Reklama: Różnice pomiędzy wersjami
M (Redakcja + małe co nieco (MCN)) |
M (+ es) |
||
Linia 26: | Linia 26: | ||
[[Kategoria:Popkultura]] |
[[Kategoria:Popkultura]] |
||
[[Kategoria:Reklama]] |
[[Kategoria:Reklama]] |
||
[[es:Publicidad]] |
Wersja z 05:57, 16 maj 2006
"Kup dwa majonezy Dziadunia, a zapłacisz jak za trzy!"
- ~
Standardowa reklama
Reklama – jedna z legalnych metod prania mózgu. Bardzo droga, ale też i bardzo skuteczna. Mózg przeciętnego Polaka jest prany około 30 razy dziennie, a atakowany – uwzględniając wszystkie znaki firmowe, reklamy radiowe i podsłuchane rozmowy – ok. 2000 razy. Masz za dużo pieniędzy? Oglądaj telesklep i kup pierwszy lepszy cudowny przedmiot! Użyjesz go tylko raz w życiu, ale co tam!
Inna definicja
Reklama – według tej definicji jest to połączenie teorii z praktyką. Każdy teoretyk uważa swoją teorię za oczywistą, prawdziwą oraz możliwą do wprowadzenia w życie. Każdy inżynier wie, iż takie myślenie zupełnie nie ma sensu; teoria musi się mijać z praktyką: jest to połączenie wody z ogniem, nie jest więc możliwe.
Przykłady reklamy
- Praktyka – zawartość masła w produkcie: 0,5%.
- Zgodnie z logiką należy obejrzeć reklamy, wybrać odpowiadający nam towar, a następnie poszukać niereklamowanego produktu, który rzeczywiście spełni postawione w reklamie warunki. Produkt reklamowany, czyli teoretyczny, nie ma na to żadnych szans.
- Etykieta przy produkcie: Promocja – teraz tylko 8,99 zł. Mało kto pamięta, że przed ową „promocją” ów produkt kosztował 7,99 zł – najważniejsze, że jest w promocji!