Bravo Girl: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (linki + kategoria + poprawki)
M (Redakcja)
Linia 1: Linia 1:
'''Bravo Girl''' jest przedstawicielem [[Literatura fachowa|literatury fachowej]], przeznaczonej głownie dla [[inteligent|inteligenckiej]] [[stratyfikacja|warstwy społecznej]]. [[Czasopismo]] to powstało pod koniec ubiegłego stulecia i przywędrowawszy do nas na [[Niemcy|niemieckiej]] licencji zaczęło opanowywać [[Polska|polski]] [[rynek wydawniczy|rynek poligraficzny]].
'''Bravo Girl''' przedstawiciel (a raczej przedstawicielka) [[Literatura fachowa|literatury fachowej]], przeznaczony głównie dla [[inteligent|inteligenckiej]] [[stratyfikacja|warstwy społecznej]]. [[Czasopismo]] to powstało pod koniec ubiegłego stulecia i przywędrowawszy do nas na [[Niemcy|niemieckiej]] licencji zaczęło opanowywać [[Polska|polski]] [[rynek wydawniczy]].


Czasopismo od początków działalności zadziwiało wszystkich wysoką merytorycznością [[tekst kultury|tekstów]] w nim zamieszczanych i tym że poruszało ważne tematy dotyczące otaczającej [[rzeczywistość|rzeczywistości]], czasami ocierając się o [[skandal]]. Artykuły zamieszczane w czasopiśmie traktowały najczęściej o ostatnich wydarzeniach w świecie [[kultura|kultury]] i [[nauka|nauki]], często także na łamach pisma można przeczytać [[felieton]]y [[polityka|polityczne]], [[opowiadanie|opowiadania]] najznamienitszych [[literatura polska|pisarzy polskich]] i zagranicznych oraz [[dyskurs filizoficzny|filozoficzne dysputy]].
Czasopismo od początków działalności zadziwiało wszystkich wysoką merytorycznością [[tekst kultury|tekstów]] w nim zamieszczanych i tym, że poruszało ważne tematy dotyczące otaczającej [[rzeczywistość|rzeczywistości]], czasami ocierając się o [[skandal]]. Artykuły zamieszczane w czasopiśmie traktowały najczęściej o ostatnich wydarzeniach w świecie [[kultura|kultury]] i [[nauka|nauki]]; często także na łamach pisma można było przeczytać [[felieton]]y [[polityka|polityczne]], [[opowiadanie|opowiadania]] najznamienitszych [[literatura polska|pisarzy polskich]] i zagranicznych oraz [[dyskurs filizoficzny|filozoficzne dysputy]].


Mimo tak znamienitych cech, pismo nie mogło utrzymać się na rynku. Adresowane do wąskiej grupy odbiorców niestety przynosiło straty. Wtedy spece od [[marketing]]u postanowili zmienić profil na bardziej mainstreamowy. Bravo po wielkiej akcji marketingowej zostało skierowane do młodzieży. Przyniosło to wielkie zyski, aczkolwiek kosztem jakości pisma, które stało się zwykłym [[tabloid|tabloidalnym]] tworem, ogłupiającą, medialną papką dla [[popkultura|mas]].
Mimo tak znamienitych cech pismo nie mogło utrzymać się na rynku. Adresowane do wąskiej grupy odbiorców niestety przynosiło straty. Wtedy spece od [[marketing]]u postanowili zmienić profil na bardziej mainstreamowy. Bravo po wielkiej akcji marketingowej zostało skierowane do młodzieży. Przyniosło to wielkie zyski, aczkolwiek kosztem jakości pisma, które stało się zwykłym [[tabloid|tabloidalnym]] tworem, ogłupiającą, medialną papką dla [[popkultura|mas]].


[[Kategoria:Prasa]]
[[Kategoria:Prasa]]

Wersja z 00:30, 13 maj 2006

Bravo Girl – przedstawiciel (a raczej przedstawicielka) literatury fachowej, przeznaczony głównie dla inteligenckiej warstwy społecznej. Czasopismo to powstało pod koniec ubiegłego stulecia i przywędrowawszy do nas na niemieckiej licencji zaczęło opanowywać polski rynek wydawniczy.

Czasopismo od początków działalności zadziwiało wszystkich wysoką merytorycznością tekstów w nim zamieszczanych i tym, że poruszało ważne tematy dotyczące otaczającej rzeczywistości, czasami ocierając się o skandal. Artykuły zamieszczane w czasopiśmie traktowały najczęściej o ostatnich wydarzeniach w świecie kultury i nauki; często także na łamach pisma można było przeczytać felietony polityczne, opowiadania najznamienitszych pisarzy polskich i zagranicznych oraz filozoficzne dysputy.

Mimo tak znamienitych cech pismo nie mogło utrzymać się na rynku. Adresowane do wąskiej grupy odbiorców niestety przynosiło straty. Wtedy spece od marketingu postanowili zmienić profil na bardziej mainstreamowy. Bravo po wielkiej akcji marketingowej zostało skierowane do młodzieży. Przyniosło to wielkie zyski, aczkolwiek kosztem jakości pisma, które stało się zwykłym tabloidalnym tworem, ogłupiającą, medialną papką dla mas.