Fotografia artystyczna: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (red. + {{ok}})
Linia 6: Linia 6:


W fotografii artystycznej nie znajdujemy podziału ze względu na tematykę. Wszystkie znamienite czarno-białe dzieła reprezentują typ: horror i makabra.
W fotografii artystycznej nie znajdujemy podziału ze względu na tematykę. Wszystkie znamienite czarno-białe dzieła reprezentują typ: horror i makabra.

[[Grafika:Img_0246.jpg|right|thumb|160px]]
Fotografia pt. "Samotność". Pałeczka kosmetyczna wyraża jednostkę, leżąc na stole jest ona jednoczescie wolna ale też ograniczona dwoma wymiarami okalacjącej przestrzeni. Rozmycie dalszego planu opisuje egzystancjalną eskalację ku niewiadomemu.


{{stubkul}}
{{stubkul}}

Wersja z 17:10, 17 gru 2007

Fotografia artystyczna – wyższy poziom fotografii. Musi być czarno-biała lub w kolorach sepii, inaczej nie ma duszy. Przedstawia twarz starej kobiety (nurt klasyczny) lub młodą dupę (nurt neoklasyczny).

Artysta fotografik reprezentujący nurt klasyczny jest z Krakowa, brzydzi się komercją i żywi się zupą z pietruszki hodowanej na balkonie. Artyści fotograficy są nierozumiani przez otoczenie z wyjątkiem serwisów tematycznych, gdzie ich czarno-białe prace z twarzą starej kobiety zajmują czołowe miejsca w rankingach. Jednakże śladem artystów szeroko pojętych artyści fotograficy nie tylko są nierozumiani przez otoczenie, ale nie rozumieją także samych siebie, stąd konflikt wewnętrzny, uzewnętrzniany poprzez czarno-białą fotografię starej kobiety.

Artyście fotografikowi z nurtu neoklasycznego żona już nie daje od tyłu, ale że był niegdyś fotografem w harcerstwie i zna temat, to znajduje młode dupy, które nie rozebrały by się za pieniądze, ale w imię sztuki – chętnie.

W fotografii artystycznej nie znajdujemy podziału ze względu na tematykę. Wszystkie znamienite czarno-białe dzieła reprezentują typ: horror i makabra.

Img 0246.jpg

Fotografia pt. "Samotność". Pałeczka kosmetyczna wyraża jednostkę, leżąc na stole jest ona jednoczescie wolna ale też ograniczona dwoma wymiarami okalacjącej przestrzeni. Rozmycie dalszego planu opisuje egzystancjalną eskalację ku niewiadomemu.

Szablon:Stubkul

Szablon:Ok