Gabe Newell: Różnice pomiędzy wersjami
(→Pechowiec Gabe: Coś a la Moherowe Berety) |
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Crazy Mary. Autor wycofanej wersji to 95.178.14.211.) |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
== Poglądy == |
== Poglądy == |
||
[[Plik:Gabe_newell.jpg|thumb|150px|Gabe właśnie się dowiedział, co ludzie sądzą o Steamie]] |
[[Plik:Gabe_newell.jpg|thumb|150px|Gabe właśnie się dowiedział, co ludzie sądzą o Steamie]] |
||
Pomimo nagłego zastrzyku gotówki i upływu lat Gabe'owi nie odbiło i nie zapomniał, co, a raczej kto jest najważniejszy – a najważniejsi są [[Komputer osobisty|pecetowi]] gracze. Wśród wywiadów z nim można znaleźć m.in. opinię, że prace nad [[PlayStation|PS3]] były ''stratą czasu'', usługę [[Xbox 360|Xbox Live]] porównał do ''wykolejonego pociągu'', a [[Microsoft Windows 8|Windowsa 8]] nazwał |
Pomimo nagłego zastrzyku gotówki i upływu lat Gabe'owi nie odbiło i nie zapomniał, co, a raczej kto jest najważniejszy – a najważniejsi są [[Komputer osobisty|pecetowi]] gracze. Wśród wywiadów z nim można znaleźć m.in. opinię, że prace nad [[PlayStation|PS3]] były ''stratą czasu'', usługę [[Xbox 360|Xbox Live]] porównał do ''wykolejonego pociągu'', a [[Microsoft Windows 8|Windowsa 8]] nazwał ''katastrofą'' i ''zagrożeniem dla graczy''. Z perspektywy czasu widać, że miał rację. Wydawałoby się więc, że Gaben będzie bożyszczem tłumów, uwielbianym przez wszystkich. |
||
== Pechowiec Gabe == |
== Pechowiec Gabe == |
||
Linia 14: | Linia 14: | ||
Pozostała część graczy jakoś znosi użeranie się ze Steamem, [[Słownik:Masturbacja|brandzlowanie się]] z wydaniem każdego kolejnego ''updejtu'' i jest zadowolona, że przynajmniej nie musi pie{{cenzura3}}dolić się z błędami w premierowych wydaniach gier, bo od 10 lat Valve robi gry na tym samym silniku, oszczędzając sobie i graczom czasu<ref>Bo czas to pieniądz</ref> i nerwów. |
Pozostała część graczy jakoś znosi użeranie się ze Steamem, [[Słownik:Masturbacja|brandzlowanie się]] z wydaniem każdego kolejnego ''updejtu'' i jest zadowolona, że przynajmniej nie musi pie{{cenzura3}}dolić się z błędami w premierowych wydaniach gier, bo od 10 lat Valve robi gry na tym samym silniku, oszczędzając sobie i graczom czasu<ref>Bo czas to pieniądz</ref> i nerwów. |
||
Ale oficjalnie [[Steam]] jest [[zło|złem]] i narzędziem [[Szatan]]a |
Ale oficjalnie [[Steam]] jest [[zło|złem]] i narzędziem [[Szatan]]a. |
||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
Wersja z 21:37, 16 mar 2014
Szablon:T Führer główny zarządca kury znoszącej złote jaja, popularnie nazywanej Valve Software. Midas dzisiejszych czasów – każdy projekt, którego dotknie, zamienia się w miliony dolarów. Prawdopodobnie jedyny właściciel firmy produkującej gry komputerowe, który upublicznił swojego e-maila – skargi i zażalenia na temat braku informacji o Half-Life 3 można wysyłać na adres gaben@valvesoftware.com[1]
Kariera
W latach 80., gdy Gabe był jeszcze młody i piękny dorabiał sobie w Micro$ofcie, skąd on i Mike Harrington zwolnili się w 1996 roku, gdy zarobili wystarczająco dużo, aby kupić sobie waciki pójść na swoje. Dzięki znajomemu z id Software (którzy byli twórcami Quake'a) udało im się dostać prawa do silnika gry, a później skrzyknęli jeszcze paru kolesi i zajęli się pracami nad nową grą. Owocem ich pracy był Half-Life, który, choć ma prawie 15 lat, wciąż jest jedną z 10 najlepiej ocenionych gier na Metacriticu, a który dał im przepustkę do lepszego świata – świata wypełnionego po brzegi mamoną.
Poglądy
Pomimo nagłego zastrzyku gotówki i upływu lat Gabe'owi nie odbiło i nie zapomniał, co, a raczej kto jest najważniejszy – a najważniejsi są pecetowi gracze. Wśród wywiadów z nim można znaleźć m.in. opinię, że prace nad PS3 były stratą czasu, usługę Xbox Live porównał do wykolejonego pociągu, a Windowsa 8 nazwał katastrofą i zagrożeniem dla graczy. Z perspektywy czasu widać, że miał rację. Wydawałoby się więc, że Gaben będzie bożyszczem tłumów, uwielbianym przez wszystkich.
Pechowiec Gabe
Nic bardziej mylnego – większość graczy nienawidzi Newella i całego Valve za wydawanie w śmiesznie krótkich odstępach czasu bezużytecznych updejtów, wydawanie dużych updejtów raz na ruski rok, które zamiast rzeczywiście ulepszyć grę powodują rozdolenie wszystkich modyfikacji, które każdy sobie zainstalował przez parę lat grania, zaprojektowanie Steama i zmuszanie wszystkich do korzystania z zasobożernego oprogramowania (bo utrata nawet 20 MB RAM-u może spowodować laga w CS-ie) i zajmowanie się jedynie wymyślaniem nazwy dla nowej czapki w Team Fortress 2 zamiast balansem broni w ulubionej grze.
Pozostała część graczy jakoś znosi użeranie się ze Steamem, brandzlowanie się z wydaniem każdego kolejnego updejtu i jest zadowolona, że przynajmniej nie musi piedolić się z błędami w premierowych wydaniach gier, bo od 10 lat Valve robi gry na tym samym silniku, oszczędzając sobie i graczom czasu[2] i nerwów.
Ale oficjalnie Steam jest złem i narzędziem Szatana.