Sławomir Nitras: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(ilustracje)
M
Linia 4: Linia 4:
– Cisza, jak nas zhaltują, to powiem, że to prześladowania polityczne|Sławek fotoradarów się nie boi}}
– Cisza, jak nas zhaltują, to powiem, że to prześladowania polityczne|Sławek fotoradarów się nie boi}}
{{cytat|Bo córeczce zachciało się siku|'''Sławomir Nitras''' tłumaczący się niemieckiemu policjantowi}}
{{cytat|Bo córeczce zachciało się siku|'''Sławomir Nitras''' tłumaczący się niemieckiemu policjantowi}}
'''Sławomir Nitras''' (ur. [[26 kwietnia]] [[1974]]) – polski [[poseł]] były [[europoseł]], kandydat na prezydenta [[Szczecin]]a słynący z jazdy tyłem po niemieckich [[autostrada]]ch i organizowaniem protestów w ramach [[Komitet Obrony Demokracji|obrony dekomokracji]]. Jest członkiem [[Platforma Obywatelska|Platformy Obywatelskiej]], jednak, jako że po swoim brawurowym wyczynie na [[Bawaria|bawarskim]] autobahnie został skrzywdzony przez Niemców, stał się swego czasu – jako drugi po [[Jan Maria Rokita|pierwowzorze]] – ulubieńcem [[Prawo i Sprawiedliwość|partii przeciwnej]].
'''Sławomir Nitras''' (ur. [[26 kwietnia]] [[1974]]) – polski [[poseł]], były [[europoseł]], kandydat na prezydenta [[Szczecin]]a słynący z jazdy tyłem po niemieckich [[autostrada]]ch i organizowaniem protestów w ramach [[Komitet Obrony Demokracji|obrony dekomokracji]]. Jest członkiem [[Platforma Obywatelska|Platformy Obywatelskiej]], jednak, jako że po swoim brawurowym wyczynie na [[Bawaria|bawarskim]] autobahnie został skrzywdzony przez Niemców, stał się swego czasu – jako drugi po [[Jan Maria Rokita|pierwowzorze]] – ulubieńcem [[Prawo i Sprawiedliwość|partii przeciwnej]].


== Zdobycie sławy ==
== Zdobycie sławy ==
Linia 22: Linia 22:
Sławomir Nitras stanowczo zasługuje na tytuł pioniera europejskiej motoryzacji, gdyż swoim wyczynem wytyczył nowy kierunek dla rozwoju przemysłu samochodowego – od tej pory fabryki prześcigają się w walce o patent na pojazd z kilkoma biegami wstecznymi. Ponadto wiele zakładów przemysłowych produkuje [[samochód|samochody]] z wbudowanymi nocnikami dla podróżujących dzieci.
Sławomir Nitras stanowczo zasługuje na tytuł pioniera europejskiej motoryzacji, gdyż swoim wyczynem wytyczył nowy kierunek dla rozwoju przemysłu samochodowego – od tej pory fabryki prześcigają się w walce o patent na pojazd z kilkoma biegami wstecznymi. Ponadto wiele zakładów przemysłowych produkuje [[samochód|samochody]] z wbudowanymi nocnikami dla podróżujących dzieci.


==Galeria==
== Galeria ==
<gallery>
<gallery>
Plik:Nitras dźwignia.jpg|Dźwignia zmiany biegów w samochodzie Sławomira Nitrasa
Plik:Nitras dźwignia.jpg|Dźwignia zmiany biegów w samochodzie Sławomira Nitrasa

Wersja z 12:23, 19 paź 2018

Plik:Nitras .jpg
Gdy walka o demokrację pochłania cię do tego stopnia, że zapomniałeś się ogolić

– Panie Pośle, jedziemy 140 na godzinę przez centrum
– Cisza, jak nas zhaltują, to powiem, że to prześladowania polityczne

Sławek fotoradarów się nie boi

Bo córeczce zachciało się siku

Sławomir Nitras tłumaczący się niemieckiemu policjantowi

Sławomir Nitras (ur. 26 kwietnia 1974) – polski poseł, były europoseł, kandydat na prezydenta Szczecina słynący z jazdy tyłem po niemieckich autostradach i organizowaniem protestów w ramach obrony dekomokracji. Jest członkiem Platformy Obywatelskiej, jednak, jako że po swoim brawurowym wyczynie na bawarskim autobahnie został skrzywdzony przez Niemców, stał się swego czasu – jako drugi po pierwowzorze – ulubieńcem partii przeciwnej.

Zdobycie sławy

W czasach przed ostatecznym rozwiązaniem kwestii przemysłu stoczniowego w Polsce, Sławomir Nitras cieszył się olbrzymią sympatią szczecinian i w wyborach do Eurokoryta zyskał ponad 100 000 głosów. Osiągnął europejską sławę dopiero dzięki paszportowi dyplomatycznemu, pokazanego niemieckiemu policjantowi, który próbował wlepić mu mandat. Posłowie Prawa i Sprawiedliwości od razu uznali ten patriotyczny gest za urzeczywistnienie sentencji Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz, a samego Sławomira Nitrasa okrzyknęli bohaterem narodowym. Potem, o Sławku zrobiło się cicho, aż do czasu wyborów samorządowych w 2010 roku, kiedy zajął się głośną krytyką prezydenta Szczecina i swojego wtedy jeszcze kumpla Piotra Krzystka – ten, chociaż nie miał szans na reelekcję, zyskał łatkę ofiary i w akcie litości mieszkańcy wybrali go na kolejną kadencję. Sławomir Nitras tak bardzo się załamał tym faktem, że zniknął z mediów na ponad pięć lat i przegrawszy następne wybory do PE zmuszony został do rewizji swojej kariery. Ratunek przyszedł jednak wraz przejęciem władzy przez PiS, dzięki czemu mistrz kierownicy wrócił na szklane ekrany w ramach troski o demokrację w Polsce. Obecnie, będąc zatroskany o losy swojego miasta postanowił stanąć w szranki ze swoim byłym kolegą i zawalczyć o urząd prezydenta Szczecina.

Osiągnięcia

  • Pozwanie i blokowanie Sejmu;
  • Transport worków z trocinami tamże;
  • Udostępnienie w ramach czynu społecznego swojego paska płac;
  • Zamiatanie ulic Szczecina;
  • Czyszczenie siedziby biura PiS w Szczecinie;
  • Ogłoszenie się prezydentem Szczecina przed wyborem na prezydenta Szczecina;
  • Kłótnia z kierującą miejskiego autobusu.

Zasługi dla motoryzacji

Sławomir Nitras stanowczo zasługuje na tytuł pioniera europejskiej motoryzacji, gdyż swoim wyczynem wytyczył nowy kierunek dla rozwoju przemysłu samochodowego – od tej pory fabryki prześcigają się w walce o patent na pojazd z kilkoma biegami wstecznymi. Ponadto wiele zakładów przemysłowych produkuje samochody z wbudowanymi nocnikami dla podróżujących dzieci.

Galeria

Szablon:PO