Droga: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika 5.173.198.113, powód: marne)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 17 wersji utworzonych przez 16 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Polskie drogi.jpg|right|thumb|210px|Wielopasmowa szosa]]
[[Plik:Polskie drogi.jpg|thumb|200px|Wielopasmowa szosa]]
[[Plik:Polska Droga Utwardzona.jpg|left|150px]]
[[Plik:0904 Siedlice ZPL.jpg|200px|thumb|Zbyt droga nasza droga]]
[[Plik:Ulicapionki.JPG|right|thumb|210px|Typowa polska droga]]
[[Plik:Ulicapionki.JPG|thumb|200px|Typowa polska droga]]
'''Droga''' to polna ścieżyna, na którą położono po trzy warstwy [[platyna|platyny]], [[złoto|złota]] i [[srebro|srebra]]. Dlatego droga, bo jest ona niezwykle drogocenna. Takie drogi są już niezwykle rzadko spotykane. Obecnie platynę, złoto i srebro zastępuje się dziadowskim [[murzyn|asfaltem]].
'''Droga''' polna ścieżyna, na którą położono po trzy warstwy [[platyna|platyny]], [[złoto|złota]] i [[srebro|srebra]]. Dlatego droga, bo jest ona niezwykle drogocenna. Takie są już niezwykle rzadko spotykane. Obecnie platynę, złoto i srebro zastępuje się dziadowskim [[asfalt]]em.


W Polsce duża ich liczba jest utwardzona. Jednak w tym przypadku termin „utwardzona” , podobnie jak wiele innych wyrazów, w [[język polski|Języku Polskim]] znaczy zupełnie coś innego, niż podpowiada [[logika]]. Oznacza tyle, co „droga plastyczna o spowolnionym procesie wgniatania”. Pod wpływem czasu, poprzez ową plastyczność, w drodze pojawiają się koleiny i wgłębienia. Droga ta więc nie różni się więc prawie niczym od drogi gruntowej („nieutwardzanej”), poza tym, że proces „kształtowania wgłębień” trwa 3 miesiące, a nie 3 dni. Oba typy drogi odróżnia również to, że droga gruntowa tworzy się sama, za darmo, a za „utwardzenie” drogi trzeba zapłacić – wyrzucić pieniądze w błot… yhm,yhm… znaczy w dziadowski asfalt. Poza tym, droga gruntowa jest lepsza, bo nie szpeci krajobrazu (czyt. fabrycznych kominów i [[Polska Rzeczpospolita Ludowa|PRL-owskich]] bloków z wielkiej płyty).
{{nonnews|[[NonNews:Jadę sobie dziurą, aż tu nagle...|Jadę sobie dziurą, aż tu nagle...]]}}
W Polsce duża liczba dróg jest utwardzona. Jednak w tym przypadku termin „utwardzona” , podobnie jak wiele innych wyrazów, w [[język polski|Języku Polskim]] znaczy zupełnie coś innego, niż podpowiada [[logika]]. Oznacza tyle, co „droga plastyczna o spowolnionym procesie wgniatania”. Pod wpływem czasu, poprzez ową plastyczność, w drodze pojawiają się koleiny i wgłębienia. Droga ta więc nie różni się więc prawie niczym od drogi gruntowej („nieutwardzanej”), poza tym, że proces „kształtowania wgłębień” trwa 3 miesiące, a nie 3 dni. Oba typy drogi odróżnia również to, że droga gruntowa tworzy się sama, za darmo, a za „utwardzenie” drogi trzeba zapłacić – wyrzucić pieniądze w błot... yhm,yhm... znaczy w dziadowski asfalt. Poza tym, droga gruntowa jest lepsza, bo nie szpeci krajobrazu (czyt. fabrycznych kominów i [[Polska Rzeczpospolita Ludowa|PRL-owskich]] bloków z wielkiej płyty).


== Problem dróg w Polsce ==
W Polsce przed Euro pojawił się problem nie tylko dróg, ale też [[pirat|piratów drogowych]]. Rozwiązanie zostało zaproponowane przez zbulwersowanego [[Lars Ulrich|Larsa Ulricha]], który po koncercie w Polsce powiedział:


„Najpierw malują te pierdolone białe linie na środku drogi, a potem gliny mówią ci, że nie możesz tam jeździć, ale nie zrobią też nic, żeby ci tego zabronić, na przykład wbijając w jezdnie gwoździe.
== PROBLEM DRÓG W POLSCE ==
W Polsce przed Euro pojawił się problem nie tylko dróg, ale też [[pirat|piratów drogowych]]. Rozwiązanie zostało zaproponowane przez zbulwersowanego [[Lars Ulrich|Larsa Ulricha]], który, po koncercie w Polsce, powiedział:

"Najpierw malują te pierdolone białe linie na środku drogi a potem gliny mówią ci, że nie możesz tam jeździć, ale nie zrobią też nic, żeby ci tego zabronić, na przykład wbijając w jezdnie gwoździe."

Apelujemy do rządu: niech Ulrich zostanie Ministrem Infrastruktury!!!


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==
{{nonnews|[[NonNews:Jadę sobie dziurą, aż tu nagle...|Jadę sobie dziurą, aż tu nagle…]]}}
* [[Chodnik]]
* [[chodnik]]
* [[droga krajowa]]
* [[skrajnia]]


{{stubtrans}}
{{stub|trans}}


[[Kategoria:Komunikacja]]
[[Kategoria:Infrastruktura komunikacyjna]]

Aktualna wersja na dzień 18:34, 5 lis 2022

Wielopasmowa szosa
Zbyt droga nasza droga
Typowa polska droga

Droga – polna ścieżyna, na którą położono po trzy warstwy platyny, złota i srebra. Dlatego droga, bo jest ona niezwykle drogocenna. Takie są już niezwykle rzadko spotykane. Obecnie platynę, złoto i srebro zastępuje się dziadowskim asfaltem.

W Polsce duża ich liczba jest utwardzona. Jednak w tym przypadku termin „utwardzona” , podobnie jak wiele innych wyrazów, w Języku Polskim znaczy zupełnie coś innego, niż podpowiada logika. Oznacza tyle, co „droga plastyczna o spowolnionym procesie wgniatania”. Pod wpływem czasu, poprzez ową plastyczność, w drodze pojawiają się koleiny i wgłębienia. Droga ta więc nie różni się więc prawie niczym od drogi gruntowej („nieutwardzanej”), poza tym, że proces „kształtowania wgłębień” trwa 3 miesiące, a nie 3 dni. Oba typy drogi odróżnia również to, że droga gruntowa tworzy się sama, za darmo, a za „utwardzenie” drogi trzeba zapłacić – wyrzucić pieniądze w błot… yhm,yhm… znaczy w dziadowski asfalt. Poza tym, droga gruntowa jest lepsza, bo nie szpeci krajobrazu (czyt. fabrycznych kominów i PRL-owskich bloków z wielkiej płyty).

Problem dróg w Polsce[edytuj • edytuj kod]

W Polsce przed Euro pojawił się problem nie tylko dróg, ale też piratów drogowych. Rozwiązanie zostało zaproponowane przez zbulwersowanego Larsa Ulricha, który po koncercie w Polsce powiedział:

„Najpierw malują te pierdolone białe linie na środku drogi, a potem gliny mówią ci, że nie możesz tam jeździć, ale nie zrobią też nic, żeby ci tego zabronić, na przykład wbijając w jezdnie gwoździe.”

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]

NonNews
Zobacz w NonNews temat:


Znak A-34.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.