Jelcz M180: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
Ikarus5291 (dyskusja • edycje) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
Choć Skrzynek był robiony ponad piętnaście lat temu, to nie wygląda staro. Jeździ dość przyzwoicie, jak na swój wiek. Montowane są w nim [[kasownik]]i „mordki”, co zwiększa przyjazność pojazdu w trakcie podróży. |
Choć Skrzynek był robiony ponad piętnaście lat temu, to nie wygląda staro. Jeździ dość przyzwoicie, jak na swój wiek. Montowane są w nim [[kasownik]]i „mordki”, co zwiększa przyjazność pojazdu w trakcie podróży. |
||
== |
== Ciekawostki == |
||
* Około 10 lat temu M180 był widoczny na biletach okresowych we Wrocku. Aj low Szkrzynek! |
* Około 10 lat temu M180 był widoczny na biletach okresowych we Wrocku. Aj low Szkrzynek! |
||
* Obecnie nie kursuje żaden egzemplarz (dokonały żywota we Wrocku w 2014). |
|||
<br clear="all"> |
<br clear="all"> |
||
Wersja z 11:30, 8 lis 2014
Kochany Skrzynu$!
- Zakochana MKM-ka
Jelcz M180 (Skrzynek) – efekt powstały ze współpracy Jelcza i Volvo. Dodatkowo – autobus ten ma nadwozie z Austrii – klasa europejska! Obecnie nie jest produkowany, bo Jelczowi zabrakło mamony. Niestety – zostało wyprodukowanych tylko 8 M180. Większość z nich (7) zgarnął Wrocław, pozostałe 50% przejęła stolnica.
Choć Skrzynek był robiony ponad piętnaście lat temu, to nie wygląda staro. Jeździ dość przyzwoicie, jak na swój wiek. Montowane są w nim kasowniki „mordki”, co zwiększa przyjazność pojazdu w trakcie podróży.
Ciekawostki
- Około 10 lat temu M180 był widoczny na biletach okresowych we Wrocku. Aj low Szkrzynek!
- Obecnie nie kursuje żaden egzemplarz (dokonały żywota we Wrocku w 2014).