Witalij Pietrow: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 28: Linia 28:
{{Formuła 1}}
{{Formuła 1}}
[[Kategoria:Kierowcy Formuły 1|Pietrow, Witalij]]
[[Kategoria:Kierowcy Formuły 1|Pietrow, Witalij]]

1._2010:
Bachrajn out, Australia out, Malezja out,
*Chiny (7) -zapomniał w ostatniej chwilijak się rozbić,
* Niemce 10,
*Hungaroring (5),
* Dopiero w Belgi "wrócił do formy (Nieukrywajmy,że pomógł F Duct)ale teraz 9,
*Japonia-rekord! nawet się nie rozpędził do 200 (Identico w Korei z tym ,że w Korei rozbił się jako 7 w połowie wyścigu, a w Brazyli przez awarie(Cholerni mechanicy Renault)),
*Abu Dhabi (6), ale zamiast niego jechał Michał Aloszyn.
2._2011:
*Dojeżdża 3 na metę, bo zapomniał się rozbić, gdyż myślał, że opony Pirelli zrobią to za niego,
*WMalezji "w ostatniej chwili wrócił do formy",
*Chiny (9),
*Turki (8)+pojedynek z Hajfildem (znów w formie),
*Hiszpania Start(6)-Meta(11) [Hajfild: Start(24(zaienili mu Lotusa na lotusa Pietrowa przed 3 praktyką) Meta(8)]

Wersja z 21:17, 25 maj 2011

Tutaj Witalij Pietrow wykonuje nam jakieś dziwne ewolucje na torze

Andrzej Borowczyk o drugiej pasji Pietrowa - skateboardingu

Czeka Pietrow, jakby chciał być tym, który rozdaje karty

Andrzej Borowczyk o trzeciej pasji Pietrowa - gry w pokera

Witalij Pietrow (znany także jako żółta flaga na torze) – pierwszy rosyjski kierowca F1, ulubieniec wszystkich przedszkoli i narodowy bohater każdej niedzieli, ledwo mieszczący się w kokpicie samochodu.

Jego głównym sponsorem Gazprom, rosyjski dostarczyciel gazu dla całej Europy. Dzięki temu biorąc prysznic lub gotując ziemniaki wspomagasz Witalija! Warto wspomnieć, że na ostatnie 5 wyścigów sezonu 2010 sponsorowany był przez słynną rosyjską gorzelnię, dzięki czemu Witek wspomaga główny sport narodowy naszych wschodnich sąsiadów.

Przed Formułą 1

Witek sporo się bawił przed awansem do F1, śmigał po lodzie na jednośladach i specjalnie przygotowanych (tj. rozebranych do reszty i rozklekotanych) samochodach z serii Łada. Korzystając z pomocy rosyjskich banków, portfela ojca Aleksandra Pietrowa i rosyjskiego rządu wylądował w Renault F1 Team jako drugi kierowca i partner Roberta Kubicy. Przyjemność ta wg. doniesień prasowych kosztować miała 15 milionów Euro. Kwotę tą w dużej części zapewnił kredyt. Aleksander jako zastaw dał dom, samochód, teściową oraz psa.

Sukcesy i porażki

Debiutu młodego Rosjanina nie można zaliczyć do udanych, gdyż zakończył kilka pierwszych swoich wyścigów po kilku okrążeniach. Pierwszy raz do mety dojechał podczas Grand Prix w Chinach, skąd przywiózł aż 6 punktów. Dzięki temu data 18 kwietnia 2010 została świętem narodowym.

Przed swoją publicznością na Grand Prix Hiszpanii metę minął jako 11, a podczas GP Monako 13 zawodnik. W Kanadzie dojechał na 17 miejscu, w swoim domowym wyścigu w Walencji finiszował na 14 miejscu, na Silverstone szczęśliwa dla niego okazała się "13", w GP Niemiec przywiózł swój kolejny pojedynczy punkt.

Na Hungaroringu pojechał wyścig życia. Popisał się wtedy przed obecnymi na torze władzami Łady, rosyjskimi biznesmenami i własną rodziną.

Plany na przyszłość

Dzięki dokonaniom Witalija Renault może zbierać nieocenioną ilość danych na temat bezpieczeństwa. Władze koncernu już zapowiedziały, że w 2011 roku ich samochody będą najbezpieczniejsze na świecie. W reklamach występować będzie sam Witalij, jako człowiek który miał tysiące wypadków i jeszcze żyje.

Witek poza karierą aktorską ma zamiar robić karierę w crash testach jako manekin. W wolnych chwilach planuje pozować artystom stawiającym jego pomniki w centralnych miejscach większych rosyjskich miast.

Ciekawostki

  • Witalij przez pierwsze 6 wyścigów sezonu 2010 rozbił bolid 7 razy (również w treningach i kwalifikacjach)
  • Witalij uzupełnia wspaniałą siódemkę zawodników dla których sukcesem jest dojechanie do mety

Szablon:Stubbiog

1._2010: Bachrajn out, Australia out, Malezja out,

  • Chiny (7) -zapomniał w ostatniej chwilijak się rozbić,
  • Niemce 10,
  • Hungaroring (5),
  • Dopiero w Belgi "wrócił do formy (Nieukrywajmy,że pomógł F Duct)ale teraz 9,
  • Japonia-rekord! nawet się nie rozpędził do 200 (Identico w Korei z tym ,że w Korei rozbił się jako 7 w połowie wyścigu, a w Brazyli przez awarie(Cholerni mechanicy Renault)),
  • Abu Dhabi (6), ale zamiast niego jechał Michał Aloszyn.

2._2011:

  • Dojeżdża 3 na metę, bo zapomniał się rozbić, gdyż myślał, że opony Pirelli zrobią to za niego,
  • WMalezji "w ostatniej chwili wrócił do formy",
  • Chiny (9),
  • Turki (8)+pojedynek z Hajfildem (znów w formie),
  • Hiszpania Start(6)-Meta(11) [Hajfild: Start(24(zaienili mu Lotusa na lotusa Pietrowa przed 3 praktyką) Meta(8)]