata z McLarenen Honda. No i tu jest problem. Honda, robiąc silniki, robiła nic. Nie jeździło to, bo się psuło codziennie, a jeśli jeździło, to i Maluch szybszy by był. Wkopał się tam do końca 2017, w sumie psując 747548086422467864368 silników i rujnując ekosystem. Nazwał Hondę silnikiem z GP2, co po polsku znaczy, że jest żałosny. Szef Hondy przyznał, że ich badziew był gorszy o 120 koni mechanicznych od Mercedesa, ale olał sprawę, bo po co naprawić. Ferdek się mocno wkurzył, startował nawet w Ameryce na owalnym torze, ale tam też zepsuła mu się Honda. McLaren uparł się, coby go mieć, a on uparł się przeciwko Hondzie. Zerwali kontrakt na te ____________ (skomentuj, bo to nie silnik) i opili go.

Ciekawostki

  • Żywi się paszą.
  • Ubiera się w odzież.
  • Nie kąpie się pod prysznicem, po tym jak spadło mu mydło.
  • W roku 2010 wygrał zawody w kategorii „Przebij i staranuj”, pokonał m.in. Michaela Schumachera i Sebastiana Vettela.
  • Lubi spacery po łące.
  • W sezonie 2012 mało co się nie zbeczał bo przegrał tytuł F1 na rzecz Vettela

Przypisy

  1. Potem Hiszpan przyznał, że nie widział incydentu, za który Hamilton został ukarany.
  2. Zwany tak przez złośliwców, ze względu na końskie rysy twarzy