Poradnik:Co można robić na lekcji: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika PanOlesław, powód: huśtanie, śniadanie i komiks już są w tym poradniku) Znacznik: rewert |
M (różne drobne) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Coś dla uczniów, którzy nie widzą co ze sobą począć na matmie. |
Coś dla uczniów, którzy nie widzą co ze sobą począć na matmie. |
||
Co można robić na lekcji: |
Co można robić na lekcji: |
||
# Rysować karykatury |
# Rysować karykatury [[nauczyciel]]i, [[idiota|zabawnie ich podpisując]]. |
||
# Rzucać kulkami z papieru. |
# Rzucać kulkami z papieru. |
||
# Przepisywać z tablicy do zeszytu (wersja hardkorowa). |
# Przepisywać z tablicy do zeszytu (wersja hardkorowa). |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
# Pisać chamskie wiersze o nauczycielach w brudnopisie. |
# Pisać chamskie wiersze o nauczycielach w brudnopisie. |
||
# Ewentualnie, w zeszycie od matmy/polskiego/przyrody/angielskiego. |
# Ewentualnie, w zeszycie od matmy/polskiego/przyrody/angielskiego. |
||
# Gadać |
# Gadać. |
||
# Założyć nauczycielowi śmietnik na głowę. |
# Założyć nauczycielowi [[śmietnik]] na głowę. |
||
# Przedyskutować problem tolerancji/tegoniedobregozwyższejklasy/Skądsiębiorądzieci. |
# Przedyskutować problem tolerancji/tegoniedobregozwyższejklasy/Skądsiębiorądzieci. |
||
# |
# Wybrać coś z powyższych albo wymyślić coś niezwiązanego z przedmiotem. |
||
# Co? Pomyślałeś o związanym? [[Kujon]]. |
# Co? Pomyślałeś o czymś związanym? [[Kujon]]. |
||
# |
# Napisać przykładowy artykuł, dobry na Nonsensopedię. |
||
# [[Wikipedia|Wikipedię]]? [[Kujon]]. |
# [[Wikipedia|Wikipedię]]? [[Kujon]]. |
||
# Zamierzasz to wykorzystać? To możesz płakać po tym kujonie, proszę bardzo! |
# Zamierzasz to wykorzystać? To możesz płakać po tym kujonie, proszę bardzo! |
||
# [[Kujon]]<ref>Jakbyś się jeszcze nie zorientował, te kujony to po to, byś miał co robić na lekcji</ref>. |
# [[Kujon]]<ref>Jakbyś się jeszcze nie zorientował, te kujony to po to, byś miał co robić na lekcji</ref>. |
||
# |
# Wymyślić jeszcze ze sto punktów tego durnego rankingu. |
||
# |
# Zbudować miecz świetlny i zabić nim nauczycielkę. |
||
# Latarka? Może przejmij kontrolę nad jej umysłem. |
# [[Latarka]]? Może przejmij kontrolę nad jej umysłem. |
||
# Niemożliwe? |
# Niemożliwe? Kujo… No dobra, dobra. |
||
# Przekonaj księdza/katechetkę/siostrę/szatniarę na zastępstwie, że Nonsensopedia nie szerzy szatana. |
# Przekonaj księdza/katechetkę/siostrę/szatniarę na zastępstwie, że Nonsensopedia nie szerzy szatana. |
||
# Napisać książkę. |
# Napisać książkę. |
||
⚫ | |||
# Napisać bestseller. |
|||
⚫ | |||
# Pospać. |
# Pospać. |
||
# Liczyć do miliona od ''–1 000 000'' (słownie: ''minus miliona''). |
# Liczyć do miliona od ''–1 000 000'' (słownie: ''minus miliona''). |
||
# A nawet do dwóch jeśli to fizyka lub inny nudny przedmiot. |
# A nawet do dwóch, jeśli to fizyka lub inny nudny przedmiot. |
||
# Dostać piątkę (tylko specjalistycznie wytrenowani TurboDymoUczniowie). |
# Dostać piątkę (tylko specjalistycznie wytrenowani [[TurboDymoMan|TurboDymoUczniowie]]). |
||
# Wymyślić nową wrzutę na starą kolegi. |
# Wymyślić nową wrzutę na starą kolegi. |
||
# [[Gra:Strona 86|Popełnić seppuku/harakiri]]. |
# [[Gra:Strona 86|Popełnić seppuku/harakiri]]. |
||
Linia 44: | Linia 43: | ||
# Wyspać się, bo przecież w domu nie ma na to czasu. |
# Wyspać się, bo przecież w domu nie ma na to czasu. |
||
# Zakosić Anakinowi miecz świetlny i wyciąć koledze ucho. |
# Zakosić Anakinowi miecz świetlny i wyciąć koledze ucho. |
||
# |
# Nauczyć się korzystać z [[Moc]]y. |
||
# |
# Obejrzeć całą trylogię [[Gwiezdne Wojny|star warsów]].<ref>Tylko jeśli masz więcej niż 7 lekcji</ref> |
||
# |
# Opanować do perfekcji sztukę huśtania się na krześle. |
||
# |
# Spróbować zwrócić na siebie uwagę nauczyciela. |
||
# Sprawdzić czy można złamać dupę, ewentualnie głowę lub brzuch. |
# Sprawdzić czy można złamać dupę, ewentualnie głowę lub brzuch. |
||
# Zatańczyć na rurze na anatomii. |
# Zatańczyć na rurze na anatomii. |
||
# Spróbować trafić papierową kulką do kosza. |
# Spróbować trafić papierową kulką do kosza. |
||
# Serio da się! |
|||
# [[Gra:Strona 0,0009|Wygrać Grę]]. |
# [[Gra:Strona 0,0009|Wygrać Grę]]. |
||
# [[Poradnik:Jak zdenerwować nauczyciela|Powkurzać nauczyciela]]. |
# [[Poradnik:Jak zdenerwować nauczyciela|Powkurzać nauczyciela]]. |
||
Linia 60: | Linia 58: | ||
# Budować domki z flamastrów. |
# Budować domki z flamastrów. |
||
# Robić łódeczki ze starej kartkówki. |
# Robić łódeczki ze starej kartkówki. |
||
# Grać w kółko i krzyżyk. |
# Grać w [[kółko i krzyżyk]]. |
||
# Dekorować zeszyt. |
# Dekorować zeszyt. |
||
# Pobazgrać kogoś flamastrem. |
# Pobazgrać kogoś flamastrem. |
||
# Upominać wszystkich, żeby trzymali prosto plecy. |
# Upominać wszystkich, żeby trzymali prosto plecy. |
||
# Rysować zabijające się patyczaki. |
# Rysować zabijające się patyczaki. |
||
# Huśtać się na krześle. |
# [[Huśtanie się na krześle|Huśtać się na krześle]]. |
||
# Rozśmieszać klasę. |
# Rozśmieszać klasę. |
||
# Patrzeć jak klasa milczy po Twojej nieudanej próbie. |
# Patrzeć jak klasa milczy po Twojej nieudanej próbie. |
||
# Rysować to o czym myślisz. |
# Rysować to, o czym myślisz. |
||
# Albo swoje |
# Albo swoje ambicje… |
||
# Patrzeć się bezmyślnie w tablice. |
# Patrzeć się bezmyślnie w tablice. |
||
# Pomyśleć dowcip a potem roześmiać się na głos w klasie. |
# Pomyśleć dowcip a potem roześmiać się na głos w klasie. |
||
# Narysować twarz nauczyciela a potem podpisać „IDIOTA”. |
|||
# Napisać na kartce „FUCK ME” lub „WSADŹ MI” i przykleić koleżance na plecach. |
|||
# Rozebrać się i pilnować ubrania. |
# Rozebrać się i pilnować ubrania. |
||
# Pluć i łapać. |
# Pluć i łapać. |
||
Linia 82: | Linia 78: | ||
# Wydłubać oko ołówkiem koledze |
# Wydłubać oko ołówkiem koledze |
||
# Rzucać długopisami przez okno. |
# Rzucać długopisami przez okno. |
||
# Zrobić komiks. |
# Zrobić [[komiks]]. |
||
# Życzyć smacznego koleżance (ewentualnie koledze) spożywającej kanapkę. |
# Życzyć smacznego koleżance (ewentualnie koledze) spożywającej kanapkę. |
||
# Urwać klamkę od okna. |
# Urwać klamkę od okna. |
||
# Chrupać czipsy, tak żeby wszyscy słyszeli |
# Chrupać [[czipsy]], tak żeby wszyscy słyszeli |
||
# Znaleźć laskę<ref>Bonusowe punkty za uprzejmość i inteligencję. Potrójne punkty za inteligentną blondynkę (szansa taka |
# Znaleźć laskę<ref>Bonusowe punkty za uprzejmość i inteligencję. Potrójne punkty za inteligentną blondynkę (szansa taka że… powodzenia w szukaniu takiej blondynki)</ref> a potem rób z nią [[Seks|wiesz-co]]. |
||
# Łamać ołówki. |
# Łamać ołówki. |
||
# |
# Wykorzystywać „inne zastosowania” [[kątomierz]]a. |
||
# Wypaść przez okno i połamać sobie nos. |
# Wypaść przez okno i połamać sobie nos. |
||
# Nauczyć się chińskiego i japońskiego. |
# Nauczyć się chińskiego i japońskiego. |
||
# |
# Wymknąć się z klasy i powiedzieć kolegom, by udawali przy sprawdzaniu obecności, że się jest. |
||
# Patrzeć koleżance w piersi tak, by nie zauważyła. |
# Patrzeć koleżance w piersi tak, by nie zauważyła. |
||
# Patrzeć koleżance w piersi tak, by zobaczyła, po czym dostać liścia. |
# Patrzeć koleżance w piersi tak, by zobaczyła, po czym dostać liścia. |
||
Linia 99: | Linia 95: | ||
# Udawać martwego. |
# Udawać martwego. |
||
# Po poproszeniu o przemieszczenie dziennika do innej klasy – pójść i więcej nie wrócić. |
# Po poproszeniu o przemieszczenie dziennika do innej klasy – pójść i więcej nie wrócić. |
||
# |
# …Albo pobawić się w nauczycielkę przy wystawianiu ocen (przedtem weź coś do pisania). |
||
# |
# …Lub zabrudzić go „białą śliną”. |
||
# Dodać do tej listy jeszcze ze 100 punktów. |
# Dodać do tej listy jeszcze ze 100 punktów. |
||
# Zamyślić się i zapomnieć wyjść na noc ze szkoły. |
# Zamyślić się i zapomnieć wyjść na noc ze szkoły. |
||
# Przeszywać wzrokiem nauczyciela, rozpraszając go. |
# Przeszywać wzrokiem nauczyciela, rozpraszając go. |
||
# Powiedzieć, że idzie się do |
# Powiedzieć, że idzie się do toalety… |
||
# |
# …A tak naprawdę pójść kupić coś w sklepiku. |
||
# |
# …Lub zabawić się na korytarzu w malarza. |
||
# |
# …Albo wyjść z koleżanką na korytarz, byś ją {{Cenzura1}}. |
||
# Nic. |
# [[Nic]]. |
||
# Zrobić dziarę długopisami na ręce kolegi lub koleżanki. |
# Zrobić dziarę długopisami na ręce kolegi lub koleżanki. |
||
# Pisać do lasek świńskie teksty. |
# Pisać do lasek świńskie teksty. |
||
# Robić zdjęcia i wrzucać na fejsa. |
# Robić zdjęcia i wrzucać na fejsa. |
||
# Grać w kenta na lekcji |
# Grać w kenta na lekcji. |
||
# Bawić się popsutą komórką (jeśli mamy dużo w domu) tak żeby nauczyciel zabrał i wyciągamy następna aż się uzbiera 30 lub 50 |
# Bawić się popsutą komórką (jeśli mamy dużo w domu) tak żeby nauczyciel zabrał i wyciągamy następna aż się uzbiera 30 lub 50. |
||
# |
# Zagrać w [[Tibia|Tibię]]. |
||
# Założyć [[Analizatornia|Analizatornię]] |
# Założyć [[Analizatornia|Analizatornię]]… |
||
# |
# …I zanalizować [[Opowiadanie|opko]]. |
||
# Wandalizować Wikipedię. |
# Wandalizować Wikipedię. |
||
# Spróbować rozczytać swój zeszyt. |
# Spróbować rozczytać swój zeszyt. |
||
# Udawać, że się zemdlało, kiedy nauczyciel o coś zapyta. |
# Udawać, że się zemdlało, kiedy nauczyciel o coś zapyta. |
||
# Zadań nauczycielowi pytanie, które wprawi go skonfundowanie, na przykład: ''Ile ó jest w trylogii Sienkiewicza?''. |
|||
# Zgasić nauczyciela jakimś super trudnym pytaniem np. Ile ó jest w trylogii sienkiewicza lub jaki był wpływ lodowca na owłosienie białych myszek w czwartorzędzie na parterze.(nie znasz? A od czego jest [[Google|wujek Google]]?). |
|||
# Obok swojej ławki rozlać coś śliskiego, po czym zawołać nauczyciela i powiedzieć, że listwa odchodzi od ławki. |
# Obok swojej ławki rozlać coś śliskiego, po czym zawołać nauczyciela i powiedzieć, że listwa odchodzi od ławki. |
||
# Usiąść na środku klasy i powiedzieć, że medytujesz. |
# Usiąść na środku klasy i powiedzieć, że medytujesz. |
||
# Bawić się swoimi palcami. |
# Bawić się swoimi palcami. |
||
# Rozmyślać nad sensem życia. |
|||
# Przemalować piórnik na inny kolor. |
# Przemalować piórnik na inny kolor. |
||
# Wymyślić wiersz o życiu i przeczytać go przed całą klasą. |
# Wymyślić wiersz o życiu i przeczytać go przed całą klasą. |
Wersja z 12:34, 28 sty 2021
Coś dla uczniów, którzy nie widzą co ze sobą począć na matmie. Co można robić na lekcji:
- Rysować karykatury nauczycieli, zabawnie ich podpisując.
- Rzucać kulkami z papieru.
- Przepisywać z tablicy do zeszytu (wersja hardkorowa).
- Grać w grzybki.
- Śpiewać.
- Grzebać w majtkach.
- Pisać po ławce.
- Tańczyć breakdance.
- Pisać chamskie wiersze o nauczycielach w brudnopisie.
- Ewentualnie, w zeszycie od matmy/polskiego/przyrody/angielskiego.
- Gadać.
- Założyć nauczycielowi śmietnik na głowę.
- Przedyskutować problem tolerancji/tegoniedobregozwyższejklasy/Skądsiębiorądzieci.
- Wybrać coś z powyższych albo wymyślić coś niezwiązanego z przedmiotem.
- Co? Pomyślałeś o czymś związanym? Kujon.
- Napisać przykładowy artykuł, dobry na Nonsensopedię.
- Wikipedię? Kujon.
- Zamierzasz to wykorzystać? To możesz płakać po tym kujonie, proszę bardzo!
- Kujon[1].
- Wymyślić jeszcze ze sto punktów tego durnego rankingu.
- Zbudować miecz świetlny i zabić nim nauczycielkę.
- Latarka? Może przejmij kontrolę nad jej umysłem.
- Niemożliwe? Kujo… No dobra, dobra.
- Przekonaj księdza/katechetkę/siostrę/szatniarę na zastępstwie, że Nonsensopedia nie szerzy szatana.
- Napisać książkę.
- Przemyśleć sens życia.
- Pospać.
- Liczyć do miliona od –1 000 000 (słownie: minus miliona).
- A nawet do dwóch, jeśli to fizyka lub inny nudny przedmiot.
- Dostać piątkę (tylko specjalistycznie wytrenowani TurboDymoUczniowie).
- Wymyślić nową wrzutę na starą kolegi.
- Popełnić seppuku/harakiri.
- Omówić od początku wszystkie odcinki „Mody na sukces”.
- Przeanalizować strukturę molekularną swojego włosa.
- Uczyć się (taa, na bank).
- Rozpatrzyć problematykę dzisiejszego dziecka w tym okrutnym świecie – po prostu sobie ponarzekać.
- Znaleźć u kolegi mózg w pępku.
- Zrobić koledze z ławki operację mózgu[2].
- Porzucać szyszkami.
- Zjeść drugie śniadanie.
- Wyspać się, bo przecież w domu nie ma na to czasu.
- Zakosić Anakinowi miecz świetlny i wyciąć koledze ucho.
- Nauczyć się korzystać z Mocy.
- Obejrzeć całą trylogię star warsów.[3]
- Opanować do perfekcji sztukę huśtania się na krześle.
- Spróbować zwrócić na siebie uwagę nauczyciela.
- Sprawdzić czy można złamać dupę, ewentualnie głowę lub brzuch.
- Zatańczyć na rurze na anatomii.
- Spróbować trafić papierową kulką do kosza.
- Wygrać Grę.
- Powkurzać nauczyciela.
- Wymyślić nową reklamę Chocapic[4].
- Dokopać się do wnętrza swojego lub czyjegoś nosa.
- Obciąć koleżance włosy.
- Napisać wypracowanie o tym, jak ciężki jest żywot ludzki i przeczytać go przed całą klasą.
- Budować domki z flamastrów.
- Robić łódeczki ze starej kartkówki.
- Grać w kółko i krzyżyk.
- Dekorować zeszyt.
- Pobazgrać kogoś flamastrem.
- Upominać wszystkich, żeby trzymali prosto plecy.
- Rysować zabijające się patyczaki.
- Huśtać się na krześle.
- Rozśmieszać klasę.
- Patrzeć jak klasa milczy po Twojej nieudanej próbie.
- Rysować to, o czym myślisz.
- Albo swoje ambicje…
- Patrzeć się bezmyślnie w tablice.
- Pomyśleć dowcip a potem roześmiać się na głos w klasie.
- Rozebrać się i pilnować ubrania.
- Pluć i łapać.
- Liczyć plamy na ścianach i suficie.
- Grać z koleżankami w rozbieranego wisielca/pokera.
- Robić zadania domowe z innych przedmiotów.
- Rzucać papierowymi samolotami po klasie.
- Wydłubać oko ołówkiem koledze
- Rzucać długopisami przez okno.
- Zrobić komiks.
- Życzyć smacznego koleżance (ewentualnie koledze) spożywającej kanapkę.
- Urwać klamkę od okna.
- Chrupać czipsy, tak żeby wszyscy słyszeli
- Znaleźć laskę[5] a potem rób z nią wiesz-co.
- Łamać ołówki.
- Wykorzystywać „inne zastosowania” kątomierza.
- Wypaść przez okno i połamać sobie nos.
- Nauczyć się chińskiego i japońskiego.
- Wymknąć się z klasy i powiedzieć kolegom, by udawali przy sprawdzaniu obecności, że się jest.
- Patrzeć koleżance w piersi tak, by nie zauważyła.
- Patrzeć koleżance w piersi tak, by zobaczyła, po czym dostać liścia.
- Zakochać się w niej.
- Zakochać się w nauczycielce.
- Pobić rekord świata w ilości niedostatecznych ocen na jednej lekcji.
- Udawać martwego.
- Po poproszeniu o przemieszczenie dziennika do innej klasy – pójść i więcej nie wrócić.
- …Albo pobawić się w nauczycielkę przy wystawianiu ocen (przedtem weź coś do pisania).
- …Lub zabrudzić go „białą śliną”.
- Dodać do tej listy jeszcze ze 100 punktów.
- Zamyślić się i zapomnieć wyjść na noc ze szkoły.
- Przeszywać wzrokiem nauczyciela, rozpraszając go.
- Powiedzieć, że idzie się do toalety…
- …A tak naprawdę pójść kupić coś w sklepiku.
- …Lub zabawić się na korytarzu w malarza.
- …Albo wyjść z koleżanką na korytarz, byś ją .
- Nic.
- Zrobić dziarę długopisami na ręce kolegi lub koleżanki.
- Pisać do lasek świńskie teksty.
- Robić zdjęcia i wrzucać na fejsa.
- Grać w kenta na lekcji.
- Bawić się popsutą komórką (jeśli mamy dużo w domu) tak żeby nauczyciel zabrał i wyciągamy następna aż się uzbiera 30 lub 50.
- Zagrać w Tibię.
- Założyć Analizatornię…
- …I zanalizować opko.
- Wandalizować Wikipedię.
- Spróbować rozczytać swój zeszyt.
- Udawać, że się zemdlało, kiedy nauczyciel o coś zapyta.
- Zadań nauczycielowi pytanie, które wprawi go skonfundowanie, na przykład: Ile ó jest w trylogii Sienkiewicza?.
- Obok swojej ławki rozlać coś śliskiego, po czym zawołać nauczyciela i powiedzieć, że listwa odchodzi od ławki.
- Usiąść na środku klasy i powiedzieć, że medytujesz.
- Bawić się swoimi palcami.
- Przemalować piórnik na inny kolor.
- Wymyślić wiersz o życiu i przeczytać go przed całą klasą.
Zobacz też
- Jak być lubianym w klasie
- Jak poprawić stopnie w szkole
- Jak zostać szkolną ciotą
- Jak zrobić szkolną ściągę
Przypisy
- ↑ Jakbyś się jeszcze nie zorientował, te kujony to po to, byś miał co robić na lekcji
- ↑ Jeśli go ma.
- ↑ Tylko jeśli masz więcej niż 7 lekcji
- ↑ Ewentualnie Maxi Kinga
- ↑ Bonusowe punkty za uprzejmość i inteligencję. Potrójne punkty za inteligentną blondynkę (szansa taka że… powodzenia w szukaniu takiej blondynki)