Fotografia artystyczna: Różnice pomiędzy wersjami
M (red. + {{ok}}) |
|||
Linia 6: | Linia 6: | ||
W fotografii artystycznej nie znajdujemy podziału ze względu na tematykę. Wszystkie znamienite czarno-białe dzieła reprezentują typ: horror i makabra. |
W fotografii artystycznej nie znajdujemy podziału ze względu na tematykę. Wszystkie znamienite czarno-białe dzieła reprezentują typ: horror i makabra. |
||
[[Grafika:Img_0246.jpg|right|thumb|160px]] |
|||
Fotografia pt. "Samotność". Pałeczka kosmetyczna wyraża jednostkę, leżąc na stole jest ona jednoczescie wolna ale też ograniczona dwoma wymiarami okalacjącej przestrzeni. Rozmycie dalszego planu opisuje egzystancjalną eskalację ku niewiadomemu. |
|||
{{stubkul}} |
{{stubkul}} |
Wersja z 17:10, 17 gru 2007
Fotografia artystyczna – wyższy poziom fotografii. Musi być czarno-biała lub w kolorach sepii, inaczej nie ma duszy. Przedstawia twarz starej kobiety (nurt klasyczny) lub młodą dupę (nurt neoklasyczny).
Artysta fotografik reprezentujący nurt klasyczny jest z Krakowa, brzydzi się komercją i żywi się zupą z pietruszki hodowanej na balkonie. Artyści fotograficy są nierozumiani przez otoczenie z wyjątkiem serwisów tematycznych, gdzie ich czarno-białe prace z twarzą starej kobiety zajmują czołowe miejsca w rankingach. Jednakże śladem artystów szeroko pojętych artyści fotograficy nie tylko są nierozumiani przez otoczenie, ale nie rozumieją także samych siebie, stąd konflikt wewnętrzny, uzewnętrzniany poprzez czarno-białą fotografię starej kobiety.
Artyście fotografikowi z nurtu neoklasycznego żona już nie daje od tyłu, ale że był niegdyś fotografem w harcerstwie i zna temat, to znajduje młode dupy, które nie rozebrały by się za pieniądze, ale w imię sztuki – chętnie.
W fotografii artystycznej nie znajdujemy podziału ze względu na tematykę. Wszystkie znamienite czarno-białe dzieła reprezentują typ: horror i makabra.
Fotografia pt. "Samotność". Pałeczka kosmetyczna wyraża jednostkę, leżąc na stole jest ona jednoczescie wolna ale też ograniczona dwoma wymiarami okalacjącej przestrzeni. Rozmycie dalszego planu opisuje egzystancjalną eskalację ku niewiadomemu.