Trabant

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Plik:Trabant w normalnej scenerii.jpg
Trabant von Wspaniały - w swojej codziennej drodze do pracy.

Trabant-coś wykonane w 95 % z plastiku i betonu, a na dodatek to jeszcze potrafi jechać.

Początki Wielkiego Wspaniałego TRABANTA

Korzeni tego wpaniałego wozu należy szukac już w prehistorii, gdzie to nasi przodkowie stworzyli koło. W miarę upływu kolejnych stuleci tworzono nowe wizje czegoś coś jeździ. Dopiero w 1962, niejaki żul spod sklepu z zadupia, wpadł na pomyśł, a żeby do mydelniczki z jego łazienki, domontowano:koła, pedały - i tak drogie dzieci powstał Trabant.

Przeznaczenie-czyli po co ktoś to stworzył:

To tylko niektóre funkcje do jakich został przeznaczony ten cud techinki...

  • za dawnych czasów woził burżuazję w Rosji: niejakiego Lenina, Stalina, a także George'a Dablju Busha.
  • przewóz pana Zdzisia do pracy
  • przemyt przez granicę piętnastu ludzi (jednym rzutem)
    Plik:Trabant-gniazdo.jpg
    Zadowoleni właściciele trabanta
  • dowożenie pięćdziesięciu skrzynek piwa i wódki do sklepu monopolowego
  • miejsce stałego zameldowania
  • autobus
  • dowóz heroiny do Ameryki z ZSRR
  • doniczka
  • wystrój ogródka
  • niektórzy mówią, że jako samochód, ale to kłamcy

Dane techniczne

  • wymiary - 2/3/0.5 (wszystkie dane w milimetrach)
  • liczba drzwi - od 0 do 26
  • typ nadwozia - haczbaki,kupe,kombi,kombii,kabrio
  • pojemność skokowa - 0
  • liczna cylindrów (wliczając kierowcę i pasażera) - 2
  • liczba tłuków (tłoków)(również wliczając kierowcę i pasażera) - 2Tekst wytłuszczony
  • przyspieszenie do "setki" - w zależności od ilości wódki zabranej ze sobą
  • droga hamowania - około 200... kilometrów...
  • prędkość maksymalna - 263 metry na godzinę/po podrasowaniu 380 kilometrów na rok świetlny
  • prędkość minimalna - nawet najstarsi górale nie pamiętają
  • masa (wliczając kierowcę i fotele) - 65 kg.
  • pojemnośc bagażnika - od 5 do 10 skrzynek piwa
  • zużycie "paliwa" - w zależności od predyspozycji kierowcy
  • ilość miejsc - jeszcze nikt nie policzył

Tuning

Wydaje się że trabant jest na tyle wspaniały, że nie potrzebuje tuningu. Jednak Wielcy Przedwieczni starają się udoskonalić doskonałość...

Wariant numer jeden


  • Wariant numer jeden został przedstawiony poraz pierwszy na targach samochodowych w Montrealu. Charakteryzuje się większą ilością "koni", większym przyspieszeniem, a także większą oszczędnością paliwa (do 10 litrów wódki na 100km). Ponadto nowoczesny prawie hydrauliczny system kierowniczy został stworzony przez niejakiego Masła...


  • Wariant numer dwa autorstwa Rysia powstał z mydelniczki, zapałek, koł oraz 25 kg. halogenów. Charakteryzuje się pięknym zarysem kadłuba. Prowadzono nawet próby, aby stał się flagowym okrętem polskiej marynarki. Jednak ze względu na rodzaj paliwa - denaturatu - po licznych protestach marynarzy, którzy często korzystają z denaturatu, decyzję odłożono do przyszłego roku.
Plik:Trabant-betoniarka.jpg
Wariant numer trzy


  • Wariant numer trzy... Tak to nie złudzenie, to jest BETONIARKA... W końcu po co marnować materiały na potężne i nieporęczne betoniarki skoro każdy z nas może stworzyć swoją z mydelniczki i zapałek oraz akwarium.Dzięki tej maszynie można w zbiorniku pędzić bimber, bez żadnych zahamowań... Pojemność zbiornika 25l., udźwig-300...ton...czystego spirytu...
Plik:Trabant-straż.jpg
Wariant numer cztery



  • Wariant numer cztery... A myślałem, że betoniarki to już nic nie przebije...


Created by VanKrawiec