Warcraft II: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(zmiana linku, literówki) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
# [[Rycerz]] ma [[koń|konia]]. |
# [[Rycerz]] ma [[koń|konia]]. |
||
# Chata Wójów nazywa się Baracks. |
# Chata Wójów nazywa się Baracks. |
||
# Nie ma krów |
|||
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów. |
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów. |
||
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników. |
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników. |
||
# Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać. |
# Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać. |
||
# Nie ma krów |
|||
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan). |
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan). |
||
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w [[owca|owcę]]. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia. |
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w [[owca|owcę]]. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia. |
||
Linia 18: | Linia 20: | ||
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z [[drewno_(materiał)|drewna]]. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś [[sens]]. |
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z [[drewno_(materiał)|drewna]]. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś [[sens]]. |
||
# Zrąbane [[drzewo]] może się przewracać w różnych kierunkach. |
# Zrąbane [[drzewo]] może się przewracać w różnych kierunkach. |
||
# Nie ma krów |
|||
# Kopalnie [[złoto|złota]] po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów. |
# Kopalnie [[złoto|złota]] po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów. |
||
# W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall. |
# W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall. |
||
# Ha! Ale nie da sie jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko. |
# Ha! Ale nie da sie jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko. |
||
# Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych [[farma|farm]]! |
# Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych [[farma|farm]]! |
||
# Nie ma krów |
|||
# Cholera, niedźwiedzi też nie ma. |
# Cholera, niedźwiedzi też nie ma. |
||
# Ale za to są [[smok]]i! Tyle, że smoka da sie ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa. |
# Ale za to są [[smok]]i! Tyle, że smoka da sie ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa. |
||
# Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami. |
# Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami. |
||
# Funkcje Kapłanki pełni Palladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma koń i świeci. |
# Funkcje Kapłanki pełni Palladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma koń i świeci. |
||
# Wiecie czego brakuje? Krów! |
|||
{{Warcraft}} |
{{Warcraft}} |
Wersja z 13:16, 19 sie 2006
Warcraft II - amerykańsko-duńsko-chorwacka odpowiedź na polski produkt Polanie, zarazem sekłel Warcraft'a I. Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją rutyną i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego hitu.
Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu Polanie. Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane:
- Drwal, zwany teraz Chłopem przejmuje funkcje Krowy, jednak nie daje mleka, co z początku może wydawać sie niespodzianką.
- Wiślanie zostają zastąpieni Orkami, a Pomorzanie undeadami. Waleci oraz Mazowszanie zostają usunięci z fabuły.
- Rycerz ma konia.
- Chata Wójów nazywa się Baracks.
- Nie ma krów
- Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
- Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
- Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
- Nie ma krów
- Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan).
- Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w owcę. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
- W ogóle - są owce!
- Ale nie ma krów! (?)
- Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z drewna. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś sens.
- Zrąbane drzewo może się przewracać w różnych kierunkach.
- Nie ma krów
- Kopalnie złota po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
- W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
- Ha! Ale nie da sie jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
- Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych farm!
- Nie ma krów
- Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
- Ale za to są smoki! Tyle, że smoka da sie ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
- Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
- Funkcje Kapłanki pełni Palladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma koń i świeci.
- Wiecie czego brakuje? Krów!