Grand Theft Auto
Grand Theft Auto (znane także jako GTA, GieTeA oraz TaBrutalnaGraPoKtórejDzieciMordują) – pełna humoru seria gier logicznych. Powszechnie znane są jej aspekty kształcące jak i wartości, które wnosi do życia młodych ludzi. Została niesłusznie sklasyfikowana do kategorii +18 lat, przy czym można jednak to ograniczenie ominąć kupując grę za trzy dyszki na bazarze od Zdzicha.
Cele gry
W grze zostajemy dobrym człowiekiem, który za życiowy cel postawił sobie pomagać społeczeństwu likwidując złych ludzi, jakimi są oczywiście policjanci. Warto dodać, że robimy to w sposób humanitarny, gdyż ofiara po serii z broni palnej przypuszczalnie nic nie czuje. Dodatkowo wykonujemy misję, ten jednak aspekt jest zupełnie niepotrzebny, bo kto chciałby wykonywać durne zadania, gdy można walnąć paru policjantom w łeb. Są też panienki bez domu, które chodzą po ulicach, więc trzeba jedną zabrać ze sobą, zapłacić troszkę, żeby panience nie było smutno i żeby miała ciepło.
Dane techniczne
Twórcą gry jest japońskie studio z siedzibą w Emiratach Arabskich - Rokstar Gejs. Znani są oni ze swoich produkcji, które zawsze uznawane były za świetną rozrywkę dla umysłu ( przykładem może być zręcznościowa gra - Manhunt). Gra obsługuje wszystkie wersje najnowszych Durex Szejderów oraz wymaga monitora 3D, przy czym uruchamia się nawet na Pegazusie. Gra została wzbogacona o system Ełforia zakupiony za dwie dyszki na jarmarku ełropa. Daje on fhajoffskie efekty rozjeżdzania, upadania, łapania równowagi bohatera. Naprawdę dobry kawał szitu.
Cena detaliczna poszczególnych części waha się od 20 zł do 1 flaszki, z uznaniem poprawki, iż kupujemy u Zdzicha.
Różne odsłony
GTA I i dodatki – pierwsza gra z serii GTA w której steruje sie zlepkiem pikseli. Gra polega na eliminowaniu złych niebieskich pikseli znanych jako policja. Gdy wybijemy ich już dostatecznie dużo i ukradniemy dużo czegoś co ma przypominać auta, dostajemy dostęp do innych miast i tak w kółko.
GTA II – druga odsłona serii GTA w której steruje sie trochę ładniejszym zlepkiem pikseli. Gra polega na eliminowaniu złych niebieskich pikseli znanych jako policja. Gdy wybijemy ich już dostatecznie dużo i ukradniemy dużo czegoś co ma przypominać auta, dostajemy dostęp do innych miast i tak w kółko.
GTA III – pierwsze GTA przedstawione w 3D, dzięki czemu w realnym świecie jeszcze bardziej możemy sobie wyobrazić sposoby na „czynienie dobra”, niekoniecznie dla społeczeństwa.
GTA Wajs Siti – drugie GTA w pełnym 3D. Jak zwykle musimy mordować złych policjantów. W tej części Tomi Wersetti i Lans Vans chcą zdobyć 10 ton Kubusia dla Sonego Forelego. Ale walić fabułę ważne, że se możesz zlać dupę policji.
GTA San Andreas – kolejna odsłona gry edukacyjnej w trójwymiarze. Tym razem chodzimy po mapie tró-gangsta czarnym bohaterem imieniem Karl Dżonson (zupełnie jak oliwka dla dzieci), pseudonim Sidżej, który uważa się za prawdziwego mafiozo. Przełomem w tej części jest to, że oprócz tych złych niebieskich zabijamy tych złych czarnych z innych band.
GTA IV - Głupi szit który nie wyszedł na Pieca. W tej części Figo Belik przyjeżdża do swojego Kozina, Romana Belika, aby zasmakować Amerikan Drim. Jednak to co mówił Kozin, to nieprawda, bo ma w domu grzyba i syfa. W tej części mamy realizm, gdy Figo wypadnie z helikoptera, realistycznie spada, a gdy spadnie ekran robi się czarno biały. Chodzimy po Nowym Jorku, zaczynamy w dzielnicy Pruker. Sytuacja zmienia się, gdy Kozin ginie. Niko zabija Flada, Pakjego, i innych. Niestety, nie zabijamy już niebieskich i nie ma Wersettiego, Vansa, Dżonsona i Spida!
Wymagania
- GTAI - procesor Celeron I, 5 Mhz, Windows 95 Alfa, monitor niekoniecznie, dysk twardy 1b, RAM 1b
- GTAII - procesor Pentium I, 50 Mhz, Windows 98 Beta, monitor zalecany, dysk twardy 2mb, RAM 13mb
- GTAIII - procesor Pentium II, 500 Mhz, Windows XP, monitor konieczny, dysk twardy 500mb, RAM 500mb
Pozostałe takie same
- GTAIV - Procesor Pentium XIV 100 000 000 Teraherców, Windows 2015, tylko na plaźmie, dysk twardy 80 000 Terabajtów, RAM Terabajtów.