Film: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 16: Linia 16:
* '''[[Komedia romantyczna]]''' – najmniej ciekawe dialogi. W tle Hugh Grant i Meg Ryan. Urzekają chwytliwymi tytułami, takimi jak na przykład ''Masz wiadomość''.
* '''[[Komedia romantyczna]]''' – najmniej ciekawe dialogi. W tle Hugh Grant i Meg Ryan. Urzekają chwytliwymi tytułami, takimi jak na przykład ''Masz wiadomość''.
* '''[[Western]]''' – Clint Eastwood zabija innych kowbojów wzrokiem. W tle krzaczasta kula, pustynia i Indianie.
* '''[[Western]]''' – Clint Eastwood zabija innych kowbojów wzrokiem. W tle krzaczasta kula, pustynia i Indianie.
* '''[[Film katastroficzny]]''' - Naukowcy w tajemnicy przed ludźmi odkrywają, że zbliża się kometa. Główny bohater, który właśnie się ożenił, zostaje wezwany przez [[rząd]] [[Ameryka]]ński do ratowania świata. W tle energiczna muzyka i płacz żony.
* '''[[Film katastroficzny]]''' naukowcy w tajemnicy przed ludźmi odkrywają, że zbliża się kometa. Główny bohater, który właśnie się ożenił, zostaje wezwany przez [[rząd]] [[Ameryka]]ński do ratowania świata. W tle energiczna muzyka i płacz żony.
* '''[[Science Fiction]]''' - Kosmiczni żołnierze walczą z pająkami na odległej planecie, albo detktyw tropi roboty w mieście przyszłości, albo [[Kosmita|marsjanie z wenus]] atakują ziemię, albo jakiś naukowiec przenosi się w przyszłość/przeszłość i zmienia historię, albo dzieje się coś jeszcze innego. W tle futurystyczne miasto, albo odległa planeta, albo ciemne i obskurne wnę trze statku kosmicznego, albo ładne, nowoczesne laboratorium.
* '''[[Science Fiction]]''' kosmiczni żołnierze walczą z pająkami na odległej planecie, albo detektyw tropi roboty w mieście przyszłości, albo [[Kosmita|marsjanie z Wenus]] atakują ziemię, albo jakiś naukowiec przenosi się w przyszłość/przeszłość i zmienia historię, albo dzieje się coś jeszcze innego. W tle futurystyczne miasto, albo odległa planeta, albo ciemne i obskurne wnętrze statku kosmicznego, albo ładne, nowoczesne laboratorium.
* '''[[Horror]]''' - Ludzie giną. Powody mogą być różne. Na drugim planie psychol w masce, w tle opuszczony budynek, noc, [[las]], albo [[akademik]].
* '''[[Horror]]''' ludzie giną. Powody mogą być różne. Na drugim planie psychol w masce, w tle opuszczony budynek, noc, [[las]], albo [[akademik]].
* '''[[Film akcji]]''' - wybuchy, strzelanina, kopniaki i [[Steven Seagal]]. W tle wybuchy, strzelanina, kopniaki i [[Arnold Schwarzenegger]].
* '''[[Film akcji]]''' wybuchy, strzelanina, kopniaki i [[Steven Seagal]]. W tle wybuchy, strzelanina, kopniaki i [[Arnold Schwarzenegger]].
* '''[[Film wojenny]]''' - źli [[Niemcy]] lub [[Japończycy]], dobrzy [[Amerykanie]] lub [[Rosjanie]] radzieccy. W tle portret [[Adolf Hitler |Hitlera]], łopocąca [[Stany Zjednoczone Ameryki|amerykańska]] flaga lub [[wieś]] rosyjska albo kołchoz.
* '''[[Film wojenny]]''' źli [[Niemcy]] lub [[Japończycy]], dobrzy [[Amerykanie]] lub [[Rosjanie]] radzieccy. W tle portret [[Adolf Hitler |Hitlera]], łopocąca [[Stany Zjednoczone Ameryki|amerykańska]] flaga lub [[wieś]] rosyjska albo kołchoz.


== Ciekawostki ==
== Ciekawostki ==

Wersja z 13:11, 16 lip 2010

thumb|right|200px|Johny Bravo kocha filmy Film – ciąg następujących po sobie scenek, które w jakiś sposób łączą się ze sobą, nie zawsze fabułą.

Budowa

  1. Poruszenie problemu.
  2. Radzenie sobie z problemem.
  3. Motyw podróży.
  4. Smutna scena w zwolnionym tempie.
  5. Rozwiązanie problemu.
  6. Pocałunek.
  7. Najciekawsza część filmu – napisy końcowe[1].

Rodzaje

  • Film familijny – pies pokonuje wszystkich w piłkę. W tle chłopiec, dziewczynka i źli porywacze.
  • Film pornograficzny – najciekawsze dialogi. W tle przychodnia zdrowia albo klasa w szkole.
  • Komedia romantyczna – najmniej ciekawe dialogi. W tle Hugh Grant i Meg Ryan. Urzekają chwytliwymi tytułami, takimi jak na przykład Masz wiadomość.
  • Western – Clint Eastwood zabija innych kowbojów wzrokiem. W tle krzaczasta kula, pustynia i Indianie.
  • Film katastroficzny – naukowcy w tajemnicy przed ludźmi odkrywają, że zbliża się kometa. Główny bohater, który właśnie się ożenił, zostaje wezwany przez rząd Amerykański do ratowania świata. W tle energiczna muzyka i płacz żony.
  • Science Fiction – kosmiczni żołnierze walczą z pająkami na odległej planecie, albo detektyw tropi roboty w mieście przyszłości, albo marsjanie z Wenus atakują ziemię, albo jakiś naukowiec przenosi się w przyszłość/przeszłość i zmienia historię, albo dzieje się coś jeszcze innego. W tle futurystyczne miasto, albo odległa planeta, albo ciemne i obskurne wnętrze statku kosmicznego, albo ładne, nowoczesne laboratorium.
  • Horror – ludzie giną. Powody mogą być różne. Na drugim planie psychol w masce, w tle opuszczony budynek, noc, las, albo akademik.
  • Film akcji – wybuchy, strzelanina, kopniaki i Steven Seagal. W tle wybuchy, strzelanina, kopniaki i Arnold Schwarzenegger.
  • Film wojenny – źli Niemcy lub Japończycy, dobrzy Amerykanie lub Rosjanie radzieccy. W tle portret Hitlera, łopocąca amerykańska flaga lub wieś rosyjska albo kołchoz.

Ciekawostki

  • Podobno różnicę między kobietą a mężczyzną obrazuje to, co mają na myśli mówiąc: „zużyłem / am cała paczkę chusteczek oglądając ten film”[2].
  • Wszystkie seriale nazywane są filmami, ale nie wszystkie filmy – serialami.
  • Na końcu główny bohater bierze ślub z główną bohaterką, czarny charakter gnije w pierdlu, a Wilhelm krzyczy.

Zobacz też

Poradniki
Zobacz poradnik:
Poradniki
Zobacz poradnik:

Przypisy

Szablon:Stubkin