Diablo III: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (→Atrybuty) |
M (→Atrybuty) |
||
Linia 14: | Linia 14: | ||
==Atrybuty== |
==Atrybuty== |
||
Diablo, aby |
Diablo, aby pokazać, że nie jest wcale gorsze od papierowych RPG<ref>[[Haha|Hahahahaha]]</ref>, stworzyło kilka statystyk: |
||
*{{T|Atak}} statystyka ta [[Kapitan Oczywisty|pokazuje jak mocne są ataki twojej postaci]]. Co ciekawe jest wspólny zarówno dla umiejętności magicznych, jak i walki bronią białą i dystansową. Tak więc w przypadku maga wartość „1” oznacza [[Rincewind|człowieka o uzdolnieniach magicznych podobnych do uzdolnień ryby w kierunku wspinaczki górskiej]], a u barbarzyńcy anemika; |
*{{T|Atak}} - statystyka ta [[Kapitan Oczywisty|pokazuje jak mocne są ataki twojej postaci]]. Co ciekawe jest wspólny zarówno dla umiejętności magicznych, jak i walki bronią białą i dystansową. Tak więc w przypadku maga wartość „1” oznacza [[Rincewind|człowieka o uzdolnieniach magicznych podobnych do uzdolnień ryby w kierunku wspinaczki górskiej]], a u barbarzyńcy anemika; |
||
*{{T|Precyzja}} co ciekawe nie ma to najmniejszego wpływu na celowanie, a jedynie na możliwość zadawania trafień krytycznych. Jakim cudem? [[N:NNNW|Tego nikt nie wie]]; |
*{{T|Precyzja}} - co ciekawe nie ma to najmniejszego wpływu na celowanie, a jedynie na możliwość zadawania trafień krytycznych. Jakim cudem? [[N:NNNW|Tego nikt nie wie]]; |
||
*{{T|Żywotność}} Informuje ile czasu trzeba poświęcić, aby wykończyć torturami twoją postać; |
*{{T|Żywotność}} - Informuje ile czasu trzeba poświęcić, aby wykończyć torturami twoją postać; |
||
*{{T|Obrona}} redukuje obrażenia jakie otrzymujesz<ref>Jakie to oryginalne...</ref>; |
*{{T|Obrona}} - redukuje obrażenia jakie otrzymujesz<ref>Jakie to oryginalne...</ref>; |
||
*{{T|Siła woli}} im |
*{{T|Siła woli}} - im większa jej wartość, tym więcej możesz rzucić zaklęć zanim będzie ci potrzebna [[aspiryna]]. |
||
Wersja z 15:34, 12 lis 2012
Ten artykuł jest w edycji i kogoś właśnie osłabiło w trakcie jego pisania. Aby go nie dobić, poczekaj aż wytrzeźwieje i dokończy swoją twórczość. Jeżeli trwałoby to zbyt długo, skontaktuj się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Mil'enden. |
Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. Diablo 3 powstanie!
- Stara jak
światDiablo 2 przepowiednia
Polski Związek Egzorcystów poleca.
- Rekomendacja na odwrocie pudełka
Szablon:T gra komputerowa z gatunku Hack'n'Slash. Jedna z tych, o których mówią pdeudopsychologowie, nauczyciele-oszołomowie i inni demagodzy próbujący pokazać, że gry komputerowe to dzieło Szatana, które demoralizuje dziatwę, uczy zabijania i zmusza do oglądania Mody na sukces.
Klasy
Diablo, jak każda jemu podobna gra, ma kilka archetypów:
- Szablon:T miłośnik powieści fantasy, a w szczególności książek i opowiadań o Conanie Barbarzyńcy. Wzorem swego idola wyzbył się nadmiaru inteligencji i szkolił się w używaniu broni ciężkich. Idealna klasa dla dresiarzy.
- Szablon:T dokładne przeciwieństwo barbarzyńcy. Za młodu dostawał tęgie cięgi od kolegów, przez co był zmuszony nauczyć się magii. Kula ognia wymierzona w tyłek zwykle zniechęcała bandziorów, a jak zabawnie zwiewali....
- Szablon:T ojciec za młodu oddał go do klasztoru buddystów, z którego został wydalony. Obecnie jego hobby mocno odbiega od pacyfistycznych zasad jego zakonu - kolekcjonuje zęby pokonanych wrogów, przez co z całą pewnością nie pachnie przyjemnie.
- Szablon:T Kali nauczyć się magia. Kali umieć robić taka śmieszna ognista kulka. Kali móc zabijać potwory.
- Szablon:T udało mu się ukończyć KUL z wyróżnieniem pod kierunkiem wypędzania demonów. Obecnie przez to, że wszelkie siły zła zrobiły sobie wakacje, przeniósł się do innego wymiaru, aby dokonywać Radosnej Pacyfikacji Głupoli[1].
Atrybuty
Diablo, aby pokazać, że nie jest wcale gorsze od papierowych RPG[2], stworzyło kilka statystyk:
- Szablon:T - statystyka ta pokazuje jak mocne są ataki twojej postaci. Co ciekawe jest wspólny zarówno dla umiejętności magicznych, jak i walki bronią białą i dystansową. Tak więc w przypadku maga wartość „1” oznacza człowieka o uzdolnieniach magicznych podobnych do uzdolnień ryby w kierunku wspinaczki górskiej, a u barbarzyńcy anemika;
- Szablon:T - co ciekawe nie ma to najmniejszego wpływu na celowanie, a jedynie na możliwość zadawania trafień krytycznych. Jakim cudem? Tego nikt nie wie;
- Szablon:T - Informuje ile czasu trzeba poświęcić, aby wykończyć torturami twoją postać;
- Szablon:T - redukuje obrażenia jakie otrzymujesz[3];
- Szablon:T - im większa jej wartość, tym więcej możesz rzucić zaklęć zanim będzie ci potrzebna aspiryna.
Przypisy
- ↑ R.P.G.
- ↑ Hahahahaha
- ↑ Jakie to oryginalne...