Netwalk: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Fulbert. Autor wycofanej wersji to 176.106.110.78.)
M (Naprawa linków)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Netwalk 2.PNG|thumb|right|250px|Totalnie rozpierniczony Netwalk czekający na zbawiciela]]
[[Plik:Netwalk 2.PNG|thumb|right|250px|Totalnie rozpierniczony Netwalk czekający na zbawiciela]]
[[Plik:Netwalk loop.PNG|thumb|right|250px|A tu jakiś jeleń pokusił się na ułożenie calutkiej planszy]]
[[Plik:Netwalk loop.PNG|thumb|right|250px|A tu jakiś jeleń pokusił się na ułożenie calutkiej planszy]]
{{t|Netwalk}}gra komputerowa dla znudzonych [[urzędnik]]ów, (nie)szczęśliwych posiadaczy [[amiga|przedpotopowego sprzętu]] oraz niespełnionych w zawodzie [[hydraulik]]ów, którzy realizują się za pomocą niezwykle zaawansowanych gier komputerowych z lat 80'. Pierwsze ślady tej gry znane były ludzkości już w czasach prehistorycznych, a prawdziwy rozkwit popularności pojawił się wraz z wersją na [[PC]].
{{t|Netwalk}}gra komputerowa dla znudzonych [[urzędnik]]ów, (nie)szczęśliwych posiadaczy [[amiga|przedpotopowego sprzętu]] oraz niespełnionych w zawodzie [[hydraulik]]ów, którzy realizują się za pomocą niezwykle zaawansowanych gier komputerowych z lat 80'. Pierwsze ślady tej gry znane były ludzkości już w czasach prehistorycznych, a prawdziwy rozkwit popularności pojawił się wraz z wersją na [[Komputer osobisty|PC]].


== Wymagania sprzętowe ==
== Wymagania sprzętowe ==
Linia 11: Linia 11:
*'''Mysz:''' jakby się uprzeć, to też możesz ją sprzedać, ale wypada czymś wprowadzać dane do gry. Sprzedaj już tę klawiaturę.
*'''Mysz:''' jakby się uprzeć, to też możesz ją sprzedać, ale wypada czymś wprowadzać dane do gry. Sprzedaj już tę klawiaturę.
*'''Monitor:''' jeśli jesteś cyborgiem i umiesz porozumieć się telepatycznie z komputerem, to spoko, sprzedawaj śmiało.
*'''Monitor:''' jeśli jesteś cyborgiem i umiesz porozumieć się telepatycznie z komputerem, to spoko, sprzedawaj śmiało.
*'''System operacyjny:''' <s>Windows -1, [[DOS]], [[BIOS]]</s> co łaska.
*'''System operacyjny:''' <s>Windows -1, [[MS-DOS|DOS]], [[BIOS]]</s> co łaska.
*'''Internet:''' a tego, to się już domyśl.
*'''Internet:''' a tego, to się już domyśl.
W ten oto sposób masz <s>komputer</s> liczydło przystosowane do gry w Netwalka oraz kilkaset złotych na ''drobne wydatki''.
W ten oto sposób masz <s>komputer</s> liczydło przystosowane do gry w Netwalka oraz kilkaset złotych na ''drobne wydatki''.

Wersja z 13:58, 1 wrz 2013

Totalnie rozpierniczony Netwalk czekający na zbawiciela
A tu jakiś jeleń pokusił się na ułożenie calutkiej planszy

Szablon:Tgra komputerowa dla znudzonych urzędników, (nie)szczęśliwych posiadaczy przedpotopowego sprzętu oraz niespełnionych w zawodzie hydraulików, którzy realizują się za pomocą niezwykle zaawansowanych gier komputerowych z lat 80'. Pierwsze ślady tej gry znane były ludzkości już w czasach prehistorycznych, a prawdziwy rozkwit popularności pojawił się wraz z wersją na PC.

Wymagania sprzętowe

  • Procesor: dowolny, byle by umiał liczyć do 100[1].
  • Karta graficzna: wystarczą trzy kolory w rozdzielczości mniej więcej 160x120.
  • Karta dźwiękowa: jeżeli programista dorzucił dźwięki do jakiejś nowszej i bajeranckiej wersji gry, to wypada ją mieć, jednak i w tym przypadku świat się bez niej nie zawali. Możesz sprzedać.
  • Klawiatura: zbędna, możesz śmiało sprzedać.
  • Dysk twardy: porządny Netwalk zmieści się nawet na dyskietce startowej. Sprzedaj.
  • Mysz: jakby się uprzeć, to też możesz ją sprzedać, ale wypada czymś wprowadzać dane do gry. Sprzedaj już tę klawiaturę.
  • Monitor: jeśli jesteś cyborgiem i umiesz porozumieć się telepatycznie z komputerem, to spoko, sprzedawaj śmiało.
  • System operacyjny: Windows -1, DOS, BIOS co łaska.
  • Internet: a tego, to się już domyśl.

W ten oto sposób masz komputer liczydło przystosowane do gry w Netwalka oraz kilkaset złotych na drobne wydatki.

Zasady

Netwalk polega dokładnie na tym samym co standardowe puzzle z tym, że wszystkie jego kawałki są magicznie przytwierdzone do jednego miejsca i można je jedynie obracać o 90°. Cały wic polega na tym, żeby kręcić nimi tak, aby sieć, którą jakiś jełop perfidnie poprzestawiał ułożyła się z powrotem w jednolitą całość.

Tworzenie

Aby stworzyć grę Netwalk należy pierdolnąć sobie kratkę dowolnych rozmiarów oraz pociągnąć rozgałęzioną kreskę przez każdą z komórek. Następną czynnością jest losowe obrócenie każdej o wielokrotność 90°. W ten sposób uzyskujemy totalnie rozwaloną planszę, której ułożenie pozostawiamy jakiemuś zainteresowanemu jeleniowi. Bardzo często, a raczej zawsze plansze generowane są przez komputer mianując owym jeleniem każdego posiadacza tejże gry.

Przypisy

  1. Zapis binarny!