Poradnik:Co można robić na lekcji: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa Gościówa; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Typowekonto.)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 31 wersji utworzonych przez 20 użytkowników)
Linia 2: Linia 2:
Co można robić na lekcji:
Co można robić na lekcji:
# Rysować karykatury [[nauczyciel]]i, [[idiota|zabawnie ich podpisując]].
# Rysować karykatury [[nauczyciel]]i, [[idiota|zabawnie ich podpisując]].
# Rzucać kulkami z papieru.
# Rzucać kulkami z papieru.
# Przepisywać z tablicy do zeszytu (wersja hardkorowa).
# Grać w grzybki.
# Grać w grzybki.
# Śpiewać.
# Śpiewać.
# Grzebać w majtkach.
# Pisać po ławce.
# Pisać po ławce.
# Tańczyć breakdance.
# Tańczyć breakdance.
Linia 12: Linia 10:
# Ewentualnie, w zeszycie od matmy/polskiego/przyrody/angielskiego.
# Ewentualnie, w zeszycie od matmy/polskiego/przyrody/angielskiego.
# Gadać.
# Gadać.
# Przedyskutować problem tolerancji/tego niedobrego z wyższej klasy/Skąd się biorą dzieci.
# Założyć nauczycielowi [[śmietnik]] na głowę.
# Przedyskutować problem tolerancji/tegoniedobregozwyższejklasy/Skądsiębiorądzieci.
# Wybrać coś z powyższych albo wymyślić coś niezwiązanego z przedmiotem.
# Co? Pomyślałeś o czymś związanym? [[Kujon]].
# Napisać przykładowy artykuł, dobry na Nonsensopedię.
# Napisać przykładowy artykuł, dobry na Nonsensopedię.
# [[Wikipedia|Wikipedię]]? [[Kujon]].
# [[Wikipedia|Wikipedię]]? [[Kujon]].
# Zamierzasz to wykorzystać? To możesz płakać po tym kujonie, proszę bardzo!
# [[Kujon]]<ref>Jakbyś się jeszcze nie zorientował, te kujony to po to, byś miał co robić na lekcji</ref>.
# Wymyślić jeszcze ze sto punktów tego durnego rankingu.
# Wymyślić jeszcze ze sto punktów tego durnego rankingu.
# Przekonać księdza/katechetkę/siostrę/szatniarę na zastępstwie, że Nonsensopedia nie szerzy szatana.
# Zbudować miecz świetlny i zabić nim nauczycielkę.
# [[Latarka]]? Może przejmij kontrolę nad jej umysłem.
# Niemożliwe? Kujo… No dobra, dobra.
# Przekonaj księdza/katechetkę/siostrę/szatniarę na zastępstwie, że Nonsensopedia nie szerzy szatana.
# Napisać książkę.
# Napisać książkę.
#Potem drugą.
# Przemyśleć [[sens życia]].
# Przemyśleć [[sens życia]].
# Pospać.
# Pospać.
Linia 35: Linia 26:
# Omówić od początku wszystkie odcinki „Mody na sukces”.
# Omówić od początku wszystkie odcinki „Mody na sukces”.
# Przeanalizować strukturę molekularną swojego włosa.
# Przeanalizować strukturę molekularną swojego włosa.
# Uczyć się ''(taa, na bank)''.
# Uczyć się<ref>taa, na bank</ref>.
# Rozpatrzyć problematykę dzisiejszego dziecka w tym okrutnym świecie – po prostu sobie ponarzekać.
# Rozpatrzyć problematykę dzisiejszego dziecka w tym okrutnym świecie – po prostu sobie ponarzekać.
# Zrobić koledze z ławki operację mózgu.
# Znaleźć u kolegi mózg w pępku.
# Zrobić koledze z ławki operację mózgu<ref>Jeśli go ma.</ref>.
# Porzucać szyszkami.
# Porzucać szyszkami.
# Zjeść drugie śniadanie.
# Zjeść drugie śniadanie.
# Wyspać się, bo przecież w domu nie ma na to czasu.
# Wyspać się, bo przecież w domu nie ma na to czasu.
# Zakosić Anakinowi miecz świetlny i wyciąć koledze ucho.
# Nauczyć się korzystać z [[Moc]]y.
# Obejrzeć całą trylogię [[Gwiezdne Wojny|star warsów]].<ref>Tylko jeśli masz więcej niż 7 lekcji</ref>
# Opanować do perfekcji sztukę huśtania się na krześle.
# Opanować do perfekcji sztukę huśtania się na krześle.
# Spróbować zwrócić na siebie uwagę nauczyciela.
# Spróbować zwrócić na siebie uwagę nauczyciela.
Linia 53: Linia 40:
# [[Poradnik:Jak zdenerwować nauczyciela|Powkurzać nauczyciela]].
# [[Poradnik:Jak zdenerwować nauczyciela|Powkurzać nauczyciela]].
# Wymyślić nową reklamę Chocapic<ref>Ewentualnie Maxi Kinga</ref>.
# Wymyślić nową reklamę Chocapic<ref>Ewentualnie Maxi Kinga</ref>.
# Dokopać się do wnętrza swojego lub czyjegoś nosa.
# Obciąć koleżance włosy.
# Obciąć koleżance włosy.
# Napisać wypracowanie o tym, jak ciężki jest żywot ludzki i przeczytać go przed całą klasą.
# Napisać wypracowanie o tym, jak ciężki jest żywot ludzki i przeczytać go przed całą klasą.
Linia 60: Linia 46:
# Grać w [[kółko i krzyżyk]].
# Grać w [[kółko i krzyżyk]].
# Dekorować zeszyt.
# Dekorować zeszyt.
# Pobazgrać kogoś flamastrem.
# Upominać wszystkich, żeby trzymali prosto plecy.
# Upominać wszystkich, żeby trzymali prosto plecy.
# Rysować zabijające się patyczaki.
# Rysować zabijające się patyczaki.
# [[Huśtanie się na krześle|Huśtać się na krześle]].
# Rozśmieszać klasę.
# Rozśmieszać klasę.
# Patrzeć jak klasa milczy po Twojej nieudanej próbie.
# Patrzeć jak klasa milczy po Twojej nieudanej próbie.
# Rysować to, o czym myślisz.
# Rysować to, o czym myślisz.
# Albo swoje ambicje…
# Albo swoje ambicje…
# Patrzeć się bezmyślnie w tablice.
# Patrzeć się bezmyślnie w tablicę.
# Pomyśleć dowcip a potem roześmiać się na głos w klasie.
# Pomyśleć dowcip a potem roześmiać się na głos w klasie.
# Rozebrać się i pilnować ubrania.
# Rozebrać się i pilnować ubrania.
Linia 76: Linia 60:
# Robić zadania domowe z innych przedmiotów.
# Robić zadania domowe z innych przedmiotów.
# Rzucać papierowymi samolotami po klasie.
# Rzucać papierowymi samolotami po klasie.
# Wydłubać oko ołówkiem koledze
# Rzucać długopisami przez okno.
# Rzucać długopisami przez okno.
# Zrobić [[komiks]].
# Zrobić [[komiks]].
Linia 82: Linia 65:
# Urwać klamkę od okna.
# Urwać klamkę od okna.
# Chrupać [[czipsy]], tak żeby wszyscy słyszeli
# Chrupać [[czipsy]], tak żeby wszyscy słyszeli
# Znaleźć laskę<ref>Bonusowe punkty za uprzejmość i inteligencję. Potrójne punkty za inteligentną blondynkę (szansa taka że… powodzenia w szukaniu takiej blondynki)</ref> a potem rób z nią [[Seks|wiesz-co]].
# Znaleźć laskę<ref>Bonusowe punkty za uprzejmość i inteligencję. Potrójne punkty za inteligentną blondynkę (szansa taka że… powodzenia w szukaniu takiej blondynki)</ref> a potem robić z nią [[Seks|wiesz-co]].
# Łamać ołówki.
# Łamać ołówki.
# Wykorzystywać „inne zastosowania” [[kątomierz]]a.
# Wykorzystywać „inne zastosowania” [[kątomierz]]a.
# Wypaść przez okno i połamać sobie nos.
# Nauczyć się chińskiego i japońskiego.
# Nauczyć się chińskiego i japońskiego.
# Wymknąć się z klasy i powiedzieć kolegom, by udawali przy sprawdzaniu obecności, że się jest.
# Wymknąć się z klasy i powiedzieć kolegom, by udawali przy sprawdzaniu obecności, że się jest.
Linia 97: Linia 79:
# …Albo pobawić się w nauczycielkę przy wystawianiu ocen (przedtem weź coś do pisania).
# …Albo pobawić się w nauczycielkę przy wystawianiu ocen (przedtem weź coś do pisania).
# …Lub zabrudzić go „białą śliną”.
# …Lub zabrudzić go „białą śliną”.
# Dodać do tej listy jeszcze ze 100 punktów.
# Zamyślić się i zapomnieć wyjść na noc ze szkoły.
# Zamyślić się i zapomnieć wyjść na noc ze szkoły.
# Przeszywać wzrokiem nauczyciela, rozpraszając go.
# Przeszywać wzrokiem nauczyciela, rozpraszając go.
Linia 103: Linia 84:
# …A tak naprawdę pójść kupić coś w sklepiku.
# …A tak naprawdę pójść kupić coś w sklepiku.
# …Lub zabawić się na korytarzu w malarza.
# …Lub zabawić się na korytarzu w malarza.
# …Albo wyjść z koleżanką na korytarz, byś ją {{Cenzura1}}.
# [[Nic]].
# [[Nic]].
# Zrobić dziarę długopisami na ręce kolegi lub koleżanki.
# Pisać do lasek świńskie teksty.
# Robić zdjęcia i wrzucać na fejsa.
# Robić zdjęcia i wrzucać na fejsa.
# Bawić się popsutą komórką (jeśli mamy dużo w domu) tak żeby nauczyciel zabrał i wyciągamy następną aż się uzbiera 30 lub 50.
# Grać w kenta na lekcji.
# Bawić się popsutą komórką (jeśli mamy dużo w domu) tak żeby nauczyciel zabrał i wyciągamy następna aż się uzbiera 30 lub 50.
# Zagrać w [[Tibia|Tibię]].
# Zagrać w [[Tibia|Tibię]].
# Założyć [[Analizatornia|Analizatornię]]…
# …I zanalizować [[Opowiadanie|opko]].
# Wandalizować Wikipedię.
# Wandalizować Wikipedię.
# Spróbować rozczytać swój zeszyt.
# Spróbować rozczytać swój zeszyt.
# Udawać, że się zemdlało, kiedy nauczyciel o coś zapyta.
# Udawać, że się zemdlało, kiedy nauczyciel o coś zapyta.
# Zadań nauczycielowi pytanie, które wprawi go skonfundowanie, na przykład: ''Ile ó jest w trylogii Sienkiewicza?''.
# Zadać nauczycielowi pytanie, które wprawi go skonfundowanie, na przykład: ''Ile ó jest w trylogii Sienkiewicza?''.
# Obok swojej ławki rozlać coś śliskiego, po czym zawołać nauczyciela i powiedzieć, że listwa odchodzi od ławki.
# Obok swojej ławki rozlać coś śliskiego, po czym zawołać nauczyciela i powiedzieć, że listwa odchodzi od ławki.
# Usiąść na środku klasy i powiedzieć, że medytujesz.
# Usiąść na środku klasy i powiedzieć, że medytujesz.
# Bawić się swoimi palcami.
# Bawić się swoimi palcami.
# Przemalować piórnik na inny kolor.
# Przemalować piórnik na inny kolor.
# Wymyślić wiersz o życiu i przeczytać go przed całą klasą.
# Pograć w [[Minecraft]]a.
# Zbudować samolot z linijki i długopisu…
# Zbudować samolot z linijki i długopisu…
# …i rzucić nim w nauczyciela.
# …i rzucić nim w nauczyciela.
# Przespać całą lekcję w tylniej ławce.
# Przespać całą lekcję w tylniej ławce.
# Patrzeć na zegar aż zrobi ci się zez.
# Patrzeć na zegar aż zrobi ci się zez.
# Wybrać coś z powyższych albo wymyślić coś niezwiązanego z przedmiotem.
# Co? Pomyślałeś o czymś związanym? [[Kujon]].
# Przepisywać z tablicy do zeszytu (wersja hardkorowa).
# Napisać kolejną pozycję na tej liście.
# Napisać kolejną pozycję na tej liście.
#Gryść ławkę.
#Polecieć do Francji.
#Wyciąć koledze wyrostek robaczkowy.
#Ściąć włosy koledze z ławki.


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==
* [[Poradnik:Jak być lubianym w klasie|Jak być lubianym w klasie]]
* [[Poradnik:Jak być lubianym w klasie|Jak być lubianym w klasie]]
* [[Poradnik:Jak poprawić stopnie w szkole|Jak poprawić stopnie w szkole]]
* [[Poradnik:Jak poprawić stopnie w szkole|Jak poprawić stopnie w szkole]]
* [[Poradnik:Jak zdenerwować nauczyciela|jak zdenerwować nauczyciela]]
* [[Poradnik:Jak zostać szkolną ciotą|Jak zostać szkolną ciotą]]
* [[Poradnik:Jak zostać szkolną ciotą|Jak zostać szkolną ciotą]]
* [[Poradnik:Jak zrobić szkolną ściągę|Jak zrobić szkolną ściągę]]
* [[Poradnik:Jak zrobić szkolną ściągę|Jak zrobić szkolną ściągę]]

Aktualna wersja na dzień 14:44, 16 lut 2024

Coś dla uczniów, którzy nie widzą co ze sobą począć na matmie. Co można robić na lekcji:

  1. Rysować karykatury nauczycieli, zabawnie ich podpisując.
  2. Rzucać kulkami z papieru.
  3. Grać w grzybki.
  4. Śpiewać.
  5. Pisać po ławce.
  6. Tańczyć breakdance.
  7. Pisać chamskie wiersze o nauczycielach w brudnopisie.
  8. Ewentualnie, w zeszycie od matmy/polskiego/przyrody/angielskiego.
  9. Gadać.
  10. Przedyskutować problem tolerancji/tego niedobrego z wyższej klasy/Skąd się biorą dzieci.
  11. Napisać przykładowy artykuł, dobry na Nonsensopedię.
  12. Wikipedię? Kujon.
  13. Wymyślić jeszcze ze sto punktów tego durnego rankingu.
  14. Przekonać księdza/katechetkę/siostrę/szatniarę na zastępstwie, że Nonsensopedia nie szerzy szatana.
  15. Napisać książkę.
  16. Potem drugą.
  17. Przemyśleć sens życia.
  18. Pospać.
  19. Liczyć do miliona od –1 000 000 (słownie: minus miliona).
  20. A nawet do dwóch, jeśli to fizyka lub inny nudny przedmiot.
  21. Dostać piątkę (tylko specjalistycznie wytrenowani TurboDymoUczniowie).
  22. Wymyślić nową wrzutę na starą kolegi.
  23. Popełnić seppuku/harakiri.
  24. Omówić od początku wszystkie odcinki „Mody na sukces”.
  25. Przeanalizować strukturę molekularną swojego włosa.
  26. Uczyć się[1].
  27. Rozpatrzyć problematykę dzisiejszego dziecka w tym okrutnym świecie – po prostu sobie ponarzekać.
  28. Zrobić koledze z ławki operację mózgu.
  29. Porzucać szyszkami.
  30. Zjeść drugie śniadanie.
  31. Wyspać się, bo przecież w domu nie ma na to czasu.
  32. Opanować do perfekcji sztukę huśtania się na krześle.
  33. Spróbować zwrócić na siebie uwagę nauczyciela.
  34. Sprawdzić czy można złamać dupę, ewentualnie głowę lub brzuch.
  35. Zatańczyć na rurze na anatomii.
  36. Spróbować trafić papierową kulką do kosza.
  37. Wygrać Grę.
  38. Powkurzać nauczyciela.
  39. Wymyślić nową reklamę Chocapic[2].
  40. Obciąć koleżance włosy.
  41. Napisać wypracowanie o tym, jak ciężki jest żywot ludzki i przeczytać go przed całą klasą.
  42. Budować domki z flamastrów.
  43. Robić łódeczki ze starej kartkówki.
  44. Grać w kółko i krzyżyk.
  45. Dekorować zeszyt.
  46. Upominać wszystkich, żeby trzymali prosto plecy.
  47. Rysować zabijające się patyczaki.
  48. Rozśmieszać klasę.
  49. Patrzeć jak klasa milczy po Twojej nieudanej próbie.
  50. Rysować to, o czym myślisz.
  51. Albo swoje ambicje…
  52. Patrzeć się bezmyślnie w tablicę.
  53. Pomyśleć dowcip a potem roześmiać się na głos w klasie.
  54. Rozebrać się i pilnować ubrania.
  55. Pluć i łapać.
  56. Liczyć plamy na ścianach i suficie.
  57. Grać z koleżankami w rozbieranego wisielca/pokera.
  58. Robić zadania domowe z innych przedmiotów.
  59. Rzucać papierowymi samolotami po klasie.
  60. Rzucać długopisami przez okno.
  61. Zrobić komiks.
  62. Życzyć smacznego koleżance (ewentualnie koledze) spożywającej kanapkę.
  63. Urwać klamkę od okna.
  64. Chrupać czipsy, tak żeby wszyscy słyszeli
  65. Znaleźć laskę[3] a potem robić z nią wiesz-co.
  66. Łamać ołówki.
  67. Wykorzystywać „inne zastosowania” kątomierza.
  68. Nauczyć się chińskiego i japońskiego.
  69. Wymknąć się z klasy i powiedzieć kolegom, by udawali przy sprawdzaniu obecności, że się jest.
  70. Patrzeć koleżance w piersi tak, by nie zauważyła.
  71. Patrzeć koleżance w piersi tak, by zobaczyła, po czym dostać liścia.
  72. Zakochać się w niej.
  73. Zakochać się w nauczycielce.
  74. Pobić rekord świata w ilości niedostatecznych ocen na jednej lekcji.
  75. Udawać martwego.
  76. Po poproszeniu o przemieszczenie dziennika do innej klasy – pójść i więcej nie wrócić.
  77. …Albo pobawić się w nauczycielkę przy wystawianiu ocen (przedtem weź coś do pisania).
  78. …Lub zabrudzić go „białą śliną”.
  79. Zamyślić się i zapomnieć wyjść na noc ze szkoły.
  80. Przeszywać wzrokiem nauczyciela, rozpraszając go.
  81. Powiedzieć, że idzie się do toalety…
  82. …A tak naprawdę pójść kupić coś w sklepiku.
  83. …Lub zabawić się na korytarzu w malarza.
  84. Nic.
  85. Robić zdjęcia i wrzucać na fejsa.
  86. Bawić się popsutą komórką (jeśli mamy dużo w domu) tak żeby nauczyciel zabrał i wyciągamy następną aż się uzbiera 30 lub 50.
  87. Zagrać w Tibię.
  88. Wandalizować Wikipedię.
  89. Spróbować rozczytać swój zeszyt.
  90. Udawać, że się zemdlało, kiedy nauczyciel o coś zapyta.
  91. Zadać nauczycielowi pytanie, które wprawi go skonfundowanie, na przykład: Ile ó jest w trylogii Sienkiewicza?.
  92. Obok swojej ławki rozlać coś śliskiego, po czym zawołać nauczyciela i powiedzieć, że listwa odchodzi od ławki.
  93. Usiąść na środku klasy i powiedzieć, że medytujesz.
  94. Bawić się swoimi palcami.
  95. Przemalować piórnik na inny kolor.
  96. Zbudować samolot z linijki i długopisu…
  97. …i rzucić nim w nauczyciela.
  98. Przespać całą lekcję w tylniej ławce.
  99. Patrzeć na zegar aż zrobi ci się zez.
  100. Wybrać coś z powyższych albo wymyślić coś niezwiązanego z przedmiotem.
  101. Co? Pomyślałeś o czymś związanym? Kujon.
  102. Przepisywać z tablicy do zeszytu (wersja hardkorowa).
  103. Napisać kolejną pozycję na tej liście.
  104. Gryść ławkę.
  105. Polecieć do Francji.
  106. Wyciąć koledze wyrostek robaczkowy.
  107. Ściąć włosy koledze z ławki.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]

Przypisy

  1. taa, na bank
  2. Ewentualnie Maxi Kinga
  3. Bonusowe punkty za uprzejmość i inteligencję. Potrójne punkty za inteligentną blondynkę (szansa taka że… powodzenia w szukaniu takiej blondynki)