The Elder Scrolls: Arena: Różnice pomiędzy wersjami
(szablon, nagłówek) |
|||
Linia 16: | Linia 16: | ||
[[Plik:JumpGate.jpg|300px|right|thumb|Brama więzienna]] |
[[Plik:JumpGate.jpg|300px|right|thumb|Brama więzienna]] |
||
*{{t|Wysokie elfy|Altmerowie}}są wysocy i nie lubią komunistów. Chodzą w sukienkach i bawią się w Hokus-pokus. |
*{{t|Wysokie elfy|Altmerowie}}są wysocy i nie lubią komunistów. Chodzą w sukienkach i bawią się w Hokus-pokus. |
||
*{{t|Leślne elfy| |
*{{t|Leślne elfy|Bosmerowie}}są niscy i lubią łuki. |
||
*{{t|Bretoni}}są z Wysokiej Skały i lubią magię. |
*{{t|Bretoni}}są z Wysokiej Skały i lubią magię. |
||
*{{t|Orkowie}}niegrywalni ale pochodzą z Orisirum, o dziwo to elfy. |
*{{t|Orkowie|Orismerowie}}niegrywalni ale pochodzą z Orisirum, o dziwo to elfy. |
||
*{{t|Cesarscy}}też niegrywalni, komuchy. |
*{{t|Cesarscy}}też niegrywalni, komuchy. |
||
*{{t|Mroczne Elfy|Dunmerowie}}pochodzą z [[The Elder Scrolls III: Morrowind|Morrowind]] i nie lubią obcych. |
*{{t|Mroczne Elfy|Dunmerowie}}pochodzą z [[The Elder Scrolls III: Morrowind|Morrowind]] i nie lubią obcych. |
||
*{{t|Nordowie}}lubią ciężkie topory i nie lubią magii. Pochodzą ze [[The Elder Scrolls V: Skyrim|Skyrim]]. |
*{{t|Nordowie}}lubią ciężkie topory i nie lubią magii. Pochodzą ze [[The Elder Scrolls V: Skyrim|Skyrim]]. |
||
*{{t|Redguardzi}}arabowie do wynajęcia |
|||
*{{t|Argonianie}}wynik zoofilii, jaszcuro-ludzie |
|||
*{{t|Khajjici}}też wynik zoofilii, tym razem w roli głównej mamy koty. |
|||
== Ważne lokacje z gry == |
|||
*{{t|Więźienie}}Też nazywany łagrem, tam zaczynasz grę. |
|||
*{{t|Fang lair}}Taki średniawy zamek z kawałkiem laski naszego przyjaciela. |
|||
*{{t|Labirynthian<ref>W grze [[The Elder Scrolls V: Skyrim|TES V: Skyrim]] mamy okazję znowu odwiedzić to miejsce w wątku akademii w zimowej twierdzy</ref>}}Fajny labirynt, w prowincji Skyrim. |
|||
*{{t|Elden Grove}}Połączenie zamku i domku Hobbita, w prowincji Valenwood. |
|||
*{{t|The Halls of Colossus}} Taki fajne koloseum, w prowincji koto-ludzi |
|||
*{{t|Crystal Tower}} Kryształowa wieża, w prowincji wysp Summerset |
|||
*{{t|Crypt of Hearts}} Krypta serc, z daleka wygląda jak zamek z czaszka. |
|||
*{{t|Murkwood}}Sam tolkien wzorował się na tym wymyślając Mirkwood (Mroczną puszczę), skoro przenosimy się na czarne bagna (black marsh) to i sam dungeon musi być bagnem. |
|||
*{{t|Dagoth Ur<ref> W grze [[The Elder Scrolls III: Morrowind|TES III: Morrowind]] idziemy tam podczas ostatniego zadania wątku głównego</ref>}}Dungeon w czerwonej górze, znajduje się w Morrowind, i jest przyszłą cytadelą dagoth ura. |
|||
*{{t|The Imperial Palace (Cesarski Pałac)}} Wreszcie po lataniu po wszystkich prowincjach ZSRR, nasza droga zawitała do [[Moskwa|Moskwy]] i możemy uwolnić towarzysza Stalina. W środku nie trzeba walczyć z Führerem, nie pokonamy go, trzeba dobiec do takiego klejnotu i go aktywować wtedy nasz Führer ginie a Stalin zostaje uwolniony. |
|||
== Oznaki uzależnienia == |
|||
* Idziesz do kościoła po miksturki. |
|||
* Idziesz spać tylko po to żeby zobaczyć ducha. |
|||
* W pałacu prezydenckim widzisz tajne przejścia i wyspy pośrodku lawy |
|||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
Wersja z 21:11, 12 mar 2014
Szablon:Tpierwsza część słynnych Zwojów dziada The Elder Scrolls firmy Bethesda.
Fabuła
Zły, niedobry Führer porywa Towarzysza Stalina i sam obejmuje dowództwo w ZSRR. Oczywiście, ktoś musi wtykać nos w nie swoje sprawy i obudzić naszego bohatera w łagrze oraz kazać nam odzyskać naszego władcę. Nasz bohater, wkurzony na cały świat że został obudzony, znajduje na swojej pryczy rubinowy klucz który pasuje do drzwi. Niestety naszego bohatera atakują szczury, gobliny i komuchy. Szczęśliwym trafem udaje nam się dotrzeć do drzwi, i uciec z więzienia.
Pojawiamy się w prowincji, z której pochodzimy i możemy robić co tylko zechcemy, ale najlepiej udać się do karczmy i kupić pokój[1],a następnie zasnąć. Znowu jednak odwiedzi nas duch i każe nam odzyskać jego laskę do podpierania. Musimy więc latać po całym świecie, i zabijać wszystkie potwory jakie tylko znajdziemy oraz, co najważniejsze, znaleźć kawałki laski naszego kolegi. Kiedy je znajdziemy uruchomi nam się cut-scenka i zobaczymy jak Hitler umiera i Stalin zostaje uwolniony!
Postacie
- Szablon:Tbohater wybrany przez Ri'i Silmane, ktokolwiek to jest.
- Szablon:Tjakiś duch, który bawi się w komucha.
- Szablon:Tzły czarnoksiężnik, Führer.
- Szablon:Tdziad będzie nam towarzyszył do IV części serii, porwany cesarz; Stalin.
Rasy
- Szablon:Tsą wysocy i nie lubią komunistów. Chodzą w sukienkach i bawią się w Hokus-pokus.
- Szablon:Tsą niscy i lubią łuki.
- Szablon:Tsą z Wysokiej Skały i lubią magię.
- Szablon:Tniegrywalni ale pochodzą z Orisirum, o dziwo to elfy.
- Szablon:Tteż niegrywalni, komuchy.
- Szablon:Tpochodzą z Morrowind i nie lubią obcych.
- Szablon:Tlubią ciężkie topory i nie lubią magii. Pochodzą ze Skyrim.
- Szablon:Tarabowie do wynajęcia
- Szablon:Twynik zoofilii, jaszcuro-ludzie
- Szablon:Tteż wynik zoofilii, tym razem w roli głównej mamy koty.
Ważne lokacje z gry
- Szablon:TTeż nazywany łagrem, tam zaczynasz grę.
- Szablon:TTaki średniawy zamek z kawałkiem laski naszego przyjaciela.
- Szablon:TFajny labirynt, w prowincji Skyrim.
- Szablon:TPołączenie zamku i domku Hobbita, w prowincji Valenwood.
- Szablon:T Taki fajne koloseum, w prowincji koto-ludzi
- Szablon:T Kryształowa wieża, w prowincji wysp Summerset
- Szablon:T Krypta serc, z daleka wygląda jak zamek z czaszka.
- Szablon:TSam tolkien wzorował się na tym wymyślając Mirkwood (Mroczną puszczę), skoro przenosimy się na czarne bagna (black marsh) to i sam dungeon musi być bagnem.
- Szablon:TDungeon w czerwonej górze, znajduje się w Morrowind, i jest przyszłą cytadelą dagoth ura.
- Szablon:T Wreszcie po lataniu po wszystkich prowincjach ZSRR, nasza droga zawitała do Moskwy i możemy uwolnić towarzysza Stalina. W środku nie trzeba walczyć z Führerem, nie pokonamy go, trzeba dobiec do takiego klejnotu i go aktywować wtedy nasz Führer ginie a Stalin zostaje uwolniony.
Oznaki uzależnienia
- Idziesz do kościoła po miksturki.
- Idziesz spać tylko po to żeby zobaczyć ducha.
- W pałacu prezydenckim widzisz tajne przejścia i wyspy pośrodku lawy
Przypisy
- ↑ Bez kupienia pokoju nie mamy się gdzie wyspać a spanie na ziemi w kartonie jest zabronione. Biedni bezdomni...