Protram 204WrAs: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Musialmati (dyskusja • edycje) |
M |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
* zakryte <s>wózki toczne</s> koła; |
* zakryte <s>wózki toczne</s> koła; |
||
* nowocześniejszy wygląd w środku; |
* nowocześniejszy wygląd w środku; |
||
* napęd asynchroniczny; |
|||
* ma fajniejszy odgłos silnika; |
|||
* prostokątne drzwi; |
* prostokątne drzwi; |
||
* <s>niska podłoga</s> (a nie, ciołki z Protramu o tym nie pomyśleli); |
|||
* najważniejsze – mniej trzęsie! |
* najważniejsze – mniej trzęsie! |
||
Tramwaj jeździ |
Tramwaj jeździ po Wrocławiu (jak to dzieła wrocławskiej firmy). |
||
{{stubtrans}} |
{{stubtrans}} |
Wersja z 19:30, 21 sty 2010
Protram 204WrAs (ur. 2004; pseud. Dwieścieczwórka) – pierwszy w pełni wrocławski tramwaj od skończenia Wielkiej Jatki. Jest robiony w Protramie.
Ten tramwaj to smutna podróbka 105NWr, prości ludzie nie rozróżniają tych dwóch. Zmiany względem stopiątki NWr:
- proste ściany;
- zakryte
wózki tocznekoła; - nowocześniejszy wygląd w środku;
- napęd asynchroniczny;
- prostokątne drzwi;
- najważniejsze – mniej trzęsie!
Tramwaj jeździ po Wrocławiu (jak to dzieła wrocławskiej firmy).