Konstal 105Na: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Sir Damiinho. Autor wycofanej wersji to 89.228.157.182.)
Linia 1: Linia 1:
[[Grafika:105Na.jpg|thumb|right|400px|[[Wrocław|Wrocławska]] stopiątka jedzie na [[Biskupin (Wrocław)|Biskupin]], podczas jakiegoś święta]]
[[Grafika:105Na.jpg|thumb|right|400px|[[Wrocław|Wrocławska]] stopiątka jedzie na [[Biskupin (Wrocław)|Biskupin]], podczas jakiegoś święta]]


'''Konstal 105Na''' (Stopiątka) – [[Konstal 105N]] po lekkiej modernizacji<ref>Co ta modernizacja dala? Nie wiadomo.</ref>, tramwaj ze stajni [[Konstal|Konstala]]. Najpopularniejszy taki pojazd w Polsce! Nie wiedzieć czemu, przecież to staroć. Może dlatego, że jest produkowany w [[Chorzów|Chorzowie]] i dawniej po każdym meczu na [[Stadion Śląski w Chorzowie|Stadionie Śląskim]] dawali gratis ''stopiątkę''?
'''Konstal 105Na''' (Stopiątka) – [[Konstal 105N]] po lekkiej modernizacji, tramwaj ze stajni [[Konstal|Konstala]]. Najpopularniejszy taki pojazd w Polsce! Nie wiedzieć czemu, przecież to staroć. Może dlatego, że jest produkowany w [[Chorzów|Chorzowie]] i dawniej po każdym meczu na [[Stadion Śląski w Chorzowie|Stadionie Śląskim]] dawali gratis ''stopiątkę''?


Przy okazji ten tramwaj jest jedyną rzeczą, w której [[Gorzów Wielkopolski|Gorzów Wlkp.]] jest lepszy od [[Zielona Góra|Zielonej Góry]], bo ten pierwszy ją ma, a Zielonej nie stać.
Przy okazji ten tramwaj jest jedyną rzeczą, w której [[Gorzów Wielkopolski|Gorzów Wlkp.]] jest lepszy od [[Zielona Góra|Zielonej Góry]], bo ten pierwszy ją ma, a Zielonej nie stać.


== 105N vs 105Na ==
105N ma wysoką skrzynkę przy kabinie kierowcy, a 105Na niską.


== Wygląd z zewnątrz ==
== Wygląd z zewnątrz ==

Wersja z 18:09, 26 gru 2008

Wrocławska stopiątka jedzie na Biskupin, podczas jakiegoś święta

Konstal 105Na (Stopiątka) – Konstal 105N po lekkiej modernizacji, tramwaj ze stajni Konstala. Najpopularniejszy taki pojazd w Polsce! Nie wiedzieć czemu, przecież to staroć. Może dlatego, że jest produkowany w Chorzowie i dawniej po każdym meczu na Stadionie Śląskim dawali gratis stopiątkę?

Przy okazji ten tramwaj jest jedyną rzeczą, w której Gorzów Wlkp. jest lepszy od Zielonej Góry, bo ten pierwszy ją ma, a Zielonej nie stać.

105N vs 105Na

105N ma wysoką skrzynkę przy kabinie kierowcy, a 105Na niską.

Wygląd z zewnątrz

Oh. Fuj. Dziesięciościan z wycięciami na koła[1]. Z przodu ma jakiś badziew, niby do odgarniania śniegu? Nic nie daje. Nawet pantograf nie jest połówkowy! Ha, ale lipa! Drzwi prawie w całości zrobione z szyby. Na górze czoła tramwaju są włożone dwie tabliczki – z numerem linii i pętlą. Po prawym boku również można zobaczyć numer linii.

105Na w środku

Jeden wielki syf! Podłoga w jakieś kropeczki (i to ma zwiększać przyczepność pasażerów podczas zakrętów?! Kit.) Okna rozsuwane i dodatkowo bardzo w tym oporne. Drzwi się otwierają do środka, co oznacza, że jeśli ktoś stoi na schodach, to drzwi mogą mu przytrzasnąć buty. Możliwe, że na zawsze. Stopiątka ma szyberdachy! Jeden z większych bajerów. Siedzenia są plastikowe i niewygodne. Rur do trzymania się podczas jazdy jest chyba wystarczająco. Informacja nie jest aktualna, gdy ktoś stoi w środku i ma za krótkie ręce, wtedy ma również wała.

Przypisy

  1. W języku MKM-ów – wózki toczne