Battlefield Hardline: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika AltairPS3, powód: nieśmieszne)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 41 wersji utworzonych przez 11 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{sur|gry błędnie oznaczanej jako BFH|[[Battlefield Heroes]]}}
{{Bezgrafik}}
[[Plik:Hed bandyta.jpg|thumb|250px|Jeden z dostępnych bandytów w multiplayerze]]
{{Popr|dodać broń, rozbudować}}
'''Battlefield Hardline''' – kontynuacja <del>wspaniałego pod każdym względem</del> [[Battlefield 4|Battlefielda 4]]. Produkcją zajęło się <del>DICE</del> tym razem Visceral Games a wydane zostało przez [[EA|Elektroniczną Sztukę]]. Akcja dzieje się w świecie <del>ogarniętym wojną</del> policjantów i złodziei, co było ze strony Visceral strzałem w dziesiątkę, gdyż seria gier która od zawsze opiera się na konfliktach zbrojnych powinna obrać zupełnie inny tor i wyruszyć na kompletnie nieznane wody<ref>Efektem tych działań jest dzisiejszy cudak oraz wielkie rozczarowanie ze strony weteranów serii</ref>.
'''Battlefield Hardline''' – kontynuacja [[Battlefield 4|Battlefielda 4]], z którym nie ma absolutnie nic wspólnego. Akcja gry dzieje się w świecie ogarniętym wieczną [[wojna|wojną]] [[policjant]]ów i [[Złodziej|złodziei]].


== Tryby gry ==
== Tryby gry ==
* '''Single Player''' – Hardline ma zdecydowanie najlepszą kampanię single w historii cyklu, szkoda tylko, że nie oznacza to absolutnie [[nic]]. Postacie są [[drewno|drewniane]] niczym dąb Bartek i mają tak płytkie osobowości, że pięć minut po wyłączeniu gry zapominamy jak się nazywają.
* '''Singleplayer''' – Od samych początków [[EA]] obiecywało że Hardline będzie najlepszym singleplayerem w historii cyklu. Zapewne panowie w drogich garniturach wyszli z założenia że Visceral otrząśnie się z swego stanu marazmu wywołanego zapewne szokiem artystycznym. Zjawisko to występuje zwykle w przypadku gdy dochodzimy do wniosku że stworzyliśmy [[arcydzieło]] życia którego nie da się niczym przebić. Faktycznie nietrudno pobić poprzeczkę poprzednich części cyklu. Hardline to zdecydowanie najlepszy single w historii cyklu!<ref>Szkoda tylko że nie oznacza to absolutnie nic.</ref> Postacie są drewniane niczym zabytkowy dąb Bartek i mają tak płytkie osobowości że pięć minut po wyłączeniu gry zapominamy jak się nazywają: Skorumpowany glina, były bandzior, sympatyczny zbir, komisarz o niesprecyzowanych planach i tak dalej… Dodatkowo polski dubbing jest na żenującym poziomie, oraz przez całą grę towarzyszą nam dowcipasy na poziomie [[gimnazjum]]. Można nawet stwierdzić, że w pewnych przypadkach nawet historia Reckera z [[Battlefield 4|BF4]], która była tragiczna pod każdym względem może być nawet lepsza.
* '''Multiplayer''' – no, tu się zaczyna poważny temat. Przeciętny gracz spędził w multi średnio 110% czasu przeznaczonego na grę. Do dyspozycji mamy 10 map plus 22 z dodatków, sporo pojazdów oraz dużo różnorakich pukawek, mimo to jednak najczęściej używane dwie albo trzy bronie na kategorie.
* '''Multiplayer''' – przeciętny gracz spędził w multi średnio 110% czasu przeznaczonego na grę. Niestety, okazało się, że większość „nowości” w multiku to sprzedawany po raz kolejny ten sam zapychacz co poprzednio.


== Noob w Battlefield Hardline ==
== Klasy ==
* Grając policjantem w trybie Krwawej Forsy, pomaga przestępcom nosić pieniądze do ich schowka.
Klasy w BFH to prawie dokładnie to samo co w [[Battlefield 4]], z drobnymi zmianami w dostępnym ekwipunku. Jedyne co zmieniono to dwie klasy ,,Przechrzczono" ale ich funkcje nie uległy drastycznym zmianom. W praktyczne to faktycznie to samo co BF4 z kilkoma nowościami które za chwilę i tak się nudzą i łapiemy się na tym że gramy praktycznie to samo.
* Próbuje zabić świadka koronnego.
* '''Operator''' – odpowiednik szturmowca z BF4. Zapamiętaj tą nazwę, gdyż naukowcy stwierdzili, że przynajmniej połowa napotkanych wrogów i towarzyszy będzie grała Operatorem. Typowy przedstawiciel tego gatunku nosi że sobą karabin szturmowy, apteczkę, [[defibrylator]] lub (kiedy jest egoistą) zestaw survivalowy dzięki któremu może się wskrzeszać<ref>Tak. Gracz może po śmierci wstrzyknąć sobie dopalacza i wrócić do gry...</ref>.
* Grając w trybie ''Na Ratunek'' dziwi się, że nie może się odrodzić gdy zginie.
* '''Mechanik''' – dawny technikór. O ile kiedyś klasa ta miała swoje poważne zadanie w postaci niszczenia wrogich czołgów, pelotek, łodzi itp, to tutaj tak na prawdę klasy tej mogłoby nie być. Skoro przenosimy na pole walki policja–gangsterzy to możemy zapomnieć o [[czołg]]unach. Nosi że sobą granatnik, gdyż Visceral spierdoliło robotę i rakietnice występują tylko jako broń do podniesienia. Czasami zagości na polu walki z palnikiem lub sabotażem aby zrobić [[noob]]om przykry prezent pod samochodem.
* Zakłada celownik z dużym przybliżeniem na K-10 i dziwi się, że nie może nikogo trafić.
* '''Szturmowiec''' – odpowiednik Wsparcia. <del>Nosi ze sobą [[Karabin maszynowy]]</del> Otóż nie! Chuja tam! Obecnie szturmowcy noszą tylko [[Strzelba|strzelby]] czyniąc ich praktycznie bezużytecznymi z tego powodu, że wiele serwerów ma zakaz na ten oręż. Jeżeli jednak ktoś zagra tą klasą to najpewniej będzie biegał za drużyną i rzucał im amunicję. To jego jedyne sensowne zastosowanie.
* Szuka w ekwipunku mechanika rakietnicy, a kiedy jej nie znajdzie, pisze na forach, że ma zepsutą grę.
* '''Specjalista''' – Stary poczciwy <del> camper </del> [[snajper]]. W tej części programiści wzięli sobie za cel aby [[snajper]] nareszcie zaczął być użyteczny. Oprócz ulubionej broni [[camper]]ów, czyli snajperki nosi też takie nowinki techniczne jak: miny laserowe, kamery, przynęty czy liny, dzięki którym jego drużyna może wspinać się po pionowych ścianach. Niestety jednak nadal jest totalnie bezużyteczny dla swoich kompanów, gdyż w jego pułapki wpadnie tylko [[noob]], a z karabinem snajperskim wiele nie zrobi.
* Lata po mapie w poszukiwaniu czołgu.
* Ustawia miny laserowe w łatwo widocznych miejscach.
* Widząc podłożony sabotaż na pick-upie stwierdza, że rozbroi ładunek, kiedy go podniesie.
* Próbuje zniszczyć tarcze przeciwnika strzelając w nią z pistoletu.
* Strzela w swoich na serwerach hardcore.
* Stara się zabić wroga strzałką namierzającą.
* W trybie Fucha zamiast jeździć pojazdami, niszy je.
* Na serwerach „knife only” strzela do wrogów z karabinu.
* Kiedy zobaczy niebieskie płomienie, myśli, że jak w nie strzeli, to zmieni je w gaz.
* Dziwi się, że jak wejdzie w gaz, to celownik jest rozmazany.
* Próbuje zabić [[krokodyl]]e na mapie Everglades.
* Na mapie Noc w Lesie świeci [[latarka]]mi i dziwi się, że wrogowie go wykryli.
* Próbuje odurzyć się [[Marihuana|marihuaną]] na mapie Plantacja Konopi.
* Na mapie Śródmieście cały czas krzyczy, że znalazł pączki.
* Gdy żyrandol spadł mu na głowę, to dziwi się, że zginął.
* Na mapie Dzielnica jego jedynym zajęciem jest wyburzanie budynków za pomocą młota.
* W kampanii grając policjantem, zamiast łapać przestępców, zabija ich.
* Szuka w ekwipunku szturmowca karabinów maszynowych.
* Podczas burzy piaskowej na mapie Pustynia, lata bardzo szybko [[Śmigłowiec|helikopterem]] i najczęściej rozbija się wraz z załogą na domach/wieżach.
* Nie umie zabrać pieniędzy w trybie Krwawej Forsy.
* Kiedy kupi maskę przeciwgazową, dziwi się, że zginął od ognia.
* Próbuje trafić z pistoletu w przeciwnika oddalonego o 3000 metrów.
* Nie wie, że można wychylać się z pojazdów.
* Nie może pojąć, dlaczego po niebie nie latają samoloty wojskowe.
* Dziwi się, że nie może zabić wroga w plecy, gdy ten ma ze sobą tarczę.
* Kiedy dowiaduje się, że młot jest w stanie zniszczyć tarczę, wybiega przed przeciwnika i próbuje przez pół minuty zniszczyć jego tarczę. Zazwyczaj od razu ginie z rąk innego gracza.
* Strzela z RPG we własnych ludzi…
* …ewentualnie we własne pojazdy.
* Prosi wrogów o amunicję bądź apteczkę.


== Bronie ==
== Zobacz też ==
* [[Battlefield V]]
Pukawek w BFH mamy niestety znacznie mniej niż w poprzedniej części. Nie powinno nikogo to dziwić, gdyż w walkach policjantów i złodziei nie biorą udziału prawdziwe bronie.
* [[Battlefield: Bad Company 2]]


=== Bronie Osobista ===
Pistoleciki i inne takie małe, złośliwe rzeczy które mogą cie uratować kiedy w karabinie skończy ci się amunicja.
* '''45T''' – pierwsza dostępna broń obrony koniecznej. Wiele osób go nie zmienia bo jest całkiem niezły.
* '''M1911A1''' – ten pistolet ma ponad 100 lat i dalej służy w boju. Bardzo celny.
* '''.40 PRO''' – prawie pod każdym względem gorszy od przeżytku z czasów [[I wojna światowa|I wojny światowej]]. Dodatkowo żądają sobie za niego ponad 50 tys dolarów.
* '''BALD EAGLE''' – mimo iż broń ta w rzeczywistości jest kompletnie nie do użytku na polu bitwy, to tutaj daje radę.
* '''FN57''' – dość celny i stabilny ale ma najniższe obrażenia. Na szczęście ratuje go pojemność magazynka: 20 czopków.
* '''G17 RACE''' – niesamowicie ładny pistolet o bardzo dobrych parametrach. Jedyne co odstrasza ludzi od tego pistoletu to cena: 60 tys dolarów.
* '''DUAL VZ. 61''' – to nie pistolet! to pistolet maszynowy! Strzela jakby miał zaraz wysadzić w powietrze całą planetę. Niestety jest jednak strasznie nie celny oraz kosztuje ponad 100 tys dolarów. Z tego powodu wielu graczy omija go szerokim łukiem.
* '''T62 Cew''' – to również nie jest pistolet! to jest paralizator. Można dzięki niemu ogłuszyć wroga i go przesłuchać aby podał namiary na swoich wrogów. Niestety trzeba strzelać z odległości do 2 metrów gdyż dalej strzał nie doleci.
* '''Strzałka Namierzająca''' – tego nie można zakwalifikować nawet jako broń służącą do zabijania. Możesz jedynie strzelić nią do wroga aby był widoczny na mini-mapie. Problemem może być jedynie fakt iż bez broni nie będziemy mogli go zabić.

=== Karabiny Szturmowe ===
Czyli bronie dostępne tylko dla klasy operatora.
* '''L85A2''' – pierwszy karabin dostępny w grze. Korzystamy z niego tylko po to aby kupić coś lepszego. Słabiutki.
* '''M16A3''' – w BF3 Była to najmocniejsza broń w grze. Teraz lepiej jednak tej broni nie zabierać na pole walki. Też słaby.
* '''M416''' – M416 gości w serii już po raz piąty. Tutaj też daje rade bo jest szybsza od M16.
* '''AKM''' – przyrodni brat AK47. Silny ale trudny w kontroli.
* '''ARM''' – połączenie szturmówki z maszynówką. Broń dla nikogo. Wolny i słaby. Jedynie magazynek nie jest rozczarowaniem bo mieści aż 50 kapiszonów.
* '''F2000''' – belgijska szturmówka wypluwająca niezliczone ilości ołowiu. Nawet dobra ale… tylko dla premium.
* '''RPK''' – czyli zwykły AKM z większym magazynkiem i gorszą celnością. Faktycznie jest to karabin maszynowy więc co robi w szturmówkach?
* '''MDC''' – dość mocny i szybki. Byłby świetny na polu walki… Tak byłby gdyby nie był tylko dla premium.
* '''FAMAS''' – w poprzednich częściach była to broń która biła minigun w szybkości strzelania. Niestety ci <del>skurwysyni</del> idioci z Visceral musieli zmniejszyć szybkostrzelność FAMAS'a przez co jest bardzo cienki i nikt już go nie kupuje.
* '''RO933 .300 BLK''' – podróbka technicznego RO933. Jest jednak od niego znacznie gorszy. Nie warto starać się o jego odblokowanie.
* '''SAR-21''' – karabin o najlepszym zasięgu. Jest jednak strasznie słaby i strasznie długo się przeładowuje.
* '''RPK-74''' – identyczna kopia RPK. Jedyną różnicą jest to że strzela odrobinę szybciej<ref>aż chce się zabić tych którzy tworzyli tą grę</ref>.
* '''AUG A3''' – znów kopia. Tym razem ma identyczne parametry z SAR'em. Ponownie jest jednak odrobinę szybszy w strzelaniu. Co najdziwniejsze jest od niego tańszy.

=== PDW ===
Bronie których znaczą część może używać tylko Mechanik. Charakteryzują się małym zasięgiem, dużym odrzutem oraz tym że nikt z nich nie korzysta.
* '''MP5K''' – dość mocny jak na PDW ale ma strasznie mały zasięg i niesamowicie mały magazynek.
* '''UMP-45''' – <del>jedyne</del> pierwsze dobre PDW. Jedyny obok UMP-9 PDW które nadaje się na długie odległości. Wolny ale za to pieruńsko celny.
* '''M/45''' – złom z czasów drugiej wojny światowej. Wolny i strasznie nie celny.
* '''MPX''' – dobry na początek kiedy mamy mało pieniędzy a nie chcemy grać MP5. W późniejszej fazie gry ustępuje jednak UMP zasięgiem.
* '''K-10''' – czyste zło. Jest okropnie szybkostrzelny ale ma magazynek wielkości FAMAS'a. Teoretycznie ma dobry zasięg choć w praktyczne aż strach z niego w ogóle korzystać gdyż ma najniższą celność w śród '''wszystkich''' broni. Lepiej nie kupować.
* '''UZI''' – dość dobry. Wolny ale bardzo celny. Jednak w przeciwieństwie do UMP ma strasznie krótki zasięg.
* '''P90''' – ulubiona broń każdego [[noob]]a. Szybki oraz posiada duży magazynek. Jednak podobnie jak K-10 ma strasznie kiepską celność która sprawia ze jest praktycznie bezużyteczny.
* '''FMG9''' – wystarczy jedno spojrzenie na miniaturkę aby porównać go do psikawki na wodę i najpewniej nią jest napędzany. Wydaje się jakby był załadowany ślepakami.
* '''M1A1''' – czyli popularny ''Thomson''. Jedyne PDW dostępne dla każdej klasy. Nawet dobry.
* '''SCORPION''' – PDW będące najprawdopodobniej bratem K-10. Wielka szybkostrzelność oraz mała stabilność odstrasza nawet [[Noob|noobów]].
* '''MP7''' – broń zapewne kojarzona przez weteranów serii. Czy jest dobra? statystyki mówią same za siebie<ref>nie</ref>.
* '''UMP-9''' – brat UMP-45 żywiący się amunicją 9mn. Z pewnością najlepsze PDW. Niesamowicie celny, mocny, posiada duży magazynek i nawet dobrą szybkostrzelność.
* '''AUG PARA''' – wariant AUG'a z szturmówek. Niesamowicie przeciętny, w dodatku ponieważ jest w układzie Bullpup strasznie długo się przeładowuje.
* '''M5 NAVY''' – mocno celny ale niskie obrażenia oraz kosmiczna cena wykluczają jego użyteczność na polu walki.
* '''M12S''' – podróbka UMP-9. Teoretycznie jest jeszcze celniejszy ale jest przeokropnie wolny, oraz ponad dwa razy droższy<ref>aż dziwne że EA dopuściło tą grę do sprzedaży</ref>.
* '''M5SD''' – PDW które do złudzenia przypomina karabinek. Kosmiczna cena oraz małe obrażenia sprawiają że nikt nie kupuje tego złoma.
* '''MX4''' – ponownie broń znana weteranom. Nie wiadomo czemu tyle kosztuje bo jest równie mierny co reszta PDW.

=== Karabinki ===
Takie Karabiny Szturmowe tylko trochę mniejsze.
* '''RO993''' – teoretycznie jest słaby gdyż zadaje najmniejsze obrażenia. W praktyce jednak jest to najlepsza broń w całej grze.
* '''SG553''' – tak jak w [[Counter-Strike: Global Offensive|CS GO]] jest to broń która ma swoje liczne plusy jak i minusy. Jest bardzo stabilny i celny ale jest najwolniejszy wśród karabinków<ref>nie licząc M1 który jest karabinkiem samopowtarzalnym</ref>.
* '''AKS-74U''' – nie taka zła broń<ref>choć rusek</ref>. Celniejszy od SG ale ma mały zasięg, i szybkostrzelność.
* '''G36C''' – jeden z najgorszych w swojej kategorii. Mało celny, kiepsko stabilny i tak naprawdę nie warto go kupować.
* '''CAR-556''' – broń na którą zabrakło materiału i ostatecznie nie zamontowano mu kolby. Minimalnie gorszy od SG553 choć warty uwagi z powodu swojego dużego magazynka: 40 naboi.
* '''ACWR''' – dawniej był to jeden z najlepszych karabinków jaki technik posiadał. Niestety <del>DICE</del> Visceral miało inne plany i mocno osłabili ukochanego ACWR. Jedyne co go wyróżnia to dość dobra szybkostrzelność.
* '''M1''' – trudno go nazwać karabinkiem skoro jest bronią samopowtarzalną. Ma kiepski zasięg, średnią stabilność i kosmiczną cenę jak na oręż tego typu.

== Strzelby ==
JEBS! JEBS! JEBS! BUM! BAN!
* '''870P MAGNUM''' – bestia w BF3, bestia w BF4, bestia w BFH! Dostępna jako pierwsza a większość pozostałych strzelb.
* '''37 STAKEOUT''' – typowy obrzyn, mały zasięg i słabe obrażenia definiują jego użyteczność na polu walki.
* '''SPAS-12''' – godna swojej ceny. SPAS to shotgun który w każdym Battlefieldzie był tym najlepszym. Tutaj też nie można się na nim zawieść. W skrócie kopie dupska.
* '''DUBELTÓWKA''' – typowy przedstawiciel tego gatunku. Mocny na odległości 10 cm ale powyżej tego dystansu lepiej już wyciągnąć pistolet gdyż na pewno łuski rozpłyną się w powietrzu.
* '''KSG12''' – strzelbą która szczyci się tym że potrafi pomieścić najwięcej naboi, bo aż 14. Poza tym równie przeciętna co reszta.
* '''SAJGA 12''' – z powodu miłości do Rosjan shotgun ten musiał się znaleść również w BFH. Statystycznie identyczny co SPAS choć w praktyce dużo gorszy.
* '''1887''' – kopia 870P ze zmienionymi skinami. Ma identyczne parametry i ilość naboi którą można do niej władować<ref>czy nie mówiłem że ma się ochotę zabić twórców tej gry</ref>.
* '''M4''' – podobnie nazywa się karabinek który w przeciwieństwie do tej broni jest dobry.

{{przypisy}}
{{FPS}}
{{FPS}}
{{Gry komputerowe}}


[[Kategoria:FPS]]
[[Kategoria:FPS]]

Aktualna wersja na dzień 16:45, 16 wrz 2022

Jeden z dostępnych bandytów w multiplayerze

Battlefield Hardline – kontynuacja Battlefielda 4, z którym nie ma absolutnie nic wspólnego. Akcja gry dzieje się w świecie ogarniętym wieczną wojną policjantów i złodziei.

Tryby gry[edytuj • edytuj kod]

  • Single Player – Hardline ma zdecydowanie najlepszą kampanię single w historii cyklu, szkoda tylko, że nie oznacza to absolutnie nic. Postacie są drewniane niczym dąb Bartek i mają tak płytkie osobowości, że pięć minut po wyłączeniu gry zapominamy jak się nazywają.
  • Multiplayer – przeciętny gracz spędził w multi średnio 110% czasu przeznaczonego na grę. Niestety, okazało się, że większość „nowości” w multiku to sprzedawany po raz kolejny ten sam zapychacz co poprzednio.

Noob w Battlefield Hardline[edytuj • edytuj kod]

  • Grając policjantem w trybie Krwawej Forsy, pomaga przestępcom nosić pieniądze do ich schowka.
  • Próbuje zabić świadka koronnego.
  • Grając w trybie Na Ratunek dziwi się, że nie może się odrodzić gdy zginie.
  • Zakłada celownik z dużym przybliżeniem na K-10 i dziwi się, że nie może nikogo trafić.
  • Szuka w ekwipunku mechanika rakietnicy, a kiedy jej nie znajdzie, pisze na forach, że ma zepsutą grę.
  • Lata po mapie w poszukiwaniu czołgu.
  • Ustawia miny laserowe w łatwo widocznych miejscach.
  • Widząc podłożony sabotaż na pick-upie stwierdza, że rozbroi ładunek, kiedy go podniesie.
  • Próbuje zniszczyć tarcze przeciwnika strzelając w nią z pistoletu.
  • Strzela w swoich na serwerach hardcore.
  • Stara się zabić wroga strzałką namierzającą.
  • W trybie Fucha zamiast jeździć pojazdami, niszy je.
  • Na serwerach „knife only” strzela do wrogów z karabinu.
  • Kiedy zobaczy niebieskie płomienie, myśli, że jak w nie strzeli, to zmieni je w gaz.
  • Dziwi się, że jak wejdzie w gaz, to celownik jest rozmazany.
  • Próbuje zabić krokodyle na mapie Everglades.
  • Na mapie Noc w Lesie świeci latarkami i dziwi się, że wrogowie go wykryli.
  • Próbuje odurzyć się marihuaną na mapie Plantacja Konopi.
  • Na mapie Śródmieście cały czas krzyczy, że znalazł pączki.
  • Gdy żyrandol spadł mu na głowę, to dziwi się, że zginął.
  • Na mapie Dzielnica jego jedynym zajęciem jest wyburzanie budynków za pomocą młota.
  • W kampanii grając policjantem, zamiast łapać przestępców, zabija ich.
  • Szuka w ekwipunku szturmowca karabinów maszynowych.
  • Podczas burzy piaskowej na mapie Pustynia, lata bardzo szybko helikopterem i najczęściej rozbija się wraz z załogą na domach/wieżach.
  • Nie umie zabrać pieniędzy w trybie Krwawej Forsy.
  • Kiedy kupi maskę przeciwgazową, dziwi się, że zginął od ognia.
  • Próbuje trafić z pistoletu w przeciwnika oddalonego o 3000 metrów.
  • Nie wie, że można wychylać się z pojazdów.
  • Nie może pojąć, dlaczego po niebie nie latają samoloty wojskowe.
  • Dziwi się, że nie może zabić wroga w plecy, gdy ten ma ze sobą tarczę.
  • Kiedy dowiaduje się, że młot jest w stanie zniszczyć tarczę, wybiega przed przeciwnika i próbuje przez pół minuty zniszczyć jego tarczę. Zazwyczaj od razu ginie z rąk innego gracza.
  • Strzela z RPG we własnych ludzi…
  • …ewentualnie we własne pojazdy.
  • Prosi wrogów o amunicję bądź apteczkę.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]