Grand Theft Auto: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowe zdanie)
Linia 21: Linia 21:
'''GTA San Andreas''' – kolejna odsłona gry edukacyjnej w trójwymiarze. Tym razem chodzimy po mapie tró-gangsta czarnym bohaterem imieniem [[Carl Johnson|Karl Dżonson]] (zupełnie jak oliwka dla dzieci), pseudonim Sidżej, który uważa się za prawdziwego mafiozo. Przełomem w tej części jest to, że oprócz tych złych niebieskich zabijamy tych złych czarnych z innych band.
'''GTA San Andreas''' – kolejna odsłona gry edukacyjnej w trójwymiarze. Tym razem chodzimy po mapie tró-gangsta czarnym bohaterem imieniem [[Carl Johnson|Karl Dżonson]] (zupełnie jak oliwka dla dzieci), pseudonim Sidżej, który uważa się za prawdziwego mafiozo. Przełomem w tej części jest to, że oprócz tych złych niebieskich zabijamy tych złych czarnych z innych band.


'''GTA IV''' - Głupi szit który nie wyszedł na Pieca. W tej części Figo Belik przyjeżdża do swojego Kozina, Romana Belika, aby zasmakować Amerikan Drim. Jednak to co mówił Kozin, to nieprawda, bo ma w domu grzyba i syfa. W tej części mamy realizm, gdy Figo wypadnie z helikoptera, realistycznie spada, a gdy spadnie ekran robi się czarno biały. Chodzimy po Nowym Jorku, zaczynamy w dzielnicy Pruker.
'''GTA IV''' - Głupi szit który nie wyszedł na Pieca (G***O PRAWDA!!! zapowiedzieli wczoraj...). W tej części Figo Belik przyjeżdża do swojego Kozina, Romana Belika, aby zasmakować Amerikan Drim. Jednak to co mówił Kozin, to nieprawda, bo ma w domu grzyba i syfa. W tej części mamy realizm, gdy Figo wypadnie z helikoptera, realistycznie spada, a gdy spadnie ekran robi się czarno biały. Chodzimy po Nowym Jorku, zaczynamy w dzielnicy Pruker.
Sytuacja zmienia się, gdy Kozin ginie. Niko zabija Flada, Pakjego, i innych. Niestety, nie zabijamy już niebieskich i nie ma Wersettiego, Vansa, Dżonsona i Spida!
Sytuacja zmienia się, gdy Kozin ginie. Niko zabija Flada, Pakjego, i innych. Niestety, nie zabijamy już niebieskich i nie ma Wersettiego, Vansa, Dżonsona i Spida!



Wersja z 14:07, 7 sie 2008

Grand Theft Auto (znane także jako GTA, GieTeA oraz TaBrutalnaGraPoKtórejDzieciMordują) – pełna humoru seria gier logicznych. Powszechnie znane są jej aspekty kształcące jak i wartości, które wnosi do życia młodych ludzi. Została niesłusznie sklasyfikowana do kategorii +18 lat, przy czym można jednak to ograniczenie ominąć kupując grę za trzy dyszki na bazarze od Zdzicha.

Cele gry

W grze zostajemy dobrym człowiekiem, który za życiowy cel postawił sobie pomagać społeczeństwu likwidując złych ludzi, jakimi są oczywiście policjanci. Warto dodać, że robimy to w sposób humanitarny, gdyż ofiara po serii z broni palnej przypuszczalnie nic nie czuje. Dodatkowo wykonujemy misję, ten jednak aspekt jest zupełnie niepotrzebny, bo kto chciałby wykonywać durne zadania, gdy można walnąć paru policjantom w łeb. Są też panienki bez domu, które chodzą po ulicach, więc trzeba jedną zabrać ze sobą, zapłacić troszkę, żeby panience nie było smutno i żeby miała ciepło.

Dane techniczne

Twórcą gry jest japońskie studio z siedzibą w Emiratach Arabskich - Rokstar Gejs. Znani są oni ze swoich produkcji, które zawsze uznawane były za świetną rozrywkę dla umysłu ( przykładem może być zręcznościowa gra - Manhunt). Gra obsługuje wszystkie wersje najnowszych Durex Szejderów oraz wymaga monitora 3D, przy czym uruchamia się nawet na Pegazusie. Gra została wzbogacona o system Ełforia zakupiony za dwie dyszki na jarmarku ełropa. Daje on fhajoffskie efekty rozjeżdzania, upadania, łapania równowagi bohatera. Naprawdę dobry kawał szitu.

Cena detaliczna poszczególnych części waha się od 20 zł do 1 flaszki, z uznaniem poprawki, iż kupujemy u Zdzicha.

Różne odsłony

GTA I i dodatki – pierwsza gra z serii GTA w której steruje sie zlepkiem pikseli. Gra polega na eliminowaniu złych niebieskich pikseli znanych jako policja. Gdy wybijemy ich już dostatecznie dużo i ukradniemy dużo czegoś co ma przypominać auta, dostajemy dostęp do innych miast i tak w kółko.

GTA II – druga odsłona serii GTA w której steruje sie trochę ładniejszym zlepkiem pikseli. Gra polega na eliminowaniu złych niebieskich pikseli znanych jako policja. Gdy wybijemy ich już dostatecznie dużo i ukradniemy dużo czegoś co ma przypominać auta, dostajemy dostęp do innych miast i tak w kółko.

GTA III – pierwsze GTA przedstawione w 3D, dzięki czemu w realnym świecie jeszcze bardziej możemy sobie wyobrazić sposoby na „czynienie dobra”, niekoniecznie dla społeczeństwa.

GTA Wajs Siti – drugie GTA w pełnym 3D. Jak zwykle musimy mordować złych policjantów. W tej części Tomi Wersetti i Lans Vans chcą zdobyć 10 ton Kubusia dla Sonego Forelego. Ale walić fabułę ważne, że se możesz zlać dupę policji.

GTA San Andreas – kolejna odsłona gry edukacyjnej w trójwymiarze. Tym razem chodzimy po mapie tró-gangsta czarnym bohaterem imieniem Karl Dżonson (zupełnie jak oliwka dla dzieci), pseudonim Sidżej, który uważa się za prawdziwego mafiozo. Przełomem w tej części jest to, że oprócz tych złych niebieskich zabijamy tych złych czarnych z innych band.

GTA IV - Głupi szit który nie wyszedł na Pieca (G***O PRAWDA!!! zapowiedzieli wczoraj...). W tej części Figo Belik przyjeżdża do swojego Kozina, Romana Belika, aby zasmakować Amerikan Drim. Jednak to co mówił Kozin, to nieprawda, bo ma w domu grzyba i syfa. W tej części mamy realizm, gdy Figo wypadnie z helikoptera, realistycznie spada, a gdy spadnie ekran robi się czarno biały. Chodzimy po Nowym Jorku, zaczynamy w dzielnicy Pruker. Sytuacja zmienia się, gdy Kozin ginie. Niko zabija Flada, Pakjego, i innych. Niestety, nie zabijamy już niebieskich i nie ma Wersettiego, Vansa, Dżonsona i Spida!


Wymagania

  • GTA I - procesor Celeron I, 5 Mhz, Windows 95 Alfa, monitor niekoniecznie, dysk twardy 1b, RAM 1b
  • GTA II - procesor Pentium I, 50 Mhz, Windows 98 Beta, monitor zalecany, dysk twardy 2mb, RAM 13mb
  • GTA III - procesor Pentium II, 500 Mhz, Windows XP, monitor konieczny, dysk twardy 500mb, RAM 500mb

Pozostałe takie same

  • GTA IV - Procesor Pentium XIV 100 000 000 Teraherców, Windows 2015, tylko na plaźmie, dysk twardy Terabajtów, RAM Terabajtów.

Uzależnienie

Provided ID could not be validated. Możesz czuć się uzalezniony, gdy:

  • Godzina mija u ciebie w minutę.
  • Do domu przychodzisz tylko po to, by zapisać grę.
  • Wsiadłeś do samochodu i walnąwszy w drzewo razem tłumaczyłeś sobie, że masz za słaby Driving Skill.
  • Zamiast zawołać kumpla, celujesz mu w łeb z pistoletu i naciskasz G.
  • Jeśli nie dajesz rady bez kodów, szukasz klawiatury by takowy wpisać.
  • Co 8 człowiek spotkany na ulicy wygląda tak samo.
  • Często pożyczasz samochody z ulicy lub z parkingu i odpalasz je bez kluczyków.
  • Lecisz do szkoły lub pracy jetpackiem.
  • Jesteś napakowany niczym Mariusz po 3 dniach treningów.
  • Nosisz przy sobie bardzo dużą mapę okolicy.
  • W miejscu, do którego zmierzasz widzisz czerwony krąg.
  • Umiesz zjeść w 5 sekund pizzę lub sałatkę.
  • Przedmioty które chcesz podnieść kręcą się wokół własnej osi.
  • Nie zatrzymujesz się na światłach i potrącasz każdego, kto przechodzi przez jezdnię.
  • Twoje auto, za każdym razem gdy jest poobijane, wygląda tak samo.
  • Kupujesz broń w sklepie nawet jeśli nie masz na nią pozwolenia.
  • W każdym domu natrafiasz na garderobę i takie same ciuchy w każdej.
  • Masz dzienny limit na ćwiczenia.
  • Wyciągasz broń znikąd.
  • Jeśli popełniasz przestępstwo pokazuje ci się wanted level (poziom ścigania)[gwiazdki]
  • Kupujesz dom stojąc przed nim i wciskając tab.
  • Jest szansa, że jak walniesz kwiatkiem w dystrybutor paliwa to wybuchnie.
  • Kiedy chcesz się dostać na drugi koniec miasta próbujesz wpisać kod na hydrę albo jetpacka.
  • Kiedy widzisz 3 osoby ubrane na fioletowo strzelasz do nich i dziwisz się, czemu nie rozpoczął się gang war.
  • Kiedy skaczesz ze spadochronem dziwisz się że nie pokazuje się napis „open your parachute” (otwórz swój spadochron).
  • Szukasz po mieście podków, zdjęć do zrobienia i tagów a po całym świecie ostryg.
  • Uważasz, że wszystkie miasta na świecie leżą na wyspach.
  • Dziwisz się, że gdy dachujesz, to twój samochód się nie pali, ale ty wylatujesz z samochodu.
  • Musisz wchodzić i wychodzić kilka razy z garderoby aby ubrać się.
  • Rozmawiasz przez telefon tylko gdy ktoś do Ciebie zadzwoni.
  • Wszyscy policjanci są identyczni.
  • Zastanawiasz się, dlaczego do twojej kieszeni wchodzi najwyżej pistolet, przecież normalnie mieściłeś tam arsenał mniejszej armii.
  • Widząc kładkę wjeżdżasz na nią, licząc choćby na małego stunta.
  • Kupujesz piwo koledze, licząc na większy respekt.
  • Gdy wjeżdżasz samochodem (poobijanym lub palącym) do garażu po minucie wygląda jak z salonu samochodowego.