Konstal 105Ng: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(usunięcie zdania mówiącego o tym, ze 1 wynik nt. tramwaju 105Ng w googlach to Nosnensopedia, 1 wynik to strona Wikipedii.)
M (takie drobne)
Linia 3: Linia 3:


105Ng to prawie to samo, co 105Na, jedyne zmiany to połówkowy [[pantograf]] (i to też tylko w nowszych wersjach, stare mają taki sobie zwyczajny) i drzwi otwierane na zewnątrz (przy okazji zmniejszenie liczby drzwi – z 4 do 3 par). Do dupy takie coś, po zobaczeniu tego crapu każdy zaczyna doceniac 105NWr, o [[Protram 204WrAs|dwieścieczwórce]] nie mówiąc.
105Ng to prawie to samo, co 105Na, jedyne zmiany to połówkowy [[pantograf]] (i to też tylko w nowszych wersjach, stare mają taki sobie zwyczajny) i drzwi otwierane na zewnątrz (przy okazji zmniejszenie liczby drzwi – z 4 do 3 par). Do dupy takie coś, po zobaczeniu tego crapu każdy zaczyna doceniac 105NWr, o [[Protram 204WrAs|dwieścieczwórce]] nie mówiąc.

== Zobacz też ==
* [[Konstal 105Ng/S]]


{{przypisy}}
{{przypisy}}
Linia 11: Linia 14:


[[Kategoria:Komunikacja miejska]]
[[Kategoria:Komunikacja miejska]]
[[Kategoria:Szczecin]]
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Krakowie]]
[[Kategoria:Kraków]]
[[Kategoria:Komunikacja miejska we Wrocławiu]]
[[Kategoria:Wrocław]]

Wersja z 19:36, 15 mar 2011

Plik:105Ng.jpg
Drzwi 105Ng (zdjęcie znalezione w internecie!)

Konstal 105Ngstopiątka po remoncie (we Wrocławiu jest to remont w Protramie). Przeróbki na 105Ng były robione zanim robotnicy wpadli na genialny pomysł robienia 105NWr. Tramwaj jest tak niepopularny, że znalezienie jego zdjęcia w internecie graniczy z cudem[1].

105Ng to prawie to samo, co 105Na, jedyne zmiany to połówkowy pantograf (i to też tylko w nowszych wersjach, stare mają taki sobie zwyczajny) i drzwi otwierane na zewnątrz (przy okazji zmniejszenie liczby drzwi – z 4 do 3 par). Do dupy takie coś, po zobaczeniu tego crapu każdy zaczyna doceniac 105NWr, o dwieścieczwórce nie mówiąc.

Zobacz też

Przypisy

  1. Sranie, jakoś ja znalazłem, he!