Diablo III: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(atrybuty)
Linia 15: Linia 15:
==Atrybuty==
==Atrybuty==
Diablo, aby pokazć, że nie jest wcale gorsze od papierowych RPG<ref>[[Haha|Hahahahaha]]</ref>, stworzyła kilka statystyk
Diablo, aby pokazć, że nie jest wcale gorsze od papierowych RPG<ref>[[Haha|Hahahahaha]]</ref>, stworzyła kilka statystyk
{{T|Atak}} statystyka ta [[kapitan oczywisty|pokazuje jak mocne są ataki twojej postaci]]. Co ciekawe jest wspólny zarówno dla umiejętności magicznych, jak i walki bronią białą i dystansową. Tak więc w przypadku maga wartość „1” oznacza [[Rincewind|człowieka o uzdolnieniach magicznych podobnych do uzdolnień ryby w kierunku wspinaczki górskiej]], a u barbarzyńcy anemika;
*{{T|Atak}} statystyka ta [[Kapitan Oczywisty|pokazuje jak mocne są ataki twojej postaci]]. Co ciekawe jest wspólny zarówno dla umiejętności magicznych, jak i walki bronią białą i dystansową. Tak więc w przypadku maga wartość „1” oznacza [[Rincewind|człowieka o uzdolnieniach magicznych podobnych do uzdolnień ryby w kierunku wspinaczki górskiej]], a u barbarzyńcy anemika;
{{T|Precyzja}} co ciekawe nie ma to najmniejszego wpływu na celowanie, a jedynie na możliwość zadawania trafień krytycznych. Jakim cudem? [[N:NNNW|Tego nikt nie wie]];
*{{T|Precyzja}} co ciekawe nie ma to najmniejszego wpływu na celowanie, a jedynie na możliwość zadawania trafień krytycznych. Jakim cudem? [[N:NNNW|Tego nikt nie wie]];
{{T|Żywotność}} Informuje ile czasu trzeba poświęcić, aby wykończyć torturami twoją postać;
*{{T|Żywotność}} Informuje ile czasu trzeba poświęcić, aby wykończyć torturami twoją postać;
{{T|Obrona}} redukuje obrażenia jakie otrzymujesz<ref>Jakie to oryginalne...</ref>;
*{{T|Obrona}} redukuje obrażenia jakie otrzymujesz<ref>Jakie to oryginalne...</ref>;
{{T|Siła woli}} im więkdza jej wartość, tym więcej możesz rzucić zaklęć zanim będzie ci potrzebna [[aspiryna]].
*{{T|Siła woli}} im więkdza jej wartość, tym więcej możesz rzucić zaklęć zanim będzie ci potrzebna [[aspiryna]].





Wersja z 15:26, 12 lis 2012

Władca Mhroku

Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. Diablo 3 powstanie!

Stara jak świat Diablo 2 przepowiednia

Polski Związek Egzorcystów poleca.

Rekomendacja na odwrocie pudełka

Szablon:T gra komputerowa z gatunku Hack'n'Slash. Jedna z tych, o których mówią pdeudopsychologowie, nauczyciele-oszołomowie i inni demagodzy próbujący pokazać, że gry komputerowe to dzieło Szatana, które demoralizuje dziatwę, uczy zabijania i zmusza do oglądania Mody na sukces.

Klasy

Diablo, jak każda jemu podobna gra, ma kilka archetypów:

  • Szablon:T miłośnik powieści fantasy, a w szczególności książek i opowiadań o Conanie Barbarzyńcy. Wzorem swego idola wyzbył się nadmiaru inteligencji i szkolił się w używaniu broni ciężkich. Idealna klasa dla dresiarzy.
  • Szablon:T dokładne przeciwieństwo barbarzyńcy. Za młodu dostawał tęgie cięgi od kolegów, przez co był zmuszony nauczyć się magii. Kula ognia wymierzona w tyłek zwykle zniechęcała bandziorów, a jak zabawnie zwiewali....
  • Szablon:T ojciec za młodu oddał go do klasztoru buddystów, z którego został wydalony. Obecnie jego hobby mocno odbiega od pacyfistycznych zasad jego zakonu - kolekcjonuje zęby pokonanych wrogów, przez co z całą pewnością nie pachnie przyjemnie.
  • Szablon:T Kali nauczyć się magia. Kali umieć robić taka śmieszna ognista kulka. Kali móc zabijać potwory.
  • Szablon:T udało mu się ukończyć KUL z wyróżnieniem pod kierunkiem wypędzania demonów. Obecnie przez to, że wszelkie siły zła zrobiły sobie wakacje, przeniósł się do innego wymiaru, aby dokonywać Radosnej Pacyfikacji Głupoli[1].

Atrybuty

Diablo, aby pokazć, że nie jest wcale gorsze od papierowych RPG[2], stworzyła kilka statystyk


Przypisy

  1. R.P.G.
  2. Hahahahaha
  3. Jakie to oryginalne...