Protram 204WrAs: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 6: Linia 6:
* zakryte <s>wózki toczne</s> koła;
* zakryte <s>wózki toczne</s> koła;
* nowocześniejszy wygląd w środku;
* nowocześniejszy wygląd w środku;
* napęd asynchroniczny;
* ma fajniejszy odgłos silnika;
* prostokątne drzwi;
* prostokątne drzwi;
* <s>niska podłoga</s> (a nie, ciołki z Protramu o tym nie pomyśleli);
* najważniejsze – mniej trzęsie!
* najważniejsze – mniej trzęsie!


Tramwaj jeździ tylko po Wrocławiu (jak to dzieła wrocławskiej firmy), gdzie wkurza [[MKM]]-ów, którzy są oburzeni wysokopodłogowością tego [[pojazd]]u.
Tramwaj jeździ po Wrocławiu (jak to dzieła wrocławskiej firmy).


{{stubtrans}}
{{stubtrans}}

Wersja z 19:30, 21 sty 2010

Plik:204WrAs.JPG
Dwieścieczwórka od dupy strony

Protram 204WrAs (ur. 2004; pseud. Dwieścieczwórka) – pierwszy w pełni wrocławski tramwaj od skończenia Wielkiej Jatki. Jest robiony w Protramie.

Ten tramwaj to smutna podróbka 105NWr, prości ludzie nie rozróżniają tych dwóch. Zmiany względem stopiątki NWr:

  • proste ściany;
  • zakryte wózki toczne koła;
  • nowocześniejszy wygląd w środku;
  • napęd asynchroniczny;
  • prostokątne drzwi;
  • najważniejsze – mniej trzęsie!

Tramwaj jeździ po Wrocławiu (jak to dzieła wrocławskiej firmy).

Szablon:Stubtrans