Poradnik:Co można robić na lekcji: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika 185.186.156.115, powód: listoza)
Znacznik: rewert
M (nwm, nudziło mi się)
Znaczniki: edytor wizualny zrewertowane
Linia 104: Linia 104:
# Przepisywać z tablicy do zeszytu (wersja hardkorowa).
# Przepisywać z tablicy do zeszytu (wersja hardkorowa).
# Napisać kolejną pozycję na tej liście.
# Napisać kolejną pozycję na tej liście.
#Gryść ławkę.
#Gryźć ławkę.
#Polecieć do Francji.
#Polecieć do Francji...
#...i z powrotem, z pięciodniową przerwą między wylotem a przylotem do kraju.
#Wyciąć koledze wyrostek robaczkowy.
#Wyciąć koledze wyrostek robaczkowy...
#...i wszczepić go w miejscu własnej nerki<ref>Ch{{Cenzura3}} że nie zadziała i będzie kurewsko trudne, ważne że mniej nudne niż lekcja!</ref>.
#Ściąć włosy koledze z ławki.
#Ściąć włosy koledze z ławki.
#Przywołać demona.
#Policzyć ile znaków jest w tym artykule.
#Przeczytać [[Nonsensopedia|Nonsensopedię]].
#[[Wikipedia|Wikipedii]] się zachciało czytać? [[Kujon]].
#Sklonować [[Chuck Norris|Chucka Norrisa.]]
#Narysować podobiznę [[Adolf Hitler|Adolfa]] [[Swastyka|krzyżykami]].


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==

Wersja z 18:47, 12 lut 2024

Coś dla uczniów, którzy nie widzą co ze sobą począć na matmie. Co można robić na lekcji:

  1. Rysować karykatury nauczycieli, zabawnie ich podpisując.
  2. Rzucać kulkami z papieru.
  3. Grać w grzybki.
  4. Śpiewać.
  5. Pisać po ławce.
  6. Tańczyć breakdance.
  7. Pisać chamskie wiersze o nauczycielach w brudnopisie.
  8. Ewentualnie, w zeszycie od matmy/polskiego/przyrody/angielskiego.
  9. Gadać.
  10. Przedyskutować problem tolerancji/tego niedobrego z wyższej klasy/Skąd się biorą dzieci.
  11. Napisać przykładowy artykuł, dobry na Nonsensopedię.
  12. Wikipedię? Kujon.
  13. Wymyślić jeszcze ze sto punktów tego durnego rankingu.
  14. Przekonać księdza/katechetkę/siostrę/szatniarę na zastępstwie, że Nonsensopedia nie szerzy szatana.
  15. Napisać książkę.
  16. Potem drugą.
  17. Przemyśleć sens życia.
  18. Pospać.
  19. Liczyć do miliona od –1 000 000 (słownie: minus miliona).
  20. A nawet do dwóch, jeśli to fizyka lub inny nudny przedmiot.
  21. Dostać piątkę (tylko specjalistycznie wytrenowani TurboDymoUczniowie).
  22. Wymyślić nową wrzutę na starą kolegi.
  23. Popełnić seppuku/harakiri.
  24. Omówić od początku wszystkie odcinki „Mody na sukces”.
  25. Przeanalizować strukturę molekularną swojego włosa.
  26. Uczyć się[1].
  27. Rozpatrzyć problematykę dzisiejszego dziecka w tym okrutnym świecie – po prostu sobie ponarzekać.
  28. Zrobić koledze z ławki operację mózgu.
  29. Porzucać szyszkami.
  30. Zjeść drugie śniadanie.
  31. Wyspać się, bo przecież w domu nie ma na to czasu.
  32. Opanować do perfekcji sztukę huśtania się na krześle.
  33. Spróbować zwrócić na siebie uwagę nauczyciela.
  34. Sprawdzić czy można złamać dupę, ewentualnie głowę lub brzuch.
  35. Zatańczyć na rurze na anatomii.
  36. Spróbować trafić papierową kulką do kosza.
  37. Wygrać Grę.
  38. Powkurzać nauczyciela.
  39. Wymyślić nową reklamę Chocapic[2].
  40. Obciąć koleżance włosy.
  41. Napisać wypracowanie o tym, jak ciężki jest żywot ludzki i przeczytać go przed całą klasą.
  42. Budować domki z flamastrów.
  43. Robić łódeczki ze starej kartkówki.
  44. Grać w kółko i krzyżyk.
  45. Dekorować zeszyt.
  46. Upominać wszystkich, żeby trzymali prosto plecy.
  47. Rysować zabijające się patyczaki.
  48. Rozśmieszać klasę.
  49. Patrzeć jak klasa milczy po Twojej nieudanej próbie.
  50. Rysować to, o czym myślisz.
  51. Albo swoje ambicje…
  52. Patrzeć się bezmyślnie w tablicę.
  53. Pomyśleć dowcip a potem roześmiać się na głos w klasie.
  54. Rozebrać się i pilnować ubrania.
  55. Pluć i łapać.
  56. Liczyć plamy na ścianach i suficie.
  57. Grać z koleżankami w rozbieranego wisielca/pokera.
  58. Robić zadania domowe z innych przedmiotów.
  59. Rzucać papierowymi samolotami po klasie.
  60. Rzucać długopisami przez okno.
  61. Zrobić komiks.
  62. Życzyć smacznego koleżance (ewentualnie koledze) spożywającej kanapkę.
  63. Urwać klamkę od okna.
  64. Chrupać czipsy, tak żeby wszyscy słyszeli
  65. Znaleźć laskę[3] a potem robić z nią wiesz-co.
  66. Łamać ołówki.
  67. Wykorzystywać „inne zastosowania” kątomierza.
  68. Nauczyć się chińskiego i japońskiego.
  69. Wymknąć się z klasy i powiedzieć kolegom, by udawali przy sprawdzaniu obecności, że się jest.
  70. Patrzeć koleżance w piersi tak, by nie zauważyła.
  71. Patrzeć koleżance w piersi tak, by zobaczyła, po czym dostać liścia.
  72. Zakochać się w niej.
  73. Zakochać się w nauczycielce.
  74. Pobić rekord świata w ilości niedostatecznych ocen na jednej lekcji.
  75. Udawać martwego.
  76. Po poproszeniu o przemieszczenie dziennika do innej klasy – pójść i więcej nie wrócić.
  77. …Albo pobawić się w nauczycielkę przy wystawianiu ocen (przedtem weź coś do pisania).
  78. …Lub zabrudzić go „białą śliną”.
  79. Zamyślić się i zapomnieć wyjść na noc ze szkoły.
  80. Przeszywać wzrokiem nauczyciela, rozpraszając go.
  81. Powiedzieć, że idzie się do toalety…
  82. …A tak naprawdę pójść kupić coś w sklepiku.
  83. …Lub zabawić się na korytarzu w malarza.
  84. Nic.
  85. Robić zdjęcia i wrzucać na fejsa.
  86. Bawić się popsutą komórką (jeśli mamy dużo w domu) tak żeby nauczyciel zabrał i wyciągamy następną aż się uzbiera 30 lub 50.
  87. Zagrać w Tibię.
  88. Wandalizować Wikipedię.
  89. Spróbować rozczytać swój zeszyt.
  90. Udawać, że się zemdlało, kiedy nauczyciel o coś zapyta.
  91. Zadać nauczycielowi pytanie, które wprawi go skonfundowanie, na przykład: Ile ó jest w trylogii Sienkiewicza?.
  92. Obok swojej ławki rozlać coś śliskiego, po czym zawołać nauczyciela i powiedzieć, że listwa odchodzi od ławki.
  93. Usiąść na środku klasy i powiedzieć, że medytujesz.
  94. Bawić się swoimi palcami.
  95. Przemalować piórnik na inny kolor.
  96. Zbudować samolot z linijki i długopisu…
  97. …i rzucić nim w nauczyciela.
  98. Przespać całą lekcję w tylniej ławce.
  99. Patrzeć na zegar aż zrobi ci się zez.
  100. Wybrać coś z powyższych albo wymyślić coś niezwiązanego z przedmiotem.
  101. Co? Pomyślałeś o czymś związanym? Kujon.
  102. Przepisywać z tablicy do zeszytu (wersja hardkorowa).
  103. Napisać kolejną pozycję na tej liście.
  104. Gryźć ławkę.
  105. Polecieć do Francji...
  106. ...i z powrotem, z pięciodniową przerwą między wylotem a przylotem do kraju.
  107. Wyciąć koledze wyrostek robaczkowy...
  108. ...i wszczepić go w miejscu własnej nerki[4].
  109. Ściąć włosy koledze z ławki.
  110. Przywołać demona.
  111. Policzyć ile znaków jest w tym artykule.
  112. Przeczytać Nonsensopedię.
  113. Wikipedii się zachciało czytać? Kujon.
  114. Sklonować Chucka Norrisa.
  115. Narysować podobiznę Adolfa krzyżykami.

Zobacz też

Przypisy

  1. taa, na bank
  2. Ewentualnie Maxi Kinga
  3. Bonusowe punkty za uprzejmość i inteligencję. Potrójne punkty za inteligentną blondynkę (szansa taka że… powodzenia w szukaniu takiej blondynki)
  4. ChCenzura2.svg że nie zadziała i będzie kurewsko trudne, ważne że mniej nudne niż lekcja!