Konstal 105Ng: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M
Linia 3: Linia 3:


105Ng to prawie to samo, co 105Na, jedyne zmiany to połówkowy [[pantograf]] (i to też tylko w nowszych wersjach, stare mają taki sobie zwyczajny) i drzwi otwierane na zewnątrz (przy okazji zmniejszenie liczby drzwi – z 4 do 3 par). Do dupy takie coś, po zobaczeniu tego crapu każdy zaczyna doceniac 105NWr, o [[Protram 204WrAs|dwieścieczwórce]] nie mówiąc.
105Ng to prawie to samo, co 105Na, jedyne zmiany to połówkowy [[pantograf]] (i to też tylko w nowszych wersjach, stare mają taki sobie zwyczajny) i drzwi otwierane na zewnątrz (przy okazji zmniejszenie liczby drzwi – z 4 do 3 par). Do dupy takie coś, po zobaczeniu tego crapu każdy zaczyna doceniac 105NWr, o [[Protram 204WrAs|dwieścieczwórce]] nie mówiąc.

== Zobacz też ==
* [[Konstal 105Ng/S]]


{{przypisy}}
{{przypisy}}

Wersja z 18:49, 15 mar 2014

Plik:105Ng.jpg
Drzwi 105Ng (zdjęcie znalezione w internecie!)

Konstal 105Ngstopiątka po remoncie (we Wrocławiu jest to remont w Protramie). Przeróbki na 105Ng były robione zanim robotnicy wpadli na genialny pomysł robienia 105NWr. Tramwaj jest tak niepopularny, że znalezienie jego zdjęcia w internecie graniczy z cudem[1].

105Ng to prawie to samo, co 105Na, jedyne zmiany to połówkowy pantograf (i to też tylko w nowszych wersjach, stare mają taki sobie zwyczajny) i drzwi otwierane na zewnątrz (przy okazji zmniejszenie liczby drzwi – z 4 do 3 par). Do dupy takie coś, po zobaczeniu tego crapu każdy zaczyna doceniac 105NWr, o dwieścieczwórce nie mówiąc.

Przypisy

  1. Sranie, jakoś ja znalazłem, he!

Szablon:Ciężarówki