Protram 204WrAs: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (drobne)
(Dodanie paru szczegółów, m. in. genezy numeru.)
Linia 2: Linia 2:
'''Protram 204WrAs''' (ur. [[2004]]; pseud. ''Dwieścieczwórka'') – pierwszy w pełni [[wrocław]]ski [[tramwaj]] od skończenia [[II wojna światowa|Wielkiej Jatki]]. Jest robiony w [[Protram]]ie.
'''Protram 204WrAs''' (ur. [[2004]]; pseud. ''Dwieścieczwórka'') – pierwszy w pełni [[wrocław]]ski [[tramwaj]] od skończenia [[II wojna światowa|Wielkiej Jatki]]. Jest robiony w [[Protram]]ie.


Jego numer wziął się z chęci odróżnienia nowego tramwaju od [[Konstal 105Na|stopiątki]], z której wywodzi się konstrukcja jego pudła i podwozia. Daje się wytłumaczyć następująco: 200 zamiast 100 plus 4 zamiast 5.
Ten tramwaj jest podobny do [[Konstal 105NWr|105NWr]]. Zmiany względem stopiątki NWr:

Wskutek takich a nie innych korzeni, tramwaj jest podobny do [[Konstal 105NWr|105NWr]]. Zmiany względem stopiątki NWr:
* proste ściany;
* proste ściany;
* zakryte <s>wózki toczne</s> koła;
* zakryte <s>wózki jezdne</s> koła;
* nowocześniejszy wygląd w środku;
* <s>identyczny</s> nowocześniejszy wygląd w środku;
* napęd asynchroniczny;
* napęd asynchroniczny (robi "iiiiiiiii" jak się rozpędza i jak hamuje);
* prostokątne drzwi;
* prostokątne okna;
* najważniejsze – mniej trzęsie!
* najważniejsze – mniej trzęsie!


Tramwaj jeździ po Wrocławiu (jak to dzieła wrocławskiej firmy).
Tramwaj jeździ po Wrocławiu (jak zresztą wszystkie inne dzieła wrocławskiej firmy).


{{stubtrans}}
{{stubtrans}}

Wersja z 10:44, 18 cze 2011

Plik:204WrAs.JPG
Dwieścieczwórka od dupy strony

Protram 204WrAs (ur. 2004; pseud. Dwieścieczwórka) – pierwszy w pełni wrocławski tramwaj od skończenia Wielkiej Jatki. Jest robiony w Protramie.

Jego numer wziął się z chęci odróżnienia nowego tramwaju od stopiątki, z której wywodzi się konstrukcja jego pudła i podwozia. Daje się wytłumaczyć następująco: 200 zamiast 100 plus 4 zamiast 5.

Wskutek takich a nie innych korzeni, tramwaj jest podobny do 105NWr. Zmiany względem stopiątki NWr:

  • proste ściany;
  • zakryte wózki jezdne koła;
  • identyczny nowocześniejszy wygląd w środku;
  • napęd asynchroniczny (robi "iiiiiiiii" jak się rozpędza i jak hamuje);
  • prostokątne okna;
  • najważniejsze – mniej trzęsie!

Tramwaj jeździ po Wrocławiu (jak zresztą wszystkie inne dzieła wrocławskiej firmy).

Szablon:Stubtrans