Pan Witek: Różnice pomiędzy wersjami
M (drobne) |
M (przekat) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
Kiedy zaczyna grać, milknie wszystko, nawet nagłośnienie, do którego się dorwał. Ludzie wręcz biją się o jego gitarę, byle tylko przestał grać. |
Kiedy zaczyna grać, milknie wszystko, nawet nagłośnienie, do którego się dorwał. Ludzie wręcz biją się o jego gitarę, byle tylko przestał grać. |
||
<br clear="all"> |
<br clear="all" /> |
||
{{Przystanek Woodstock}} |
{{Przystanek Woodstock}} |
||
{{DEFAULTSORT:Witek, Pan}} |
{{DEFAULTSORT:Witek, Pan}} |
||
[[Kategoria:Polscy |
[[Kategoria:Polscy gitarzyści]] |
||
[[Kategoria:Polscy wokaliści]] |
[[Kategoria:Polscy wokaliści]] |
||
[[Kategoria:Przystanek Woodstock]] |
|||
[[Kategoria:Gitarzyści]] |
Wersja z 14:54, 25 mar 2011
Uuu Ela,
A niech cię jasna cholera!
Naucz się wreszcie kochanie,
Że bez wina mi nigdy nie stanie!
- Jeden z popularniejszych hitów Pana Witka
Na pewno kocha to, co robi...
- Bogusław Kaczyński dyplomatycznie komentujący występ Pana Witka
Pan Witek, gość z Atlantydy (właśc. Witold Szymański, ur. 19 września 1943) – polski gitarzysta małoakordowy i wycieruch uliczny; człowiek, dla którego cztery ćwierćnuty w takcie to zbyt dużo do spamiętania.
Jeździ po Europie, gdzie na łał łał podrywa małolaty, aby zagłuszały go potem, śpiewając chórki. Jego specyficzny styl gry polega na gwałtownym uderzaniu gitarą w najbliższą ścianę, aż do jej zniszczenia. Ściany, znaczy się. Ogrodnik i niedoszły kandydat na prezydenta Polski.
Kiedy zaczyna grać, milknie wszystko, nawet nagłośnienie, do którego się dorwał. Ludzie wręcz biją się o jego gitarę, byle tylko przestał grać.