Warcraft II: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(zmiana linku, literówki)
Linia 9: Linia 9:
# [[Rycerz]] ma [[koń|konia]].
# [[Rycerz]] ma [[koń|konia]].
# Chata Wójów nazywa się Baracks.
# Chata Wójów nazywa się Baracks.
# Nie ma krów
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
# Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
# Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
# Nie ma krów
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan).
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan).
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w [[owca|owcę]]. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w [[owca|owcę]]. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
Linia 18: Linia 20:
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z [[drewno_(materiał)|drewna]]. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś [[sens]].
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z [[drewno_(materiał)|drewna]]. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś [[sens]].
# Zrąbane [[drzewo]] może się przewracać w różnych kierunkach.
# Zrąbane [[drzewo]] może się przewracać w różnych kierunkach.
# Nie ma krów
# Kopalnie [[złoto|złota]] po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
# Kopalnie [[złoto|złota]] po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
# W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
# W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
# Ha! Ale nie da sie jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
# Ha! Ale nie da sie jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
# Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych [[farma|farm]]!
# Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych [[farma|farm]]!
# Nie ma krów
# Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
# Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
# Ale za to są [[smok]]i! Tyle, że smoka da sie ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
# Ale za to są [[smok]]i! Tyle, że smoka da sie ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
# Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
# Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
# Funkcje Kapłanki pełni Palladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma koń i świeci.
# Funkcje Kapłanki pełni Palladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma koń i świeci.
# Wiecie czego brakuje? Krów!


{{Warcraft}}
{{Warcraft}}

Wersja z 13:16, 19 sie 2006

Typowy ork

Warcraft II - amerykańsko-duńsko-chorwacka odpowiedź na polski produkt Polanie, zarazem sekłel Warcraft'a I. Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją rutyną i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego hitu.

Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu Polanie. Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane:

  1. Drwal, zwany teraz Chłopem przejmuje funkcje Krowy, jednak nie daje mleka, co z początku może wydawać sie niespodzianką.
  2. Wiślanie zostają zastąpieni Orkami, a Pomorzanie undeadami. Waleci oraz Mazowszanie zostają usunięci z fabuły.
  3. Rycerz ma konia.
  4. Chata Wójów nazywa się Baracks.
  5. Nie ma krów
  6. Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
  7. Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
  8. Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
  9. Nie ma krów
  10. Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan).
  11. Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w owcę. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
  12. W ogóle - są owce!
  13. Ale nie ma krów! (?)
  14. Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z drewna. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś sens.
  15. Zrąbane drzewo może się przewracać w różnych kierunkach.
  16. Nie ma krów
  17. Kopalnie złota po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
  18. W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
  19. Ha! Ale nie da sie jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
  20. Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych farm!
  21. Nie ma krów
  22. Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
  23. Ale za to są smoki! Tyle, że smoka da sie ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
  24. Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
  25. Funkcje Kapłanki pełni Palladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma koń i świeci.
  26. Wiecie czego brakuje? Krów!

Szablon:Warcraft