Syrena (samochód): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Antecorda. Autor wycofanej wersji to 83.24.38.200.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Syrena''' – marka nowoczesnych i nowatorskich samochodów sportowych produkowanych w |
'''Syrena''' – marka nowoczesnych i nowatorskich samochodów sportowych produkowanych w Polsce Lodowej. Głównym konstruktorem pojazdów „[[FSO]] (Fabryka Samochodów Obciachowych)” był pochodzący z [[Niemcy|Niemiec]] [[Wartburg von Trabant]]. |
||
Syrena odznaczała się nadzwyczaj nieczęstą bezawaryjnością, co w połączeniu z gęstą siecią serwisową w całej Europie i Hameryce pozwalało na jazdę na lawecie w ramach "[[Ubezpieczenie autowpaski|ubezpieczenia autowpaski]]" |
Syrena odznaczała się nadzwyczaj nieczęstą bezawaryjnością, co w połączeniu z gęstą siecią serwisową w całej Europie i Hameryce pozwalało na jazdę na lawecie w ramach "[[Ubezpieczenie autowpaski|ubezpieczenia autowpaski]]" |
Wersja z 04:02, 28 mar 2007
Syrena – marka nowoczesnych i nowatorskich samochodów sportowych produkowanych w Polsce Lodowej. Głównym konstruktorem pojazdów „FSO (Fabryka Samochodów Obciachowych)” był pochodzący z Niemiec Wartburg von Trabant.
Syrena odznaczała się nadzwyczaj nieczęstą bezawaryjnością, co w połączeniu z gęstą siecią serwisową w całej Europie i Hameryce pozwalało na jazdę na lawecie w ramach "ubezpieczenia autowpaski" Cechą charakterystyczną pierwszych modeli była funkcja łapania kur (ABS) specjalnymi otwieranymi w nieczęstą stronę drzwiami. Powodowało to dużą popularność tych modeli w wielkich miastach, gdzie jak wiadomo kury asfalt rozdziobują a mgła konie dusi.
W modelu 105 montowano seryjnie "R2D2".
Dane techniczne:
- V max: 295km/h
- Spalanie w cyklu wiejskim: 5 sportów lub 4 carmeny.
- Spalanie w cyklu miejskim: 2 marlboro bez akcyzy.
- Spalanie w cyklu powietrznym 1 banan na 5 kilosów.